← Alle dagbøker
diarist.Alias

Figura

51 år175 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start67,5 kg
Sist67,4 kg
Endring−0,1 kg
BMI nå22,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. april 200230. april 2002
67,4 kg

På stedet hvil

Får vel være glad for at jeg ikke går opp, men jeg går jo ikke ned lenger heller, da. Grmph. Vet det er min egen feil, det har blitt så som så med treningen denne uka. Mye dårlig vær...sukk. Ja, jeg skal skjerpe meg nå! Spinning i kveld...tror jeg.
😊67,3 kg

Hurra!

Nå går det nedover igjen! Sakte, men sikkert.Klarte jo ikke å la vær å veie meg i dag, og vekta viste 67,3- og det er mange år siden jeg har veid så "lite". Og det etter en helg. Jeg er fornøyd, men det er ikke enkelt. Jeg har nå begynt å spise litt Nutrilett som erstatter1-2 av dagens måltider, og håper at det vil fp meg ennå litt raskere ned. Er det noen av dere som har erfaring med det? Jeg veksler mellom Nutrilett bar ("sjokolade") og milkshake. Men jeg spiser som sagt vanlig mat også, greier ikke å bare leve på pulver. Har slurvet litt med både eplesidereddik og cla i det siste, så der skal jeg skjerpe meg nå. Og så har jeg vært ganske flink til å gå turer og bruke ergometersykkelen i det siste, men jeg kan selvsagt bli enda flinkere. Har medlemskort på Frisk/Elixia, men jeg har ikke akkurat brukt det mye...skal skjerpe meg. Fortsatt god helg til alle som evt leser dette:0)
Klem, Figura
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😃27. april 2002
Hei!
Jammen dette går da veien, vet jeg!
Mange år siden du var nede i så lite - applaus til deg!
Fortsett å stå på som du har gjort til nå, så går dette helt fint. Lykke til!
klem Alijana
c.AuthorAlias puddingen😌21. april 2002
Hei!
Tror ikke det er så mange som gidder å skrive kommentar nå som jeg nærmer meg målet, så jeg ville bare takke for oppmuntringen... Ser at du også er flink (og det er jo de fleste her inne). Hvor langt ned skal du? Jeg veide 55 før jeg fikk mitt første barn og 75 da andremann var to år gammel (4 år senere). Utrolig nok er jeg blitt "meg selv" igjen!! Måtte bare skrive det for å gi deg en oppmuntring. Dette klarer du! Gå og gå og gå, så blir du så fin atte ;-). Det er ihvertfall min oppskrift.

Klem fra puddingen
67,5 kg

Veiedag igjen!

Jeg veier meg tre gang i uka: mandag, onsdag og fredag (prøvde først med bare to dager, men greier bare ikke å holde meg unna vekta så lenge). Så i dag var det veiedag igjen, og det gikk ganske fint:67,5 igjen. Jeg har vært veldig flink med spisingen de siste dagene, og gikk tur på en og en halv time i går (trillet tur med min lille datter). Nå skal jeg ut og gå igjen, det er jo så fint vær! Har også begynt å ta CLA og eplecidereddik, så får vi se om det hjelper noe:o)
Klem fra Figura
67,8 kg

Ny uke, nytt håp

Har ikke gått mer ned. Men i dag skal jeg gå en laaang tur med datteren min i joggevogna, og kanskje ta en halvtime på ergometersykkel i kveld. Var så sugen på noe søtt, så jeg startet dagen med en smoothie med yoghurt, bringebær og banan. Det er ikke så veldig usunt, er det?! Skal begynne å ta eplesidereddik i vann før måltidene nå. Og så lurer jeg på denne forbrenningsteen noen av dere tar? Kan noen fortelle litt om den, så blir jeg glad:o)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jeanette15. april 2002
Hei Figura
Tar ikke noe forbrenningste bare trener og spiser sunt
Men kålrabi gjør at kroppen forbrenner mye mer så visst du tar og spiser litt før hvert måltid så er jeg sikker på at det vil vese gode resultater
Ikke gi deg
Klem fra Jeanette
67,8 kg

Hei igjen!

Så koselig å høre fra dere! Kjempeoppmuntrende kommentarer :o)Jeg tror nok det er lurt å veie seg bare en-to dager i uka ja...Hoppet på vekta i dag, og ble selvfølgelig frustrert pga 300 gram opp siden i går. Jeg som ikke spiste nooooe lørdagsgodt i går, hyl! Men det kan jo være vann i kroppen for alt jeg vet (*trøste, trøste*). Så heretter blir det to offisielle veiedager for meg: Mandag og fredag! Stå på alle sammen.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana14. april 2002
Enig med tulipanen, det kan være så mange årsaker, derfor er det lurt å ikke veie seg så ofte.
Synes joggevogn høres ut som en kjempegod idè! Dette går veien, skal du se! :)
Klem Alijana
c.AuthorAlias ANNE14. april 2002
Hei, og velkommen hit. jeg veier meg også en dag i uken,selv om det er veldig mange dager i mellom, men det går sånn passe bra.Lykke til.ANNE
c.AuthorAlias Ronja14. april 2002
hei og velkommen inn hit:) dette er kjempeflotte sider og du kan nok få god hjelp her inne, jeg veier meg en gang i uken til samme tid.
ønsker deg lykke til i kampen mot kgène:)
klem fra Ronja
c.AuthorAlias Figura14. april 2002
Takk Tulipanen! Har skrevet en liten kommentar i dagboka di:o)
c.AuthorAlias tulipanen14. april 2002
Hei igjen..

Det kan være så mye som er årsak til de 300 gram opp og derfor er det lurt av deg å veie deg to ganger i uken...

Lykke til og en fortsatt fin helg..
67,5 kg

I full gang!

Jeg har nå slanket meg i fem-seks uker, og har gått ned fra 70 kilo til dagens 67,5. Er ganske fornøyd med det, det går rette veien i hvert fall, men målet er å komme ned til ca 64 kilo, som jeg veide før jeg ble gravid. Jeg har et barn på ni måneder. Og så skal jeg gifte meg til sommeren, så da er det jo ekstra hyggelig å være i matchvekt. Dette virker som en kjempefin side! Setter selvfølgelig stooor pris på oppmuntrende kommentarer:o)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana14. april 2002
Hei og velkommen!
Du har jo vært flink til og med uten hjelp fra disse sidene, men ekstra drahjelp er ikke å forakte...
Så hyggelig med bryllup! Heldig, du!
Lykke til - du kommer til å klare det!
Klem Alijana
c.AuthorAlias tulipanen13. april 2002
Så flink du har vært og så helt på egenhånd. Kanskje det blir enda lettere nå når du har kommet hit. Her er det bare supert...
Lykke til.
(Anbefaler å veie deg kun en gang i uken selv om dagboken spør etter vekt hver dag. Man har lett for å bli litt overfokusert..
Jeg veier meg hver lørdag jeg da)

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.