← Alle dagbøker
diarist.Alias

Chipsjenten

44 år165 cm17 innlegg 2002 0 følgere

Start70,8 kg
Sist70,5 kg
Endring−0,3 kg
BMI nå25,9
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. juni 20021. august 2002
😄70,5 kg

Woohoo!

Det var en gledelig overraskelse! 71,9 veide jeg på søndag og nå veier jeg 70,5 kg.. Vel, jeg kan ikke klage på det! Har kanskje spist litt lite de siste dagene, men er blakk som vanlig så eg kan ikke spise noe mye.
Her i Bergen er det sommer og sol, men jeg tåler jo ikke solen litt en gang, får migrene med en gang! Det er kjipt å ikke kunne nyte finværet:( Gleder meg til høsten jeg (jeg skanmmer meg når jeg sier det..).
Mitt første delmål er å være 70 kg på søndag, det burde jeg klare...
Imorgen skal jeg ut til mamma, vi skal lage oss en stor salat med masse godt i og vår hjemmelagde dressing:) Mmmm, gleder meg! Dette pleier vi å ha i salaten:
Kinakål
Tomater
Agurk
Ost
litt mais
Ris
Salatbønner
Tunfisk
Reddiker

Dressing:

En pose lett-majones
Surmelk til passe fylde
20 dråper tabasco (etter smak egentlig)

Han en nydelig dag alle sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😀1. august 2002
søndag er "lenge" til, så 70 kg innen den tid klarer du fint!!

mmmm, har akkurat lagt meg salat jeg og. Det er skikkelig godt! også får man ikke så dårlig samvitighet etterpå..

Stå på
🐷71,9 kg

Typisk!!!!

ÅÅÅÅÅhhhhh, eg blir så sint på meg selv, eg klarer ikke å holde på vekten! Nå må eg begynne på nytt igjen, nesten i alle fall. Da eg begynte å slanke meg var eg oppe i 74 kg, og nå er eg 71,9... Blæææh!
Men nå skal eg begynne igjen, denne gangen skal eg klare det (det har vi hørt før...)
59 kg er målet mitt, det skal eg klare! Jeg regner med at jeg har nådd målet sånn cirka i slutten av oktober, da har jeg regnet med 1 kg i uken.

Meny idag:

Frokost: 1 Godmorgen yougourt (vanilje), 2,5 dl appelsin juice
Lunsj: 2 skiver med egg og litt lett-majones
Middag: En porsjon spaghetti med kjøttsaus
Kvelds: Skiver

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😉1. august 2002
Hei på deg !

Dette kommer til å gå så bra så. Ferie er ferie, og dessverre så kan det bety at man går opp i vekt. Men nå som ferien er over og du kommer inn i gode vaner igjen, så kommer du til å gå nedover igjen i vekt *s* Ingen grunn til å ergre seg - spist er spist og gjort er gjort. Det får vi ikke gjort noe med nå allikevel, ikke sant ? *s* Så det gjelder å se fremover og blåse i at man skeiet ut i går eller når man nå skeiet ut. Det er hva vi gjør i dag, i morgen og alle dagene fremover som teller *s*

Lykke til - kikker innom igjen !

Oppmuntringsklem fra NasseNøff
Bilde
😛68,9 kg

Under 69

Så deilig å være under 69 kg, syns det har tatt lang tid!
Jeg vet ikke om jeg kommer til å klare delmålet mitt når jeg ikke har gått ned mer enn 200 gram til nå. I helgen skal jeg PÅ besøk og HA besøk, da dukker det ofte opp et par fristelser, men jeg skal gjøre alt eg kan for å ikke falle for de. I stedet for å spise snop så kan jo jeg lage noe lekkert til meg som for eksempel grønnsaker med dip, Mmmm! Har noen et forslag til dip jeg kan bruke og hvilke grønnsaker som passer til slikt?

Menyen idag:

Frokost: 2 skiver med magerost
Lunsj: En skive med kalkun
Middag: Enda ikke bestemt
Kvelds: salat eller skive

Eg skulle ha variert maten litt, men eg orker ikke å gå på butikken i dette fæle været. Det føles som om det er høst ute:(

VI VIL HA SOL!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elin😉28. juni 2002
Enig - VI VIL HA SOL

Ellers, endelig under 69, er det ikkje nydelig å passere eit nytt tal - du er kjempeflink. Trøst deg med at av og til når det går litt trått, så hoppar plutseleg vekta litt ekstra neste gong den hoppar. Det er i alle fall mi erfaring.

Ståpå kos frå Elin
😌69,1 kg

Kjeder meg sånn!

Å være arbeidsløs er det verste som fins!!! Eg kjeder meg sånn, og da er det lett for å kjedespise.. Men jeg har enda ikke falt for fristelsen:)
Menyen idag er jeg ikke helt sikker på hva blir, skal i besøk til "svigerforeldrene" mine idag, så jeg vet ikke hva vi får servert der..

Happy slankedag alle sammen!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️25. juni 2002
Se på det som en kjempesjanse til å komme deg ut på sykkel eller på beina. Det kommer fort nok en hverdag da du må henge i stroppen fra morra til kveld . Nyt det mens du kan! ANNE
😄69,1 kg

Åhh Chipssyk!!!

Huff jeg er så chipssyk, det ligger en Sprø Mix nede i skuffen.. Den frister sånn! Men jeg skal ikke spise av den!!!

Som sagt så skal jeg ikke veie meg før Søndag, så den vekten der er det jeg veide sist jeg veide meg. Egentlig så tror jeg ikke at jeg når 68 kg, men eg skal virkelig kjempe for det!
Typen min jobber på en Lunsj fabrikk, så han får med seg sånne lunsj pakker hjem igjen:) Sandwitcher, baguetter og pastasalater,Mmmm! Så slikt kommer jeg til å spise til frokost og lunsj:o)

Meny idag:
Frokost: Sandwitch med kylling og salat
Mellommåltid: Pastasalat med kylling eller skinke
Middag: Salat
Kvelds: Kanskje en sandwitch
Trening: 1 time sykling
Drikke: Vann og 7up light

Kanskje det ble litt mye, jeg får heller spise en lett middag eller fjerne kveldsen.

Kveld..

Nå har jeg vært i byn og shoppet vilt! før jeg begynte å slanke meg veide eg 74 kg, nå veier eg rundt 69, jeg merker virkelig at de 5 kiloene er borte, nå føler jeg meg vel når jeg prøver klær:)

Ha en riktig god slankedag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frosken27. juni 2002
Det er artig å shoppe klær nå ja, har sikkert blåst bort et par tusen den siste mnd på det...

*klem*
😈69,1 kg

Huffhuff

69.1 kg veide jeg på fredag, det var jo nesten målet:) Men etter det har jeg festet og spist masse snop og sånt, så nå skal eg spise minimalt denne uken. Eg tør ikke veie meg pga den usunne helgen..
Neste gang eg veier meg som skal være på neste søndag så skal eg veie 68 kg, det bør eg klare. Problemet mitt er at vi går ut og spiser når vi har såpass mye penger og da klarer eg ikke å tenke kalorier. Men nå skal eg prøve å la være å bruke pengene på mat og heller koste på meg noen klær hvis eg klarer å nå målet.

Menyen idag:
Frokost: En skive med magerost
Middag: Oriental Chili med kylling og ris
Kvelds: Skive med magerost
Drikke: Vann og 7up light

Eg er nødt til å venne meg av å spise så mye i løpet av en dag. Eg kan jo spise konstant, så nå må eg ta noen dager med veldig lite mat.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😀23. juni 2002
D du spiste i dag var da absolutt ikke mye!!! Syns nå jeg da..

Klart du klarer å nå 68 kg !! Bare stå på..

så flink du r til å drikke vann

Skal bort i 3 uker nå, jeg.. så kommentarer blir d ikke på en stund.. :-(

Men når jg kommer hjem, håper jeg på å vere 3 kg lettere..

Ha en toppers ferie!!
c.AuthorAlias NasseNøff😊23. juni 2002
Tusen takk for utrolig koselig hilsen i dagboka mi og hyggelig kommentar om innlegget mitt *s* Og selvfølgelig god bedring hilsen - hjalp gjorde den også - jeg er iallfall bedre i dag *s*

Jeg syns du er flink jeg - og etter hva jeg kan se så spiser du slettes ikke mye. Det er dessverre ingen løsning å sulte seg heller, man får det bare igjen senere når man begynner å spise normalt igjen... Jeg vet ikke hvor mye vann du drikker, men det fyller jo gjerne opp magen en del slik at man orker mindre mat.

Sånn ellers er det jo slettes ingen dum idé å bruke penger på nye klær istedenfor på deilig mat *s* En veldig grei belønning å gi seg selv iallfall *s*

Ha en fortsatt fin helg, vennen

Klem

Bilde
😀69,4 kg

opp igjen...

Det er ikke rart eg har gått opp 400 gram siden sist, jeg har virkelig ikke hatt tid til å tenke slanking. Moren min har vært veldig syk, så jeg har måtte hjelpe hun. Pluss jeg har vært "hjelper" i min lille nevø sitt barneselskap, da ble det jo litt snopespising:(
Men nå skal jeg begynne å tenke slanking igjen. Eg har jo ikke trent på lenge så ikveld skal jeg ta meg en skikkelig økt! Kjæresten min og jeg har masse penger akkurat nå, så idag skal vi ut å shoppe alt vi vil:)
Menyen idag blir slik:
Frokost: Grov baguette med ost, skinke og salat, 2,5 dl iste
Middag: En skinkebiff med ris og kanskje litt bernaise saus til.
Mellommåltid: Salat
Kvelds: Skive med magerost eller et eple

Jeg har et problem, jeg veier meg hele tiden.. jeg klarer ikke å la være å veie meg. Jeg tror slankingen har tatt helt overhånd, det er liksom blitt hobbyen min. Jeg syns ikke det er noe bra. Nå skal jeg ikke veie meg mer enn 1 gang hver dag, helst bare annenhver dag.
Mitt nye delmål er å veie under 69 kg på fredag.

Ha en god slankedag alle sammen!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊19. juni 2002
Hei du og takk for hilsen ! Jeg vet ikke om jeg egentlig er flink eller gal som er oppe kl 6 for å gå tur, men *ler* Jeg håper du har rett og at jeg ser resultater i morgen !

Ang det med veiingen. Jeg hadde også store problemer med det en stund. Jeg fløy på vekta ørti ganger om dagen, hver gang jeg var på badet, og jeg fant på all verdens unnskyldninger for å kunne gå dit... Men jeg ble jo bare deppa av det. Da jeg tok mot til meg og fortalte kjæresten min at dette var et problem, så hjalp det betraktelig. Nå har jeg faktisk ikke veiet meg siden søndag - er kjempestolt !!! *s* Jeg har forresten også 'gjemt' vekta, sånn at jeg ikke ser den når jeg er innom badet. Tror at det også har hatt sin effekt for min del. Når jeg ikke ser den så tenker jeg ikke på det heller. Før så jeg den jo hver gang jeg gikk på badet, og da klarte jeg ikke å la være å gå på den...

Kos dere på shopping ! Det er så deilig å shoppe når man vet man har den del penger !!

69 kg klarer du fint. Du vet - shopping er fint for vektnedgang det også *ler*

Ha det fint !

Klem, NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias bettina😊19. juni 2002
En forbrenner mye på shopping, og det er lite som er så gøy som nettopp det, særlig etter en periode med bunnskrapt konto!

Før veide jeg meg en til to ganger i uken, men i det siste har jeg gått opp og ned, og da greier jeg ikke la være å se om jeg veier likemye i dag som igår... Anne hadde nok rett i det hun sa om at en blir lei tilslutt. Det er jo bare et tall, og tilslutt blir en vel litt lei av at dette ustabile (i mitt tilfelle hvertfall!) tallet har innvirkning på humøret.

69kg når du nok fint! Stå på:-)
Klem!
c.AuthorAlias ANNE❤️18. juni 2002
Jeg kjenner igjen den "jeg må veie meg hver dag" følelsen. jeg hadde det også slik i begynnelsen, men etter en stund så gadd jeg det ikke lenger. En kan jo bli helt tussete av å se vekta gå både opp og ned fra dag til dag. Det beste er å få et normalt forhold til det å veie seg, men jeg tror faktisk at en må igjennom en slik periode for å nå "det normale"
Lykke til videre, og bare vei deg helt til du blir lei av det. ANNE
c.AuthorAlias treningsnarkon😃18. juni 2002
har du også det veie seg problemmet ? d har jeg og, kommet seg litt nå dah, men før var det helt extremt ..

Nå har jeg begynt å veie meg hver morgen dah(før frokost), før jeg stikker innom her...

Shopping .... hehe . D er gøy.

Skal på skikkeløig shoppingtur m bestisen min i morra e .. Målet mitt var å vere nede på 60 før den shoppingturen.. men 61 er heller ikke så ille ....

Go girl
😵69,0 kg

Oooops!

Neinei, der sprakk jeg... Vi fikk lønn og skeiet helt ut! slik ble menyen:
Frokost: En skive med egg
Middag: Taco, En og en halv porsjon
Kveld: 100 gram superchips, halv pakke Center
Drikke: 7up light
Det er jo egentlig ikke så gale i forhold til hvor mye snop jeg spiste før! Resten av chipsen og sjokoladen kastet jeg da samvittigheten tok tak i meg:) Jeg er glad i samvittigheten min, hehe:)Etter igår så tør eg ikke å gå på vekten, eg orker ikke en nedtur. Men i morgen skal jeg oppdatere vekten.

Menyen idag blir slik:
Frokost: En skive med magerost, halvt eple, vann
Lunsj: Litt salat, en croissant, 2,5 dl iste
Mellommåltid: Et rundstykke med ost
Middag: Tikka masala
Drikke: Masse vann, 7up light

Det ble vel kanskje litt mye...
Trim: 1 time ergometersykkel

Happy slankedag!

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉16. juni 2002
Det samme sier jeg, det var da ikke store sprekken!!!!

Så stå på...

Deilig å få lønn, hva ?? Blir som oftes noen utskjeielser da, men de behøver jo ikke alltid vere i form av god mat. Hva med å skjemme bort deg selv med en ansiktsbehandling eller loignenede?

Stå på!"
c.AuthorAlias NasseNøff👻14. juni 2002
Hei du - det der var vel ikke så store sprekken - såpass bør kroppen vår tåle når vi ellers er superflinke ! *s* Jeg syns du er utrolig flink hvis det er hva du kaller å skeie ut - så flink er ikke jeg....

Hva er Tikka Masala ? (Føler meg litt dum som må spørre, men...) Høres spennende ut !

Ønsker deg en riktig god helg, og lykke til videre !

Kos, NasseNøff
😄69,0 kg

What???

Dette kan ikke stemme, vekten stoppet på 69 kg idag, er det mulig? Det kan vel kanskje være at jeg stod opp flere timer seinere idag enn igår, ergo så veide jeg meg seinere idag. Men begge gangene før frokost. Er dette umulig? Kan jo være vekten viser mer imorgen:( Jeg hadde tenkt å sette mitt nye delmål til 68.9 kg på søndag, men det er ikke vits hvis jeg er 69 kg nå. Så jeg får vente med å sette meg delmål før jeg vet helt sikkert hva jeg veier.
Menyen idag:
Frokost: En skive med egg
Mellommåltid: Frukt:) Har fått lønn idag!
middag: Er ikke sikker, oppdaterer seinere
Kvelds: Skive eller frukt
Skal sykle 1 time på ergometersykkelen, dvs 16,2 km:)

Jeg er enda i skyene etter eksamensresultatene! JIPPI!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias smilejenta😉14. juni 2002
kjempebra jobba! dette går jo så d suser:) dette klarer du vette. Ikke sant man blir motivert når man ser resulteter på vekten? det blir iallefall jeg, men jeg er motivert fremdeles selv om jeg ikke har sett resulteter på vekten på en stund. Det hender jo at man får sånne perioder også, og da er d viktig å ikke gi opp.. Nå er d ikke lenge igjen til sommerferien. skal bli enormt deilig med litt ferie. sol og bading:) Ha en fin helg, og håper du finner på noe lurt å spise med venninnene dine. Dream is er ikke noe dårlig valg. Du kan jo kose deg med litt chips også, så lenge du ikke spiser så enormt mye av det:)

Ha en fin helg. vi snakkes!
c.AuthorAlias treningsnarkon😄13. juni 2002
Ser ut som du bare kan sette deg ned o nyte livet!!!

D med vekta skjedde m meg i dag og, fikk helt sjokk jeg. Prøver å ikke ta gledene på forskudd(d kan jo vere jeg veier mer i morgen) men d gav iallefall en god porson motivasjon.

Stå på.

Go girl
🙂69,7 kg

100 gram opp, men fantastisk eksamenresultat!

jaja, 100 gram opp er jo ikke så mye, tar igjen det fort! Mitt neste delmål er 68.9 kg til søndag, det er 200 gram dagen og det ser jeg jo ut til å klare bra.
Fikk svar på eksamen i bed.øk. idag, fikk 6 jeg:) er helt i 100 jeg! Hadde en til eksamen idag, tror den gikk noe lunde bra.
Menyen idag:
Frokost: To ristede skiver
Lunsj: Eller jeg skippet lunsj, unnet meg heller en soft-is, var så glad for 6eren:)
Middag: Spaghetti og en kyllingfilet
Skal sykle en time idag.

Ble ikke mye mat på meg idag, jeg har fryktelig lyst på frukt! Nå er lønningsdagen rett rundt hjørnet, da skal jeg kjøpe inn epler og kiwier:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla13. juni 2002
Hei hei!

Ville bare innom å gratulere deg med strålendes eksamensresultat!!!! Unner deg den følelsen. Den er helt spesiel.
Opplevde det samme for første og siste gang i mitt liv(trolig) i fjor, så jeg vet akkurat hvordan du har det!!!!

Synes du har vært flik med slankings då langt selv om du gikk litt opp idag. hadde også en blakk studenttilværelse i fjor på denne tia, og jeg gikk faktisk ned kanskje 5 kg da, så det er jo slankende å være blakk. hehe, aldri så gale at det ikke er godt for noe, sier man...

Lykke til videre, og velkommen skal du være her inne på disse sidene.

Klem, Pernilla
c.AuthorAlias treningsnarkon13. juni 2002
GRATULERE!! 6 er på eksamen er virkelig KJEMPE BRA.

Da har vel ikke 100 g noe og si, det kan jo tilogmed bare vere vannmengden i kroppen din. Syns du skal feire eksamensresultatet ditt jeg. Kankje ikke med god mat, men med en shoppingtur eller no ......?

Nyt dagene fremmover dah, det fortjener du.
😄69,6 kg

Yeah!

Eg syns eg er flink! Det går jo rake veien nedover, det er vel lurt å være blakk når man skal slanke seg:)
Eg føler meg mer vel allerede, før jeg begynte å slanke meg var jeg oppe i 74 kg, ALDRI mer skal jeg over 70 kg. Magen min har blitt mye flatere, nå kan eg gå med trange topper uten å føle meg som en oppblåst elefant:o) Nå må bare lårene mine bli mindre, de er altfor store!!!
Kjæresten min støtter meg mer nå, men det er vel kanskje bare fordi vi ikke har penger til å kjøpe noe snop:) Gud, vi har vært sammen i tre år, det er lenge det! Da vi ble sammen var jeg vel i underkanten av 60, så jeg har lagt på meg ca. 14 kg etter at vi ble sammen... Men vi levde vanvittig usunt de to første årene. Vi drakk cola og spiste chips hver eneste dag! Så eg har bare meg selv å takke!

Menyen blir slik idag (tror eg):
Frokost: To skiver med tunfisk og litt lett majones
Middag: Spaghetti med ketchup
Kvelds: skiver med egg

...Kveld

Huff jeg har syndet! Idag var jeg og typen på Peppes! Vi spiste en halv pizza hver med rømmedressing:( og drakk cola... Skikkelig kalori bombe. Jeg angrer ikke så mye egentlig fordi jeg har spist så lite i det siste at det gjorde meg godt å få et lite kalorisjokk:)
Imorgen er det eksamen, hjelp!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias bettina😄12. juni 2002
Gratulerer med sommerferie!!
Håper eksamen gikk bra. Nå er det bare å slappe av og nyte de lange dagene til fulle. Flott med vektreduksjon også, -jeg er sikker på at du greier målet fint: aldri mer 70!
For et år siden veide jeg 67kg, og det siste året har jeg sakte men sikkert gått ned. Dette er "finpussen", sluttspurten, det jeg har sett fram til det siste året. Jeg har som mål å aldri veie mer enn 60kg. Så litt alderstillegg har jeg gitt rom for, bare det ikke blir for mye!!
Lykke til videre:)
☹️69,9 kg

jaja..

Hmm.. Vekten viste ikke 69.8 kg:( Men igår veide jeg meg kl 14, og i dag veide jeg meg kl 7.. Hvis jeg hadde veid meg kl 14 idag så hadde jeg sikkert vært 69.8 kg. Men jeg gikk på vekten isted og da viste den faktisk 69.6, det var etter at jeg hadde vært på skolen, merkelig... Jeg får vente å se til imorgen hva som stemmer. Er det noen som vet om det er viktig å veie seg på samme tid hver dag?
Idag er den planlagte menyen slik:
Frokost: en ristet skive med ingenting:)Fristet ikke med frokost idag.
Lunsj: En skive med egg eller tunfisk
Middag: Noen delikate sandwitcher med tunfisk og egg:) Som sagt så er jeg blakk.
Kvelds: Knekkebrød

Mmm, en iskald cola hadde vært godt! Men nei nei nei, det skal jeg ikke kjøpe!

Kos dere i solen!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias smilejenta😉11. juni 2002
Ja, cola hadde faktisk vært godt akkurat nå.:) men dette klarer vi, ikke sant? det beste er å veie som om morningen for da er vektne mest nøyaktisg. man veier jo mer utover dagen ettersom man fyller opp magen med mat og drikke. Jeg veier meg iallefall på morningen men det hender jeg trår på vekten utover dagen også, men det er bare en dårlig uvane som jeg egentlig burde venne meg av med.

Nå kommer sommeren snart for fult og jeg gleder meg til sommerferien. Målet mitt er iallefall å gå ned 1 kg innen ferien begynner. ha en strålende dag:)
c.AuthorAlias bettina😀10. juni 2002
Jeg pleier alltid å veie meg før frokost. Veier en seg etter en har spist, kommer jo maten også med. Og den er ikke meg!

Tunfisk og egg hørtes godt ut! Bakte en sunn og en usunn ting i går, og jeg tror det grove, sunne brødet vil være nydelig med et slikt pålegg.

Om ikke cola, -hva med light versjonen? Ikke det samme, jeg vet, men det funker!! Ellers drikker jeg veldig mye vann med agurk i. Setter litt smak, -er veldig godt:)
😄69,9 kg

Under 70!

Jeg har aldri vært så glad som jeg var i dag tidlig da jeg veide meg, vekten viste 69.9!!! Endelig under 70, eg holdt på å bruse over av glede! Men vi får se om det holder til imorgen, men det burde det etter det lille jeg har spist idag.
Jeg var i selskap hos min søster så det ble litt kakespising. Slik ble menyen idag:
Frokost: En skive med salami
I besøket: Et kakestykke, kanskje rundt 10 chipsflak ( Veldig få i alle fall), en is
Kvelds: Et ostehorn med ost og skinke.
Drikke idag: pepsi max og vann

Kanskje dette gjør at eg går opp i vekt til imorgen, blæh da klarer eg ikke delmålet mitt, huff.
Tror eg skal sykle noen km nå:o)
Det første mamma sa til meg når jeg traff henne var "Gud, du har gått ned i vekt!" Det var skikkelig deilig å høre! Idag har jeg virkelig følt meg topp, jeg har slanket meg før, men denne gangen tror jeg at jeg skal klare å nå 59 kg.
Før jeg gikk i besøket idag så gikk jeg inn i skapet mitt og fant fram de gamle jeansene jeg SKAL inn i. På den måten klarte jeg å begrense inntaket av kake og chips idag:) Det var veldig effektivt!
Gruer meg til veiingen imorgen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frosken❤️10. juni 2002
Gratulerer!
😄70,1 kg

200 gram ned:)

It's going down!!! Det er så kick å se at det går nedover, skikkelig adrenalinkick! Jeg blir i så godt humør:)
Idag har vi vært og grillet på hytten til en venninne av meg. Vi hadde det kjempe koselig. Men når det gjelder grilling så blir det mye spising, sånn er det bare:( Men eg syns jeg kan unne meg det, ikke sant?
Menyen ble slik:

Frokost: Knekkebrød med salami
Lunsj: en croissant, en saftis
Middag: ca. 200 gram flintsteik og en hot dog, tilbehør:Ris og salat
"Kvelds": enda en is:)
Pluss jeg har spist to håndfulle med chips, men jeg er ikke sint på meg selv fordi jeg klarte å begrense chipsspisingen! Det er en god begynnelse. Drikke idag har bestått av vann og light brus.
Trimmen idag:
-30 min med sykling (kl 2 om natten!). Hadde ikke tid til mer sykling idag.
- spilt masse badmington:)

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias bettina8. juni 2002
Kjekt å gå ned! Gleder meg til jeg kommer dit hen:) Det som jeg absolutt burde lære av deg er å spise godteri med måte. En skal jo ikke akkurat være på slankern for alltid, og må tåle å ha snop liggende i skapet uten å kaste seg over dem med en gang muligheten byr seg. Å ta to never chips er *viljestyrke*! Jeg hadde vært kjempe stolt!!! I dag kjøpte jeg en pose salt sild (hvertfall litt bedre enn sjokolade..) og den forsvant fort. Alt for fort. Har du noen sparetips?!
😄70,3 kg

JIPPI!

Nå har jeg ikke veid meg på to dager, fordi jeg ikke har spist så sunt... Jeg trodde jeg skulle ha gått opp i vekt, men det har jeg jo ikke! Nå tror jeg at jeg kan klare målet mitt med glans!
Jeg endret litt på menyen igår, slik ble den:

Frokost: Et knekkebrød med salami
Mellommåltid: Et ostehorn
Middag: En porsjon Sweet & Sor med kylling og ris, det er jo ganske sunt.
Så gikk jeg og typen på tur og da kjøpte vi hver sin is.
ellers drakk jeg masse vann.
I dag skal menyen bli slik:

Frokost: en ristet skive med egg og litt lett- majones på.
Middag: Ris og tunfisk (jeg er blakk, så det må jeg nok spise en del av) eller Spaghetti med ketchup, har ikke råd til kjøtt.
Mellommåltid : Vann, kanskje et knekkebrød eller en skive.
+ Masse vann

Jeg skal begynne å spise frukt, men jeg må vente til vi får lønn, da skal jeg spise epler som mellommåltid. Takk fo tipset om å drikke masse vann, jeg kan merke at det er bra for kroppen og slankingen. Nå har jeg alltid 1.5 l vann i kjøleskapet som jeg fyller på etterhvert som jeg drikker.

Lykke til med slankingen alle sammen!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😃7. juni 2002
trener en del.. Men det hjelper ikke spes. på vekta(trente jo så mye før jeg begynte å slanke meg o dah, så d r kanskje derfor)... en is no o da må man jo unne seg i denne varmen.


Men i dag, i dag skal jeg få d til altså.. BASTA!

Du vet du om cherios egentlig(husker ikke helt om det er sløik det skrives, men d er en frokostblanding) er sunt?

Hører så mange steder at sånne frokostblandinger ikke er no sunne ..

men men, den er jo bare såååååååå god
c.AuthorAlias treningsnarkon😃6. juni 2002
Flink du er.

Skjønna kji hvordan du klarer å spise så lite, jeg. Du er heldig altså.

Hvordan går d med chips suget fortiden a ? føler at du har kontroll?

Lykke til videre!
c.AuthorAlias smilejenta😀6. juni 2002
Grattis ed nedgangen. Nå er du godt på vei. De første kiloene man mister er skikkelig motivasjonsbomber. Du kommer helt sikkert til å nå målet ditt..
du spiser kjempesunt, og det kommer du til å tjene på!
vi snakkes. klems
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.