← Alle dagbøker
diarist.Alias

Eve

42 år165 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start55,0 kg
Sist55,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå20,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
55,0 kg

hei hei!

jeg er ny her og prøver bare ¨å legge om kostholdet mitt, og bli litt strammere! har slitt litt med spiseforstyrrelser, så nå ønsker jeg å gå ned i vekt på en sunnere måte! tror ikke jeg skal begynne med å skrive hva jeg spiste i dag, det er jo lørdag!! =) men trening ble det lit av! spillte håndballkamp!
snax! foresten...er det noen som vet hvor mye fett det er i egg?? er det sunt?
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias baloo27. januar 2002
Hei!
Velkommen hit=) Koselig ä se noen som har noenlunde samme BMI. Men mitt mäl er nä ä komme ned pä den BMI´en.
du kan ikke bli strammere av ä väre pä disse sidene, men ned i vekt kan du gä! Folkene her stötter og er veldig snille og gode med alle som har problemer med vekta..=)

Har ogsä slitt med spiseforstyrrelser, i hele 6 är, veit hvordan det er!
Det beste er ä ta det litt roligere, sä kommer man pä en stabil vekt som man kan holde, og väre fornöyd med.. =)

Stä pä!
c.AuthorAlias cassandra21. januar 2002
hei og velkommen hit.. koselig å se flere med samme BMI..
egg er værken det værste eller beste man kan spise
Egg pr 100g =
12,6 protein
10,1 fett
1,4 karbohydrat
146 kcal
men et tips.. spis mest av eggehviten den er det så og si ingenting i.. det er plommen som er værst..synd det er den som er best da...
uanz lykke til
klem cassandra
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.