← Alle dagbøker
diarist.Alias

Eira

56 år176 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start94,0 kg
Sist94,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå30,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😊94,0 kg

Klar ferdig GÅ! PANG!

Hei!

Dette var jo litt moro for en nettfrelst person som meg. Skal vi se. Jeg hadde en utgangsvekt på 75 kilo som jeg var VELDIG fornøyd med. Etter første svangerskap veide jeg 91. For første gang i mitt liv slanket jeg meg, og havnet på 83 kilo. Så var det nytt svangerskap og nå veier jeg 94. Målet er som før svangerskapene + 5 kilo som en vel må regne med etter to fødsler. Kroppen er ikke som før.
Jeg er heldig og har god selvtillit og trives med meg selv, men skjønner at nå veier jeg for mye. Får jo ikke på meg klærne engang.

Min metode er som følger:

* Trim: trimvideo et par ganger i uka
* Mat:
- Spise bare en posjon middag
- Spise frokost, lønsj og middag som vanlig
- Ikke spise etter klokka 19
- Spise godteri bare helg og når borte.
- Mellommåltider; gulerøtter, knekkebrød osv
- Godtesugen: Ha sukkerfrie pastiller, te osv.
- Og, jeg er av dem som ikke kan ha godteri liggende i huset. Det går bare ikke, for godteri er GODT!

Dagbok i dag:
Begynner i dag, etter en helg med masse godt i forbindelse med barndåp.

Til dere andre: Noen andre som akkurat har begynt? Skal vi ha samme veiedag, og skrive tilhverandre dag? Synes fredag er greit jeg da (før helgen).

Noe mer? Nei. Ha det. Spent om det går like bra som sist. Jeg gjorde akkurat som de punktene over, og det fungerte.
Er ikke så veldig storspist, men veldig søtmons.

Hilsen Eira
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias liselotte😉29. august 2002
Hei igjen!
I morgen er det veiedag!!!uff og uff!!Neida, jeg har ikke lyst oppå i morgen, men skal tvinge meg på alikevel.
Bectrewes er en reumatisk lidelse, stivner i ledd osv. Jeg er mest plaga med å stivne totalt i ryggen, fra hoftene og opp til skuldrene. PLAGSOMT!
Jeg har to barn, tojenter. En på fem og en på 1 år. Nok å henge fingrene i der iallefall! Enn du da?
Lykke til i morgen!!Krysser fingrene her!

Klem fra meg
c.AuthorAlias christinal😊28. august 2002
Hei Eira

Velkommen hit. Dette er sider som gir masse inspirasjon. Har ikke vært her så lenge jeg heller men trives.
Eier ikke badevekt selv( har tenkt å kjøpe) men veier meg hos svigermor når jeg er der så det er ikke sikkert at jeg kan veie meg på fredager...men når egen vekt står på badet er jeg gjerne med.

Lykke til
klem
christinal
c.AuthorAlias liselotte😃28. august 2002
Hei hei!!
Ja!!Jeg vil gjerne være med på ideen din, felles veiedag. Ser jo ut som vi har det allerede!Jeg syns fredag er en bra dag. Pleier og kose meg med litt bedre mat på lørdager jeg da. Ikke godteri og brus og sånn(hvist du ser bort fra sprekken i helga da:)) men litt god middag, trenger noe å se frem til.
Mitt mål er 65 kg, som jeg var før svangerskapene mine. Problemet mitt er at jeg ikke får trent så mye akkurat nå (Bechtrewes, og har hatt en kraftig betennelse som har gjort meg lite mobil)men så snart jeg blir bedre skal jeg iallefall komme meg i svømmebassenget igjen!
Lykke til i kampen mot kiloene! Vi skal nok klare det sammen!!
Klem fra meg.
c.AuthorAlias ABBA❤️27. august 2002
Hei Eira!

velkommen hit. Alle vet jo hvor vanskelig det er å slanke seg. Men her er det masse støtte og drahjelp å få. Mange gode tips også.
Lykke til jeg skal kikke innom deg med jevna. Du er velkommen til å kikke innom meg også.

Koz fra ABBA
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.