hei hei!
jeg er ny her og prøver bare ¨å legge om kostholdet mitt, og bli litt strammere! har slitt litt med spiseforstyrrelser, så nå ønsker jeg å gå ned i vekt på en sunnere måte! tror ikke jeg skal begynne med å skrive hva jeg spiste i dag, det er jo lørdag!! =) men trening ble det lit av! spillte håndballkamp!
snax! foresten...er det noen som vet hvor mye fett det er i egg?? er det sunt?
snax! foresten...er det noen som vet hvor mye fett det er i egg?? er det sunt?
Velkommen hit=) Koselig ä se noen som har noenlunde samme BMI. Men mitt mäl er nä ä komme ned pä den BMI´en.
du kan ikke bli strammere av ä väre pä disse sidene, men ned i vekt kan du gä! Folkene her stötter og er veldig snille og gode med alle som har problemer med vekta..=)
Har ogsä slitt med spiseforstyrrelser, i hele 6 är, veit hvordan det er!
Det beste er ä ta det litt roligere, sä kommer man pä en stabil vekt som man kan holde, og väre fornöyd med.. =)
Stä pä!
egg er værken det værste eller beste man kan spise
Egg pr 100g =
12,6 protein
10,1 fett
1,4 karbohydrat
146 kcal
men et tips.. spis mest av eggehviten den er det så og si ingenting i.. det er plommen som er værst..synd det er den som er best da...
uanz lykke til
klem cassandra