Sommer og slanking er topp! :)
Hei alle mine slankevenner! :)
Her er jeg med rapport en dag for sent. Husket å veie meg igår,men rakk ikke å komme inn hit..Har det ganske hektisk for tiden,men jeg stortrives og vekten synker fortsatt. Nå kan det vel jammen ikke være lenge før jeg når normalvekt?!?
Synes det er topp å slanke seg for tiden,jeg storkoser meg med mine nye matvaner og føler ikke at jeg forsaker noe som helst.
Moderasjon er vel det nye ordet jeg har oppdaget,det går an å kose seg innimellom bare man husket at kakestykke nummer 2 faktisk ikke smaker like godt som det første for man er jo så mett da!
Må innrømme at jeg gruer meg litt til jeg kommer dit at jeg ikke skal ned i vekt mer,men stabilisere..det kan jeg ingenting om! Jeg regner med at jeg gir meg når jeg når 60. Trener jo mye så endel muskler er det jo også blitt.
Ellers håper jeg dere alle koser dere i sommervarmen,prøver så godt jeg kan innimellom all jobbingen jeg også. Det er hyggelig med masse besøk av familie og venner,grilling og selskapeligheter må man absolutt ikke forsake selv om man slanker seg.
Om 2 timer er jeg på vei til Tyskland og blir borte på seminar fram til fredag kveld,så da regner jeg med at jeg veier meg og oppdaterer lørdag morgen og da håper jeg at jeg har klart det magiske;normalvekt! :))
God helg og god sommer alle sammen :)
Motivasjonsklem fra Elisabeth.
Hei alle sammen! :) Veiedag igjen!
Kjære venner,jeg føler virkelig at jeg svikter dere nå. Har det så fryktelig travelt om dagen og makter bare ikke å følge opp med den oppmuntringen jeg føler dere fortjener. Vit hvertfall at jeg leser dagbøkene deres innimellom,- gleder meg med dere som får det til og føler med dere som sliter!
Jeg håper hvertfall at jeg kan spre bittelitt oppmuntring ved å oppdatere dagboken min ver fredag.
Minus nesten 2 kilo denne uken også gitt! :) Hva jeg gjør spurte Bitten,og svaret er kanskje: Jeg er konsekvent! :)
Har bestemt meg for å bli ferdig nå og jeg tillater ikke meg selv dårlige unskyldninger for å skeie ut. Jeg spiser sunt,minimalt med brød og masse,masse salater med tunfisk,pasta,mengder med grønnsaker,frukt og bær. Rett og slett fråtser i disse matvarene!
Jeg har også kuttet drastisk ned på brusdrikking. Har vært i Sverige og handlet cola light på boks og tillater meg selv en slik boks om dagen,men ikke som tørstedrikk!
Har også økt vanndrikkingen til over 3 liter om dagen og det merkes på både kropp og sjel. Anbefales! :)
Ellers er det vel en ting man bare ikke kommer utenom og det er trening. For de av dere som sliter med treningsmotivasjon; 60 små minutter om dagen er IKKE mye! Tenk på alt vi kan sløse bort en time på iblant;dårlige tvserier og sløving i sofaen!
Jeg trener nå kun 1 time spinning om dagen,men den timen bruker jeg effektivt! Spinner så svetten renner og det føles herlig etterpå! Ikke er jeg utslitt heller,men føler meg deilig sliten og opplagt.Jeg merker at dette er kjempeeffektivt og at det øker forbrenningen utover dagen.
Men som sagt,det er viktig å være bestemt,det er ingenting annet en sykdom som hindrer meg i å trimme den ene timen.
Ellers tror jeg også at noe av grunnen til at det går så bra nå er at jeg kanskje ikke fokuserer på slankingen på samme måte. Har masse å gjøre i den nye jobben og det gjør at jeg ikke er like "opptatt" av slankingen som tidligere. Nå er det så lite igjen at dette er bare gøy! :)
Nei,nå kaller pliktene igjen,skal lage en deilig kopp kaffe latte ala elisabeth (gull nescafe med skummet melk og suketter! :) og ta fatt på arbeidsoppgaver.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre. Jeg forsvinner som sagt ikke herfra,og jeg kommer når som helst veldig sterkt tilbake! :)
Kos og klem fra Elisabeth :)
Det går så bra!
Hei alle sammen!
Jeg har ikke glemt dere,har det bare så utrolig travelt om dagen..Tuuusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen til meg,det varmer og motiverer så inderlig,men jeg føler ikke at jeg fortjener dem når jeg sjeldent rekker å legge igjen tilbakemeldinger til dere..*sukk* Jeg håper virkelig jeg får litt tid til overs for å ta en skikkelig surferunde her.
Slankingen går det utrolig bra med! Jeg koser meg med sunne salater,masse frukt og bær og vekten har sunket med ytterligere 1,5 kg! Dette skal fortsette,jeg kan klare det,VI kan klare det folkens! Det gjelder bare å vise tålmodighet. Vi blir dessverre ikke slanke over natten,men vi kan glede oss over hver dag vi er flinke.
Jenta*s* hadde for en god tid tilbake et ordtak som traff meg rett i mageflesket; "La ikke tanken på målet ødelegge gleden av å være underveis" (Hmm..var det riktig da mon tro?)
Vi MÅ glede oss over de små tingene,være stolte av oss selv.
Til høsten skal jeg ta med meg 5000 blanke norske kroner og dra ut og fornye garderoben min,tror dere jeg gleder meg,eller?! :))
I mellomtiden er det bare å stå på folkens,og for de av dere som leser dette og tror jeg er så innmari flink;vel,les litt nedover i dagboken min så ser dere at jeg har vært så langt nede som der er mulig,så hvis jeg kan reise meg så kan alle! :)
Ønsker dere en flott og mager sankthansfeiring,ta vare på dere selv :)
Stor motivasjonsklem fra Elisabeth,som tenker på dere ALLE!
Her går det unna! :)
Fredag og veiedag igjen og veldig artig når man får resultater for innsatsen :)) Tenk at nå er jeg nede på 60 tallet igjen,og denne gangen skal det IKKE gå galt!
Jeg er fremdeles veldig motivert,har innarbeidet sunne vaner,har blitt glad i salater,drikker masse vann og trimmer alltid en time om dagen.
Jeg må bare beklage at jeg er så fraværende her,jeg følger med dere,men det blir som regel aldri til at jeg får sitte i ro mer enn et par minutter av gangen og derfor blir det så altfor dårlig med kommentarer.. :((
Har også begynt i ny jobb med utenlandsk arbeidsgiver,noe som medfører en del reising og ekstremt mye planlegging og struktur på hjemmefronten. Det føles godt å bruke energi på jobb igjen. Jeg har det virkelig godt om dagen. Må bare passe på at jeg ikke har det FOR godt sånn at jeg slakker av med slankingen! For nå skal jeg i mål! Jeg regner med at jeg vil si meg fornøyd med å veie rundt 60 kilo,så nå er det bare innspurten igjen :))
Jeg vil bare enda en gang få takke dere for all støtte og oppmuntring. Jeg kommer når som helst sterkt tilbake med kommentarer og oppdateringer. Bare vær litt tålmodig med meg kjære medslankere!
La oss alle stå på nå,er vi flinke i hele sommer så kan vi gå høsten så lett i møte,ikke sant? :)
Stor motivasjonsklem fra Elisabeth.
Holder koken i varmen! :)
Hei alle sammen!
Jeg er ytterst fraværende om dagen og jeg er veldig lei meg for det! Dette felleskapet er enormt viktig for meg! Dere er viktige for meg. Derfor håper jeg på roligere tider slik at jeg får mer tid til å være her.
Slankingen går greit. Har kommet inn i en fin tralt nå og har bare bestemt meg for at jeg gir ikke opp denne gangen!
Jeg trener fortsatt en time spinning hver dag og ingen skal komme og si at sykling ikke er fettforbrennende! :)
Ellers blir de eneste utskeielsene mine pepsi max og funlight saft i varmen. Is og godterier kan jeg spise senere. Vil ikke ødelegge den fine steamen jeg er i nå!
Det kommer nye dager,nye somre,jeg går ikke glipp av NOE SOM HELST om jeg sier nei takk til fet og usunn mat akkurat nå.
Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for hardkjør fram til den 7,men nå forlenger jeg det til den 12! :) Er ikke det flott da? :) Ingenting er jo bedre enn det!
Jeg er spent på hvor langt jeg kommer denne gangen. Kommer jeg i mål? JA! Selvsagt gjør jeg det,men jeg er forberedt på at jeg når som helst kan sprekke...og da får jeg ta det som en eh..kvinne..! Reise meg opp og fortsette. :))
Jeg har vært flink siden 17 mai nå. Og det begynner å bli lenge siden,ikke sant? :)
Nei,nå kaller pliktene igjen...vi har besøk av masse familie med barn og da er det ikke populært at mor sitter her,nei! :)
Kos dere alle sammen. Det er sommer også for oss overvektige! :)
Klem fra ELisabeth.
Nedgang tross utskeielser!
Hei alle sammen!
Nå har jeg satt meg ned for å skrive litt her,får se hvor mange avbrytelser det blir underveis,av barn og hjelpesløs samboer! :)
Vekten går nedover,tross i at jeg ikke har vært så flink med hardkjøret mitt de siste dagene. Når det er mye som skjer har jeg veldig tendens til å stress-spise,tenker nesten ikke over det en gang og det er en uvane jeg må få vekk!
Men idag er jeg ved godt mot,koser meg med kaffekoppen,har spist deilig frokost,fullkornbrød med cottage cheese,nydelig! :)Jeg lager også min daglige salatbolle som jeg småspiser av iløpet av dagen. Har fått dilla på hvitløkskrydder oppå,så jeg føler meg ganske sunn tross i utskeielsene jeg har hatt.
Det har faktisk blitt et par stykker sjokoladekake og litt smågodt de siste dagene. Når lillegutt er lagt og roen senker seg i heimen er det så godt å slappe av med noe søtt. Jeg vet jeg må snu dette,men for meg er det en stor seier å kunne spise TO stykker og ikke HELE kaken! Jeg tror dette er en viktig øvelse for meg,hvis jeg skal klare å holde vekten etter at jeg er ferdig med slankingen.
Jeg har lest dagboken til Rikke (RH) og jeg må si at jeg ble veldig rørt..jeg satt og leste med tårer i øynene fordi frustrasjonen,oppgittheten og fortvilelsen kunne vært min egen.
Kjære,kjære deg Rikke,jeg må bare få si det her tild eg og til alle: Det krever en enorm STYRKE å be om hjelp,og du har gjort det! Ikke vær redd for å bruke oss og dagboken din for å sette ord på hva du føler. Jeg tror det er mange av oss som har et følelsesmessig problem med overvekten vår og det er så viktig å kunne sette ord på det. Derfor har jeg også så langt jeg har klart prøvd å skrive her også da jeg var på mitt verste slankemessig. Da ser man et mønster,får mange aha opplevelser etterhvert. Jeg har lært mye av det.
Jeg ser fortsatt på meg selv som tykk,selv om jeg har halvert kroppsvekten min.Jeg vet jeg har en stor jobb foran meg for å bli fornøyd med meg selv når slankingen er over. Det er egentlig da den vanskelige jobben begynner!
Jeg har begynt med noe nytt som jeg gjerne vil anbefale alle å prøve: Hver dag setter jeg av 20 minutter som jeg tilbringer på gulvet. Gjerne foran tv eller hvor som helst.
De 20 minuttene kaller jeg "kjenne-på-muskler-stunden" . Jeg tar sit-ups,og noen andre øvelser,men hovedpoenget er å bevege muskler og ledd og KJENNE etter at JA! Kroppen min har muskler,den beveger seg,den blir sterkere for hver gang jeg bøyer og tøyer,den blir GLAD av det! Psykisk er denne stunden blitt veldig viktig for meg. Jeg føler jeg kommer mer i kontakt med min egen kropp.
Så kjære alle medslankere,det er viktig å huske på at vi alle har vårt å jobbe med,ingen av oss er superslankere,eller guruer. Eller kanskje er vi det alle sammen? Vi mislykkes iblant,snubler og faller gjør vi alle sammen,men styrken ligger i å reise oss igjen og igjen og igjen!
Det er kun vi som kan forandre vårt eget liv så la oss gjøre noe positivt for oss selv idag :)
Stor motivasjonsklem til dere alle fra Elisabeth som IGJEN skal gjøre et forsøk på å skrive kommentarer til dere idag!
Slanking og baking hører IKKE sammen!
Hei alle medslankere!
Her kommer en liten tilstandsrapport fra meg. Jeg er så utrolig lei meg for at jeg ikke får fulgt dere opp så godt som jeg ønsker..Jeg vurderer å bare oppdatere dagboken min hver fredag og heller bruke mer tid på kommentarer til dere.
Jeg vet så inderlig vel hvor mye det betyr å ha noen som følger opp og backer en,både på opp og nedturer,derfor føler jeg at jeg skylder dere det. Samtidig så strekker ikke tiden til å sitte timesvis her inne,dessverre!
Idag regner det på østlandet og gjett hvem som bestemte seg for å bake loff,sjokoladekake og boller da!
Riktignok måtte jeg bake sjokoladekaken for ei venninne som har barnebursdag på torsdag,men loffen kunne jeg spart meg for.. Ønsker ikke å friste noen her nå,men er dere klar over hvor godt det smaker med varm,fersk loff med hvitost og kaviar? Hjelpemeg!! Jeg holdt meg heldigvis til 2 tykke skiver og drakk confecta kakao istedet for den vanlige kakaoen jeg lagde til sønnen min.
Dessuten var ei venninne innom og hun hadde med seg stor sjokoladeplate til kaffen. Jeg spiste kun to ruter firkløver og mer skal det ikke bli!
Dette sier egentlig litt om hvor motivert jeg er nå,for hadde jeg ikke vært det så hadde jeg spist hele sjokoladen og MINST 10 skiver loff! For å ikke snakke om boller da!
At jeg klarte å smake _litt_ og samtidig stoppe er en enorm seier for meg!
Jeg føler alltid så ekstremt behov for å kose meg i sånt vær,er dere også sånn? Som om regnvær LEGITIMERER mer mat og godis! Har dere hørt på sånt tull? "Idag er maten kalorifri pga regnvær" Det hadde vært toppen av nyhet! :)
Ellers har jeg kommet inn i en fin tralt nå. Har innfunnet meg med at jeg skal slanke meg denne sommeren også. Og har innsett at for å nå målet mitt så er jeg bare NØDT for å si nei takk noen ganger. De som blir lei seg fordi jeg ikke kaster meg over matfatet når de byr på noe godt,ja de får bare bli det,tenk! For jeg har mye mer igjen for å klare slankingen enn å et øyeblikks nytelse som egentlig er mest for å tilfredstille andre!
Men litt unner jeg meg da..sånn som idag,men da er det MITT valg og ikke pga forventninger fra andre mennesker.
Jeg fortsetter også å lage min daglige salat,som jeg småspiser av utover kvelden. Jeg merker at både huden og hjernen har så godt av alle vitaminene jeg får i meg via denne salaten. Man blir faktisk GLAD av salat,dere! :)
Jeg drikker også en del pepsi max,jeg vet det er mange som mener at det ikke er bra,men for meg er det enormt viktig å vite at jeg kan kose meg med _noe_ som jeg liker ekstra godt. Og jeg er dessverre veldig glad i brus. Jeg har tenkt og tenkt og kommet fram til at jeg ikke er villig til å ofre det. Jeg føler meg ikke hverken mer sulten eller får svingninger i blodsukkeret av det,så da spiser jeg heller ikke mer.
Jaja,folkens,da er det tilbake til husarbeid igjen. Skal innom og prøve å få skrevet noen kommentarer litt senere,i mellomtiden får jeg bare lest hvordan det går med dere!
Jeg tror jeg skal være litt snill mot meg selv ikveld,og unne meg en time for meg selv foran pc,sammen med en deilig kopp caffe latte ala elisabeth. (skummet melk,suketter og pulverkaffe! :)
Stå på alle sammen,husk at veien er målet,vi lever NÅ! :)
Klem fra Elisabeth.
Elisabeths trøstespisesalat skal berge meg...
....gjennom helgen!
Jeg har komponert en mager bolle salat som jeg skal begynne å lage hver eneste morgen og småspise av hver gang jeg fyser på noe.Det er nemlig småspising/kjedespising som ødelegger for meg,vel småspsising er neppe det riktige ordet! :)
Salaten inneholder 150 kalorier,magert og i tillegg utrolig masse vitaminer og vann!
200 gram kinakål/isbergsalat
200 gram agurk
200 gram tomater
100 gram hermetiske champignion
I tillegg varierer jeg med å ha oppi 50 gram reker,50 gram cottage cheese eller 45 gram tunfisk,evt. 50 gram annanas.
SÅ tilsetter jeg masse deilig hvitløkskrydder,en dæsj sitronsaft + sitronpepper.
Som dere ser ingen avansert sak,men tiltaket er å gjøre det,altså lage salaten.Det må gjerne gjøres FØR jeg snoker i skapene!
Dette + pepsi max reddet meg igår kveld og den skal berge meg fram til 7 juni,som er sluttdatoen for hardkjøret mitt.
I tillegg spiser jeg fisk,rugbrød,sånne dødsgrove pumperaktige brød som metter masse! + masse frukt og grønt,og drikker kaffe med skummet melk.
dette skal gå bra!!
klem til dere alle som støtter,oppmuntrer meg og gir meg så utrolig masse motivasjon :)
Elisabeth.
Nedover,men hjelp,det er fare på ferde!
Hei alle slankevenner!
Jeg må bare få sagt med en gang at jeg har fryktelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke får skrevet kommentarer til alle dere jeg følger med! Vit at jeg leser dagbøkene deres,og jeg gleder meg voldsomt med dere som får det til,på samme måte som jeg føler med de som sliter. Når man selv til stadighet opplever det samme er det lett å identifisere seg med andre.
Jeg er selvfølgelig veldig fornøyd med vektnedgangen idag. De to siste dagene har vært veldig vanskelige. Det ER tøft å slanke bort de samme kiloene om igjen,kan ikke si noe annet,men alternativet ville vært å IKKE gjøre det og det er jo verre! Så da er det bare å bite tennene sammen!
Det er fredag idag og vi har vært og handlet for helgen. Farlig,farlig. Det ble kjøpt inn helgegodis,potetgull,sjokolade,is,pølser,pizza og brus.. Jeg er ekstremt opptatt at familien skal kose seg med det de ønsker selv om jeg slanker meg.
Min hensynsfulle mann kom akkurat hjem med to dreamis kroneis til meg og jeg klarte å kjefte han huden full fordi han kom hjem med sånt til meg når jeg prøvde å være flink..!
Hvor slem går det ann å bli?? Han kjøpte yoghurtis til meg så jeg kunne ha et lettere alternativ til fløteisen,m.a.o prøver han å ta hensyn til slankingen min og jeg kjefter på han..
Ja,ja..jeg har sagt unskyld hvertfall. Jeg tror han innerst inne skjønner hvor viktig det er for meg å klare dette nå.
Nå vil kanskje mange mene at jeg burde kose meg litt av o gtil selv om jeg slanker meg og ja,det skal jeg,men ikke før 7 juni! Fram til da kjører jeg knallhardt,det eneste usunne jeg unner meg er pepsi max,jeg MÅ ha noe å kose meg med om kveldene og når jeg jobber.
Snart kommer et par venninner med barn utover til meg,vi skal se på prinsessebryllup,drikke kaffe,spise sunn lunsj og kose oss glugg ihjel med å kommentere kjoler og diverse :)
Det er så mye mer jeg vil skrive,og si..tenker veldig mye omkring dette med det psykiske rundt slankingen. Er veldig opptatt med å få med meg hodet i nedgangen også. Får komme tilbake til det en annen dag.
Ønsker dere alle en flott dag,jeg dukker vel opp med en dagrapport imorgen :)
Kjempeglad i dere alle sammen!
Elisabeth.
Litt tungt idag
Hei alle slankevenner!
ja,enten er jeg langt oppe eller langt nede..idag sliter jeg litt.Ikke sånn at jeg er på vei inn i brødboksen,men er bare litt motløs..Føler jeg får bevegd meg for lite om dagen og er redd det vil påvirke nedgangen veldig.
Jeg trener en time spinning om dagen + at jeg løfter litt manualer og tar litt sit-ups osv når jeg får tid,men det er likevel mye stillesitting.Jeg jobber hjemmefra,leser korrektur og oversetter for diverse utenlandske forlag,noe som medfører intens jobbing med knappe tidsfrister.
Jeg har en sånn dum tanke om at jeg ikke går ned i vekt om jeg sitter stille,men man gjør vel kanskje det også..
Nei,huff..idag er en sånn dag jeg typisk kunne sprekke på,men jeg SKAl holde meg i skinnet og håpe ting ser litt lysere ut imorgen!
Klem fra litt oppgitt Elisabeth.
Jeg er redd..
Dramatisk overskrift kanskje,men jeg går rundt med en ekkel følelse angående slankingen.. Grunnen er at motivasjonen er så sterk,egentlig for sterk..Jeg må jobbe hardt med meg selv nå for å ikke falle. Det er nemlig det som skjer med meg. Jeg kjører hardt og så krasjer jeg.. og det er som oftest når motivasjonen er så sterk at jeg føler at jeg kan klare alt..
Jeg vil ikke gi meg nå,vil klare dette og jeg VET jeg kan!
Dette med slanking er så psykisk,hvis jeg får ting til å stemme oppi hodet går det praktiske helt greit.
Huff,ble litt pessimistiske tanker her,men det er godt å få satt ord på hva en føler. Jeg finner så utrolig mye støtte og motivasjon i dere,kjære medslankere. Tusen takk for at dere er her og puffer meg i riktig retning.
Håper jeg ser litt lysere på ting imorgen,men uansett: Denne gangen gir jeg meg bare ikke!! :)
Skal absolutt ikke gi meg nå nei!
Selv ikke den store 17 mai sprekken har kunnet ødelegge motivasjonen min nå,og det er deilig å føle :)
Igår hadde vi slappe av hjemmedag og jeg benyttet meg av tiden til masse trening. 3 timer sammenhengende spinning på morgenkvisten etterfulgt av en time med manualer. + en time spinning på kvelden. Dessuten spiste jeg kun salat og frukt igår så jeg tror jeg snart er kvitt kake-pølser-is-pizza-grill og snoptillegget jeg fikk på 17 mai!
Jeg er så utrolig glad for at jeg klarte å ta meg inn igjen så fort. Det er nemlig det jeg sliter så fælt med,og siden det var langhelg så ville det vært typisk om resten av fridagene ble en eneste stor matorgie for meg.
Igår kjøpte jeg en pakke med rugbrødskiver i butikken. 12 skiver i en pakke og 190 kalorier pr. 100 gram. (ca 80 kalorier pr skive) Er det noen som har erfaring med disse skivene? Jeg tenkte å bytte ut knekkebrødene med en slik skive til frokost framover,for å variere litt.
Ellers går det i frukt og salat idag også!
Håper dere alle får en flott dag,denne gangen gir vi bare IKKE opp folkens :)
Klem fra Elisabeth.
Hjelpe meg som jeg har spist!
Kan noen lære meg hvordan man koser seg med _LITT_ god mat uten å voldta et helt koldtbord??!?
Som dere skjønner feiret jeg ordentlig 17 mai igår ja..tenkte jeg skulle unne meg litt godt,men Elisabeth vet ikke hva ordet _litt_ betyr! Jeg mister helt hodet når godsakene kommer på bordet,og plutselig sitter jeg der som i transe og spiser og hygger meg og glemmer at jeg egentlig er på slankern!
Vel,vel..det ble godt over 4000 kalorier på meg igår *gjemmer meg under stolen av skam*
MEN: Her kommer det viktigste: JEG GIR IKKE OPP!!!!!!!!!!!!1
Jeg syklet en time på morran igår og 40 minutter på kvelden,og idag har jeg spinnet i 3 stive timer,så nå må vel det meste være forbrent?!
Idag starter hvertfall "hverdagen" igjen for Elisabeth,selv om det er aldri så mye pinsehelg! Idag skal jeg tilbake til mine salater,frukt og rugbrød,ikke no´mer tull nå nei!
Jeg vil jo bli ferdig med denne slankingen en gang for alle og da kan jeg ikke holde på å sprekke slik.
Gjort er gjort og spist er spist folkens,det gjelder for alle dere som har koset dere litt i overkant igår også.
Moralen er: Vi gir ikke opp! :)
Fortsatt god helg dere,husk at det er MYE annet enn mat vi kan kose oss med :)
ELisabeth.
Gratulerer med dagen alle sammen! :)
Veiedag ble en stor suksess og jeg er tilbake på 70-tallet :)))
Dette gir stor motivasjon til å holde meg vekke fra pølser og is idag. Skriver ikke opp meny idag fordi jeg har tenkt å kose meg _litt_! Men det skal ikke bli mye for nå vil jeg bare nedover og nedover!
Får hive i meg litt kaffe og frokost og sette igang med treningen,ellers blir ikke det gjort idag.
Stor 17 mai klem til dere alle sammen :))
Skal veie meg på selveste 17 mai
Og jeg håper det kan bli en kjempeopptur som kan få meg helskinnet gjennom fridagene..huff,det er litt skummelt med all den gode maten 17 mai og pinse når man nettopp har kommet igang igjen! Føler liksom ikke jeg er sterk nok enda til å bli utsatt for all verdens med fristelser!
Men jeg SKAl klare det! :)
Meny idag er vel nesten som vanlig,men skriver det opp her for det forplikter meg til å følge den. Jeg er veldig streng på det. Dukker det opp noe jeg har lyst på i butikken eller i skapet sier jeg til meg selv at det står IKKE i slankedagboka di idag så det får du føre opp imorgen!
Sånn må det bare være akkurat nå for ellers sklir jeg helt ut og spiser både det ene og det andre.
Frokost: 2 finn crisp med mager kyllingost
1 kopp kaffe med skummet melk
Mellommåltid: frukt,evt. en kopp kaffe med skummet melk
Lunsj: salat med reker,champignon,agurk,kinakål og tomater,med sitronsaft og hvitløkskrydder.
Middag: Sammen som til lunsj.
Kvelds: kaffe med skummet melk,evt en frukt eller frossen yoghurt yoplait.
Trim: 1 time spinning+ vekter
Et lite tips til dere som er litt som meg,som er hjemme og leter i skapene etter noe å tygge på; Hver formiddag lager jeg en salat. Kutter opp friske grønnsaker og tilsetter litt reker,eller en annen mager proteinkilde. Denne salaten blir da så fristende for meg at hver gang jeg har lyst på noe tar jeg en tallerken av den istedet for kaker og kjeks og annet snaskens. Og tenk på alle vitaminene vi får i oss da :)
Anbefales virkelig :)
Ønsker dere alle en riktig fin dag :)
Klem fra Elisabeth som skal spise frokost nå og komme igang med sin daglige time trim :)
Klem fra Vår
dU HAR VIRKELIG HVERT FLINK.
HILSEN KARINE,SOM PRØVER Å BLI LIKE FLINK.
The search continues...
Kanskje kjøpe ergometersykkel?!?
God sommer, godt å høre at du har det bra!
Ally
Sommer klemmer fra Afrodite
Ellers har jeg tenkt til å holde slanke-konkuranse for oss på 60-tallet.
Jeg foreslår veiedag på torsdager fremover...
Noen som er med?
Slankeklem Aasalill! =)
Kan ikke si annet enn WOOOOW. Du er mega flink.
Håper du har /får det fint i Tyskland.
Klemmer fra Trude
Som du vel har merket selv etter hvert er du nå normalvekt! For en følelse du må ha nå, den vil jeg også nå:)
Kjempe bra jobbet- du kan virkelig være stolt av deg selv!!
Klemmer Carro
Gratulasjonsklemmer fra Bitten :)
Må flagge for deg nå :)
klem Ronja
Kos deg på seminar!
*klem* fra LilleMeg
Sommerklem fra Keyz