← Alle dagbøker
diarist.Alias

Cindy

53 år165 cm87 innlegg 2001–2015 0 følgere

Start70,0 kg
Sist69,9 kg
Endring−0,1 kg
Mål60,0 kg
BMI nå25,7
Framgang mot målet1 %
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 10+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. februar 200123. august 2015
🐷69,9 kg

fastedag og grapefrukt

Idag skal jeg ha fastedag, startet med en grapefrukt 1/2, å fytti den har såååå vond ettersmak....Hvorfor iall verden spiser folk denne frukten?
Skulle egentlig ha spist 1 hel men orket ikke mer en enn halv for det var så skrekkelig vondt. Drakk en knøt liten kopp med latte som jeg lagde av ekstra lett melk....Skal på jobb nå - må skyndte meg.

Diett 500 kcal idag (fastedag)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😄23. august 2015
Jeg elsker grapefrukt! Nå fikk jeg egentlig lyst på det... Må kjøpe mange i morgen ;-) Men smaken er som baken, delt i to... Kanskje lurt å velge noe annet til fruktfastedag neste gang?
c.AuthorAlias medasen😃23. august 2015
Elsker grapefrukt jeg da. Fikk det mye som barn og synes alltid det var sitrende godt:) Men hvorfor spiser du det om du synes det smaker så fælt? Av erfaring vet jeg at det er mye lettere å sprekke om man prøver å bytte ut usunne vaner med noe man over hode ikke liker.

Følger du noen spesiell diett eller har du bare generelt fastedager?

Ønsker deg lykke til! :)
😛69,9 kg

Ute av kurs...

Jeg er så ute av kurs ...Hjææææælp ....Dette er såå ikke bra. Er det mulig å snu?
69,6 kg

Ned 10 kg

Må ned 10 kg....må google hvordan jeg skal klare det...Trenger å greie det til slutten av juli. Lurer på hvor konsekvent jeg må være. Tror egentlig ikke at jeg greier det for jeg har prøvd så mange ganger....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃19. mai 2015
Velkommen, og lykke til med slankinga!
😟72,0 kg

Treeeeegt

går det!!

I dag har jeg spist 2 wetabix med lett jordebær syltetøy til frokost+ 1 glass juice.

2 knekkebrød med lett ost og the til lunsj

5 fiskeboller og 100 g potet til middag

Lenger har jeg ikke kommet men det blir vel noe knekkebrød til kvelds tenker jeg.
Jeg har ikke nådd måla mine men jeg har ikke gitt meg helt enda....
😈72,3 kg

Oååååå

Frokost: 40 g kornblanding + 60g lett syltetøy + melk

Lunsj(?): Twix & cola light

Middag: 1 pølse og litt potetstappe

Kvelds : 2 små pizzastykker

Dette kan vel ikke være mer enn 1100 kcal???
Har handla meg en haug med klær idag og de hadde vært enda finere om jeg hadde vært ett par kilo lettere......sukk
😐71,8 kg

Holderpusten

Jeg var så ikke flink igår. Mannen min og jeg koste oss med deilig mat på kvelden og spiste litt gotteri også.
Tør ikke å veie meg idag. Jeg er så lei av 72 tallet nå og er klar for kun 71 tallet.

Men idag skal jeg være flink. Ikkeno tull.
Ha en god helg alle sammen
😉71,6 kg

Ikke værst

I går spiste jeg igrunn ikke mye og det er så utrolig deilig at det synes på vekta....blir liksom litt mer inspirert da.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lille Trille😌24. april 2002
Hei Cindy!

Dette går jo kjempebra. Snart er du under 70. -5 konkurransene blir holdt i de forskjellige vektklassene 60-70-80-90 osv og det er om å gjøre å først gå ned 5 kilo. Det er kjempemotiverende, så neste gang må du hive deg med. Vil du ikke skrive litt mer om hva du spiser og gjør?

Ha det bra!

Klem , Lille Trille
c.AuthorAlias vanja24. april 2002
Men ikke glem at det ikke nytter å la være å spise... da legger du rimelig fort på deg igjen...

Bare ett lite sunnt råd... :o)

klem fra Vanja
😑72,0 kg

Litt bedre

Det er alltid bedre når det bare går litt ned enn at det går opp. Skal prøve å være flink idag og denne uka.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lille Trille😌22. april 2002
Hei Cindy!

Ville bare ønske deg en strålende slankeuke. Er du ikke med på -5 konkurransen? Så deg ikke der. Det er kjempemotiverende, selv om det er helt uhøytidelig. Neste konkurranse er du nok i 60 kilos klassen.

Klem, Lille Trille
😢72,4 kg

Ikke noe ned!!!

Enda så flink jeg var igår..... Æsj...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE💔21. april 2002
Hei, ta meg i hånda, jeg er i samme båt. Men i dag er en ny dag hvor vi også skal være flinke, så gpr det nedover til slutt, ikke santANNE
c.AuthorAlias Lille Trille21. april 2002
Hei Cindy!

Du var ihvertfall flink i går. Det var ikke jeg, så jeg tør ikke veie meg.

Godt å se at det er flere som er tidlig oppe på en søndag. Lille gullet som før måtte dras ut av senga, er nå blitt full av energi fra kl 0600. Ser at du har vært her i fjord også. Det er jo bra at du er kommet tilbake. Det må jo være motiverende å være så nært 60 tallet. Blir evigheter til jeg når så langt.

Lykke til videre!

Lille Trille
☹️72,3 kg

Jeg er så lei

Jeg vil bare være tynn, men nå er jeg så lei.
Synes jeg er ganske flink men ikke flink nok tydeligvis
72,1 kg

Endelig litt nedover...

Tusen takk for kommentarer...
Får håpe at jeg greier dette til slutt, men det er utrolig vanskerlig. Lurer på om alt fettet er kommet for å bli.
De få kiloene jeg har gått ned synes jo ikke mye at jeg har tatt av.
73,3 kg

Ikke fornøyd ;-((((

Nå er det skjerpings her....Jeg er ikke veldig fornøyd.
Jeg bare må ikke sprekke nå......Burde iallefall klare å nå delmål 2 før 14 april altså 71.8 istedet for 69.8 som egentlig var planen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE8. april 2002
Glem det som har vært,og se på denne dagen som den 1. i ditt slanke liv. Så stopper oppgangen nå, og det går bare nedover.
Litt synd når en mister målene av syne, men det er ikke noe å gjøre med det nå,annet enn å stå på!ANNE
c.AuthorAlias Candy7. april 2002
neida du skal ikke sprekke! i dag er det soendag, og du har hele uken foran deg til aa gjoere det godt igjen :) dette greier du, staa paa :)

*koz*
71,9 kg

Delmål 2 i havn

Kan egentlig ikke skjønne det for jeg føler meg tjukkere nå enn for 3 kg siden.....merkelig, men jeg har veid meg på to vekter så det går jo nedover da......
2/11 delmål completed....!!!!
72,4 kg

Ikke helt i mål ;-((

Jeg skulle ha veid 71.8 i dag men veier 600g mer...
Har mensen og var i syklubb i går....kan nok være en grunn...??
14.4 = delmål 3 = 69.8 kg
72,1 kg

Litt opp

Sikkert pga peppez som jeg spiste igår....
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.