← Alle dagbøker
diarist.Alias

FLODHEST

54 år170 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start112,0 kg
Sist108,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå37,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. april 200230. april 2002
☹️108,0 kg

bob bob

det går nesover men gu så tøft, har lyst på sjokolade hele dagen, men har ikke kjøpt enda,
er ikke i humør for tida, trøtt og lei

skriv mer en annen dag
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias zeta😌2. juni 2002
Hei!
Ser vi har omtrent likt utgangspunkt for slankinga, så kanskje vi kan oppmuntre hverandre etterhvert?
Greit med litt støtte og gode råd fra andre!
Lykke til da :)
zeta
c.AuthorAlias måne😄1. mai 2002
Jammen du kan ikke ha lyst på sjokolade nå som det går så bra!!!

Har du prøvd krom tabletter, eller du kan prøve å pusse tennene ofte!!

Klem Måne
c.AuthorAlias ella1. mai 2002
Hei.
Enig med jojoen, du har vært skikkelig flink.
Har du prøvd Krom ? Personlig har det hjulpet meg mye, jeg har i en lang periode tatt 4 tabl. daglig, nå har jeg trappet ned til 3 stykker. Jeg har funnet ut at det må større mengde krom enn det som står på boksen. Uansett, frukt gir naturlig og sunn søthet, deilig er det også !
Lykke til videre !
~Ella~
c.AuthorAlias Jojoen😃1. mai 2002
Hei Flodhest :-)

Stakkars, det er vondt når man går og er sugen på noe hele tiden. Liker du honningmelon? Det inneholder nesten ingenting og demper litt på søtbehovet. Eller min trøst: friske champignoner. De gir litt "mel-følelse" Blir mett av dem uten at det gjør noe for vekta. De er nydelige både rå og lettstekte med litt pepper på.

Håper humøret blir litt bedre etterhvert. Du har jo all grunn til å smile av det fine resultatet ditt :-)

Lykke til.

Jojo-klem
109,2 kg

viljestyrke

i dag har jeg testet viljestyrken min, så langt har det gått bra. er stolt!
var innom butikken å kjøpte ikke sjokolade!!!
gu eg er stolt, tok en skive med brunost når eg kom hjem, har ennå lyst på sjokolade, men nå er jeg hjemme langt i fra butikken, å godt er det.
har vet å gjort hage arbeid i dag, har rett å slett vert flink i dag, godt å ha slike dager også.
i morra er det en ny dag med nye fristelser,må nok ungå butikken i morra for jeg vet ikke om jeg er like flink i morra.

so long!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne😊26. april 2002
Heisann!

Flink du er som ikke har kjøpt sjokolade, skal i butikken nå selv håper bare jeg er like flink.

Klem Måne
c.AuthorAlias Lakki😉24. april 2002
Heisann!

Husk at belønningen for å kjøpe sjokolade er kortsiktig glede og vektøkning på lengre sikt. Gleden ved å IKKE kjøpe sjokolade er vektnedgang og masse skryt fra oss andre her inne!!!

DU ER KJEMPEFLINK!!!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Jojoen😃23. april 2002
Gratulerer med fristelse-mestringen :-)

Hver dag, nye utfordringer. Min utfordring kom da jeg skulle passere smågodtdisken i butikken. Hadde så lyst på bare et bitte lite sjokoladehjerte. Og så var jeg lykkelig for å ha styrt unna. Det var en seier.

Hver dag du lykkes er en ny seier. Lykke til videre.

Jojo-klem
😌109,2 kg

jippi

je har gått ned!!
hadde ikke trodd det, har ikke vert flink i helga, var på fest på lørdag, med mat å drikke, å ellers så var jeg ikke flink resten.
men jeg hadde gått ned, så det var en inspirasjon til å fortsette det,

har begynt å jobbe igjen,å det e deiligt, har gått aktivt sykemeldt lenge men nå er jeg så mye bedre, tror ikke jeg blir helt bra, men jeg er fornøyd bare jeg slipper intense smerter. å det gjør jeg nå.
så verden er lys i dag er sulten nå men det er bare noen timer til mat. så det går nok.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃22. april 2002
Hei på deg :-)
Bare innom og slenger over en diger honningmelon til deg. Du finner bilde og forklaring her:

http://home.online.no/~eivinsa/godtgront/produkter/frukt/melon.html

Kos deg!
Og lykke til videre, dette går bra.

Jojo-klem

112,0 kg

sliten dag

hei hatt det travelt, i går var je å svømte, mest i varmebasenget og koste med, 11/2 time med velvær mmmmmmmm deiligt, avsluttet med boblebad, anbefales. spiste kun 1 is.
i dag har je vert på sjopping. er irretert på meg selv for je klarte ikke å ungå å kjøpe sjokolade så nå er je irritert på meg selv, at jeg kunne spise den sjokoladen. men det er jo ikke noe jeg får gjort med det nå, men meste gang da SKALjeg klare å ungå det, jeg mååå.

jeg er mest overasket at jeg ikke er sulten spiser variert men aldrig mer en en brødskive, mormal- porsjon med middag,men jeg drikker mye vann, og vann metter det også.

men den reklamen for melk"må ha det bare må ha det" er egentlig treffende for mye, jeg føler av å til at jeg "klår i tenna" men huset er tomt for alt godt, så jeg klarer det mår jeg er hjemme, det er bare den hersens sjokoladen og isen som jeg liker såååå godt mår en er i butikken, så jeg får ungå butikken.

leste at denne sida skulle legges med!!!!, kan ikke det jeg får jo såå mye tips å føler meg ikke så alene med kiloen her på disse sidene, det er inspirasjon å lese de andre sidene jeg er ikke alene å det er godt
det må være moe tilsvarende vel???

må er det snart torsdagsklubben så må skal jeg lee av meg noen gram
stå på folkens!

je liker sidene til dere alle( de jeg har kommet gjennom så lamgt iallefall)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline19. april 2002
hei!

tenkte jeg skulle anbefale en litt sunn is!

creme fruit! tror det er henning olsen!

den er supergo' og inneholder ca 110 kcal. og den er stor og mettende også! med noe som ligner på fløteis imidten!! mmm!! anbefales på det sterkeste!

og hvis du absolutt MÅ ha sjokolade når du går i butikken ( kjenner igjen følelsen, jeg eier ikke viljestyrke...), så pass på å kjøpe en skikkelig liten en, så blir det ihvertfall ikke så mye sjokolade ; )

lykke til ; )

ps ryktet sier at slankenett.no skal starte en slags slankedagbok!

klem aline
112,0 kg

i gang

hei å takk for hilsen det var kosligt.
er nettopp kommet hjem fra trening,(på helsestudio) syklet 2ganger5 km med veldig lav belastning for å få opp blopumpa, etterpå litt vekter for overkroppen, får ikke lov å trene bena med belastning enda, men det er i gang med syklingen(vanlig ergomerter sykkel) har vert ganske flink i dag med spisingen, har ikke rukket 5 måltider men jeg har da spist, har ikke vert sulten i det hele tatt!men jeg har drukket mye vann, jeg er egentlig heldig med det for jeg synes vann er bedre enn brus. liker ikke kullsyre i noe annet enn øl.
Har spist litt kaker fikk besøk men det var ikke så mye, synes en bør servere noe fordi om jeg slanker meg.
dagen i dag har gått bra alt i alt. har ikke veiet meg. vil bare gjøre det en dag i uka. søndag
takk igjen for hilsen dette skal je klare, det er andre som har klart det før meg. da mååå jeg også.
takk for i dag
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne16. april 2002
Hei vil bare ønske deg lykke til på veien nedover,kutter du bare ut litt i begynnelsen så vil du allike vel se resultater så et kakke stykke kan du ta med god sanvitighet(",)
Sammen er vi sterke fra fabi....
c.AuthorAlias Sunnyline15. april 2002
Hei.
Du spiste litt kake. Men du spiste mindre kake enn du ville gjort om du ikke slanket deg. Fortsett så skal du se du får resultat på søndag.

Hilsen Sunnyline
112,0 kg

NÅ BEGYNNER JEG

fant disse sidene i dag å ble innspirert!!!
vekta går bare oppåver, fikk barn for 1.5 år siden, å sliter med bekkenløsning enda, er sykemeldt men snart i full jobb igjen, fikk lov av fysioterapauten å begunne å trene litt i det små, så nå er jeg mer opptemistisk,før graviditeten var jeg 90 kg kraftig men godt trent, gikk på helsestudio 3-4 ganger i uka for å spinne(sykling)men det måtte jeg slutte med da jeg fikk bekkenløsning.etter det har bare vekta gått opp opp opp, veldig deprimerende.har gått på libra kurs før jeg ble gravid å tok av 16 kg. så jeg har tenkt å følle det opplegget på egenhand, iallefall grunnprinsippene.
håper jeg klare det!!!
må er jeg iallefall inspirert.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias laika15. april 2002
Hei.
Vil bare ønske deg velkommen hit. Jeg og fikk et barn for nesten 2 år siden og vekten har bare gått oppover. Slet også med bekkenløsning etter fødselen, men dette forsvant etter et halvt år. Hadde vondt i bekkenet når jeg satt for lenge, men etter å ha begynt å trene er dette borte. Har også tatt Libra-kurs og dette fungerte greit.
Lykke til med slankingen.

Klem fra laika
c.AuthorAlias Lakki15. april 2002
Hei og velkommen!

Jeg fikk min yngste datter for 15 måneder siden, og gikk opp nesten 10 kilo ETTER at hun var født. Jeg hadde også bekkenløsning, og måtte leve et ganske stillesittende liv under svangerskapet. Følte til slutt at jeg ikke eide en eneste muskel i kroppen... Nå skal kiloene av, og det er så fint å få støtte fra alle de andre her inne - du kommer nok til å trives her du også!

Mitt lille råd er å ha et enkelt opplegg, hvor du slipper å bruke så veldig mye tid til å planlegge. Jeg startet på en kjempeomlegging av kosthold og massiv trening i høst, men gikk skikkelig på "trynet"! Nå spiser jeg enkel og vanlig mat, men mindre porsjoner og gjerne lett-varianter. Trening blir det ikke i vanlig forstand, men jeg går veldig mye. Det var forresten ved gåing og øvelser hos fysioterapeut at jeg fikk trent meg opp etter bekkenløsningen. Jeg gikk i timesvis - sakte men langt, og trente mage, rygg, lår og rompe.

Lykke til videre - jeg skal følge med deg!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Sunnyline14. april 2002
Hei og velkommen.
Du kommer til å klare dette. Libra er et veldigt flott opplegg. Sunn mat, ofte og mer mosjon. Jeg har selv gått på flere libra kurs. Og det virker. Nå er det pyntekiloene igjen. Jeg skal følge med deg. Og husk å drikke mye vann.

Hilsen Sunnyline
c.AuthorAlias Jojoen14. april 2002
Hei Flodhest :-) Nicket sier jo litt om hvordan du ser på deg selv, men her er du ikke mer "flodhest" enn mange av oss andre.. søt liten flodhest :-) Velkommen hit!

Dette stedet er kjempemotiverende og jeg har allerede hatt stor nytte av dagboken og alle de andre her, siden jeg kom for bare 1 uke siden. Her kjemper alle for det samme, øser av sine kunnskaper, deler erfaringer og støtter hverandre.
Jeg ønsker deg lykke til og kommer til å følge med.

Klem fra Karianne

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.