Vell, jeg har ikke kommet igang. Ligger til sengs med influensa. Med denne vekta kan det vell bare gå nedover haha.
2 i heiagjengen
mumi31. januar 2002
Huffda! God bedring, og lykke til når du får satt igang på ordentlig! :)
Hilsen Mumi
mettemor1. januar 2002
Hei Fatboy! Fint at dere gutter er med,og vekta vil gå ned,bare ta tiden til hjelp.Ellers er dette en kjempefin måte å slanke seg på. Lykke til videre,og ha ei fin uke. Hilsen mettemor.
Hilsen Mumi
Fint at dere gutter er med,og vekta vil gå ned,bare ta tiden
til hjelp.Ellers er dette en kjempefin måte å slanke seg på.
Lykke til videre,og ha ei fin uke.
Hilsen mettemor.