← Alle dagbøker
diarist.Alias

Elle

51 år172 cm4 innlegg 2001 0 følgere

Start85,6 kg
Sist85,7 kg
Endring+0,1 kg
BMI nå29,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. oktober 200116. november 2001
85,7 kg

Gåkke så bra det her...

Ogaå jeg som har såååååå lyst på det in-wear skjørtet... sukk..
Kan trøste meg med at jeg står ganske så stille i alle fall, har holdt meg rundt 85 nå et par uker, enda jeg spiser FOR mye!! Trener jo da, så det er vel derfor vekten holder seg i sjakk.
I helgen er jeg hjemme alene, ingen som passer på meg, oj oj oj.. lenge leve lacryl, skal kjøpe et stoooort lager (de m bringebær-smak er kjeeeempegode) så om jeg får lyst på noe skal jeg stappe munnen full med de, funker ganske bra faktisk.
Er bare det at jeg skal ha den kvinnelige uken strax og da blir jeg jo såååååå søt sugen, mums, mums!
Noen gode ideer der ute??
Kjøpe håndjern å kaste nøkkelen?!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias elli17. november 2001
Kjære nabo!!

Kjenner absolutt ditt problem med søtbehov når den uken nærmer seg. Jeg kan til tider bli istand til å utøve vold når den nærmer seg. Det er ikke bare hormonene som snakker, men det er søtbehovet og en mann som ikke vil forstå hvorfor jeg ikke bare kan voldta godteskapet.

Men fatt mot det finnes løsninger som din egen f.eks. Det eneste med Lacrylen er at jeg føler den gir meg trøbbel med magen og at den gir meg en falsk sult.

Alternativet er også å drikke noe godt f.eks Confecta kakao. 40 kalorier med masse god sjokoladesmak. Den pleier hjelpe meg.

Ha en kooooz hjemmealenehelg og stå på så når vi våre mål snart. Du i In-Wear skjørtet og jeg i min nye slankebukse.

Vi er jo samme vekt også så det skal bli spennende å se om vi kan klare det sammen, eller hva?

Klem fra elli
c.AuthorAlias Bonita16. november 2001
Det InWear skjørtet får du, det er jeg sikker på. Det går jo an å kjøpe det som et slankeskjørt også, for noen øker motivasjonen ved å kjøpe klær i mindre str. for å slanke seg inn i.
Når jeg er søtsulten, pleier jeg å ta en kopp kakao, det hjelper for meg. Ellers kan det hjelpe med en skive/knekkebrød med Cottage Cheese og lett syltetøy.
Ha en koselig helg med Lacryl osv...
Klem fra Bonita :-)
84,8 kg

Oj som det går unna....

Er så trøtt for tiden...
Tar ordentlig knekken på meg, for jeg orker ingenting og vil bare sove, jobben er ren tortur...(jeg sovnet faktisk på jobb her, tro det eller ei, de prøvde å vekke meg, men det gikk ikke med det første)
Det snør ute, så koselig synes jeg.
Nå skal vi bestille sydentur til sommeren, oj oj oj!
Har jeg i hvert fall noe å kjempe for! Nekter å vise meg i bikini som jeg ser ut nå! (Skrekk og gru)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias meiret8. november 2001
Høres nesten ut som et snev av høstdepresjon.Du er jo godt igang! Bare vent, snart er du for oppadstigende hva energi angår og videre nedadgående på vekta! Lykke til videre, hilsen meiret
85,6 kg

herregud så deprimerende jeg er!!

går ikke helt den rigktige veien i maten ennå, men prøver i alle fall, litt i hvert fall.....
at man skal føle seg så grusom i str. 44!
har vel med å gjøre at alle venninnene mine er så slanke og fine...
Så koselig Elli å få en tilbakemelding fra deg, støtte ja...
det klarer man seg ikke uten!!
skal på shopping m en venninne etterpå, str. 34 typ, juhuuuu!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias meiret1. november 2001
Hei! Dette klarer du! Ikke glem at slanking ikke er logisk, du må spise for å bli mindre. Det er ikke forbudt å spise, ikke få dårlig samvittighet for ei ekstra brødskive, eller for at du tok ost istedenfor skinke. Jeg slutta å kjøpe godsaker for å ha "itilfelle det kommer noen". Det vilsi at nå har jeg ikke kjeks, ikke is, bare en pose potetgull som jeg setter min ære i å ikke åpne. Baking av gode saker er midlertidig utsatt til 65 lyser imot meg på vekta. Dette klarer vi, dette klarer vi, dette klarer vi!
Stoor slankeklem fra meiret
c.AuthorAlias Bonita31. oktober 2001
Så var det snakk om størrelser, ja. Jeg var ute og kjøpte badedrakt idag, rusket med meg en i str. 42 (trodde det var min riktige størrelse), men da den skulle på fikk jeg sjokk!!! Fikk nesten ikke puste, jo...
Men fortvil ikke, nå som vi er igang, skal du se du snart kryper ned i en mindre størrelse. Man må bare ikke miste motet, men slanke seg jevnt og trutt og spise sunt og ikke glemme å nyte hverdagen!
Lykke til videre, klem fra Bonita
c.AuthorAlias elli31. oktober 2001
Stå på jente!!

Det er ikke festlig å kjøpe klær når en føler eg som en flodhest, og enda verre er det når en skal gjøre det med en på str 34. Du er modig.
I forhold til maten er det viktigste når en slanker seg at en i begynnelsen får inn faste måltider. Blodsukkeret vårt er avhengig av det og det er denne som styrer søtlysten.

Du klarer det!!!

Lykke til og klem fra Elli.
85,6 kg

Panikken har satt seg!

Wow, så mange flinke mennesker... snakk om inspirasjonskilde!
Vel.. så har dagen kommet der jeg har forstått at noe må gjøres.
Føler meg vulgær og ekkel og vil helst unngå å gå ut om dagen. Føler at alle ser på meg og tenker æsj! spiser ALDRI sjokolade eller andre søtsaker åpenlyst, tenker altfor mye på hva andre tenker...
skal på reunion fest m barne og ungdomsskolen, og sånn jeg ser ut blir alt bare feil... skal liksom prøve å overbevise alle at jeg er så sikker på meg selv, men det pusher meg bare enda lenger til helv... og inn i flere matorgier!
Er ikke så fornøyd om dagen..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias elli30. oktober 2001
Kjære Elle!

Jeg er der du er - noe må gjøres. Min motivasjonsfaktor er at det kan være vi skal til syden neste sommer, sammen med et vennepar, og jeg kan ikke se meg selv i tøy kortere enn langbukser og langermede gensere. Det kan bli litt varmt...
Vi har noe samme utgangspunkt og jeg håper vi kan støtte hverandre videre.

Lykke til.
KLem fra Elli

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.