← Alle dagbøker
diarist.Alias

Fettine

42 år156 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start66,0 kg
Sist63,5 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå26,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. februar 200227. februar 2002
63,5 kg

Har vært borte en stund...

Heisann

Har vært borte ei stund,men måtte nesten titte innom idag.
Har vært ganske laussluppen i matveien,men skal skjerpe meg noe kraftigt i mars..
har ennå 10kg å ta av..
Trur ikkje eg skal skrive kva eg har åte idag...(hehe)
Men kommer tilbake den 1ste mars... (begynner i mnds skiftet.)
(då er det akkurat 3 1/2 mnd til eg skal til syden.!)

Håper det går bra me dåke andre.. :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.27. februar 2002
Hei!

Tusen takk for innlegg, det hjelper å få noen støttende ord på veien.

Jeg ville bare inn for å ønske deg lykke til med vektnedgang, misunner deg den sydenturen. Det vil jeg også! Har aldri vært i syden, det lengste er en gang i London. Hmmm! Det må jeg gjøre noe med når jeg får bedre råd.

Lykke til og stå på!

Klem fra Rita
c.AuthorAlias ¤tiili¤27. februar 2002
juhu!

bra å ha noen som begynner på samme plassen som meg!
med nesten det samme utgangspunktet :o)

jeg tror også jeg skal belønne meg selv med sydentur ..
det er den absolutt beste belønningen man kan få,
og får man vist frem resultatene til omverdnen i slengen!! :o)
(men så flytter jeg til oslo i løpet av sommeren,
så det kan vel hende jeg helst bare burde jobbe...)

jaja... bra blir det i allefal... !!

*klem*

b
63,0 kg

meir og meir merkelig.....

.... Dette her må være vann!
Ein kg til borte! jaja,kommer nok til å stabilisere seg snart...

Men i dag har eg spist:
1 gò morgen yoghurt+1 appelsin.
-
2 skiver m.kvitost
-
2 skiver m.ost og skinke+1appelsin.
-Skal snart å bade sammen med ei venninde..skal prøve å ta nåken runda fram og tilbake,svømming er jo ein av dei beste treningsformene som finst..
Off..har ikkje så god tru på ditta.. Har feila før,slanking e ganske vanskelig egentlig.
men burde vel ha litt bedre tru på da,for å lykkast..

Huska for ca.2 sommere sidan,då eg vegde 53-55kg..etter den ferien så la eg på meg,har vore opp og ned nåke grasialt sidan..
Er vel ganske irriterande..
Spiser jo ikkje meir enn andre,eller..jo..eg tok meg jo ganske godt ut i jula...liker ikkje jula sån vektmessig sett,
men kem gjer vel da??
Håper verkelig eg klarer det denne gongen,
vil så sterkt gå ned ca.10 kg!
Skulle ønskje kiloane kunne forsvinne over natta,istedetfor all denne slitinga..

Men heldigvis har eg jo ganske god tid på meg ennå..BØR ha klart det til juni,håper på å ha klart det til mai..jo før jo betre vil Eg tenke.. men eg veit at eg må være forsiktig å ta det sakte..ca 1 kg i veka eller noko sånt..

Men ønskjer alle dei som kansje har samme problemet som eg har LYKKE >TIL!
Kos.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.23. februar 2002
Hei!

Det er ikke lett å slamke seg, men å være mange mot kiloene synes jeg hjelper stort. Enig?

Ville bare ønske deg lykke til videre, du klarer målene dine.
Stå på!

Hilsen etasjen over deg på lista, Rita
c.AuthorAlias ann-merete22. februar 2002
Hei!
Tror det viktigste å fokusere på nå er det å sette deg realistiske mål, og ikke stresse deg for mye opp om vektnedgangen plutselig uteblir en periode.
Du skal også huske på at en vektnedgang som du bruker litt tid på, har større sjanse til å være varig, enn typisk "flink to uker" opplegg, også tilbake til gamle synder igjen.Jo-jo slanking er helsefarlig og din verste fiende i kampen mot kiloene.Når man setter kroppen på sparebluss, dvs spiser mindre enn 1000 kcal pr dag, vil kroppen senke forbrennigen,slik at når du går tilbake til normalt kosthold, vil forbrenningen være så lav at du legger på deg igjen med en gang.
Det er ingen snarveier til en slank kropp, eller i alle fall ikke til en varig slank kropp.
Man må endre kostholdet, få gode ,sunne spisevaner samt trene.
det er så enkelt og så vanskelig.
men alt blir en vane.
Når du har fulgt et opplegg som fungerer over tid, går man tilslutt på autopilot, og dine nye vaner blir dine varige.
Det er ganske unikt og fantastisk å erfare.Men når du har kjent hvor godt kroppen fungerer på sunn, variert og noe magrere mat, så er det voldsom motivasjonsfaktor for å holde på den livsstilen.
Så ha tro på eget opplegg.Spis ca 1200-1400 kcal hver dag, skriv gjerne ned det du spiser, drikk masse vann- det gjør at du får en jevn forbrenning.Og tren.
Da er du snart i mål kan jeg love deg.
Det er greit å ha mål, men ikke fortvil hvis ting tar lengre tid enn planlagt.Kroppen er et fint maskineri, og vil ikke alltid være med på våre krumspring.
Man skal lytte til kroppen, ta hnesyn til det den prøver å fortelle oss, og ikke være redde for å justere mål underveis hvis den sier i fra.
Fortsatt lykke til!
65,0 kg

Skjønnar ingenting!

Hei..
Skjønnar ingenting eg no...i går vegde eg 66kg,sant?
Men idag vegde eg 1(!)kg mindre..og eg har nett fått mensen!
Kansje det har noko med at eg har meir vatn i kroppen FØR mensen..men kan da stemma?

Jaja..blei ivertfall glad! =)
har min eigen plan som eg føljer:
Har spist:
1skive med kvitost og ei gullerot
Det samme bestod nista av.
2grove knekkebrød med brunost.
tomatsuppe til middag.

Skal trene 2 timar seinare ikveld..
Ha ein fortreffelig dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"19. februar 2002
Høres bra ut dette!
Men husk å drikke 2-3 l vann pr. dag. Det hjelper med å rense blodet for slagg-stoffer.
Ser ikke ut som om du får i deg mye vitaminer. Ta vitamin-erstatning også så du ikke
går rett i bakken en vakker dag.

Klem, A_P
66,0 kg

Det er med litt blanda følelsar eg skriv her idag.

...Tanken på at eg kan misslykkast igjen sitter i mitt hode,men etter at eg gjekk på vekta og såg da nedslåande talet som stod der skjønte eg at noko MÅTTE gjerast før sommaren!
Bare bildet av meg sjølv i bikini fekk det til å grøsse på min rygg...

Eg prøver igjen, denne gong utan nokon som helst hjelp fra piller og pulverkurar (som på den andre sida,ikkje hjalp meg på nokon måte!)

Eg satsar på å klare å ta av 1kg i uka, då burde kansje klare å vera nedi 53kg og holde meg der...

Har ikkje tenkt å starte denne slankekuren før i morgen,for det tykkjer eg er lettare.
Så ønsk meg ein sprekkefri slankekur, det ønskjer eg dere òg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.17. februar 2002
Hei!

Virker som du har satt deg realistiske mål, dette skal du nok klare.
Jeg er såååå glad for at jeg fant disse sidene, har aldri hatt så god hjelp til å komme meg ned i vekt.

Ønsker deg lykke til på veien til målet ditt!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.