← Alle dagbøker
Fat Viking
51 år177 cm7 innlegg
2001
0 følgere
Start95,7 kg
Sist94,0 kg
Endring−1,7 kg
BMI nå30,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 11. september 2001
94,0 kgKort innom
Hei
Måtte bare innom en tur. Har ikke gitt opp, men har bare ikke hatt tid til å være på nett. Og det er kanskje en måned til jeg er i gjenge igjen Skal på kurs først og så på ferie.
Ha det fint alle sammen.
8. september 2001
93,8 kgKvitt Fedmestempelet Kjempeherlig:)))
Hadde ikke trodd at jeg skulle gå ned etter i går:)
7. september 2001
94,2 kgGlemte å veie meg
Hei
I dag har jeg spist lite. Men jeg har hittil ikke følt noen sultfølelse, så da er det vel ikke noe problem?
1 glass youghurt til frokost
12.00 et eple.
19.00 Middag på tyrkisk restaurant. Slankefritt måltid:)
Gikk en god tur etter jobben i dag. Skal begynne å trene snart. Drar avgårde omn en uke og blir borte i mer eller mindre tre uker og vil vente til jeg kommer hjem igjen for å spare penger. Takk for oppmuntringen jeg får fra dere
6. september 2001
94,4 kgBedre enn ventet
Festen i går gikk ikke så hardt utover vekten som forventet. Takk for kommentarer.
I dag har jeg spist:
09.30 frokostblanding (lite)
12.00 eple
14.00 grønnsaksuppe
21.30 3dl Coca-Cola (medisinen min)
5. september 2001
94,4 kgLitt Nedover
Pussige greier det her. Har ikke blitt fysen eller sulten enda. Er faktisk mer mett enn før. Er nok bra å få et mer regelmessig kosthold.
I dag har jeg spist:
08.00 1 glass annanasjuice
09.00 1 eple
12.00 1 god morgen youghurt og 1 eple
16.00 120g gulrøtter
19.30 skal i middag med venner. Får se hvordan det går.
4. september 2001
94,7 kgDag to
Var litt lettere i dag.
3. september 2001
95,7 kgDag 1
Gått opp siden i går morges. Men Men. Et sted må jeg jo begynne. Veldig uvant å spise mange ganger om dagen pleide bare å spise to ganger per dag: lunsj + middag og noe junk utover kvelden. Føler meg på en måte mer mett alikevel. Cola apstinensene har ikke kommet, men de er der vel snart. Det går greiere enn jeg trodde å drikke vann i stedet.
Det høres mye bedre ut enn fedme...må jo være et av verdens styggeste ord! ...det er bare å holde seg der nå da...
Minelli