← Alle dagbøker
diarist.Alias

Fettklumpen

43 år168 cm23 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start64,3 kg
Sist59,9 kg
Endring−4,4 kg
BMI nå21,2
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. november 200123. januar 2002
59,9 kg

Holer på

Går sånn passe greit. Litt opp og ned. Målet er 55.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi30. januar 2002
55? wow...kommer du ikke helt bort da? Syns du høres helt supertynn og flott ut nå jeg...
61,0 kg

Begynner på nytt

Lagt på meg nå etter jul. begynhner på nytt i morgen med frisk start. Skal spise sdunnere igjenn og prøve å komme i gang med trening.
58,1 kg

Gått opp

Føler meg bare feit.
Angrer på at jeg ikke lagde meg noen nyttårsfrsetter. Får lage noen forsinka nyttårsforsetter tror jeg....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias cassandra17. januar 2002
Hei
Ville bare si at jeg føler med deg..
Har det litt på samme måten.. driter egentlig i om BMI sier at jeg ikke trenger å slanke meg! Denne formen for måling er jo veldig generell, og det får jo være opp til personen om hvordan de føler seg!!
Ville uansett bare si at det er flere som har det som deg, og at vi skal klare de her ikke sant!!
Klem Cassandra
c.AuthorAlias ann-merete16. januar 2002
Vet at dere helt unge jenter lider under et helt annet kroppsideal enn det vi mer voksne kvinner med eksempelvis noen barnefødsler bak oss gjør. Men gjør et lite tankeekspriment.
Vi jenter leser jo dameblader- Elle, Tique osv.I disse bladene verserer jo kun skrapa modeller.Popstjerner, filmstjerner osv følger jo opp dette idealet.Men hva leser menn? Menn på din alder kan jeg love deg har vært innom en del pornoblader.Du trenger bare ha sett forsidene for å ha fått med deg at kvinneidealet i disse bladene er langt fra modellene i damebladene.Her er det både pupper og rumper, for å si det sånn.Og det er faktisk dette gutta liker.Jeg har levd noen år lengre enn deg, og aldi møtt en mann som ikke synes det er vakrere med former enn uten.Men hvem slanker vi oss egentlig for- ene og alene oss selv, eller for å se bedre ut for andre?
Slike spørsmål kan det være greit å rydde opp i.Men idealet med kvinner uten rumpe, lår som ender i en firkant i skrittet, mager som går innover, og fravær av pupper- vel, da er du slank, ja vel- men vakker? Neppe.
Slutt mens leken er god.En kilo ned gjør kanskje ingenting, og da er du nok fremdeles vakker.Lykke til.
56,5 kg

Ca....

Veide emg ikke i dagtidlig, men utpå dagen. Tror jeg låg på rundt 56. men har lagt på meg i dag. Ganske sikkert. Fråtsa i både pommes frites (hjemmestekt) og potetgull.... Ikke bra... Men tar inn igjenn i morgen og videre.....
Ehh... Skreiv 56 på vekt her oppe før jeg skulle sende, men fikk som svar at jeg hadde UNDERVEKT og at dagen ikke kunne lagres...?!?!?!? Hallo?? Hva er galt her?
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fettklumpen9. januar 2002
Kjære kommoden, om "klaginga" mi gjør deg deppa og irritert, så la bare væreå lese hva jeg skriover da vel. Det er jo helt valgfritt hvilke dagbøker man vil lese... Er ivertfall ikke meninga å provosere noen med mine inlegg og sånn... Absolutt ikke, sdså om jeg gjøre det; Unnskyld. Absolutt ikke meninga. Men jeg trenger å gå ned et par kilo. Ca 55 er passe. Ikke noe klaging fra meg. Jeg er jo i en alder der man vil være veldig slank... Ikke alle er like optatt av det , men noen er det. De fleste. jeg er vel en av dem som ikke vil ha noen kilo for mye. Har hatt det òg, og det trivdes jeg ikke med....
c.AuthorAlias Kommoden6. januar 2002
IKKE slank deg! Snart går du i undervekt! Det er ikke pent med folk som er FOR tynne.. Selv har jeg fedme, og jeg blir veldig deprimert av å høre på klaginga di! Du har normalvekt og sikkert en helt nydelig kropp! Klem Kommoden
c.AuthorAlias emilie6. januar 2002
Det går ikke å lagre dagboksider med undervekt, fordi det kan virke provoserende for andre. Dessuten er det ikke annbefalt å slanke seg når man har bmi under 20. Jeg har tenk med 2-3 kg under grensa, skriver derfor bare en annen vekt.
klem emilie
56,5 kg

2002

Jaja... Har ikke tid til å skrive noe akkurat nå, skal til legen på en samtale....
57,2 kg

Masse festing no i jula

Var på fest i går og drakk. Sikkert derfor jeg har gått ned. Sikkert bare væsketap. Man mister jo en del væska av å drikke. Det er jo vanndrivende.
57,5 kg

Fester

drikker alkohol. kalorier....
58,1 kg

Huff

Føler meg feit. Går ikke ned. Gått litt opp har jeg jo!
58,1 kg

Huff....

:o(
Hater å gå opp!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie25. desember 2001
Heisann!!
Ikke tenk så mye over at du har gått opp litt.. Det er HELT naturlig å gå litt opp i vekt i jula, og husk at du kan slanke deg alle andre uker av året.. Du fortjener litt god mat og godterier nå synes jeg. Du har jo vært så flink.

Vi snakkes.
Klemmer Emilie!
57,5 kg

Julaften

Gleder meg til å opne pakker jeg! :)
57,5 kg

Lillejulaften

Spise spise spise.... Det er det som skjer i jula omtrent.... Har ikke så mye MATlyst jeg akkurat no for tida... Men godteri liker jeg... Desverre.... Det spiser jeg. Huff... Håper ikke jeg legger på meg. Får stramme inn etter jul med den saken ivertfall. Følger med vekta, den får ikke lov å gå opp. Skulle gjerne hatt et par kilo mindre nå.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie23. desember 2001
heisann, heisann!!!
Har også bestemt meg for å ikke gå opp, men det er litt vanskelig. Det er jo bare god mat i huset og godteriet flyter over.. Er ikke lett å holde seg alltid, men vi får stå på og være sterke..

Hvor mange kilo til skal du ned egentlig?
Vet ikke helt hvor mange flere jeg skal ned, men ikke altfor mange. Vi har jo lik bmi og allting:-)

Tenkte jeg kunne gi deg noen gode råd som jeg leste på internett om hvordan ikke gå opp i vekt i jula.
- spis små posjoner, bruk lite saus, mere grønnsaker og poteter en ribbe( ribbe er kaloribombe)
skjær bort synlig fett, drikk vann eller light brus,
drikk mye vann.
ikke drikk mye alkohol.
Spis moderate mengder av kaker og julegodt. Ikke overspis.
Mosjoner litt i jula.

Her var noen av tipsene, men ærlig talt..vi kan jo ikke være så strenge mot oss selv, ikke sant?
Jeg kommer nok bare til å spise litt mindre ribbe, ikke overspise meg på kakaer og trimme litt i jula..mere gidder ikke jeg iallefall..får heller ta igjen det over nyttår.

er jo lenge til bikini sesongen anda da.-)

Ønsker deg en god jul, og vi snakkes igjen snart!!!

Mange juleklemmer fra Emilie!
57,6 kg

Jula nermer seg... mattiden...

Mata mat mat mat mat mat---- Er stort sett mat jula handler om. Skal ikke legge på meg denne jula! Basta!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie21. desember 2001
Heisann!!!
Ja, helt enig med deg..jula er bare mat og atter mat. Men det er jo litt godt også da.. Men det ødelegger slankinga litt da...

har samme mål som deg jeg..skal ikke gå opp i jula. Det kan bli litt vanskelig, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Vi snakkes vell på nyåret en gang.

Ha en super jul, og husk at du kan kose deg litt med maten da. Du har jo allerede vært veldig flink og gått ned nesten 7 kg.
Stå på videre.'
mange juleklemmer fra Emilie!
57,4 kg

:o)

Fornøyd enda jeg! Håper det fortsetter litt til ned da. Et par-tre kilo.
58,6 kg

Jaja....

Har gått ned litt... Ser dårlig ut med å nå målet mitt på 55 til jul da, men er glad jeg har gått ned litt jeg. Har lugge på noenlunde samme vekt denne uka. Ikke store variasjonen. Men det er jo bra det i grunn.
59,7 kg

Gått opp 200 gram...

Hmmm... Jaja... Det går vel bra.. Håper jeg... Hehe :) Jula nermer seg. Har kjøpt kjole til jul. Må ha vekk noen kilo til da...
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.