← Alle dagbøker
Elly
52 år164 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start58,6 kg
Sist58,4 kg
Endring−0,2 kg
BMI nå21,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka bedre enn ingenting
Hei,
Egentlig skal jeg bare veie meg på mandager, men tok en liten kontroll måling i dag og den viste 100g ned...håper jeg er ned i 58 kg på mandag.
Ha en fortsatt fin uke alle sammen:-)
ja ja....
Dette går jo helt feil vei....Er tilbake til utgangspunktet og det er absolutt ingen god mandagsmorgen nyhet!! Men jeg får bare fatte friskt mot. Jeg må nok jobbe en del med motivasjonen, den er ikke helt på topp...
hmmmm
God mandag?
Hmmmm, dette går absolutt ikke den veien jeg ønsker, men etter nærmere ettertanke kan jeg ikke forvente så mye annet. Lå syk store deler av forrige uke, med dertil trøstespising. Siden jeg hverken kunne trene, gå tur eller gjøre noe annet sosialt ble det til at jeg syntes så synd på meg selv at jeg spiste "hele tiden". Men, men, får fatte friskt mot denne uka og jeg kan ihvertall begynne å trene igjen. Feberen har gitt seg og da er det ikke noe som stopper en...:-)
Ha en fin uke alle sammen!
god mandag
Da er det mandag igjen og i dag tidlig besteg jeg vekta med stor spenning...har hatt en virkelig kose-helg med god vin og to kino besøk med dertil kinogodt:-) Men så veldig stor skade har det ikke tatt enda ihvertfall, så la oss håpe treninga lørdag redda det hele inn.
Apropo kino; både Moulin Rouge og Livvaktene er absolutt å anbefale!!
Ha en god mandag alle sammen:-)
Dette var overaskende..
Hei igjen,
Har egentelig en gylden regel at jeg kun skal veie meg en gang i uken, men i dag tidlig falt jeg for fristelsen og der lyste det mot meg 58.2 kg. Det var positivt! Jeg er veldig glad i gå turer og gikk en lang tur både mandag og tirsdag denne uka istedet for å trene innendørs. Det var veldig deilig. Igår var det også masse nysne så det var så fint hvitt overalt:-)
Ønkser dere alle en riktig fin dag:-)
Hilsen Elly
nå er jeg spent...
Hei,
Jeg har den senere tid vært ofte innom disse sidene og jo mere jeg har lest, jo mere fasinert har jeg blitt av det samholdet og den positive feedbacken dere gir hverandre. Det er virkelig gøy å lese!!
Jeg skal ikke ned så mye i vekt, men jeg er utrolig utålmodig. Vil ned "alt på en gang"!! Målet mitt er å ligge stabilt på 55 kg. Jeg trener 3-4 ganger i uka, men vekta står i ro. (har sjekka batteriene:-)) Nå som jeg har tatt det (for meg) store skrittet og melde meg på her håper jeg at jeg vil ha tålmodighet til å gå sakte men sikkert ned. Er veldig imot vidunderkurer o.l, men etter uker med stillestående vekt blir jeg så frustrert! Jeg ligger på 1000-1250 kcal pr dag så jeg vil vel se resultater snart. Dette er ivhertfall et skritt på veien!
Ha en riktig fin uke alle sammen!!
Jeg er også ganske ny på disse sidene, men har allerede fått et veldig positivt inntrykk av alle her inne.. håper at du også får det. =)
Flott at du beveger deg utendørs også, det skal jo være gøy å trene og derfor er det flott med forandring og det er alltid herlig med frisk luft..!
Håper disse sidene kommer til å hjelpe deg.. (oss.. =))
Ønsker deg lykke til med sunn slanking =)
kos svalland-jenta :)