Denne dagbok er sperret
Denne dagboken er sperret, da bruken ikke samsvarer med reglene for bruk på Slankere.com.
Bruker har fått beskjed både her og via email om dette, men har fortsatt bruken, som strider med avtalen som ble godkjent ved registrering. Overtredelse utover dette vil bli anmeldt.
(Brukere som ønsker faglig veiledning av f.eks. en ernæringsfysiolog bør selv initiere kontakt med fagpersonell - men Slankere.com skal ikke brukes som "formidlingssentral" for dette).
Webmaster
et lite tips om vekt og
Å veie seg er den vanligste måten å si om du er tynn eller tykk, men hvor nøyaktig er dette egentlig??
sammenlign disse to personene
1. 70 kg og overvektig
2. 70 kg og slank
person 1 har 30% fett ( 21 Kg) og har 49 Kg magert vev
person 2 har 10% fett ( 7 Kg) og har 63 Kg magert vev
dette viser at vekt bare er et grovredskap, ikke et mål på om du er slank eller overvektig.
En vekt er like nøyaktig måleinstrument for slankere som om du skulle veie deg på en bilvekt, det blir bare ikke riktig.
Min anbefaling er å få målt fettprosenten hos en profesjonell en gang eller to pr. mnd.
<font color=#800000>Melding fra Webmaster:
"Ernærings stud",
Slankere.com er ikke ment som et verktøy for deg i dine studier, og vi ber deg stoppe bruken av slankedagboka så lenge du ikke er en som aktivt slanker deg på lik linje med alle andre her inne.
Hvis du ønsker å ha "kunder" eller "testpersoner" til dine studier/senere yrke, så vennligst bruk vanlige kanaler for dette.
Slankere.com skal ikke brukes til dette, så lenge det ikke er noe vi setter opp en egen tjeneste for.
Webmaster
Slankere.com
</font>
ny på siden
Jeg er egentlig ikke ute etter å slanke meg, men bruker denne siden for å komme i kontakt med mitt "nye yrke"
Jeg er til Deres disposisjon om noen trenger råd eller veiledning.
<font color=#800000>Melding fra Webmaster:
"Ernærings stud",
Slankere.com er ikke ment som et verktøy for deg i dine studier, og vi ber deg stoppe bruken av slankedagboka så lenge du ikke er en som aktivt slanker deg på lik linje med alle andre her inne.
Hvis du ønsker å ha "kunder" eller "testpersoner" til dine studier/senere yrke, så vennligst bruk vanlige kanaler for dette.
Slankere.com skal ikke brukes til dette, så lenge det ikke er noe vi setter opp en egen tjeneste for.
Webmaster
Slankere.com
</font>
Hilsen Viola.
Han ga mange gode råd (sikkert) men det ble veldig forvirrende med alle de rådene han ga + alle de rådene jeg har fått fra dere andre her på slankere.com
uansett. tror han bare mente det godt,men holdt seg ikke til reglene....
TUSEN TAKK WEBMASTER!!!!!!!!!!!!!!!!
Hilsen Trultemor
stå på, webmaster:)
hilsen Iset.
Jeg vet at studenten provoserte flere enn meg. Hilsen maia.