Endelig ferie!
Nå er ferien begynt, og foreløpig går det glimrende.
Var faktisk og jogget 6 km i går kveld. Ellers spiser jeg som normalt,pluss en del kaker, potetgull og sjokolade. Spørs om jeg greier å holde vekta stand by i løpet av disse ukene.
Torsdag
Egentlig er jeg overrasket over at vekta i det hele tatt har gått nedover. Ikke har det vært tid til å trene, og i går hadde jeg bursdag med dertil følgende kaker/vafler.
I morgen reiser vi på ferie, men skal prøve å komme innom å registrere meg av og til allievel, for de har internett dit vi skal, tror jeg i allefall.
Ny start
Jeg som var så flink til å slanke meg og trene før sommeren... Gikk ned fra 64 til 56 kilo på noen måneder, og kom meg endelig inn i størrelse 36 igjen, men så kom ferien, med sydentur og masse god mat, og jeg greide ikke å dy meg, elsker all mat, og sjokolade og potetgull...!
Men nå må jeg skjerpe meg. Vi skal på 2 ukers ferie til mine svigerforeldre om noen dager, og det kan bli litt av en prøvelse. Jeg er egentlig veldig glad i å trene, skal ta med meg joggesko og treningsklær og være flink jente, så kanskje jeg kommer meg ned på 56 igjen med tiden. 52 kilo er forresten mitt endelige mål.