← Alle dagbøker
FatViking
51 år177 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start96,7 kg
Sist94,9 kg
Endring−1,8 kg
BMI nå30,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Nedover
En stund siden jeg var her sist, men jeg har ikke gitt opp.
Nok er nok
Har tatt ett oppgjør med meg selv i dag. Funnet ut at jeg må bli mer helhjertet i slankingen min. Og skal starte nå med en gang og ikke snart. Gikk en liten tur i skogen i dag. Ikke all verden, men litt ble det da. Satt og så på et ørnerede. Og etter ca 1 time kom ørnen. Lønn for ventingen. Skal køye nå.
Hjem etter et døgn i skogen
Er hjemme igjen. Har spist og kost meg vel mye. Men men. Det er vel det javne som teller.
Litt videre på veien
En travel dag
Har ikke gjordt annet enn å jobbe i dag. Fra 08.10-23.40, men nå er det natta
Riktig vei igjen
Hei igjen alle der ute. Vekten på vei ned igjen:) Har vært i møter i mange timer i dag og er litt sliten og lei. Tror jeg skal sove litt.
Har ikke spist så mye i dag, men jeg er mett!?
Har spist 2 god morgen yougurt og drukket cola. Må ha cola ellers så får jeg vondt i hodet. Er vel avhengig.
Vekten min må være ødelagt!!!
Dette var ingen god start. Vekten er nok helt ok, det er nok bare jeg som ikke har vært så flink. Har ikke akkurat fått nok søvn denne uka, og har bare fått trent en dag.
Gikk opp mot en topp i utkanten av Drammen på onsdag. Gikk hjemmefra istedet for å kjøre til skogkanten sånn som jeg pleier. En forbedring i hvertfall. Liker egentlig å bevege meg i naturen, men prioriterer vel litt feil.
Takk for kommentarer. Skal bli litt mer husvarm her ettervært håper jeg.
Ønsker dere alle en god helg.
FatViking
Startdag
En ny sjanse?
Synes du er flink jeg, sliter lutt selv og synes ikke starten ga så veldig bra resultat disse dagene, men det kommer vel lysere dager for oss - du er jo kjempeflink og motivert..
Stå på :-)
Stå på!
Hilsen Bamse