← Alle dagbøker
diarist.Alias

Di@blito

48 år184 cm10 innlegg 2002 0 følgere

Start97,6 kg
Sist90,7 kg
Endring−6,9 kg
BMI nå26,8
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. april 200221. juni 2002
🙂90,7 kg

Fylla har skylda.

Jau jeg lever enda, kvitt min kjærlighets sorg og så nå er det kun bedre tider i vente.
😊93,2 kg

Isjh been happy :)

Eg leva!!! and still loosing some stones :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😄22. mai 2002
Heisann!
Dette går jo bare rett nedover det! Kjempebra! Håper du synes det er like moro som oss andre. Bruk dagboka di flittig, og du vet - har noen av oss gått NED, så er det utrolig inspirerende for alle andre.
Lykke til videre!
Hilsen Bamse
🙂93,3 kg

Hmmmmmmmmmmmm

Er egentlig ikke så mye og si... er ikke så ofte inne her lengre men jeg vil alikevel være her. Har blitt masse fest i det siste og mye drikk (Kalorier) :) Men vekta har gått ned merklig nok. Ville bare sikke innom og si hei til alle :) God Helg
💔94,0 kg

Jeg lever enda, og kiloene går ned.

En ny dag truer med mange fristelser... kiloene faller av og jeg er glad for det. Hjertesmerte har jeg fortsatt og kommer sikkert til å ha det i ca 10-12 ÅR men men. Ellers ser det ut til å bli en del festing framover så jeg får se om kiloene fortsatt går av.. men det gir jeg egentlig F... i. Ellers ønsker jeg alle her inne en riktig god dag.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️28. april 2002
Kjære deg....

Tror nok du kommer deg før det er gått 10-12 år ja, heldigvis!

Jeg har ikke glemt hvordan det var å være ung.....og at det kan smerte slike ting, ja....

Men heldigvis så finnes det flere jenter der ute, du vil sikkert oppdage dem om en stund.

Håper det fortsatt går bra med slankingen din, ikke fest for mye (huff nå forstår du for en gammal kjerring jeg egentlig er!!)

Ha det så bra du kan, og kos deg med at kiloene blir borte!!

Slankehilsen fra Sussi
c.AuthorAlias trixi😟28. april 2002
Huff huff huff, jeg skjønner at du har det kjempevondt, og at slanking ikke står i hovedfokus for deg for tiden.
Det er ikke mye man kan si... bare at; vær sterk, hold ut, så skal du se at hjertet ditt en vakker dag blir reparert!
Masse masse klemmer fra trixi! :)
94,7 kg

Hu den .7 forfølger meg..

Ja jeg orker ikke Skrive så mye.... det er slutt mellom meg og min forlovede.... Ellers hei så mye til alle
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE20. april 2002
Hei, slanking får en annen dimensjon, når ens verden faller i grus. Fikk meg til å innse at det er verre ting i verden enn å ikke gå ned noen gram.Finnes det ikke håp for dere? ANNE
c.AuthorAlias Baby20. april 2002
Hei Di@blito!
Det var leit å høre at forholdet ditt er over..Jeg skjønner godt at du ikke orker å skrive så mye da.
Men hvis det kan være en trøst, så er det jo mange her du kan "snakke" med.
I går kveld var jeg på chatten, og det var veldig koselig.
Ta deg en tur på chatten her på kveldene (hvis du har mulighet) for det hjelper bare å snakke med noen, og kanskje det beste av alt:
Her kan du være fullstendig anonym, og alle er serøse!

Jeg ønsker deg en fin dag, og gled deg over at vi nå nærmer oss sol og sommer..;-))

Baby :)
96,7 kg

Nå begynner det å gå bedre!

Tja vekta begynner og forsvinne og det er jo bra. Gangsperren fra fortballen er også vekke he he det var hardt gitt men men gøy er det. ellers så har jeg vært flink men sliter med å kutte ut cola.... klarer det ikke arg. Spist masse frukt og grønt har jeg, ønsker alle en GOD HELG.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla14. april 2002
Cola er en slankedødar, ja... Du kan ikke klare å bli hekta på pepsimax istedet da...? Det er jeg, og det er jammen ille nok!

Lykke til med slankingen!
Kamilla
c.AuthorAlias ANNE14. april 2002
Hallo igjen.Svigermor behøvde ikke prakke på meg mat denne gangen, det klarte jeg veldig bra selv.(godt å slippe å høre på det maset ihvertfall.)
Burde gjort som deg, spist frukt og grønnsaker, men det er ikke for sent.ANNE
98,7 kg

Oida!!!!!!!!!!!!

Hmmm sikker ikke den beste ideen og veie seg midt på natta for man ikke for sove.... skulle ikke hatt den isen, men jeg måtte bare kvitte meg med den... den tok jo opp plassen i fryseren. Ellers har helgen godt bra ikke snop ikke brus og jeg som er Coloman og greier. Laget forresten en meget god rett på fredag pasta salat "magert" til 6 personer. ingrediensene var : Kina kål, agurk, pasta skruer, paprika, ananas, rå løk, mais, kylling file oppdelt i små skiver og sweetchilli saus (får den på en slik Kina sjappe) og til dressing brukte vi naturel yugert og blanda i krydder. Kjempe godt!!!! Ps jeg skriver på dialekt om det er noen som ikke forstår.

Til uka begyner fotballen og det gleder jeg meg til, "håper" kiloene detter av da da det blir mere trening.

Ha en slankende uke.

Ps full bekledning når jeg var på vekta nå.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE10. april 2002
Hei igjen. Skal si deg at kjøkkenforbudet har gitt meg et skikkelig kikk. Jeg lukker døra til kjøkkenet når jeg har spist middag, og drikker bare vann etter det, og det virker som om jeg har fått tilbake litt av motivasjonen.Den satt nemlig langt inne nå.
Du da, hvordan går det med deg? Klær veier minst en kilo, få dem av deg!ANNE
c.AuthorAlias ANNE8. april 2002
Ikke noe i veien med dialekta di, forstår godt hva du skriver.
Tror nok oppgangen din renner av deg snart. Drikk masse vann, du har sikkert spist noe salt.Før jul spiste jeg pinne kjøtt, og da la jeg på meg 3 kilo på en dag, men de rant heldivis av igjen.ANNE
95,7 kg

Det går nedover!

Etter en fatal sprekk første dag går det nå bedre. Gårsdagen besto av normal frokost og lunsj, 2 skiver til middag og is til kvelds nb mager is he he.... og vekta i dag var etter jeg hadde spist frokost :)
97,7 kg

POKKER TA ILDRINE!

Ja ja gårsdagen gikk til H*l*e*e. Ildrine lokket meg med på Habbis mat. Men i dag er alt bedre har vært Flink..... 3 grove skiver og 1 grovt runstykke, dette skal gå bra...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Hmmmmm..typen til Linda I presume??
Lykke til, nok en gang! Ikke la henne lure deg med habbis!
97,6 kg

"Badeball"

Ingen frokost, ingen lunsj men jeg har spist 1 marsipanbrød og 1/2 cola.. hmmm er det slik vi begynner slankinga da? ja ja få ta meg ein røyk... den gode nyheten er at jeg skal begynne og spille fotball igjen kommende Tirsdag. Men som sagt er så begynte jeg på 102.5 kg etter et katastrofalt år med 12.5 kg + på 9 mnd. Fra sixpack til "Badeball". Jeg er jo ikke akkurat liten av vekst men har alltid vært muskeløs etter mange år aktiv med idrett av alle slag. Mål 80-85 kg.

Ukas råd : Prøv og ikke spis etter kl 18:00. Da slipper magen og jobbe mens du ikke gjør noe når man sover.Ps kommer ann på når du legger deg. 18:00 ca 22:00-23:00 leggetid.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Heisann, ville bare ønske deg lykke på veien
Klem fra Ine
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.