Nedtur
Ja jeg som var så optimist, men det ble nedtur for meg. Jeg likte ikke noka dietten, så nå spiser jeg 1 gang daglig og det er middag med min sønn. Har bare gått ned en kg, men det er jo litt i den riktige veien, har masse igjen.Lurer på hvorfor så lite. Men kansje mer til neste uke. Jeg misunner alle dere som har vært så flinke og klart dere bra. Og her det jo masse huggelige mennesker som kommer med oppmuntrende ord. Jeg har jo nesten nettop fått en unge til så jeg må vel ta det litt med ro. Men jeg vil så gjerne trives i min egen kropp igjen. Takker for alle hyggelige kommentarene jeg har fått. Blir glad og føler att man ikke er alene og att man har noe og se frem til. Kommer med en melding til neste uke hvordan det har gått. Klem fra meg
Ikke gi opp! Plutselig så daler vekten nedover...... Lykke til videre. Jeg vil følge med ;-)