Har vært borte en stund...
Heisann
Har vært borte ei stund,men måtte nesten titte innom idag.
Har vært ganske laussluppen i matveien,men skal skjerpe meg noe kraftigt i mars..
har ennå 10kg å ta av..
Trur ikkje eg skal skrive kva eg har åte idag...(hehe)
Men kommer tilbake den 1ste mars... (begynner i mnds skiftet.)
(då er det akkurat 3 1/2 mnd til eg skal til syden.!)
Håper det går bra me dåke andre.. :)
meir og meir merkelig.....
.... Dette her må være vann!
Ein kg til borte! jaja,kommer nok til å stabilisere seg snart...
Men i dag har eg spist:
1 gò morgen yoghurt+1 appelsin.
-
2 skiver m.kvitost
-
2 skiver m.ost og skinke+1appelsin.
-Skal snart å bade sammen med ei venninde..skal prøve å ta nåken runda fram og tilbake,svømming er jo ein av dei beste treningsformene som finst..
Off..har ikkje så god tru på ditta.. Har feila før,slanking e ganske vanskelig egentlig.
men burde vel ha litt bedre tru på da,for å lykkast..
Huska for ca.2 sommere sidan,då eg vegde 53-55kg..etter den ferien så la eg på meg,har vore opp og ned nåke grasialt sidan..
Er vel ganske irriterande..
Spiser jo ikkje meir enn andre,eller..jo..eg tok meg jo ganske godt ut i jula...liker ikkje jula sån vektmessig sett,
men kem gjer vel da??
Håper verkelig eg klarer det denne gongen,
vil så sterkt gå ned ca.10 kg!
Skulle ønskje kiloane kunne forsvinne over natta,istedetfor all denne slitinga..
Men heldigvis har eg jo ganske god tid på meg ennå..BØR ha klart det til juni,håper på å ha klart det til mai..jo før jo betre vil Eg tenke.. men eg veit at eg må være forsiktig å ta det sakte..ca 1 kg i veka eller noko sånt..
Men ønskjer alle dei som kansje har samme problemet som eg har LYKKE >TIL!
Kos.
Skjønnar ingenting!
Hei..
Skjønnar ingenting eg no...i går vegde eg 66kg,sant?
Men idag vegde eg 1(!)kg mindre..og eg har nett fått mensen!
Kansje det har noko med at eg har meir vatn i kroppen FØR mensen..men kan da stemma?
Jaja..blei ivertfall glad! =)
har min eigen plan som eg føljer:
Har spist:
1skive med kvitost og ei gullerot
Det samme bestod nista av.
2grove knekkebrød med brunost.
tomatsuppe til middag.
Skal trene 2 timar seinare ikveld..
Ha ein fortreffelig dag!
Det er med litt blanda følelsar eg skriv her idag.
...Tanken på at eg kan misslykkast igjen sitter i mitt hode,men etter at eg gjekk på vekta og såg da nedslåande talet som stod der skjønte eg at noko MÅTTE gjerast før sommaren!
Bare bildet av meg sjølv i bikini fekk det til å grøsse på min rygg...
Eg prøver igjen, denne gong utan nokon som helst hjelp fra piller og pulverkurar (som på den andre sida,ikkje hjalp meg på nokon måte!)
Eg satsar på å klare å ta av 1kg i uka, då burde kansje klare å vera nedi 53kg og holde meg der...
Har ikkje tenkt å starte denne slankekuren før i morgen,for det tykkjer eg er lettare.
Så ønsk meg ein sprekkefri slankekur, det ønskjer eg dere òg.
Tusen takk for innlegg, det hjelper å få noen støttende ord på veien.
Jeg ville bare inn for å ønske deg lykke til med vektnedgang, misunner deg den sydenturen. Det vil jeg også! Har aldri vært i syden, det lengste er en gang i London. Hmmm! Det må jeg gjøre noe med når jeg får bedre råd.
Lykke til og stå på!
Klem fra Rita
bra å ha noen som begynner på samme plassen som meg!
med nesten det samme utgangspunktet :o)
jeg tror også jeg skal belønne meg selv med sydentur ..
det er den absolutt beste belønningen man kan få,
og får man vist frem resultatene til omverdnen i slengen!! :o)
(men så flytter jeg til oslo i løpet av sommeren,
så det kan vel hende jeg helst bare burde jobbe...)
jaja... bra blir det i allefal... !!
*klem*
b