← Alle dagbøker
diarist.Alias

Fat Viking

51 år177 cm7 innlegg 2001 0 følgere

Start95,7 kg
Sist94,0 kg
Endring−1,7 kg
BMI nå30,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. september 200111. september 2001
94,0 kg

Kort innom

Hei
Måtte bare innom en tur. Har ikke gitt opp, men har bare ikke hatt tid til å være på nett. Og det er kanskje en måned til jeg er i gjenge igjen Skal på kurs først og så på ferie.
Ha det fint alle sammen.
93,8 kg

Kvitt Fedmestempelet Kjempeherlig:)))

Hadde ikke trodd at jeg skulle gå ned etter i går:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli8. september 2001
Grattis med Overvekt-kategorien!

Det høres mye bedre ut enn fedme...må jo være et av verdens styggeste ord! ...det er bare å holde seg der nå da...

Minelli
94,2 kg

Glemte å veie meg

Hei
I dag har jeg spist lite. Men jeg har hittil ikke følt noen sultfølelse, så da er det vel ikke noe problem?
1 glass youghurt til frokost
12.00 et eple.
19.00 Middag på tyrkisk restaurant. Slankefritt måltid:)

Gikk en god tur etter jobben i dag. Skal begynne å trene snart. Drar avgårde omn en uke og blir borte i mer eller mindre tre uker og vil vente til jeg kommer hjem igjen for å spare penger. Takk for oppmuntringen jeg får fra dere
94,4 kg

Bedre enn ventet

Festen i går gikk ikke så hardt utover vekten som forventet. Takk for kommentarer.

I dag har jeg spist:
09.30 frokostblanding (lite)
12.00 eple
14.00 grønnsaksuppe
21.30 3dl Coca-Cola (medisinen min)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten7. september 2001
Hei Fat Viking *s*

Det er nå godt at middagen med venner ikke ble den utskeielsen som du hadde trodd :)) Kan hende valgte du bevisst å spise det som var sunnere og skortet litt ned på kakene. Er ofte slik!!
..men du.....klarer du å spise såpass lite over tid. Hadde blitt galen jeg.
JEg spiser jo som en hest har jeg følelsen av noen ganger, likevel så rumler det godt i magen om jeg ikke spiser enda mere.. Du må passe på at ikke forbrenningen din minker. Sjekk om du blir kald på hender og føtter. Om du blir det, så setter kroppen forbrenningen ned, fordi den tror det er sultestreik!! HVis ikke så er du heldig :))9

Nok om det..
Ha en kjempefin helg og nyt de fine høstdagene vi har nå!! .)))

Hilsen meg
Blomsten...som ikke ser på partilederdebatten som jeg kan hende burde.....men jeg vet jo at de snakker om velferdsstaten - trygdeordninger, barnehage, eldre, skolepolitikk, bistandspolitikken og skattelette/økning.....
94,4 kg

Litt Nedover

Pussige greier det her. Har ikke blitt fysen eller sulten enda. Er faktisk mer mett enn før. Er nok bra å få et mer regelmessig kosthold.

I dag har jeg spist:

08.00 1 glass annanasjuice
09.00 1 eple
12.00 1 god morgen youghurt og 1 eple
16.00 120g gulrøtter
19.30 skal i middag med venner. Får se hvordan det går.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten5. september 2001
PS!
Glemte å si at det var artig å se at du har begynt å skrive opp matinntaket her.. :))))
c.AuthorAlias Blomsten5. september 2001
Hei igjen Fat Viking...*S*

HEr sitter jeg og har litt fri, siden gubben ser på fotball på TV. :))) Landskamp vet du.

Og du..så flott du så nedgang i dag også! Er sikker på at du klarer venneselskapet med glans.....og ikke skeier ut slik vi alle har gjort noen ganger ja!!1
Når det er sagt, er det ikke verdens undergang om man gjør det, så lenge man fortsetter med sunt kosthold dagen etterpå.
Hverdag og fest *S*

Hilsen meg
Blomsten..som gleder meg til å høre hvordan det gikk under vennefesten i dag under dagboken din i morgen!
94,7 kg

Dag to

Var litt lettere i dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna5. september 2001
Wow!
En kilo ned allerede! Ikke dårlig!
Stå på så skal du se at det blir resultater ut av det!

Følger med fra sidelinjen!

Savanna
95,7 kg

Dag 1

Gått opp siden i går morges. Men Men. Et sted må jeg jo begynne. Veldig uvant å spise mange ganger om dagen pleide bare å spise to ganger per dag: lunsj + middag og noe junk utover kvelden. Føler meg på en måte mer mett alikevel. Cola apstinensene har ikke kommet, men de er der vel snart. Det går greiere enn jeg trodde å drikke vann i stedet.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten4. september 2001
Hei Fat Viking :))

*S*..du må sannsynlig gi deg 2 uker før søtsuget etter cola og sjokolade gir deg. Det er i den perioden det er verst. Man fyser litt hele tiden..
Ellers så hadde det vært artig å se matinntaket ditt. Det er jo halve moroa det for oss skal vite.
1. Hva delmålene dine er, slik at vi kan følge litt med..*S*
2. Hva du spiser
3. Om du trener

Det gir oss andre motivasjon og inspirasjon til å nå våre mål også skal vite. :))9
Uansett....det første skrittet har du jo tatt. Bestemt deg for å gå ned noen kilo. Har mye med viljestyrke denne slankeprosessen..og du..så er du heldig å være mann: Når det først begynner å gå nedover, pleier dere å gå fort nedover *S*

Lykke til..og du.. ha en fantastisk uke da.. :))9

Hilsen meg
Blomsten.......som nå skal spise lunsj..og gleder meg til det :))))
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.