← Alle dagbøker
Fenrisulven
61 år179 cm13 innlegg
2002
0 følgere
Start103,6 kg
Sist89,0 kg
Endring−14,6 kg
BMI nå27,8
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det er sommer, det er sol og det er deilig
og bli slankere! Er ikke så veldig aktiv her for tiden, mest fordi det nå er sommerferie på Librakurset. Siste veidag var nå mandag, men jeg prioriterte håndballkamp så jeg later som om vekten er den samme. Kurset starter opp igjen 19/8, men da er jeg på ferie i 2 uker så det blir leeeeeenge til neste gang.
Nå gjelder det å holde seg i skinnet, som for øvrig er ganske romslig, tok en kontroll veiing på en annen digitalvekt og den viste det samme som 3/6 så da får jeg gå ut i fra det. Målet for sommeren er jo å gå ned så jeg får passe på meg selv så lenge.
Legger vel inn noen meldinger her i løpet av sommeren, men det blir nok ikke så jevnlig. Håper alt står bra til med dere alle og at dere klarer målene dere måtte ha satt dere.
GOD SOMMER!!
Hilsen Fenrisulven
Jeg er her fremdeles
Lenge siden siste oppdatering, men her er jeg.
Begynte jo på kurs 2 hos Libra og er ikke så flink om under kurs 1, men har gått ned om ikke så fort. Er stort sett fornøyd og begynner å trives med vekta, men det er laaaaangt igjen.
Håper dere alle benytter det fine været vi har (hvertfall her og nå) til å være ute, det gjør jeg.
Vi "snakkes"
Hilsen Fenrisulven
Ny uke, nytt kurs
Vekta på det nye kurset kan jeg like, tror nok den var veldig snill mot meg.
Har kosa meg noe ille i uka som har gått så det er ingenting som skulle tilsi at jeg skulle ha gått ned 2,2. Takker og bukker for alt jeg får gratis. Det nærmer seg 80 tallet!
En annen ting jeg går å tenker på er et treff, et slankere.com treff. Har vært på treff med cybervenner før og det var artig og treffe ansiktet bak nick''ene. Tørr vi?
10 blank!
Siste kurskveld overstått og nye 0,5 ned, klarte altså ikke mitt løfte om -1kg. Totalt sett så er jeg fornøyd med -10kg på 8 uker.
Starter på nytt kurs mandag, føler meg mer motivert nå, jeg skal bytte kurs sted og gå sammen med et par jenter jeg kjenner. Da har jeg litt støtte i RL også.
Hilsen Fenrisulven
Sånn går det når man ikke er flink
Ja, det viste seg på vekta at jeg ikke har vært det granne flink. -0,5 er ikke all verden. Dette skriver jeg torsdag 2/5 og jeg har ikke vært direkte flink siden tirsdag heller, men jeg har lovet meg selv og andre her at det skal være minst -1 kg til tirsdag som er siste kursdag. Jeg har meldt meg på nytt kurs så jeg gir ikke opp.
Takk for at dere og slankere.com finnes!
Hjelp! Nå er jeg ute på den brede vei...
Har ikke vært flink en dag siden tirsdag, kake og gotterier på fredag,is på lørdag, Pizza, masse pizza i går, resten av dagene har jeg IKKE fulgt opplegget og hva gjør jeg med det?
Jo idag har jeg nesten ikke spist noe i det hele tatt, et eple, 2 bananer og en skål med Fitness frokostblanding.
Følger altså ikke Libra opplegget i det hele tatt.
Det er veiing i morgen, men jeg dør ikke om vekta har stått stille det er bare det at jeg har sklidd ut av de gode spiserutinene mine. Gi meg et alvorlig spark bak, jeg trenger det!
Nedover går det!
Da var veiingen overstått og resultatet var -1,3.
Godt fornøyd med det må jeg si.
en ting som bekymrer meg er at de fleste andre på kurset har slanket seg før, på kurs eller egenhånd og samtlige av de har gått opp igjen alt + litt til virker et som. Jeg vil ikke at dette skal skje med meg! Jeg har jo skjønt at jeg ikke kan ramle ut på "galeien" igjen med potetgull og digg opptil flere ganger i uka, men er det så lett og falle tilbake til gamle synder? Noen som kan fortelle/forklare hvis de har opplevd dette? Jeg har tenkt å ta oppfølgingskurs en god stund etter at jeg har nådd målet og håper det kan hjelpe meg til å holde vekta, jeg vil ikke bli feit igjen!!!
Hilsen Fenrisulven
Ikke helt fornøyd, men litt
-0,9 denne uken. Altså ikke helt fornøyd med det, har en avtale med meg selv om at 1 kg i uka er godkjent. Nå manglet det ikke mye på det men...
Må velge litt magrere alternativer denne uken så satser jeg på å nå målet neste tirsdag. Den siste uken har jeg vært skikkelig fysen på annen og mer mat har klart og styre unna de største sprekkene, men litt utskeielser har de jo blitt.
Med trimmen går det sånn passelig, kunne gjerne vært mer.
Ser at BMI'en min har endret seg fra fedme til overvekt, det er hverfall positivt:-)
Hilsen
Nok en kilo og litt til
-1,6 viste vekta i går. Har nå tatt av totalt 6,8, men det er laaaaaaaangt igjen. Har kommet igang med litt mer trening, går litt turer, tar situps, armhevninger og litt andre øvelser hjemme. Har funnet ut jeg like gjerne kan gjøre dette hjemme og spare masse tid og penger. SKAL på spinning torsdag, har fremdeles noen klipp igjen som jeg vil bruke opp før sommeren.
Denne dagboka er en utrolig inspirasjons kilde, takker for all oppmuntring og gode råd så langt.
En kilo her og en kilo der...
Da var veiingen etter påsken overstått og jeg er ganske fornøyd med -2,3. Hadde håpet på litt mer på 2 uker, men da MÅ jeg komme igang med skikkelig trening.
Har vært på håndballtrening i kveld, men det blir for lite med en gang i uka. Skjerpings nå! Nå kan jeg jo finne frem sykkelen og ta meg noen turer, lyst om kveldene er det så det er ingen undskylding for å la være.
Må kjøpe noe mer grønnsaker, kan jo spise ubegrenset av det ved siden av middagen. Har blitt litt for mange "saus-middager" i påsken. Målte høyden og fant at jeg faktisk er 1,5cm høyere en jeg trodde, altså så er jeg 179cm(gjør det utslag på BMI'n tro..:)
No guts, No glory!
Også en form for trim...
Da var nok en helg overstått og klarte og bryte min stygge vane med MASSE snop. Kun 2 små stykker gulrotkake på fredag og 2 litt større på lørdag. Det er ikke så lett og få i seg alle måltidene i helgene, det blir sene frokoster og så forskyver alt seg utover dagen. Skal jo helst ha spist siste brødskiva før 19.00.
Så var det trimmen, hagearbeid i 2-3 timer må da være godkjent. Det kjentes hvertfall som om jeg hadde hatt en skikkelig økt på et helsestudio:-)
Nesten deilig at det er noen arbeidsdager så man kommer inn i spiserutinene igjen.
Hilsen Fenrisulven (vekt som sist?,ingen veiing før 2/4)
Det går rette veien:-)
Kjempe fornøyd etter første veiing på kurset, -2,9kg på en uke.
Jeg er igang!
Tirsdag den 12 startet jeg mitt nye liv. Jeg begynte på Libra kurs og målet er og miste 30 kg i løpet av den tiden det måtte ta. Regner ikke med at alt skal forsvinne i løpet av dette kurset, men kanskje neste eller neste der igjen.
Jeg trengte virkelig et spark bak for å komme igang med nye og sunne kostvaner. Jeg har trent litt hele tiden, men det er absolutt behov for mer.
Jeg er enig med deg i at det er deilig med sommer og sol (og en litt slankere kropp). Livet må nytes mens vi holder på også.
Er vi flink i ferien, så er vi kanskje enda lettere når den er over. Det er iallfall målet mitt.
God sommer til deg også!
Klem fra NameIt