← Alle dagbøker
Elefanten selv
50 år160 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start95,0 kg
Sist76,5 kg
Endring−18,5 kg
BMI nå29,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Sommer fettet..!!!
Ja nå er sommerferien snart over og jeg har gått ned 5.6 kg.
Kroppen begynner nå snart å se akseptabel ut.
Har ikke fått noe særlig overflødig hud heller. Har jo trent en hel masse i ferien. Gått tur hver eneste dag, i minst en time og tren mage, rygg, rumpe og lår etterpå.
Så jeg sender noen treningsvibber til dere der ute som kansje sliter litt om ~~~~~~~~~
Sommerklem fra Elefanten
Yippiiiiiiii
SE: 82,1 kg......!!!
Ser ut som om jeg klarer å få fart på flesket...!!!
Bort, bort og atter bort....
Ja da....
86 kg, dette går jo riktig vei....
Yippi.....
SEEEEEEEEE under 90 kg..... Utrolig glad i dag !!!
Nå skjer det noe...!!!
Det var jo bare fryd og gammen å gå på vekta i dag.... SE da, SE...!!! Takk for alle kommentarene, skal si det hjelper på motivasjonen at det virkelig er noen der ut som "bryr" seg om "lille" meg og at jeg skal bli "slank". Takk og atter takk Klemmer fra Elene
GIR OPP....................!!!!!!!!!!!!!!!!!
DETTE TROR JEG AT JEG RETT OG SLETT BARE GIR OPP... HAR IKKE MOTIVASJON, MEN ØNSKER DET SÅ INDERLIG. SPREKKER HVER DAG, PÅ KVELDENE, HOGGER INNPÅ EN HEL PIZZA, EN LITEN SJOKIS OG MYYYE BRUS. HJELP, VÆR SÅ SNILL.... !!! VIL IKKE SE UT SOM ET LEVENDE SLAKTERI DENNE SOMMEREN OGSÅ !!! PLZ. PLZ... HJELP !!! Å NÆRMER JEG JO MEG TRESIFFRET TALL. DET GÅR JO SÅ BRA MED ALLE DERE ANDRE I SAMME VEKTKLASSE, HVORFOR IKKE MEG ??? KLEMMER FRA ELENE
Rett vei..
Ja dette går jo bra, bare det fortsetter.
Klem, klem
Like bred som høy...
Hjelp, jeg ønsker inderlig å begynne å se at pilen peker nedover på vekten og tenkte å ta disse siden som hjelp. Har lest litt og motivasjonen bare stiger og stiger....
Men trenger litt dra hjelp, tips ???
Hilsen Elene
Pernilla