← Alle dagbøker
diarist.Alias

Elly

52 år164 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start58,6 kg
Sist58,4 kg
Endring−0,2 kg
BMI nå21,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. januar 200214. februar 2002
58,4 kg

bedre enn ingenting

Hei,

Egentlig skal jeg bare veie meg på mandager, men tok en liten kontroll måling i dag og den viste 100g ned...håper jeg er ned i 58 kg på mandag.

Ha en fortsatt fin uke alle sammen:-)
58,5 kg

ja ja....

Dette går jo helt feil vei....Er tilbake til utgangspunktet og det er absolutt ingen god mandagsmorgen nyhet!! Men jeg får bare fatte friskt mot. Jeg må nok jobbe en del med motivasjonen, den er ikke helt på topp...
58,1 kg

hmmmm

God mandag?

Hmmmm, dette går absolutt ikke den veien jeg ønsker, men etter nærmere ettertanke kan jeg ikke forvente så mye annet. Lå syk store deler av forrige uke, med dertil trøstespising. Siden jeg hverken kunne trene, gå tur eller gjøre noe annet sosialt ble det til at jeg syntes så synd på meg selv at jeg spiste "hele tiden". Men, men, får fatte friskt mot denne uka og jeg kan ihvertall begynne å trene igjen. Feberen har gitt seg og da er det ikke noe som stopper en...:-)

Ha en fin uke alle sammen!
58,0 kg

god mandag

Da er det mandag igjen og i dag tidlig besteg jeg vekta med stor spenning...har hatt en virkelig kose-helg med god vin og to kino besøk med dertil kinogodt:-) Men så veldig stor skade har det ikke tatt enda ihvertfall, så la oss håpe treninga lørdag redda det hele inn.

Apropo kino; både Moulin Rouge og Livvaktene er absolutt å anbefale!!

Ha en god mandag alle sammen:-)
58,2 kg

Dette var overaskende..

Hei igjen,

Har egentelig en gylden regel at jeg kun skal veie meg en gang i uken, men i dag tidlig falt jeg for fristelsen og der lyste det mot meg 58.2 kg. Det var positivt! Jeg er veldig glad i gå turer og gikk en lang tur både mandag og tirsdag denne uka istedet for å trene innendørs. Det var veldig deilig. Igår var det også masse nysne så det var så fint hvitt overalt:-)

Ønkser dere alle en riktig fin dag:-)

Hilsen Elly

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias svalland130. januar 2002
Heisann og velkommen=)
Jeg er også ganske ny på disse sidene, men har allerede fått et veldig positivt inntrykk av alle her inne.. håper at du også får det. =)
Flott at du beveger deg utendørs også, det skal jo være gøy å trene og derfor er det flott med forandring og det er alltid herlig med frisk luft..!
Håper disse sidene kommer til å hjelpe deg.. (oss.. =))
Ønsker deg lykke til med sunn slanking =)
kos svalland-jenta :)
58,6 kg

nå er jeg spent...

Hei,

Jeg har den senere tid vært ofte innom disse sidene og jo mere jeg har lest, jo mere fasinert har jeg blitt av det samholdet og den positive feedbacken dere gir hverandre. Det er virkelig gøy å lese!!

Jeg skal ikke ned så mye i vekt, men jeg er utrolig utålmodig. Vil ned "alt på en gang"!! Målet mitt er å ligge stabilt på 55 kg. Jeg trener 3-4 ganger i uka, men vekta står i ro. (har sjekka batteriene:-)) Nå som jeg har tatt det (for meg) store skrittet og melde meg på her håper jeg at jeg vil ha tålmodighet til å gå sakte men sikkert ned. Er veldig imot vidunderkurer o.l, men etter uker med stillestående vekt blir jeg så frustrert! Jeg ligger på 1000-1250 kcal pr dag så jeg vil vel se resultater snart. Dette er ivhertfall et skritt på veien!

Ha en riktig fin uke alle sammen!!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Baby22. januar 2002
Hei Elly!
Velkommen hit:)
Jeg ser at du har 'normalvekt', så det vil vel si at du ønsker å holde deg stabil uten å legge noe på deg.
Det er bra at du er bevisst på at inntak av mat skal være riktig balansert og sunt.

Ser at du trener endel også, så da forbrenner du jo også det du spiser mye bedre.
Her inne er det mange gode tips å få, og dessuten er det fint å kunne dele litt "erfaringer" med andre.
Prøv også chatten. Tror det er mest aktivitet der litt utpå kveldene.
Her kan du nok absolutt få den oppmuntring du trenger!
Baby :-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.