← Alle dagbøker
Chadi
46 år167 cm13 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start78,1 kg
Sist74,5 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå26,7
📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Trene
Jeg må på trening i morra. Kan ikke begynne å gå opp igjen nå. Må bli slankere til sommeren. Det hadde vært fint. Jeg vil gjerne ha en fastere kropp også.
sjuk
jeg har hatt halsbetennelse så jeg har gått ned 2 kilo på 3 dager eller noe, men det går jeg sikkert opp igjen med en gang.
Ja
Nå skal jeg prøve å tvinge meg til å trene 2-3 ganger i uka etter jul. Kan ikke være så passiv som jeg er. Prøve å gå ned 7 kilo til.
Så fint
Må prøve å holde det oppegående nå.
Begynne igjen
Nå må jeg begynne å slanke meg igjen. Kan ikke gå opp igjen nå. Da blir det bare tull. Skal kanskje til syden snart, og da må jeg se litt presentabel ut.
20. september 2001
75,4 kgjau
jepps
snart normalvektig nå??
Blir jo syltynn jeg før jeg blir normalvektig... hehe.
japps
fint det
på'n igjen
noka-dietten. Er det noe bra? Jeg bruker hvertfall den nå, og det funker foreløpig.
går tregt dette ja
nå har jeg iallefall blitt frisk, så jeg skal trene i dag. To ganger i uka :-) Så får jeg se om jeg går ned noe mer.
Drit
Klarer ikke å ta meg nok i sammen til å ta slankinga seriøst. Jeg spiser for skjeldent, og klarer ikke å kutte ut potetgull. Dessuten må jeg vel spise mer grønnsaker og slikt.
Og så har jeg vært forkjøla i over ei uke, så jeg har ikke trent noe heller.
Har noen en bra diett?
Er vel ikke helt bra å begynne med sånn milkshake-greier heller. Går vel bare opp igjen etterpå (som vanlig)
Jalla
Jeg har ikke gått ned noe!!! *arg*
Jeg må kutte ut potetgullet forever... Men jeg var nå å trena i går. Prøver å trene 2 ganger i uka. Og så har jeg blitt forkjøla igjen, og da blir det tyngre å trene... argle.
...
Jeg har spist kjedelig knekkebrød