nei og nei!
Dagen begynnte bra... spiste ingenting på morgenen,og til lunsj en baguett. Når jeg kom hjem fra byen hadde jeg selvfølgelig kjøpt masse godterier... jeg knaste og spiste, helt til jeg fikk dålig samvittighet. Den eneste utveien nå var å spy dette opp, og det gjorde jeg. Jeg vet det var dumt av meg men jeg bare måtte. Sjerpings vettu!
Håper det går bra med dere andre! KOZ
Nå begynner jeg!
Hey folkens!
Alt startet med at jeg bare skulle på nettet for å skjekke noen enkle tips om slanking, da plutselig denne siden dukket opp. Midt i blinken for meg,tenkte jeg.
Nå kan jeg endelig begynne å slanke meg ordentlig!
Nå som kanskje noen mennesker leser hva jeg skriver, får jeg et mye tøffere "mot" til å slanke meg.
I løpet av denne måneden håper jeg å få bort iallefall 3 kg.
Senere 3 til. Men da er det stopp for meg, jeg har jo ikke tenkt å bli et bein-rangel heller!!! KOZ -Destiny-
vi to har nesten samme bmi og akkurat samme problem.
kjenner meg veldig igjen i det du skriver.
hadde vært koslig om vi to kunne slanke oss sammen. det hjelper med støtte og motivasjon underveis.
skal følge med deg.
klem emilie"!!