← Alle dagbøker
Elisa
50 år168 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start65,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå22,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 22. august 2002
❤️64,5 kgSnart helg
Jippi! 64,5 kg. Hurra hurra. Nå går det endelig nedover igjen.
I morgen kommer min kjære hjem igjen og jeg gleder meg stort til det! Formen er bra med tanke på omstendighetene. Bare noen dager igjen nå til jeg skal inn. Skal bli deilig å bli ferdig med det. Nå skal jeg ut og besøke en gammel kollega som har fått baby, så jeg blir nok litt verpesjuk utover dagen tenker jeg :) Ha en fin dag alle!!
Pilates
Atter en ny uke. Og jeg synes at den starter ganske greitt faktisk. Kom over Pilates trening på nettet i går, og har nå bestillt meg en bok om denne treningsformen. Det hørtes veldig spennende ut egentlig. Trenger å røre på meg mer, og dette hørtes ut som en veldig skånsom og samtidig effektiv metode. Hvis det er noen som vet mer, eller har erfaringer om Pilates, skriv gjerne en kommentar! Er svært "keen" på å vite mer!!
Ellers har min kjære reist på kurs, så det blir en ensom uke for denne frøkna. Men, en god mulighet til å få dyrket venninner da! Maten går det ganske greitt med synes jeg. Har kuttet helt ut å spise på kvelden (etter kl 20) og det er jeg stolt av! Holder meg også fortsatt helt unna brød, poteter, ris og pasta. Flink pike! *s*
Neste uke skal jeg inn på sykehuset for å fjerne en cyste på eggstokken. Uff, kan ikke si jeg gleder meg til det akkurat. Er det noen andre her som har hatt det samme kanskje? Litt nysgjerrig på å få høre fra andre hvordan det er... Hjelp..!
Ha en fortreffelig, fantastisk uke alle sammen! Takk for kommentarer! Klem.
Tiltaksløs...
Føler meg så forferdelig tiltaksløs i dag at det slett ikke er noe morsomt. Prøver å stelle og pusle litt i huset, men det er så varmt at jeg gir jo opp med en gang. Puh! Lufter og lufter og lufter men det blir jo aldri kjøligere her! Argh. Misforstå meg ikke, jeg elsker sommeren og gruer meg ekkelt til vinteren. Grøss. Skal snart gå på jobb og det frister ihvertfall ikke. Nei, dette ble mye klaging gitt. Er ganske flink med maten om dagen da. *Yeah*! Nærmer meg 64 tallet nå. Var der for et par uker siden og jeg skal ned dit igjen! Tålmodighet må man ha! Ha en god uke alle sammen!!
14. august 2002
☹️65,0 kgNei og nei...
I dag skeiet jeg skikkelig ut med en stoooor baguette og kakao. Fysj! Men, jeg håper jeg kommer sterkere tilbake i morgen. Samboeren min har reist på kurs og kommer ikke tilbake før over helgen. Og jeg som er så glad i å være hjemme alene i et stort hus... Hjelp! Ellers har jeg ikke turt å gå på vekta i dag. Føler meg oppblåst og ekkel. Skal i bryllup om bare få uker, så jeg MÅ ikke gå opp et eneste gram! Ny giv nå. Skal klare dette!
Nybegynner
Dette var nytt for meg, men kanskje en fin motivasjonsgreie..
Har "slanket" meg i 4 uker nå og har hittil gått ned 3,5 kilo. Går ikke på noen spesiell diett, men følger litt Dr. Atkins og holder meg unna mye karbohydrater. Poteter, brød , pasta og ris er ihvertfall fy fy. I tillegg til å spise sunt og regelmessig går jeg turer med samboeren min. Vi går fort og løper innimellom, ca 1 time hver gang. Er det noen som har noen tips eller råd, skriv gjerne kommentarer! Hadde vært moro og komme i kontakt med noen slik at man kanskje kan motivere hverandre litt!
Er det ikke deiling når vekta begynner å røre på seg? For ikke å snakke om når du kan inn i nye klær. I går kjøpte jeg meg ny kjole (igjen!) og medium ble for stor, jeg smatt rett inn i small!!! Helsprøtt, men vidunderlig. Det beste er at jeg ikke er så veldig sulten, fordi jeg kjører på dette 0-karbo-opplegget.
Håper det går bra med deg på sykehuset, vi tenker på deg!
Klem, Monica