← Alle dagbøker
diarist.Alias

Elefanten selv

50 år160 cm8 innlegg 2002 0 følgere

Start95,0 kg
Sist76,5 kg
Endring−18,5 kg
BMI nå29,9
📉 Ned 10+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. april 200212. august 2002
76,5 kg

Sommer fettet..!!!

Ja nå er sommerferien snart over og jeg har gått ned 5.6 kg.
Kroppen begynner nå snart å se akseptabel ut.
Har ikke fått noe særlig overflødig hud heller. Har jo trent en hel masse i ferien. Gått tur hver eneste dag, i minst en time og tren mage, rygg, rumpe og lår etterpå.

Så jeg sender noen treningsvibber til dere der ute som kansje sliter litt om ~~~~~~~~~

Sommerklem fra Elefanten
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla13. august 2002
Da er det klart for ny -5 konkurranse i 70-kg klassen, førstkommende torsdag, og hvis du ønsker å være med, så meld deg på hos meg innen torsdag, og gjør deg klar til å ta av noen kg med massevis av inspirasjon!!!!!!

Pernilla
82,1 kg

Yippiiiiiiii

SE: 82,1 kg......!!!
Ser ut som om jeg klarer å få fart på flesket...!!!
Bort, bort og atter bort....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃19. juni 2002
Ooops.. det kom visst dobbelt innlegg her, men da får du heller en liten hilsen til :-)

Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃19. juni 2002
Skal si du har fått fart på flesket ja, det lukter svidd her :-)

Målbevisst også... dette er flott!

Lykke til eks-elefant :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Kris19. juni 2002
Hei og hopp!

Jammen ikke rart at du er glad! Det er jo ikke lenge til du ser 7-tallet først på vekta jo! Du raser ned i kjempefart!

Lykke til videre - stå på.

Klemmer fra Kristin.
86,0 kg

Ja da....

86 kg, dette går jo riktig vei....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla22. mai 2002
Heisann!
Nå er vi igang igjen med ny -5kg konkurranse for oss i 80kg-klassen!!
Vil du være med, så er det bare å melde seg på hos meg, så starter vi i morgen, torsdag!

Pernilla
😊89,5 kg

Yippi.....

SEEEEEEEEE under 90 kg..... Utrolig glad i dag !!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃13. mai 2002
Ja, jeg glaner med trillrunde øyne og ser UNDER 90!!!!!!
Gratulerer med supert resultat. Du klarer deg kjempefint.

Lykke til videre.

Jojo-klem
c.AuthorAlias Frosken😃13. mai 2002
GRATULERER med fremgangen:)
😌96,2 kg

Nå skjer det noe...!!!

Det var jo bare fryd og gammen å gå på vekta i dag.... SE da, SE...!!! Takk for alle kommentarene, skal si det hjelper på motivasjonen at det virkelig er noen der ut som "bryr" seg om "lille" meg og at jeg skal bli "slank". Takk og atter takk Klemmer fra Elene
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Baby😉24. april 2002
Hei Elefanten selv!
Det er bra! Ser du? Vekta kan fort snu seg til din fordel!
Jo mer oppmuntring du gir andre, desto mer får du tilbake ;)
Lykke til.
Baby :)
😟99,5 kg

GIR OPP....................!!!!!!!!!!!!!!!!!

DETTE TROR JEG AT JEG RETT OG SLETT BARE GIR OPP... HAR IKKE MOTIVASJON, MEN ØNSKER DET SÅ INDERLIG. SPREKKER HVER DAG, PÅ KVELDENE, HOGGER INNPÅ EN HEL PIZZA, EN LITEN SJOKIS OG MYYYE BRUS. HJELP, VÆR SÅ SNILL.... !!! VIL IKKE SE UT SOM ET LEVENDE SLAKTERI DENNE SOMMEREN OGSÅ !!! PLZ. PLZ... HJELP !!! Å NÆRMER JEG JO MEG TRESIFFRET TALL. DET GÅR JO SÅ BRA MED ALLE DERE ANDRE I SAMME VEKTKLASSE, HVORFOR IKKE MEG ??? KLEMMER FRA ELENE
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilje😀23. april 2002
Du må IKKE gi opp!

Siden det er kveldene som er verst (jeg kjenner det veldig godt igjen!) så finn på noe. Ikke sitt deg ned i sofaen og spis. Gjør noe... ett eller annet. Les dagbøker, legg sammen klær, gå en tur... Det er mange muligheter.

Det som ofte har hjulpet meg er at når jeg kjenner at jeg får kjempelyst på noe godt om kvelden, så sitter jeg meg på trimsykkelen. Og etterpå føler jeg meg mye bedre. Vil jo ikke spise da, for da var jo syklingen "bortkastet". :o)

Stå på! Dette greier vi sammen!!!
c.AuthorAlias Hanne22. april 2002
Hei Elene!

Jeg kjenner så inderlig godt igjen det du sier - jeg har passert tresifret for lenge siden - men prøver nå å ta meg inn igjen. Stikkord for meg er å spise nok mat og planlegge slik at jeg ikke blir så sulten. Jeg sier ikke at det er lett - jeg klarer det ikke hver gang - men det viktigste er å ikke gi seg - og det synes jeg ikke du skal gjøre heller!

Hanne
c.AuthorAlias bamboo er feit🐷22. april 2002
HEI!

ikke gi opp. kjære deg.
du må bite tennene i sammen si til deg selv at enten så kutter du ut søtsaker osv..... eller bli seendes ut som du gjør nå.

Nå skal jeg ut på en sykkeltur. jeg skal støtte deg.

Hilsen bamboo
c.AuthorAlias Lakki😈22. april 2002
Du får da ikke lov til å gi opp!!!

Hvordan spiser du om dagen da kjære deg? Hvis du sprekker om kveldene høres det ut som om du får i deg for lite om dagen... Viktig med minst 3 måltider og 2 mellommåltider om dagen, så kan du vurdere om du trenger en bitteliten kveldsmat i tillegg for å ikke sprekke.

Stå på - her er det hjelp og støtte å få! (Elendig rim, ikke sant?)

Klem Lakki
94,3 kg

Rett vei..

Ja dette går jo bra, bare det fortsetter.

Klem, klem
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilje12. april 2002
Hei! Vil bare ønske deg velkommen hit! :)
c.AuthorAlias Niki12. april 2002
Hei og velkommen hit!

Du har et godt utgangspunkt i og med at du har funnet disse sidene :-) Selv synes jeg det er kjempemotiverende å se at det finnes så mange som faktisk klarer å gå ned i vekt. Det må jo bety at også jeg kan klare det.

Det kan være lurt å planlegge delmål du kan jobbe deg frem mot. Da virker ikke ting så uoverkommelig. Men husk, sett deg selv realistiske mål det er mulig å nå. (Det er ikke anbefalt å gå ned mer enn 500 gram til 1 kg i uken = 26 til 52 kg i året!).

Lykke til videre nedover!

Klem Niki
c.AuthorAlias Minelli12. april 2002
Hei, hei!

Vil bare ønske deg velkommen til Slankedagboka, og komme med noen tips sånn i starten!

Jeg veide omtrent som deg, men er noen cm høyere. Likevel, jeg har snart nådd målet mitt, og er et levende bevis på at det går an å gå ned mye, bare man tar tiden til hjelp!

Hva er målet ditt? Sett deg gjerne noen delmål underveis, så blir det ikke så langt fram til målet. Er du av den utålmodige sorten, er det også lurt å gi seg selv belønninger for oppnådd mål. Trener du? Hvis ikke, så begynn i det små, med å gå noen turer i uka. Gjerne litt hver dag, eller annenhver dag...alle små skritt hjelper!

Lykke til!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Lakki12. april 2002
Heisann!

Velkommen hit! Jeg begynte med dagbok 22.03.02, og har allerede fått masse hjelp til motivasjon og pågangsmot fra de andre her inne. Mitt tips er å kikke litt rundt i dagbøkene til de i samme vektklasse, eller de med omtrent samme BMI. Det er også mye bra å lese hos de som har gått ned en masse kilo!

For meg fungerer dagboka som en slags samvittighet som roper i øret mitt: "Du kan da ikke sprekke nå, for i morra skal du inn i dagboka og fortelle hvor mye du veier, og hva du har gjort!"

Lykke til fra Lakki!
c.AuthorAlias ANNE12. april 2002
Hei, selvfølgelig vil det fortsette, men ikke glem at ting tar tid. Det er snakk om tålmodighet, tålmodighet,tålmodighet.Noen ganger er man ikke så tålmodig, og da skeier man ut. Og det er sånn vi er ,men tar vi en utskeielse så glemmer vi det, og står på videre. Fortset sånn du! ANNE
95,0 kg

Like bred som høy...

Hjelp, jeg ønsker inderlig å begynne å se at pilen peker nedover på vekten og tenkte å ta disse siden som hjelp. Har lest litt og motivasjonen bare stiger og stiger....

Men trenger litt dra hjelp, tips ???

Hilsen Elene
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Litago12. april 2002
Hei og velkommen!
Ser at du allerede har fått hilsninger fra "gamle travere", - er ikke det koselig? Det fikk jeg også og ble helt overveldet over at noen ville at JEG skulle lykkes.

Jeg registrerte meg denne uken og er derfor nesten like ny som deg. Vi får hjelpe og støtte hverandre fremover! Vi skal klare å gå ned i vekt du og jeg!

Jeg følger et opplegg som nesten er identisk med Grete Rode. I løpet av 6 måneder mistet jeg 10 kilo, men ble litt utålmodig. Har derfor nå en fjorten dagers tid spist masse proteiner og prøvd å kutte ut karbohydrater. Dette skal man visstnok ikke gjøre i mer enn 14 dager og søndag skal jeg tilbake på vanlig mat igjen.

Det tar tid å bli kvitt overvekt. Mitt beste tips til deg er å begynne med en gang. Om et halvt år kan du også fortelle at du har gått ned mange kilo!!

Klem fra Litago

c.AuthorAlias ella11. april 2002
Hei.

Velkommen hit, her vil du få masse støtte og oppmuntring på veien !

Enig med jojoen, man kan få mange gode råd og tips ved å surfe rundt på disse sidene. Jeg startet 1. februar med slankekuren min, og hadde faktisk nesten samme BMI som deg, etter knappe 2 1/2 mnd. har jeg gått ned 12 kilo... Så disse sidene funker, det er garantert ! Personlig har jeg fulgt et veldig enkelt og ok opplegg, hvis du er interessert i å lese om det så finner du det beskrevet i dagboka mi Tirsdag 19 mars. Men som Jojoen sier, det er individuelt, det som virker for den ene, virker kanskje ikke for den andre.

Uansett, ikke fortvil, hvis du virkelig satser denne gangen, så greier du det - helt sikkert !

Lykke til videre, skal følge med deg og heie deg fremover !
~Ella~
c.AuthorAlias Jojoen11. april 2002
Velkommen i gjengen lille venn. Her er du ikke større enn mange andre - og mye mindre enn meg. Jeg er verdensmester i stille bredde :-) Nei da, jeg bare tuller. Vi er alle sammen noen flotte jenter og gutter som er her og bruker disse sidene som en hjelp til å finne de kroppene vi vil ha.
Motivasjon finner du i massevis om du leser litt rundt om. Dette stedet er midt i blinken for slike som oss.

Tips og råd er ikke så lett, det er veldig individuelt. Noen følger en slags pulverkur og andre velger andre pulverkurer eller vanlige slankeprogram på vanlig mat. Jeg kombinerer, dvs. har startet med pulver for å få litt fart i starten og går over på mager kost neste uke.
Gratulerer med steget hit inn og lykke til!
Klem fra Karianne
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.