enda litt ned...:)
jaja vekta har gått enda litt ned da,cambridge kuren ser ut til å virke så langt, må innrømme at jeg har veid meg to ganger i dag (ja jeg vet at det ikke er sååå lurt da ;) )i morges var den 74,1 kg og i dag i 18-tiden var den 73,9 derfor skriver jeg i dag 74 kg fordi det var midt i mellom ;) nå er klokka 18.10 og jeg har så langt i dag greid meg på 2 cambridge milkshaker,light brus og vann, har 1 porsjon med cambridge shake igjen i dag som jeg skal ha litt senere. er litt sliten etter å ha vært på jobb. har litt problemere med å få sove om kveldene,ligger våken et par timer før jeg sovner,lurer på om det har med at jeg har begynt på cambridge kuren eller ikke...hmmmmm!?! jeg må få kjøpt mer cambridge kur på lørdag for da er jeg tom!!! spennende å se hvordan den første helga på kuren blir (sannsynligvis blir det 1 måltid utenom kuren også på lørdag og søndag,men skal holde meg innen en grense på 800 kcal (da også medregnet 459 kcal fra kuren) )
yuck nå skal jeg iallefall bade bikkja,han trenger vireklig et bad nå he he ;)
klem
Celine
yuck nå skal jeg iallefall bade bikkja,han trenger vireklig et bad nå he he ;)
klem
Celine
klem
Celine
Så Cambridge kuren funker? Er det veldig dyrt?
Jeg tør ikke prøve sånne pulver kurer, jeg holder meg heller til sunn mat og trim:) Men har litt lyst å prøve sånn kur egentlig.
*klemmer*