← Alle dagbøker
diarist.Alias

Celina

53 år169 cm2 innlegg 2001 0 følgere

Start88,0 kg
Sist87,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå30,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. oktober 200117. oktober 2001
87,0 kg

Nedtur

Ja jeg som var så optimist, men det ble nedtur for meg. Jeg likte ikke noka dietten, så nå spiser jeg 1 gang daglig og det er middag med min sønn. Har bare gått ned en kg, men det er jo litt i den riktige veien, har masse igjen.Lurer på hvorfor så lite. Men kansje mer til neste uke. Jeg misunner alle dere som har vært så flinke og klart dere bra. Og her det jo masse huggelige mennesker som kommer med oppmuntrende ord. Jeg har jo nesten nettop fått en unge til så jeg må vel ta det litt med ro. Men jeg vil så gjerne trives i min egen kropp igjen. Takker for alle hyggelige kommentarene jeg har fått. Blir glad og føler att man ikke er alene og att man har noe og se frem til. Kommer med en melding til neste uke hvordan det har gått. Klem fra meg
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lokomotiv10. november 2001
Har ikke forsøkt denne dietten, men har generell dårlig erfaring med pulver (for det er pulver???). Sats heller på sunn mat. Mye grønnsaker (helst rå, ikke for mye kokt/stekt/frosset/hermetisk eller tørket), frukt, proteiner og karbohydrater. Tenk naturlig mat. Som de sier; en skal ikke spise det som ikke finnes i naturen, og hvem finner noka-dietten på treet for innhøsting?

Ikke gi opp! Plutselig så daler vekten nedover...... Lykke til videre. Jeg vil følge med ;-)
88,0 kg

Min første dag til ett bedre liv.........

Idag har jeg gått inn for og gå ned tredve kg. Jeg har kjøpt meg slankete og noka dietten, så nå gjenstår det å se. Det blir hardt men nå orker jeg ikke å skjemmes over min kropp. Jeg har også kjøpt meg strøm maskin (god tro på meg selv hehehe). Så det blir spennende å se til uka hvor mye har jeg klart å gå ned. Ikke noe godteri eller noe som er usunt.

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias mar8117. oktober 2001
Hei hei!!
Syntes det var morsomt å se at det var noen med samme vekt som meg selv her, og syntes at det blit bedre av å støtte og lære av noen andre.
At du skal ned 30kilo syntes jeg også var litt mye, men selvfølgelig, det er du som skal føle deg bra. Tenkte selv at jeg skulle ned 20, men hvem vet, når jeg kommer dit kanskje jeg må ned noen kilo til.

God slankedag!!!
c.AuthorAlias Maple12. oktober 2001
Enig med Amorica at 30 kg hørest mye ut. Men det er din kropp.
Sett deg delmål og gi deg sjølv belønning på vegen. Det gjer det lettare (ikkje at eg greier det likevel!!) Lykke til og hent inspirasjon her inne!

Maple
____________
c.AuthorAlias Amorica12. oktober 2001
God fredag!

Hei og velkommen hit! Her er det mange som er i samme situasjon som deg og som har stor glede og støtte i hverandre.

Ser at du har som mål å gå ned 30 kilo. Det hørtes mye ut iforhold til din høyde, men det er jo så stor forskjell på kropper at det går vel ikke ann å sammenligne. Selv er jeg 171 cm lang og veier nå 69 kilo. Føler meg slank jeg! :))

Ser at du skal gå på diett. Det skal bli spennende å følge deg videre.

Ha en fin helg da!

Gode tanker fra amorica
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.