Feil vei
Hmm, dette var da riktig dårlig! Jeg skulle jo gå ned -ikke opp! Grunnen er vel at jeg rett og slett ikke har vært flink nok i matveien. Ukens trening er jeg imidlertid godt fornøyd med.
Denne uken har jeg trent følgende:
Mandag: Sykkel1 + mage og rygg øvelser
Tirsdag: HøyPuls + mage/rygg modul
Onsdag: Fri
Torsdag: Sykkeltur ute i det fri
Fredag: StramOpp + HøyPuls
Skal være like flink med treningen til uken og så skal jeg ikke spise fy-mat!
Håper at kroppen skjønner at det er meningen at den skal bli slankere, strammere og celulittfri før sommerferien :-)
Hva annet kan jeg si enn.......
HURRA. Dette var en veldig god start på helgen.
Frisk igjen..
Etter å ha vært syk i en uke er jeg nå endelig frisk igjen. Influensa er ikke bra for slankingen, jeg har ligget rett ut, drukket masse varm søt saft og spist alt for mye trøste snop. Heldigvis har vekta stått stille.
Nå er det full godtestopp frem til sommerferien! Dvs ikke noe sjokolade, potetgull, kjeks eller kantineboller. Må passe på å få kjøpt inn litt frukt som jeg kan ha som nødrasjon.
Må også huske på at jeg skal være flink til å trene sånn at kroppen blir fin og stram!
Skulle ønske jeg kunne punktslankes fra under puppene til knærne :-)Jeg vil nemlig først og fremst bli kvitt sideflesket og rumpe-lår (sikkert ingen andre med det problemet her.....)
Dagens største utfordring: droppe utepilsen (skal møte noen venner i kveld)
Gårsdagens oppturer: Gikk til bussen uten å få hosteanfall, helt snopfri.
Slankehjelpemiddel: Drikker masse vann med eplecidereddik.
Er vist tilbake igjen.......
Hei.
For en stund siden slettet jeg alle mine innlegg, men nå er jeg vist tilbake igjen.
Gikk ned ca 15 kg forrige gang jeg var bruker her. Har ikke gått opp noe det halve året jeg har vært borte, men nå er det på tide å ta den siste finpussen før bikinisesongen.
Planen er som sist.
Stramme inn på godteinntaket og bli litt flittigere på sats. Jeg er også faretruende nær ved å starte på den daglige småspisingen av kjeks og kaker igjen, men det vil jeg slettes ikke ha noe av!
Det er ingen grunn til å vente, i morgen starter jeg på`n igjen (skal forresten på KickPuls i dag -kjempegøy og veldig bra trening).
Ha en super slankelørdag!
Mange gode stå på klemmer fra Rikke