← Alle dagbøker
Cindy
53 år165 cm87 innlegg
2001–2015
0 følgere
Start70,0 kg
Sist69,9 kg
Endring−0,1 kg
Mål60,0 kg
BMI nå25,7
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 10+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka fastedag og grapefrukt
Idag skal jeg ha fastedag, startet med en grapefrukt 1/2, å fytti den har såååå vond ettersmak....Hvorfor iall verden spiser folk denne frukten?
Skulle egentlig ha spist 1 hel men orket ikke mer en enn halv for det var så skrekkelig vondt. Drakk en knøt liten kopp med latte som jeg lagde av ekstra lett melk....Skal på jobb nå - må skyndte meg.
Diett 500 kcal idag (fastedag)
Ute av kurs...
Jeg er så ute av kurs ...Hjææææælp ....Dette er såå ikke bra. Er det mulig å snu?
Ned 10 kg
Må ned 10 kg....må google hvordan jeg skal klare det...Trenger å greie det til slutten av juli. Lurer på hvor konsekvent jeg må være. Tror egentlig ikke at jeg greier det for jeg har prøvd så mange ganger....
Treeeeegt
går det!!
I dag har jeg spist 2 wetabix med lett jordebær syltetøy til frokost+ 1 glass juice.
2 knekkebrød med lett ost og the til lunsj
5 fiskeboller og 100 g potet til middag
Lenger har jeg ikke kommet men det blir vel noe knekkebrød til kvelds tenker jeg.
Jeg har ikke nådd måla mine men jeg har ikke gitt meg helt enda....
Oååååå
Frokost: 40 g kornblanding + 60g lett syltetøy + melk
Lunsj(?): Twix & cola light
Middag: 1 pølse og litt potetstappe
Kvelds : 2 små pizzastykker
Dette kan vel ikke være mer enn 1100 kcal???
Har handla meg en haug med klær idag og de hadde vært enda finere om jeg hadde vært ett par kilo lettere......sukk
Holderpusten
Jeg var så ikke flink igår. Mannen min og jeg koste oss med deilig mat på kvelden og spiste litt gotteri også.
Tør ikke å veie meg idag. Jeg er så lei av 72 tallet nå og er klar for kun 71 tallet.
Men idag skal jeg være flink. Ikkeno tull.
Ha en god helg alle sammen
Ikke værst
I går spiste jeg igrunn ikke mye og det er så utrolig deilig at det synes på vekta....blir liksom litt mer inspirert da.
Litt bedre
Det er alltid bedre når det bare går litt ned enn at det går opp. Skal prøve å være flink idag og denne uka.
Ikke noe ned!!!
Enda så flink jeg var igår..... Æsj...
Jeg er så lei
Jeg vil bare være tynn, men nå er jeg så lei.
Synes jeg er ganske flink men ikke flink nok tydeligvis
Endelig litt nedover...
Tusen takk for kommentarer...
Får håpe at jeg greier dette til slutt, men det er utrolig vanskerlig. Lurer på om alt fettet er kommet for å bli.
De få kiloene jeg har gått ned synes jo ikke mye at jeg har tatt av.
Ikke fornøyd ;-((((
Nå er det skjerpings her....Jeg er ikke veldig fornøyd.
Jeg bare må ikke sprekke nå......Burde iallefall klare å nå delmål 2 før 14 april altså 71.8 istedet for 69.8 som egentlig var planen.
Delmål 2 i havn
Kan egentlig ikke skjønne det for jeg føler meg tjukkere nå enn for 3 kg siden.....merkelig, men jeg har veid meg på to vekter så det går jo nedover da......
2/11 delmål completed....!!!!
Ikke helt i mål ;-((
Jeg skulle ha veid 71.8 i dag men veier 600g mer...
Har mensen og var i syklubb i går....kan nok være en grunn...??
14.4 = delmål 3 = 69.8 kg
Litt opp
Sikkert pga peppez som jeg spiste igår....
Følger du noen spesiell diett eller har du bare generelt fastedager?
Ønsker deg lykke til! :)