← Alle dagbøker
Di@blito
48 år184 cm10 innlegg
2002
0 følgere
Start97,6 kg
Sist90,7 kg
Endring−6,9 kg
BMI nå26,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Fylla har skylda.
Jau jeg lever enda, kvitt min kjærlighets sorg og så nå er det kun bedre tider i vente.
Isjh been happy :)
Eg leva!!! and still loosing some stones :)
Hmmmmmmmmmmmm
Er egentlig ikke så mye og si... er ikke så ofte inne her lengre men jeg vil alikevel være her. Har blitt masse fest i det siste og mye drikk (Kalorier) :) Men vekta har gått ned merklig nok. Ville bare sikke innom og si hei til alle :) God Helg
Jeg lever enda, og kiloene går ned.
En ny dag truer med mange fristelser... kiloene faller av og jeg er glad for det. Hjertesmerte har jeg fortsatt og kommer sikkert til å ha det i ca 10-12 ÅR men men. Ellers ser det ut til å bli en del festing framover så jeg får se om kiloene fortsatt går av.. men det gir jeg egentlig F... i. Ellers ønsker jeg alle her inne en riktig god dag.
Hu den .7 forfølger meg..
Ja jeg orker ikke Skrive så mye.... det er slutt mellom meg og min forlovede.... Ellers hei så mye til alle
Nå begynner det å gå bedre!
Tja vekta begynner og forsvinne og det er jo bra. Gangsperren fra fortballen er også vekke he he det var hardt gitt men men gøy er det. ellers så har jeg vært flink men sliter med å kutte ut cola.... klarer det ikke arg. Spist masse frukt og grønt har jeg, ønsker alle en GOD HELG.
Oida!!!!!!!!!!!!
Hmmm sikker ikke den beste ideen og veie seg midt på natta for man ikke for sove.... skulle ikke hatt den isen, men jeg måtte bare kvitte meg med den... den tok jo opp plassen i fryseren. Ellers har helgen godt bra ikke snop ikke brus og jeg som er Coloman og greier. Laget forresten en meget god rett på fredag pasta salat "magert" til 6 personer. ingrediensene var : Kina kål, agurk, pasta skruer, paprika, ananas, rå løk, mais, kylling file oppdelt i små skiver og sweetchilli saus (får den på en slik Kina sjappe) og til dressing brukte vi naturel yugert og blanda i krydder. Kjempe godt!!!! Ps jeg skriver på dialekt om det er noen som ikke forstår.
Til uka begyner fotballen og det gleder jeg meg til, "håper" kiloene detter av da da det blir mere trening.
Ha en slankende uke.
Ps full bekledning når jeg var på vekta nå.
Det går nedover!
Etter en fatal sprekk første dag går det nå bedre. Gårsdagen besto av normal frokost og lunsj, 2 skiver til middag og is til kvelds nb mager is he he.... og vekta i dag var etter jeg hadde spist frokost :)
POKKER TA ILDRINE!
Ja ja gårsdagen gikk til H*l*e*e. Ildrine lokket meg med på Habbis mat. Men i dag er alt bedre har vært Flink..... 3 grove skiver og 1 grovt runstykke, dette skal gå bra...
"Badeball"
Ingen frokost, ingen lunsj men jeg har spist 1 marsipanbrød og 1/2 cola.. hmmm er det slik vi begynner slankinga da? ja ja få ta meg ein røyk... den gode nyheten er at jeg skal begynne og spille fotball igjen kommende Tirsdag. Men som sagt er så begynte jeg på 102.5 kg etter et katastrofalt år med 12.5 kg + på 9 mnd. Fra sixpack til "Badeball". Jeg er jo ikke akkurat liten av vekst men har alltid vært muskeløs etter mange år aktiv med idrett av alle slag. Mål 80-85 kg.
Ukas råd : Prøv og ikke spis etter kl 18:00. Da slipper magen og jobbe mens du ikke gjør noe når man sover.Ps kommer ann på når du legger deg. 18:00 ca 22:00-23:00 leggetid.
Dette går jo bare rett nedover det! Kjempebra! Håper du synes det er like moro som oss andre. Bruk dagboka di flittig, og du vet - har noen av oss gått NED, så er det utrolig inspirerende for alle andre.
Lykke til videre!
Hilsen Bamse