← Alle dagbøker
diarist.Alias

Celine

42 år161 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start75,0 kg
Sist74,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå28,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
24. juni 200226. juni 2002
😊74,0 kg

enda litt ned...:)

jaja vekta har gått enda litt ned da,cambridge kuren ser ut til å virke så langt, må innrømme at jeg har veid meg to ganger i dag (ja jeg vet at det ikke er sååå lurt da ;) )i morges var den 74,1 kg og i dag i 18-tiden var den 73,9 derfor skriver jeg i dag 74 kg fordi det var midt i mellom ;) nå er klokka 18.10 og jeg har så langt i dag greid meg på 2 cambridge milkshaker,light brus og vann, har 1 porsjon med cambridge shake igjen i dag som jeg skal ha litt senere. er litt sliten etter å ha vært på jobb. har litt problemere med å få sove om kveldene,ligger våken et par timer før jeg sovner,lurer på om det har med at jeg har begynt på cambridge kuren eller ikke...hmmmmm!?! jeg må få kjøpt mer cambridge kur på lørdag for da er jeg tom!!! spennende å se hvordan den første helga på kuren blir (sannsynligvis blir det 1 måltid utenom kuren også på lørdag og søndag,men skal holde meg innen en grense på 800 kcal (da også medregnet 459 kcal fra kuren) )
yuck nå skal jeg iallefall bade bikkja,han trenger vireklig et bad nå he he ;)

klem
Celine
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias celine😊28. juni 2002
cambridge kuren er litt dyr kan man si, 264 kr for en eske som inneholder 15 porsjons pakninger (som holder til 5 dager hvis du går på ren kur)

klem
Celine
c.AuthorAlias chipsjenten😉26. juni 2002
Heihei!

Så Cambridge kuren funker? Er det veldig dyrt?
Jeg tør ikke prøve sånne pulver kurer, jeg holder meg heller til sunn mat og trim:) Men har litt lyst å prøve sånn kur egentlig.

*klemmer*
😌74,5 kg

det går nedover.....

i dag har vært dag 2 av cambridge kuren, har greid meg med å bare drikke shakene i dag,og ingenting annen mat utenom, er stolt he he,man har drukket light brus,og det holder også sulten og matsuget unna :) vekta viste 74.5 kg i kveld, 0.5 kg ned er jo bra det på to dager antar jeg (ja ja jeg vet man egentlig skal veie seg om morgenen,så antakeligvis er vel vekta det samme i morgen tidlig) så det går nedover :)
håper morgendagen blir like bra

klem
Celine
🐷75,0 kg

første dag!!!!!

i dag investerte jeg i cambridge kuren, vekta sa i dag 75 kg, målet er 65 kg innen 1 oktober og deretter the final goal som er 60 (iallefall i første omgang ;)) wish me good luck

klem
Celine
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias celine😌25. juni 2002
hei tusen takk for den varme velkomsten :)
c.AuthorAlias Chevy😉24. juni 2002
Hei Celine

Velkommen hit. Her får du mye motivasjon og masse hyggelige hilsninger. Jeg vil ønske deg lykke til på slankeveien. 10 kilo på 3 måneder klarer du kjempe fint.
Koz Chevy
c.AuthorAlias lilje😀24. juni 2002
Hei og velkommen hit!

Tror du vil finne ut at disse sidene er helt geniale for oss slankere! Her får man mye motivasjon, og man føler en forpliktelse overfor dagboken, så for man "må" jo skrive og oppdatere... :o)

Dette skal gå kjempebra! Ønsker deg lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.