Gåkke så bra det her...
Ogaå jeg som har såååååå lyst på det in-wear skjørtet... sukk..
Kan trøste meg med at jeg står ganske så stille i alle fall, har holdt meg rundt 85 nå et par uker, enda jeg spiser FOR mye!! Trener jo da, så det er vel derfor vekten holder seg i sjakk.
I helgen er jeg hjemme alene, ingen som passer på meg, oj oj oj.. lenge leve lacryl, skal kjøpe et stoooort lager (de m bringebær-smak er kjeeeempegode) så om jeg får lyst på noe skal jeg stappe munnen full med de, funker ganske bra faktisk.
Er bare det at jeg skal ha den kvinnelige uken strax og da blir jeg jo såååååå søt sugen, mums, mums!
Noen gode ideer der ute??
Kjøpe håndjern å kaste nøkkelen?!
Kan trøste meg med at jeg står ganske så stille i alle fall, har holdt meg rundt 85 nå et par uker, enda jeg spiser FOR mye!! Trener jo da, så det er vel derfor vekten holder seg i sjakk.
I helgen er jeg hjemme alene, ingen som passer på meg, oj oj oj.. lenge leve lacryl, skal kjøpe et stoooort lager (de m bringebær-smak er kjeeeempegode) så om jeg får lyst på noe skal jeg stappe munnen full med de, funker ganske bra faktisk.
Er bare det at jeg skal ha den kvinnelige uken strax og da blir jeg jo såååååå søt sugen, mums, mums!
Noen gode ideer der ute??
Kjøpe håndjern å kaste nøkkelen?!
Kjenner absolutt ditt problem med søtbehov når den uken nærmer seg. Jeg kan til tider bli istand til å utøve vold når den nærmer seg. Det er ikke bare hormonene som snakker, men det er søtbehovet og en mann som ikke vil forstå hvorfor jeg ikke bare kan voldta godteskapet.
Men fatt mot det finnes løsninger som din egen f.eks. Det eneste med Lacrylen er at jeg føler den gir meg trøbbel med magen og at den gir meg en falsk sult.
Alternativet er også å drikke noe godt f.eks Confecta kakao. 40 kalorier med masse god sjokoladesmak. Den pleier hjelpe meg.
Ha en kooooz hjemmealenehelg og stå på så når vi våre mål snart. Du i In-Wear skjørtet og jeg i min nye slankebukse.
Vi er jo samme vekt også så det skal bli spennende å se om vi kan klare det sammen, eller hva?
Klem fra elli
Når jeg er søtsulten, pleier jeg å ta en kopp kakao, det hjelper for meg. Ellers kan det hjelpe med en skive/knekkebrød med Cottage Cheese og lett syltetøy.
Ha en koselig helg med Lacryl osv...
Klem fra Bonita :-)