← Alle dagbøker
Figura
51 år175 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start67,5 kg
Sist67,4 kg
Endring−0,1 kg
BMI nå22,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka På stedet hvil
Får vel være glad for at jeg ikke går opp, men jeg går jo ikke ned lenger heller, da. Grmph. Vet det er min egen feil, det har blitt så som så med treningen denne uka. Mye dårlig vær...sukk. Ja, jeg skal skjerpe meg nå! Spinning i kveld...tror jeg.
Hurra!
Nå går det nedover igjen! Sakte, men sikkert.Klarte jo ikke å la vær å veie meg i dag, og vekta viste 67,3- og det er mange år siden jeg har veid så "lite". Og det etter en helg. Jeg er fornøyd, men det er ikke enkelt. Jeg har nå begynt å spise litt Nutrilett som erstatter1-2 av dagens måltider, og håper at det vil fp meg ennå litt raskere ned. Er det noen av dere som har erfaring med det? Jeg veksler mellom Nutrilett bar ("sjokolade") og milkshake. Men jeg spiser som sagt vanlig mat også, greier ikke å bare leve på pulver. Har slurvet litt med både eplesidereddik og cla i det siste, så der skal jeg skjerpe meg nå. Og så har jeg vært ganske flink til å gå turer og bruke ergometersykkelen i det siste, men jeg kan selvsagt bli enda flinkere. Har medlemskort på Frisk/Elixia, men jeg har ikke akkurat brukt det mye...skal skjerpe meg. Fortsatt god helg til alle som evt leser dette:0)
Klem, Figura
Veiedag igjen!
Jeg veier meg tre gang i uka: mandag, onsdag og fredag (prøvde først med bare to dager, men greier bare ikke å holde meg unna vekta så lenge). Så i dag var det veiedag igjen, og det gikk ganske fint:67,5 igjen. Jeg har vært veldig flink med spisingen de siste dagene, og gikk tur på en og en halv time i går (trillet tur med min lille datter). Nå skal jeg ut og gå igjen, det er jo så fint vær! Har også begynt å ta CLA og eplecidereddik, så får vi se om det hjelper noe:o)
Klem fra Figura
Ny uke, nytt håp
Har ikke gått mer ned. Men i dag skal jeg gå en laaang tur med datteren min i joggevogna, og kanskje ta en halvtime på ergometersykkel i kveld. Var så sugen på noe søtt, så jeg startet dagen med en smoothie med yoghurt, bringebær og banan. Det er ikke så veldig usunt, er det?! Skal begynne å ta eplesidereddik i vann før måltidene nå. Og så lurer jeg på denne forbrenningsteen noen av dere tar? Kan noen fortelle litt om den, så blir jeg glad:o)
Hei igjen!
Så koselig å høre fra dere! Kjempeoppmuntrende kommentarer :o)Jeg tror nok det er lurt å veie seg bare en-to dager i uka ja...Hoppet på vekta i dag, og ble selvfølgelig frustrert pga 300 gram opp siden i går. Jeg som ikke spiste nooooe lørdagsgodt i går, hyl! Men det kan jo være vann i kroppen for alt jeg vet (*trøste, trøste*). Så heretter blir det to offisielle veiedager for meg: Mandag og fredag! Stå på alle sammen.
I full gang!
Jeg har nå slanket meg i fem-seks uker, og har gått ned fra 70 kilo til dagens 67,5. Er ganske fornøyd med det, det går rette veien i hvert fall, men målet er å komme ned til ca 64 kilo, som jeg veide før jeg ble gravid. Jeg har et barn på ni måneder. Og så skal jeg gifte meg til sommeren, så da er det jo ekstra hyggelig å være i matchvekt. Dette virker som en kjempefin side! Setter selvfølgelig stooor pris på oppmuntrende kommentarer:o)
Jammen dette går da veien, vet jeg!
Mange år siden du var nede i så lite - applaus til deg!
Fortsett å stå på som du har gjort til nå, så går dette helt fint. Lykke til!
klem Alijana
Tror ikke det er så mange som gidder å skrive kommentar nå som jeg nærmer meg målet, så jeg ville bare takke for oppmuntringen... Ser at du også er flink (og det er jo de fleste her inne). Hvor langt ned skal du? Jeg veide 55 før jeg fikk mitt første barn og 75 da andremann var to år gammel (4 år senere). Utrolig nok er jeg blitt "meg selv" igjen!! Måtte bare skrive det for å gi deg en oppmuntring. Dette klarer du! Gå og gå og gå, så blir du så fin atte ;-). Det er ihvertfall min oppskrift.
Klem fra puddingen