Hei - alle sammen!
Ny her, og begynner som gris!
Gratulerer med dagen, forresten!
Prøver igjen, men denne gangen skal det ikke bli med forsøket.
Fettprosenten er 46,7%.
Hilsen
FatChick
Gratulerer med dagen, forresten!
Prøver igjen, men denne gangen skal det ikke bli med forsøket.
Fettprosenten er 46,7%.
Hilsen
FatChick
Jeg er også ny her. Hadde lyst til å prøve noe nytt. Det er godt å få støtte fra andre. Jeg går på Libra-kurs nr 3.
Mitt største problem er min ytterst minimale tålmodighet og motivasjon. Jeg vet jo,at jeg ikke er alene om å ha vekt-problemer......og at vi er mange i samme bås.Likevel kjennes det veldig tungt iblant. Håper vi kan motivere og støtte hverandre!!!!!
Gratulerer med dagen også *** boggi
dette er steder for støtte i kampen mot kiloene!!
dette klarer du!
heier på deg. klem aline
BMIen min var enda høyere enn din da jeg begynte her for 1 1/2 måned siden, denne gangen er det alvor og sammen er vi sterke osv.!!!!!!
Har du bestemt deg for noen strategi i kampen mot kiloene?
Det var jo litt av en dag å begynne på, lykke til! Det skal bli spennende å følge med deg i månedene som kommer.
Velkomstklem fra Jojoen