← Alle dagbøker
FLODHEST
54 år170 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start112,0 kg
Sist108,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå37,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 30. april 2002
☹️108,0 kgbob bob
det går nesover men gu så tøft, har lyst på sjokolade hele dagen, men har ikke kjøpt enda,
er ikke i humør for tida, trøtt og lei
skriv mer en annen dag
viljestyrke
i dag har jeg testet viljestyrken min, så langt har det gått bra. er stolt!
var innom butikken å kjøpte ikke sjokolade!!!
gu eg er stolt, tok en skive med brunost når eg kom hjem, har ennå lyst på sjokolade, men nå er jeg hjemme langt i fra butikken, å godt er det.
har vet å gjort hage arbeid i dag, har rett å slett vert flink i dag, godt å ha slike dager også.
i morra er det en ny dag med nye fristelser,må nok ungå butikken i morra for jeg vet ikke om jeg er like flink i morra.
so long!
jippi
je har gått ned!!
hadde ikke trodd det, har ikke vert flink i helga, var på fest på lørdag, med mat å drikke, å ellers så var jeg ikke flink resten.
men jeg hadde gått ned, så det var en inspirasjon til å fortsette det,
har begynt å jobbe igjen,å det e deiligt, har gått aktivt sykemeldt lenge men nå er jeg så mye bedre, tror ikke jeg blir helt bra, men jeg er fornøyd bare jeg slipper intense smerter. å det gjør jeg nå.
så verden er lys i dag er sulten nå men det er bare noen timer til mat. så det går nok.
sliten dag
hei hatt det travelt, i går var je å svømte, mest i varmebasenget og koste med, 11/2 time med velvær mmmmmmmm deiligt, avsluttet med boblebad, anbefales. spiste kun 1 is.
i dag har je vert på sjopping. er irretert på meg selv for je klarte ikke å ungå å kjøpe sjokolade så nå er je irritert på meg selv, at jeg kunne spise den sjokoladen. men det er jo ikke noe jeg får gjort med det nå, men meste gang da SKALjeg klare å ungå det, jeg mååå.
jeg er mest overasket at jeg ikke er sulten spiser variert men aldrig mer en en brødskive, mormal- porsjon med middag,men jeg drikker mye vann, og vann metter det også.
men den reklamen for melk"må ha det bare må ha det" er egentlig treffende for mye, jeg føler av å til at jeg "klår i tenna" men huset er tomt for alt godt, så jeg klarer det mår jeg er hjemme, det er bare den hersens sjokoladen og isen som jeg liker såååå godt mår en er i butikken, så jeg får ungå butikken.
leste at denne sida skulle legges med!!!!, kan ikke det jeg får jo såå mye tips å føler meg ikke så alene med kiloen her på disse sidene, det er inspirasjon å lese de andre sidene jeg er ikke alene å det er godt
det må være moe tilsvarende vel???
må er det snart torsdagsklubben så må skal jeg lee av meg noen gram
stå på folkens!
je liker sidene til dere alle( de jeg har kommet gjennom så lamgt iallefall)
i gang
hei å takk for hilsen det var kosligt.
er nettopp kommet hjem fra trening,(på helsestudio) syklet 2ganger5 km med veldig lav belastning for å få opp blopumpa, etterpå litt vekter for overkroppen, får ikke lov å trene bena med belastning enda, men det er i gang med syklingen(vanlig ergomerter sykkel) har vert ganske flink i dag med spisingen, har ikke rukket 5 måltider men jeg har da spist, har ikke vert sulten i det hele tatt!men jeg har drukket mye vann, jeg er egentlig heldig med det for jeg synes vann er bedre enn brus. liker ikke kullsyre i noe annet enn øl.
Har spist litt kaker fikk besøk men det var ikke så mye, synes en bør servere noe fordi om jeg slanker meg.
dagen i dag har gått bra alt i alt. har ikke veiet meg. vil bare gjøre det en dag i uka. søndag
takk igjen for hilsen dette skal je klare, det er andre som har klart det før meg. da mååå jeg også.
takk for i dag
NÅ BEGYNNER JEG
fant disse sidene i dag å ble innspirert!!!
vekta går bare oppåver, fikk barn for 1.5 år siden, å sliter med bekkenløsning enda, er sykemeldt men snart i full jobb igjen, fikk lov av fysioterapauten å begunne å trene litt i det små, så nå er jeg mer opptemistisk,før graviditeten var jeg 90 kg kraftig men godt trent, gikk på helsestudio 3-4 ganger i uka for å spinne(sykling)men det måtte jeg slutte med da jeg fikk bekkenløsning.etter det har bare vekta gått opp opp opp, veldig deprimerende.har gått på libra kurs før jeg ble gravid å tok av 16 kg. så jeg har tenkt å følle det opplegget på egenhand, iallefall grunnprinsippene.
håper jeg klare det!!!
må er jeg iallefall inspirert.
Ser vi har omtrent likt utgangspunkt for slankinga, så kanskje vi kan oppmuntre hverandre etterhvert?
Greit med litt støtte og gode råd fra andre!
Lykke til da :)
zeta
Har du prøvd krom tabletter, eller du kan prøve å pusse tennene ofte!!
Klem Måne
Enig med jojoen, du har vært skikkelig flink.
Har du prøvd Krom ? Personlig har det hjulpet meg mye, jeg har i en lang periode tatt 4 tabl. daglig, nå har jeg trappet ned til 3 stykker. Jeg har funnet ut at det må større mengde krom enn det som står på boksen. Uansett, frukt gir naturlig og sunn søthet, deilig er det også !
Lykke til videre !
~Ella~
Stakkars, det er vondt når man går og er sugen på noe hele tiden. Liker du honningmelon? Det inneholder nesten ingenting og demper litt på søtbehovet. Eller min trøst: friske champignoner. De gir litt "mel-følelse" Blir mett av dem uten at det gjør noe for vekta. De er nydelige både rå og lettstekte med litt pepper på.
Håper humøret blir litt bedre etterhvert. Du har jo all grunn til å smile av det fine resultatet ditt :-)
Lykke til.
Jojo-klem