← Alle dagbøker
diarist.Alias

Chadi

46 år167 cm13 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start78,1 kg
Sist74,5 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå26,7
📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. januar 200114. mai 2002
☹️74,5 kg

Trene

Jeg må på trening i morra. Kan ikke begynne å gå opp igjen nå. Må bli slankere til sommeren. Det hadde vært fint. Jeg vil gjerne ha en fastere kropp også.
73,0 kg

sjuk

jeg har hatt halsbetennelse så jeg har gått ned 2 kilo på 3 dager eller noe, men det går jeg sikkert opp igjen med en gang.
75,0 kg

Ja

Nå skal jeg prøve å tvinge meg til å trene 2-3 ganger i uka etter jul. Kan ikke være så passiv som jeg er. Prøve å gå ned 7 kilo til.
75,1 kg

Så fint

Må prøve å holde det oppegående nå.
75,4 kg

Begynne igjen

Nå må jeg begynne å slanke meg igjen. Kan ikke gå opp igjen nå. Da blir det bare tull. Skal kanskje til syden snart, og da må jeg se litt presentabel ut.
75,4 kg

jau

jepps
75,5 kg

snart normalvektig nå??

Blir jo syltynn jeg før jeg blir normalvektig... hehe.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda19. august 2001
Håper det går bra med deg! hadde vært bra å hørt hvordan du klarer deg! skal sjekke innom deg senere, har også tenkt å prøve milkshake, det er tøft, men virksomt
76,8 kg

japps

fint det
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa14. mai 2001
flink du har vært !! Fortsett sånn !

Isa
77,2 kg

på'n igjen

noka-dietten. Er det noe bra? Jeg bruker hvertfall den nå, og det funker foreløpig.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias gunn29. april 2001
Hei Chadi.

Fint å se at du er tilbake.
Lykke til denne gangen.

Klem Gunn
78,3 kg

går tregt dette ja

nå har jeg iallefall blitt frisk, så jeg skal trene i dag. To ganger i uka :-) Så får jeg se om jeg går ned noe mer.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ninni6. februar 2001
Enig med du, jeg har også vært syk noen dager og ser frem til å trene igjen. En faller så lett ut av mønsteret når det blir noen dagers opphold. Du skal se at kiloene må gi tapt når du kommer igang igjen.
Lykke til.
Ninni
78,4 kg

Drit

Klarer ikke å ta meg nok i sammen til å ta slankinga seriøst. Jeg spiser for skjeldent, og klarer ikke å kutte ut potetgull. Dessuten må jeg vel spise mer grønnsaker og slikt.
Og så har jeg vært forkjøla i over ei uke, så jeg har ikke trent noe heller.

Har noen en bra diett?

Er vel ikke helt bra å begynne med sånn milkshake-greier heller. Går vel bare opp igjen etterpå (som vanlig)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Irene31. januar 2001
Hei Chadi!
Kjenner meg godt igjen med det å "møte veggen"..
Det er nok ikke så bra å spise sjelden, for da stopper forbrenningen din opp. Spis heller mange småmåltider av matsorter som er bra for deg, og da sikter jeg (selvsagt) til Blodtypedietten.
Føler meg utrolig mye lettere nå ennå det er så kort tid siden jeg startet på den.
Potetgullet må du nok la ligge igjen i butikken...;-)
c.AuthorAlias ninni31. januar 2001
Hei. Du må ikke nødvendigvis ha en slankediett for å gå ned. Prøv å spise 5 måltider pr dag. Et måltid kan godt være frukt eller en hel middag, men å spise så ofte holder forbrenningen din igang. Føler du at du bare måååå ha noe, ta en frukt og drikk masse. Drikker du vanligvis sukkerholdig brus, bytt til light varianter. Prøv å drikke mye vann. Er du bevisst flink til dette så vil det etterhvert bli en vane og ikke så vanskelig som det nå kan synes.
Trimmer du lite kan du prøve å innføre litt mer bevegelse i hverdagen. Ikke ta heiser og rulletrapper, bruk beina i trappa, gå av bussen ol et stoppested før du er fremme og gå resten osv. Det er mange enkle triks for å få rørt litt mer på seg, det er bare fantasien som stopper. Dette vil du klare, stå på!
Ninni
c.AuthorAlias ingrid31. januar 2001
Hei Chadi!
Alt handler om motivasjon!!! Kom igjen nå jente, dette greier du!
Stor oppmuntringsklem fra Ingrid.
78,1 kg

Jalla

Jeg har ikke gått ned noe!!! *arg*
Jeg må kutte ut potetgullet forever... Men jeg var nå å trena i går. Prøver å trene 2 ganger i uka. Og så har jeg blitt forkjøla igjen, og da blir det tyngre å trene... argle.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Irene24. januar 2001
Hei Chadi!
Ja du har helt rett. Du må kutte ut potetgullet!
Dersom du gjør det og trener 2 ganger i uka, kommer du snart til å se resultater. Stå på! :-)
78,1 kg

...

Jeg har spist kjedelig knekkebrød
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Webmaster22. januar 2001
Hei Chadi!
Velkommen til dagbøkene! Jeg har tatt meg den frihet å rette datoen til 2001, og ikke 2000 som du hadde skrevet.
Lykke til videre! :-)
- Webmaster -
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.