← Alle dagbøker
Chantel
51 år166 cm11 innlegg
2002
0 følgere
Start70,0 kg
Sist67,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå24,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Har iallefall holdt vekta
Heisann.
Jeg rakk ikke å oppdatere slankedagboka mi søndagen.
Men det er ingen forandring alikavel. Er i grunn slankelei.
Har vært et par dager på hyttetur nå, og skal dra igjen fradag på ei anna hytte, og være der ei uke. Målet er å holde vekten.
Man drar ikke på hyttetur for å slanke seg, det blir for kjedelig.
Ønsker alle sammen en kjempe fin sommerferie.
Kos og klem fra Chante.
Jippi, har gått ned litt igjen.
Heisann.
Har slitt litt i det siste med å gå ned, men nå har det løsnet litt. Blitt litt flinkere. Drikker mye mye vann. Iskaldt som står klart i kjøleskapet hele tiden. Pluss at jeg tenker litt mer over hva jeg spiser.
Et stort pluss og som kommer til å være til hjelp nå er jo at vi fikk sol igjen. Da blir det mye mer gå turer. Liker ikke å gå i regnvær.
Nå må jeg gå, har 2 ettåringer som venter.
Mange klemmer fra Chantel.
Uff, den vekta, den vekta
Heisann.
Går ikke så bra dette her, vekta står still. Men det er som fortjent alikavel. Har ikke vært noe flink i det hele tatt. Null motivasjon. Håper det bedrer seg snart.
Klem fra Chantel.
Hmmm, ble ikke noe vekt tap denne uken gitt..
Heisann.
Ble en liten pluss denne uken. Som forventet. Har ikke vært flink med maten i det hele tatt. Har gått mye tur, men det holdt ikke. Får skjerpe meg litt.
Mange klemmer fra Chantel.
Jiiiippi. Vekten raser (iallefall litt)
Heisann.
Endelig et skikkelig godt resultat. Veier meg i dag istedenfor på søndag, siden jeg skal på hyttetur og ikke får vegd meg søndags morgen.
Har vært flink denne uken, gått masse tur med tvilling vogna, og vært flink med maten. Har heller spist litt for lite, men det ga jo resultat.
Står på farten til å dra, så ha en fin fin sommer helg alle sammen.
Mange klemmer fra Chantel.
Endelig beveger vektnåla seg.
Heisann. Nå går det litt bedre gitt. Har ikke gjort eller spist noe anna, men kroppen er vel klar for å forandre seg litt igjen tenker jeg. Har vært endel kakespising i helgen. Jenta vår var 1 år på fredag, så da var det 2 selskap + vi skal ha ett i dag. Satser på mer vekt nedgang til neste søndag.
Mange klemmer fra Chantel.
Står fortsatt still jeg gitt....
Vel vel, hva kan jeg si...? Jeg går ihvertfall ikke opp i vekt, det er jo en bra ting. Men slankingen kommer jeg liksom ikke helt i gang med, er vel ikke motivert nok.... Skal prøve å ta meg sammen,, det er nok all turgåingen som redder meg, for jeg spiser akkurat hva jeg har lyst på. Bortsett fra snop.
Bedre lykke neste gang.
Kos fra Chantel.
Veiedag.....
Ble litt dårlig med den utfordingen min om å gå ned 1 kg gitt. Ble nok bare 200 g denne uken. Men men, sakte og sikkert er bedre enn ingenting. Skal være med på 5 kg konkurranse nå, så da får jeg se om motivasjonen bedrer seg, satser på det. Er jo så fint vær også for tiden, så det blir nok endel trille turer til uken.
Masse klemmer fra Chantel.
Det går sakte, men sikkert.
Heisann.
Det er nå 10 dager siden siste veging. Har ikke tatt av så mye, men det var som forventet. Har vært på hyttetur + noen selskaper. Får komme sterkere tilbake. Skal utfordre meg selv til å ta en kilo til neste søndag.
Klemz fra Chantel.
En helg med flere selskap, og mye kake
Har bestemt meg for å kun vege meg fredager, så det er heldigvis noen dager til neste gang. Har vært i 1 konfirmasjon og 2 selskaper i helgen, så nå må jeg være flink resten av uken. Solen har heldigvis kommet, så det blir nok en del trille turer.
Kos fra Chantel
Nå er jeg i gang igjen, forhåpentligvis
Er akkurat ferdig med 2 Grete Roede kurs, ned 10 kg til sammen. Så nå skal jeg prøve å ta av 5 kg her før sommeren. Og det skal jeg klare.
å lese hos deg er jo som å lese hos meg selv! :o)
vi gjør en hederlig innsats, men kroppene stritter i mot!
grusomt er det! ;o)
men så har vi jo normalvekt, så det KUNNE jo vært værre :o)
håper du ahr hatt det bra i det siste!
vi må jo kunne unne oss LITT kos :o)
stå på!
¤tiili¤