← Alle dagbøker
diarist.Alias

Celia

61 år168 cm39 innlegg 2002 0 følgere

Start113,0 kg
Sist93,6 kg
Endring−19,4 kg
BMI nå33,2
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. februar 200228. august 2002
🌙93,6 kg

Ny start og nye muligheter

Hei alle medslankere!
Da er jeg i gang igjen etter en lang sommerferie.
Ting er fremdeles turbulente etter samlivsbruddet i mai og det har blitt noe "trøkker". Nå VIL jeg komme videre, både med tilværelsen og slankinga, eller et fornuftig kosthold med trim som jeg heller liker å kalle det.
Jeg klarte fra 4.feb til 23. juni å gå ned 20 kilo på denne måten, og det er jeg i grunn veldig stolt av!!!!!!!!
I løpet av sommeren har jeg falt litt tilbake til gamle synder, men ikke slik som før. Den siste tiden har jeg gått det ned igjen fordi jeg ikke har vært helt frisk.
Nå begynner jeg på''n igjen og har som mål å klare å gå ned 15 kilo til innen jul. Da vil jeg veie rundt 78 kilo.
Det skulle vel ikke være umulig på ca. 4 mnd.
Delmål er -7 kilo innen 20.november (bursdagen min :)
Jeg har tenkt å følge det "gamle"opplegget med å spise sunt og fornuftig, ikke langt unna Grete R. opplegg samt og gå lange turer flere ganger i uka.
Da ønsker jeg meg selv og alle dere andre lykke til denne høsten!!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias Bamse😄29. august 2002
Hei Celia!
Hyggelig å se deg i farta igjen. Ekstra hyggelig er det å se at ferien ikke har gjort dramatisk hopp oppover på vekta, sånn som det var i mitt tilfelle. Vi får streve tappert sammen utover høsten slik at NESTE sommer blir en SLANK sommer! Lykke til videre!
Klem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen❤️28. august 2002
Velkommen tilbake Celia :-)

Jeg har tenkt mye på deg og var redd du hadde gitt opp slankinga midt oppi all elendigheta. Og lurt på hvordan du har hatt det..
Men nå er du tilbake :-) Kjempefint. Sykdom er jo ikke noe bra da... men det virker som om du har planene i orden og nye mål å se frem mot.

Jeg skal være med å heie på deg videre. Stå på! Det var ordentlig gøy å se deg igjen.

Klem fra Jojoen
👻93,6 kg

En uke til har gått

Hei igjen!
Har kommet igang igjen føler jeg og vekta har fortsatt nedover.
Det er jeg fornøyd med :)
Jeg har ikke dan helt store matlysten om dagen, men det gjør ikke så mye akkurat.
Nå nærmer det seg ferietid og det skal bli godt med noen fridager.Får håpe været blir noe varmere, så det går an å dra på stranda!
Har faktisk vært der i formiddag med ungene. De sa det var 18 grader i vannet , men det tviler jeg på....Brrrrr
Jeg er imponert over hvor flinke mange av dere er !
Desverre har jeg ikke fått skrevet så mange kommentarer. Dere har vært kjempeflinke!!!!!!!!
Klem celia
😀94,6 kg

Langt opphold

Ja, nå er det lenge siden jeg har vært innom her.
Dagene og ukene flyr, og på en måte er det godt.
Livet går videre på sin måte, men det går stadig litt bedre selv om enkelte dager er vanskeligere enn andre.
Hele tilværelsen er forandret og det tar tid å venne seg til hvordan ting skal være framover.
Det har blitt liten tid til å tenke slanking.
Det har vært enkelte dager hvor jeg har nesten vært tilbake til gamle "synder" og har spist i vei.
Forrige helg ble det sjokolade og potetgull i store mengder. :(
Men nå må jeg komme på rett kjøl igjen, og de to siste dagen har jeg vært ganske flink.
Jeg har heldigvis ikke gått noe opp.
Det har faktisk blitt litt ned :)
I dag har jeg vært i byen og kjøpt meg nye klær.
Og da måtte jeg ha str.46........ Det er lenge siden sist!

Jeg når ikke delmålet mitt som var -20 dvs. 93 kilo til St.Hans, men jeg er ikke så langt unna, så det blir ikke så lenge til.

Nå er jeg i hvertfall igang igjen og skal også begynne å gå turer igjen. Det savner jeg .
Klem Celia
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️22. juni 2002
Hyggelig at du kom tilbake! Og du har til og med mistet noen kilo, bra.
Jeg har måttet lære meg at det ikke kommer an på farten, er fornøyd bare det går rette veien!
Håper du nyter sommeren i nye klær, fantastisk med str. 46!
Blir en stund til jeg kommer dit, men i alle fall før neste sommer.
Kos deg og nyt sommeren!
Sussi
c.AuthorAlias Sussi❤️22. juni 2002
Hyggelig at du kom tilbake! Og du har til og med mistet noen kilo, bra.
Jeg har måttet lære meg at det ikke kommer an på farten, er fornøyd bare det går rette veien!
Håper du nyter sommeren i nye klær, fantastisk med str. 46!
Blir en stund til jeg kommer dit, men i alle fall før neste sommer.
Kos deg og nyt sommeren!
Sussi
c.AuthorAlias Jojoen❤️19. juni 2002
Hei Celia :-)

Så fint å "se" deg her igjen. Jeg begynte å kikke etter deg da du ble borte. Mine bekymringer var visst grunnløse, for dette er jo utmerket :-) Du har like langt igjen til ditt St.hans-mål som jeg har til mitt. Tror ikke at jeg heller klarer det. Det kunne gått hvis ikke vekta hadde gjort noen bukkesprett den gale veien.

Gratulerer med nye klær også, det er gøy å krype nedover i størrelsene.

Ha en fin kveld.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Bamse😄19. juni 2002
Hei Celia!
Godt å se at du er tilbake! Enkelte ganger i livet er det faktisk en del andre ting og tenke på enn slanking. Det er i hvert fall fint at sjokoladen og chipsen ikke hadde lagt seg på "de mest ufestlige steder", men at du har klart å holde deg der du var. Du er nær ved målet, men mål må noen ganger justeres. Lykke til videre, Celia - og atter en gang: godt å "se" deg igjen. Motivasjonsklem fra Bamse
Bilde
🌙95,9 kg

Livet går videre

Jammen har det gått en hel uke siden jeg var her siat, utrolig hvor fort tiden går.
Jeg har så mye å tenke på og ordne med at tiden liksom ikke eksisterer på samme måte som vanlig.

Jeg begynte å jobbe igjen på mandag, og det er godt å komme i gang igjen, få ting tilbake til det "normale" på en måte. I hverfall er det viktig for ungene.

Vekta har ikke gått så mye ned siden sist, men jeg er nå nede på 95- tallet , så det går riktig vei.
Jeg har ikke tenkt så mye slanking i det siste, men jeg er blitt så vant med å spise det jeg har gjort de siste månedene, at det gjør jeg automatisk nå. Og det er jo bra!

Jeg har hatt veldig lyst på noe godt de siste dagene, men har klart å la være. Jeg MÅ IKKE befynne å trøstespise nå.Da blir ting i hvertfall ikke noe lettere.

Det neste målet mitt nå er -20 kilo til St.Hans.- 3 kilo på tre uker.Hvis jeg prøver litt ekstra skulle det vel være mulig.

Jeg har ikke fått skrevet noen kommentarer til dere andre, men jeg har kikket litt, og mange av dere er jo kjempeflinke!!!!!
Ha en fin slankehelg alle medslankere!
Jeg kommer sterkere tilbake når alt for gått seg litt mer til :)
Klem Celia
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth❤️31. mai 2002
Hei Celia :)
Ja.livet går videre og man gjør vel lurti å prøve å gjøre det beste ut av det. Viktig for barna men ikke minst også for deg selv. Det er fantastisk flott at du klarer å la være å trøstespise,jeg sliter også med det. Men vi vet jo selv at akkurat den trøsten er meget fattig og at vi får svi så altfor mye for det etterpå.Det er nok et stort pluss at du har innarbeidet så gode og sunne matvaner,ta vare på de! Det er fort gjort å glemme dem nemlig :)
Jeg ønsker deg alt det beste videre,Celia. Håper du klarer å se framover..Klem fra Elisabeth.
c.AuthorAlias Bamse😄31. mai 2002
Hei Celia!
Du verden som du har vært flink! Dette lover godt! Det er bra at du er "back to normal" - så godt det lar seg gjøre. Bare stå på, så klarer du helt sikkert 3 kilo til før St. Hans. Lykke til med livet og slankinga!
Klem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😌31. mai 2002
Godt å se deg....
og godt å se at du ikke har brukt mat til hjelp...men vært flink !! Er kjempestolt av deg !!

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias ella😄31. mai 2002
Hei.

Så fint at du er tilbake i mer vanlig gjenge igjen. Det er ofte godt å komme tilbake til de gamle rutinene igjen.

Når det gjelder slanking synes jeg du har vært enestående flink. Ikke minst når du sier at du nå automatisk spiser sunt og magert. Det lover godt videre fremover !

Ønsker deg lykke til videre med alt !

~Ella~
96,1 kg

Enda litt ned

En kort tur innom for å registrere vekta selv om det egentlig ikke er veiedag.
Nå håper jeg å se 95 tallet i løpet ac en ukes tid.
Celia
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella😊25. mai 2002
Hei.

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi.

Vroooooooooooooooooom - ceilia som suser inn mot 95 tallet~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!

Lykke til videre !
~Ella~
c.AuthorAlias Jojoen😃24. mai 2002
Synes jeg nesten så snurten av 95 her :-) Det skjer nok før du aner. Er det ikke gøy?
Heier på deg når du spurter mot 95.

Jojo-klem
c.AuthorAlias Trulte😊24. mai 2002
Dette er jo bare strålende....så blå på om det er veiedag eller ikke, her tar en med seg de lyspunktene en kan finne *ss*

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias nataja24. mai 2002
Hei. Jeg syntes du er kjempeflink!!:-) Det er ekstra vanskelig å slanke seg når man opplever en krise i livet, og jeg er imponert over at du greier det. Det er nok lurt å ha noe å konsentrere seg 100% om, slik det å bli alene med barna blir lettere å takle.
Ønsker deg alt godt, og lykke til med veien til et nytt liv.
*klem*
c.AuthorAlias Sussi❤️23. mai 2002
Godt å se at det går bra med deg, du når det ene målet etter det andre, ser ut til at du også klarer minus 20 før st.hans!
Leste det du hadde skrevet forleden dag, er helt enig, i ditt nye liv skal du være slank og fin med selvtillit og tro på en god fremtid for deg og barna dine!!
Fortsatt god slanking!!
Med hilsen Sussi
c.AuthorAlias RH😉23. mai 2002
Hei!

Ville bare innom og si at jeg syntes du er kjempe flink! Dette går jo unna så det suser!

Stå på og ha en super slankedag!

God klem fra Rikke
96,6 kg

Enda litt ned

Nå er Pinse og alle fridagene over og det er godt for alle å komme tilbake til det hverdagslige. Det har lett for å bli for mange fristelser på slike dager.
I de siste uken har jeg ikke tenkt på slanking, men matlysten har ikke vært på topp så vekta går stadig nedover.
Jeg må prøve å tenke på positive ting i disse dagene, og dette er en veldig viktig ting.
*Jeg har passert 100-kilos grensen.
*Jeg har klart delmål 3 som var -15 kilo innen 17.mai.
*Jeg hadde på meg bunaden min på 17.mai.
*Jeg er på god vei mot delmål 4 som er -20 innen St.Hans.
Jeg føler meg sprkere og mer vel med kroppen min enn det jeg har gjort på lenge.
*Nesten alle buksene mine er altfor store :) Skal kjøpe noe nytt når feriepengene kommer.
Jeg har ikke vært så flink til å gå turer som vanlig, men det har blitt mye gåing ellers. Dessuten er det mye å gjøre med gressklipping og hagearbeid, så det gir mye fin trim det også.

Ha en fin uke!
Klem Celia
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃22. mai 2002
Hei igjen :-) Dette går virkelig bra jo! Du klarte også å gå ned i pinsa, men jeg tenker nok at du var litt skeptisk? Men nå er den overstått og det er forhåpentligvis en stund til neste kø av fristelser, eller? Heldige du som har nådd alle de mål du har satt deg hittil, spesielt det med å komme under 100 høres herlig ut. Og med din innsatsvilje så er jeg jo sikker på at du også klarer ditt neste delmål, det nærmer seg raskt.

Hagearbeid er bra for kropp og sjel, unntatt ryggen. Pass på og lykke til videre.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Bamse😄22. mai 2002
Hei Celia!
Hyggelig å se deg tilbake i rekkene igjen. Det er som du sier: Livet går videre. Det er viktig å se fremover og finne noe i hverdagen som tross alt er positivt og er til å glede seg over. Selv om sorg ikke er noe særlig anbefalelsesverdig slankekur, så får en tross alt glede seg over at det går nedover med vekta. Det måtte vel være en god følelse å komme inn i bunaden igjen? Jeg for min del har veldig lyst på bunad til neste år - men da må jeg helst ned 30 kilo til samt vinne i LOTTO! Det er kanskje veldig liten sjanse til å vinne når man aldri sender inn en kupong... Ha en fortsatt fin uke, vi tenker på deg og støtter deg - det må du være helt sikker på! Lykke til! Klem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias RH😊22. mai 2002
Godt og se at du har nådd så mange av dine mål og at du føler deg fornøyd med deg selv! Kjempe bra! Må virkelig si at du har gjort en kjempe fin jobb!

Stå på videre og ha en super slankedag!

Stå på klem fra Rikke
c.AuthorAlias Trulte😄22. mai 2002
SÅ FLINK DU HAR VÆRT !!!!!! *skryter og skryter og skryter*
Bunad 17 mai du....*sukk* Jeg har en hengende i skapet jeg også, kanskje jeg kan bruke den på neste 17 mai ? Det viktigste er jo ikke å gå på så mye turer....men og holde seg i bevegelse, og det er heldigvis den tida på året at det er en fryd å oppholde seg utendørs. Dette klarer du !! Du har klart alle delmålene dine hittil, så nå klarer du hva det skal være fremover .
Klem fra
Trulte
96,9 kg

17.mai er overstått

Ja, nå er 17.mai vel overstått og jeg er vel som de fleste andre nokså sliten og sårbeint. Det blir mye gåing og ståing på en slik dag.
Været her i Vestfold var helt nydelih og det er ikke fritt for at vi er littt solbrente også.
Jeg fikk på meg bunaden og det er jeg glad for. Det var et viktig mål jeg har hatt hele våren.
Vekta går også stadig nedover. Litt over 16 kilo har det blitt. Det er jeg fornøyd med. Jeg har lite matlyst for tiden, må nesten true i meg mat, og det har vel nesten aldri hendt i hele mitt 36-årige liv.
Jeg er livredd for at når jeg er kommet over det verste sjokket, skal begynne å trøstespise. Er det noe jeg absolutt ikke vil, så er det å bli sittende her alene som en veldig overvektig person.Den tanken orker jeg rett og slett ikke.
Jeg skjønner at livet må gå videre på en måte og alt må liksom begynne på nytt. Og i det "nye" livet vil ikke jeg være en tykk, misfornøyd person som har et elendig selvbilde. Det selvbildet er dårlig nok som det er.
I dag skal ungene og jeg slappe av og hvile ut etter gårsdagen, de er nokså slitne alle tre, særlig den eldste som er korpsmusikant.
Jeg leste forresten at flere av dere er musikanter også. Jeg spiller også, har gjort det siden jeg var 9, men marsjeringa har jeg kuttet ut etter at jeg fikk barn.
Takk igjen for alle varme tanker og kommentarer. Skal prøve å skrive litt mer igjen snart!
Ha en fin pinsehelg alle sammen!
Klem fra Celia
97,5 kg

Jeg er her fremdeles

Livet stopper ikke opp selv om det føles sånn.
Jeg har det forferdelig , men for ungenes skyld kan jeg ikke gi opp. Livet må fortsette.
Det er så mange ting jeg lurer på og så mange tanker som surrer rundt at jeg føler jeg blir helt gal.
Jeg kan ikke fatte at et forhold som har vart fra vi var 18 år, plutselig skal være slutt. Vi har jo alltid vært sammen om alt.
Uansett hva som skjer så gjør vi begge alt for at de tre flotte ungene våre skal ha det best mulig. Det er de som er det viktigste i verden for oss begge.

Tusen takk til alle dere her som har skrevet til meg. Jeg skulle ønske jeg kjente dere "i virkeligheten" også.

Celia

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella❤️16. mai 2002
Hei.
Så fint å høre fra deg, har tenkt på deg. Ble tristglad da jeg leste innlegget ditt, trist fordi du har deg så vondt, og tristglad fordi dere begge ønsker å ivareta barna best mulig.

Håper vi får høre mer fra deg etterhvert, vi vil så gjerne følge med deg vet du.

Håper du kan bruke de kommende fridagene til å samle krefter, sender deg masse varmer tanker !

~Ella~
c.AuthorAlias Lakki❤️16. mai 2002
Så uendelig trist det må være når et så langt forhold tar slutt. Kan bare si at jeg ble glad da jeg så at du fortsatt var her i dag. Godt å høre at du holder hodet over vannet tross alle vanskeligheter. Så flott også at dere begge klarer å tenke mest på ungene deres, de er verdt det!

En ting er sikkert - du kommer deg på beina igjen, om enn med en stor sorg i ryggsekken. Og husk: Vi er her!

Stooor klem fra Lakki
c.AuthorAlias Trulte16. mai 2002
Så godt å se deg !!!!!
Fint også å se at du ikke trøstespiser..det er jo fort å ty til i en slik situasjon, men det gir ikke trøst å proppe seg med mat da...det ødlegger bare selvbildet enda mer. Akkurat det med selvbilde er noe av det viktigste vi har, når vi føler at verden ellers raser rundt oss.
Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃15. mai 2002
Hei igjen, fint at du fortsetter her og innstiller deg på at livet går videre :-)

Vet ikke helt hvordan jeg skal si om det andre, det er vanskelig å sette seg inn i når jeg har så vidt forskjellig erfaring på området... men sender deg mange gode tanker og håper at det ordner seg for deg etter hvert.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias nameit❤️15. mai 2002
hei Celia!

Jeg føler med deg i denne tunge stunden. Det er ikke enkelt å plutselig bli alene etter så mange år hvor man har vært to om alt. Tiden leger alle sår, sies det, men det er bare trasig at det tar så lang tid før man føler at man kan komme videre i livet. Det er godt å se at ungene er det viktigste for dere begge to. Det hadde vært verre hvis faren ikke var så veldig interessert i å holde kontakten med dem. Det er fælt for ungene, men de er utrolig tilpasningsdyktige, og finner seg nok etterhvert til rette med situasjonen, slik den er blitt.
Jeg ønsker dere alle riktig lykke til. Så håper jeg dere begge klarer å være ilag med dem på 17. mai, for det fortjener ungene.
Ha en fin 17. mai og pinsehelg.

Klem fra NameIt
Bilde
97,8 kg

Konkurransen

Jeg beklager at jeg ikke fikk vært innom å oppdatert konkurransen i går, men her er resultatene:
Sussi: 111.0 - 109.6 - 108.7 (2.1)
Masti: 108.0 - 107.1 (0.2)
Bamse: 124.2 - 122.7 - 121.5 (2.5)
Trulte: 130.1 - 125.6 - 123.9 (6.2)!!!!
Celia: 100.3 - 99.6 - 98.6 (1.5)
Afrodite: 102.1 - 101.9 (0.2)
Jojoen: 114.7 - 112 - 110.9 (3.8)

Trulte er den suverene vinner, hele 6,2 kilo på to uker!

Jeg har det helt forferdelig nå, livet på en måte lagt helt i ruiner. Mannen min skal flytte fra meg og de tre barna våre etter 15 års ekteskap. Jeg ante ikke at han gikk og tenkte på dette. Det kom som et sjokk og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette.
Jeg er så glad i ham. Ungen er naturligvis helt ute av seg de også.
Jeg vet ikk når jeg kommer til å skrive her , men jeg skal prøve innimellom.
Det eneste som er positivt er at jeg nesten ikke klarer å spise, så vekta raser ned.Men det var ikke slik jeg ville slanke meg.
Takk for alle hjelp fra dere her inne!!

Hilsen en sønderknust Celia
12 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️13. mai 2002
Kjære Celia!
Kom hjem fra Bergen idag, så jeg har ikke vært innom her før nå.
Skulle så gjerne har gitt deg både blomster og en god klem. Jeg vet av smertelig erfaring at det ikke er så enkelt det du er oppe i akkurat nå. Håper du har en god venninne som kan støtte deg og trøste deg. Uansett, så husk å ta vare på degselv i denne tiden. Ønsker deg alle gode ting!
Ha det så godt som du kan!
Med hilsen Sussi
c.AuthorAlias Lakki❤️10. mai 2002
Så trist å høre... Slanking blir bare en bagatell når livet raser sammen på den måten, men håper du vet at du kan komme med andre ting her inne også. Alle vi her inne tenker på deg, og er interesserte i å høre hvordan det går med deg også utenom vekta! Jeg har ingen gode råd å gi - bare en masse varme tanker...

Stoooor, varm klem fra Lakki
c.AuthorAlias Trulte😵10. mai 2002
Så trist å høre......
Hva skal en si.....at livet går videre ?? Det gjør jo det, men ikke så lett å se, når en står midt oppi det. Ikke hjelper det å tenek sånn heller ....men for hva det er verdt.......Tenker på deg !!!!!

Trøsteklemfra
Trulte
c.AuthorAlias Bamse❤️9. mai 2002
Kjære Celia.
Det var forferdelig trist å høre at mannen din flytter fra dere. I slike stunder kan det være vanskelig å finne ord. Jeg håper allikevel at du husker på at det er mange her inne som tenker på deg, og er med deg i tankene i det som er en svært vanskelig tid. Jeg fant et lite dikt på nettet som jeg kjenner at jeg vil gi til deg idag.

If I Could....

If I could catch a rainbow
I would do it just for you
And share with you its beauty
On the days you're feeling blue
If I could I’d build a mountain
You could call your very own
A place to find serenity
A place to be alone
If I could I’d take your troubles
I would toss them into the sea
But all these things I’m finding are impossible for me
I cannot build a mountain
Or catch a rainbow fair
But let me be what I know best
A friend that's always there.

Jeg ønsker deg alt godt, og jeg håper du føler den omtanken du er omsluttet av her inne på slankere.com.

God klem til deg fra en trist Bamse

c.AuthorAlias Ny vår❤️9. mai 2002
TENKER PÅ DEG!
c.AuthorAlias Jojoen❤️9. mai 2002
Kjære Celia :-)
Det var trist å høre om dette, men jeg har nå på følelsen at du er både sterk og flink til å ordne opp. Klart at det tar tid og det er mye som må ordnes. Når alt er på plass og du har full oversikt over situasjonen så vil du nok se mer positivt på tilværelsen.

Jeg har selv opplevd dette, men motsatt.. og jeg ser andre som går hver sin vei, med eller uten barn i forholdet. Jeg ser at mange virkelig er flinke til å samarbeide og fortsatt ha et nært og godt samarbeid og kontakt pga. barna.

Kanskje du kommer innom en tur her av og til og sier litt om hvordan du har det fremover? Ønsker deg uansett masse lykke til med livet fremover. Det er mye å glede seg over tross alt.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias ella❤️9. mai 2002
Hei Celia.
Åh, så trist dette var, forstår godt at du har det fryktelig vond nå. Var faktisk redd for at det var noe alvorlig som holdt på å skje i livet ditt, da jeg leste et av de siste innleggene dine. Kjære deg, håper du tar vare på deg selv, og henter støtte og hjelp fra nettverket ditt, for samlivsbrudd er som du vet utrolig smertefullt. Det er som noen sier sorgen ingen sender blomster til... (Hadde jeg kunnet laste opp en blomst og sendt deg, skulle du fått det, men er ikke så flink på data at jeg får det til).

Men uansett, jeg tenker på deg og ønsker deg alt godt.
~Ella~
c.AuthorAlias Aprilia9. mai 2002
Hei !

Jeg føler virkelig med deg, dette blir ingen lett situasjon for noen av dere. Håper du har noen som du og barna kan søke trøst, støtte og hjelp av. Jeg vet det er vanskelig ( har vært igjennom det samme selv) men prøv å trimme litt gå tur med en venninne slik at både kroppen å sjela får trimmet seg. Du trenger all den styrke du kan få og det får du av trim,venninner og sunn mat. Dette høres ut som formaninger, men det er godt ment. Dette er tøft, men det klarer du!

Aprilia
c.AuthorAlias Viola❤️9. mai 2002
Jeg har ikke vært innom her før, skulle bare inn og titte, og så hvor flink du har vært...og så leste jeg hva du opplever akkurat nå. Du skal bare vite at jeg tenker på deg. Det må være utrolig tøft. Jeg håper for deg at du kan finne den styrken som du trenger til å stå i dette.
Beste hilsener fra Viola.
c.AuthorAlias trixi😟9. mai 2002
Ville bare sende deg mange varme klemmer, det må være tøfft å være deg nå. Vær sterk! og jeg håper alt ordner seg til det beste for deg!
Klemmer fra trixi
c.AuthorAlias Emma669. mai 2002
Kjære du !
- Alltid like trist med slike meldinger synes nå jeg. Hvordan greier menn å flytte fra ungene sine ? Håper du har noen til å ta vare på deg oppi alt dette.

Varme tanker fra Emma66
c.AuthorAlias Elisabeth❤️9. mai 2002
Kjære deg Celia. Jeg kunne ønske jeg kunne gi deg en god og varm klem,gi deg litt overskudd til å takle alt det tøffe du går gjennom. Men det kan jeg ikke..
Ta vare på deg selv midt opp i alt dette. Livet gir oss tunge byrder iblant,men som oftest kommer man styrket ut av det.

Tenker på deg.
Klem fra Elisabeth.
98,6 kg

Kort oppdatering

Endelig litt nedgang.
Jeg kommer innom senere i dag for å oppdatere konkurransen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset😃8. mai 2002
et kilo ned er jo kjempeflott. passe bra tempo:)
ha en flott dag.
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Lakki😄8. mai 2002
Så fint at du gikk ned nå da! Det viser at du er på rett spor - det hender jo vekta "henger seg opp" uansett.

Klem fra Lakki
🐷99,6 kg

På stedet hvil

En kort tur innom tidlig en søndagsmorgen for å oppdatere vekta. Vel, her skjer det ikke stort :(
Synes det er ganske tungt for tiden, jeg synes ikke vekta rikker seg stort. Jeg har riktignok kommet under 100, men jeg føler at det har gått veldig smått de siste ukene.
Jeg blir nesten litt misunnelig på dere som raser ned i vekt.
Jeg unner dere det av hele mitt hjerte, og jeg synes dere er kjempeflinke!!!!!!! Skulle bare ønske at jeg kunne "rase" litt også.......
Jaja , dette var dagens hjertesukk, har vært litt nedfor en tid på grunn av andre ting i heimen den siste tida, men det ordner seg vel ....
Har vært flink til å gå turer nesten hver dag denne uka, gikk 2 timer på fredag.
Til uka er det mye fri, så da skal jeg prøve å være like flink.

Klemmer fra Celia
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit6. mai 2002
Hei Celia!

Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg hadde også en god del dager hvor vekta ikke rikket seg. Det sliter på, men man må bare holde ut allikevel. Er man standhaftig, så kommer vektnedgangen før eller senere. Du er jo så flink til å gå turer, at du har vel erstattet fett med muskler. Og muskler veier mer enn fett. Se det positive i det. Du er sunnere allikevel. I morgen skal du se at det løsner litt.

Ha en fin fin uke!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias ella😊5. mai 2002
Hei Ceilia.

På stedet hvil er iallefall ikke opp... Men vet godt at det er frustrerende når kroppen tar seg en "tenkepause". Men det er kanskje slik det er når man har gått ned så mye som du har gjort på ganske kort tid ? Kroppen trenger kanskje å stabilisere seg litt før vekta går ytterligere ned ? Nei, jeg vet ikke, men det jeg vet er at med den innsatsen du legger for dagen så vil du etterhvert fortsette å gå ned. Er så imponert over all trimmen din, jeg er ikke så flink.
Ønsker deg fortsatt lykke til med alt, og ha en fin ny uke !

~Ella~
c.AuthorAlias Sussi❤️5. mai 2002
Hei Celia!
Verden er ikke alltid like enkel. Og da er det så lett å nedprioritere slankingen, synes du har vært kjempeflink som går tur hver dag.

Jeg har funnet ut at jeg skal være fornøyd så lenge det ikke går oppover.....kroppen trenger av og til å stabilisere seg og erstatter til tider fettet med vann. Irriterende, men det forsvinner ettter en tid, og da raser forhåpentlig kiloene, i alle fall hektoene av. Dessuten, du går så mye at kanskje du får muskler, og muskler veier mer enn fett. Muskler kan være greit å ha på mange måter *sss*.

Stå på, viktig å holde deg under 100, det må være en god følelse, tross alt!

Fortsatt god slanking!

Klem fra Sussi
😄99,6 kg

ENDELIG!! Konkurranseoppdatering

Endelig løsnet det litt og jeg er under 100!!!!!!!!!
Det virket som de siste grammene hadde "limt" seg fast, men nå er de borte og jeg håper jeg aldri mer kommer til å se et tresifret tall når jeg går på vekta.
I dag er det bursdagsfeiring og masse styr. Mannen min fyller i morgen , men vi feirer alltid den 1. Vi skal ha middagsgjester og etterpå er det bløtkake og mere dodt!
Skal ta et lite stk. sjokoladekake, det har jeg bestemt meg for. :)
Jeg kommer tilbake senere idag for å oppdatere konkurransen.

Ha en fin fridag alle sammen (de som ikke må jobbe da).
Klem fra Celia

KONKURRANSEOPPDATERING:
Bamse: 124.2 - 122.7 (-1.5 )
Trulte: 130.1 - 125.6 ( -4.5 ) !!!
Celia: 100.3 - 99.6 ( -0.5 )
Masti: 108.0 - 107.1 ( -0.9 )
Jojoen: 114.7 - 112 ( -2.7 ) !!
Sussi : 111.0 - 109.6 ( -1.4 )
Afrodite:102.1 - 101.9 ( -0.2 )

Konkurransen er snart avgjort alt, for Trulte har gått ned 4.5
kilo på en uke!!! Gratulerer!
Tilsammen har vi gått ned 11.7 kilo :)
13 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️4. mai 2002
Takkfor hyggelig hilsener!

GRATULERER!
Det er virkelig hyggelig at du har passert den magiske grensen og kvittet deg med ett siffer!!
Husker fra min siste store slanking jeg maktet ikke komme under 100-tallet, sto der og stampet helt til jeg ga opp og la påmeg alt jeg hadde tatt av......men slik skal det aldri gå flere ganger!
Igjen gratulerer under 100-tallet, du er flink!
Med klem Sussi
c.AuthorAlias Lakki😄3. mai 2002
GRATULERER - GRATULERER - GRATULERER!!!

Nå kjenner jeg at du puster meg i nakken!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Chevy😄2. mai 2002
Hei Celia
Har lest igjennom hele dagboken din og må si du har vært kjempe flink.Kan jeg komme med et lite tips når det gjelder matoppskrifter, kjøp den nye kokeboken til dr.Lindberg, den heter "kokeboken naturlig slank". Den har så mye nyttig informasjon og så nydelige oppskrifter som både du og familien din kan spise. Jeg følger ikke boken slavisk men henter ideer derfra og må jo si jeg har lykkes jeg også. Jeg har gått ned 16 kilo siden 21 januar og er kjempefornøyd med meg selv.
Lykke til mot neste delmål
Slankeklem fra Chevy
c.AuthorAlias lilje😄2. mai 2002
GRATULERER kjempemye med 99!!!

Du har virkelig vært kjempeflink!
c.AuthorAlias tobi😌2. mai 2002
Jeg stiller meg i køen av gratulanter. Flott gjort! Jeg har lest igjennom slankedagboka di og plukket opp mange gode ideer.
Takk for dine positive tilbakemeldinger. De kommer godt med for en som står på startstreken.
c.AuthorAlias AM😄2. mai 2002
Gratulerer med under hundre... det må være deilig!!! Flink du er som bestemmer deg dagen før for hvor mye kake du skal spise.. veldig bra!!
Stå på videre... :)
Klem fra AM
c.AuthorAlias lilleelin😄2. mai 2002
GRATULERE SÅ MYE!!!
c.AuthorAlias Trulte😄2. mai 2002
GRATULERER OG GRATULERER IGJEN.
Passer jo fint å passere grensen på arbeidernes dag, for å ta av så mye, er jammen arbeid *ss*

Klem fra
Trulte
Ps. Ikke avbås noe som helst enda for i dag stod jeg heeeeeelt stille på vekta og vups raser noen forbi !
c.AuthorAlias måne😵1. mai 2002
Beklager, det var ikke meningen å "legge på deg" et kilo!!! Har rettet det opp!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Måne😃1. mai 2002
Gratulerer med 2-siftet!!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias ella❤️1. mai 2002
HeI !
*G*R*A*T*U*L*E*R*E*R !!!

Er det ikke gøy ? Du har virkelig imponert meg, det har jevnt og trutt blitt mindre av deg, ARTIG !
Lykke til videre, du får nok en flott og mye slankere sommer etterhvert !
~Ella~
c.AuthorAlias Bamse😄1. mai 2002
GRATULERER! Du har vært grådig flink, og dette er resultatet! Det lønner seg å være tålmodig. Jeg veide 122,7 idag, og har gått ned 1,5 kilo siden konkurransen din startet. At du har kommet ned til under 100 er ytterligere en inspirasjon. Takk skal du ha! Vi fortsetter videre med friskt mot!
Stor gratulasjonsslankeklem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃1. mai 2002
GRATULERER med 99!!!! Dette har du ventet på, å.. så flott at du klarte det nå. Det er jo nesten noe magisk med den 100-grensa. For meg ligger den et stykke unna ennå, men gjett om den skal feires om jeg når dit :-)
Lykke til med selskap og viljestyrke. Det gjør nok ikke noe med et planlagt kakestykke så lenge det blir med det. Du har full kontroll.

Takk for koselige kommentarer i dagboka mi. Lykke til videre.

Jojo-klem
☹️100,1 kg

Det var da som bare.......

Hmmm.. Det var da fryktelig så vanskelig det skulle være å komme under 100. Jeg synes jeg stort sett er ganske flink, spiser det jeg pleier og har ingen store utskeielser. Detble littegrann godt på fredag, det pleier jeg å unne meg, men til gjengjeld har jeg gått lange turer både fradag og lørdag , 1,5 og 1 time.
Når jeg ser tilbake i dagboka mi , så har jeg egentlig vært flink, 13 kilo er blitt borte på 13 uker, 1 kilo i uka. Det er det jeg hadde håpet på å klare da jeg startet :)
Ellers nærmer jeg meg delmål 2 som er -15 kilo innen 17 mai.
Det er ca. 20 dager til, så det skulle vel være mulig å klare det.
Jeg har hatt det nokså travelt denne uka, så jeg har ikke fått lest så mye i dagbøkene deres, men skal prøve å få det til nå i helgen :) Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i min dagbok, jeg bli nesten overveldet at så mange bryr seg :) :)
På fredag fikk jeg svar på en blodprøve jeg tok for en ukes tid siden, og den viste at serumjern og ferritin verdiene i blodet hadde steget til nesten det normalet, og det er jeg kjempeglad for!
I fjor på disse tider var jeg helt utslitt og nedkjørt og var sykemeldt en stund fordi jeg det viste seg at jeg hadde så lave jenverdier. Jeg har tatt jerntabletter,mange,og nå endelig har det hjulpet. Føler meg mye bedre nå :)
Jeg tror ikke jeg hadde klart å slanke meg sånn som det var tidligere.

Ha en flott helg alle sammen!!
~~~~~~~~Klemmer fra Celia~~~~~~~~
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilleelin30. april 2002
Takk for oppmuntringen!! Så gøy at folk støtter hverandre, det er mye lettere å slanke seg når man er sammen med noen:) Du er jo fantastisk flink som har gått ned så mye!! Du og mange fler er store forbilder for oss "nybegynnere"
c.AuthorAlias nameit😀29. april 2002
Hei Celia!

Tusen takk for hyggelig kommentar i boka mi.

Så flott at du har fått opp jernverdiene igjen.
Selvfølgelig når du målet ditt innen 17. mai!!!!!
Du har jo klart 13 kilo til nå, på 13 uker, og det er sannelig kjempegodt gjort. All ære til deg!
Hold ut og du er der før du vet ordet av det.

Ha en kjempefin dag!

Klem fra NameIt

c.AuthorAlias Lakki😃29. april 2002
Sannsynligvis er du under hundre før du leser dette!

Hvis ikke - jeg kjenner meg godt igjen. De siste grammene LIMER seg til kroppen som om de skulle hatt betalt for det!!! (...og det har de vel ikke? )

Lykke til!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Sussi❤️28. april 2002
Takk for hyggelig hilsen!

Rart at det alltid er så vanskelig å passere det hundretallet... Men du har jo vært utrolig flink tilnå, 13 kilo på 13 uker, veldig bra!

Jeg har ikke forstått reglene i konkuransen, er det om å gjøre å gå ned 5 kilo, eller er det om å gjøre å gå ned mest mulig til et bestemt tidspunkt???

Uansett så får vi håpe at vi alle blir kvitt en del overfødige kilo...*sss*

Slankehilsen fra Sussi

c.AuthorAlias Bamse😃28. april 2002
Hei Celia
Takk for hilsen i boka mi!
Nå er'e rett føre!! Tenk så deilig det skal bli å komme under den magiske grensen på 100 kilo!! Det regner jeg med du vil klare en av de første dagene. Ta det litt rolig med feiringa da, så ikke du "skvetter" opp igjen! Jeg trener og trener og spiser minimalt, men jeg leder ikke konkurransen.... Ha ei god, mager slankeuke med mange deilige spaserturer!
Klem fra Bamse (vi har forresten samme BMI!)
c.AuthorAlias aline28. april 2002
hei og hå!!

bare vent å se!! imorgen er du under hundre. tenk så deilig det blir å stå og se ned på tallet på vekta!!!

jeg unner deg virkelig den følelsen imorgen!!!

slankende klemmer fra Aline
😉100,3 kg

Konkurransestart!

Idag stanset vekta på 100.3, enda 300g. ned. Jeg er fornøyd.
Føler at det har gått litt tungt i det siste. Jeg har ikke skeiet ut eller spist spesielt mye, men det har liksom gått litt tregt. Jeg har veldig "fysen" på noe godt, det har vært hardt og holde seg unna ungenes godteposer fra sist lørdag da vi var i Sverige og handlet. Men jeg har klart å la vær!
Det har blitt mange gåturer i det siste også, så det er jeg ganske fornøyd med :) Jeg føler at jeg har blitt helt "avhengig" av disse turene.
Ellers er jeg litt skuffet over at jeg må gå ned i stillingsstørrelse på jobben til neste år. Jeg hadde blitt forespeilet tidligere i våres at jeg skulle få det samme som i år, nemlig 70 %, men det blir visst 60% nå.
Det er jo deilig å ha fridager, det er mer enn nok å gjøre her i hjemme, men det var de pengene da..... Synes vi sliter nok som vi gjør nå.

Jaja, nå over til konkurransen!!
Idag starter vi og jeg synes det er hyggelig at så mange vil være med. Jeg ser på dagbøkene til de som har meldt seg, eller dere kan skrive vekta her.
Jeg oppdaterer en gang i uka, dvs. på onsdager.
Da er det bare å stå på , og før vi vet ordet av det, er 5 kilo til borte!!!!!! :D :D

Sussi 111.0 kg
Bamse 124.2 "
Jojoen 114.7 "
Trulte 130.1 "
Masti 108.0 "
Afrodite 102.1 "
Celia 100.3 "

8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️26. april 2002
Min første konkuranse....
Forhåpentlig blir vi alle vinnere, dvs at vi alle mister noen kilo. Idag var jeg godt fornøyd, men hvordan det blir i morgen er jo en annen sak.

Ønsker oss alle lykke til med konkurransen!!

Slankehilsen fra Sussi
c.AuthorAlias Trulte😐26. april 2002
Tallenes tale er klar...og jeg er klar ....
Konkurranseinstintet er vekket...så her gyver jeg på med krum hals. Og når dette er over så er vi alle vinnere. Dagens tall er 128,6 så det er -1,5. Moro å ha litt konkurranse.

Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias nameit😉25. april 2002
Hei Celia!

Snart er du under 100 kilo. Synes du er kjempeflink, jeg.
Det føles som at man må ha en periode (eller flere) med stillstand, for å teste om vi holder ut, og det gjør vi jo.
Men da er det desto artigere når vi ser at det kryper nedover på vekta. :-)

Ha en fin kveld!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias lilje25. april 2002
Hei! Nå er det jammen meg ikke lenge til du er under "streken"!

Du har vært kjempeflink!!!

Lykke til med konkurransen!
c.AuthorAlias Masti25. april 2002
Har bare en kommentar i dag: Heia oss!
c.AuthorAlias chevy😉25. april 2002
Jeg står på sidelinjen og heier på alle sammen
Tvitvi
Chevy
c.AuthorAlias Afrodite😉24. april 2002
Hei Celia!!

Så flink du er - vekta di raser jo nedover! Badevekta mi har "gått på" en bom stopp - den visste 102 blank i dag. Den har faktisk kun rikket seg 100g på snart ei uke og jeg som har vært kjempe flink. Forstår ingenting jeg???

Nå er det konkurranse start og jeg håper å komme under 100 før denne konkurranse er ferdig. Nå er det full skjerpings - heia alle oss!

KLem fra Afrodite
c.AuthorAlias Bamse😃24. april 2002
Hei Celia!
"Før vi vet ordet av det" er vel å være litt vel optimistisk :-), men jeg gleder meg til å være med! Lykke til du også!
Klem fra Brumm
😄100,6 kg

JIPPI!!!!!!!

Hei alle medslankere!
Dette er en gledens dag, her skifter det fort, slankere.com består som den er!!!!!!!!!
Jeg ble kjempeglad da jeg logget meg på nettopp :) :)
Dessuten har jeg gått ned enda noen hekto siden sist, så nå er alt som det skal være.
Jeg hadde satt meg som mål å klare under 100 innen i dag, men det får jeg satse på å klare i løpet av uka.
På fredag var jeg ute og gikk tur i 2 timer. Det var en kjempedeilig tur og masse fin trim :)
I går var vi en tur i Sverige og handlet ( såkalt Harrytur!)
men når en bor nær ferjeforbindelse til Strømstad, så pleier vi og ta noen turer for å handle rimelig mat. Vi var også innom på Godisfabriken og der var det så mye godteri at man kunne gå helt amok!
Ungene fikk sitt og en LITEN pose til mor . Det var jo lørdag og da pleier jeg å unne meg LITT.
Ellers fortsetter det flotte vårværet her, så jeg får ta meg en tur ut i hagen og ordne litt i blomsterbeddene. Kanskje jeg planter noen stemorsblomster til å ha på trappa også.

Nå som dette nettstedet fortsetter prøver jeg med den konkurransen som jeg avlyste.
Vi setter i gang på onsdag 24.april.
Ha en forsatt god helg!
Klem fra Celia



13 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😄24. april 2002
Hei Celia!
Jeg gleder meg til konkurransen som starter idag. Min vekt er 124,2 pr idag, og jeg står klar på startstreken! Skal vi rapportere til deg, eller sjekker du sidene til oss som er med? Evt. hvor ofte skal det rapporteres?
Lykke til du også, og takk for dette initiativet!
Klem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias ella😃23. april 2002
Hei !
Kjære vene, hvor flink du har vært ! Regner med at du er under 100 kilo når du får denne kommentaren ? Det blir spennende å følge med deg videre, lykke til !
~Ella~
c.AuthorAlias Afrodite😃22. april 2002
Så flink du er!! Snart ser du 9-tallet - Gled deg, det gir ekstra motivasjon til å fortsette. Heier på deg videre, og gleder meg til konkurranse på onsdag!!

Stå på videre klem fra Afrodite
c.AuthorAlias Chevy😉22. april 2002
Hei
Du er kjempe flink. Stå på
Klem Chevy
c.AuthorAlias Masti22. april 2002
Hei og hopp!

Får henge meg på de andre og gratulere med nesten under 100! En av de andre skrev at det her ikke var rom for misunnelse, så jeg prøver å holde den grønne fargen jeg fikk i ansiktet for meg selv...

Er også kjempeglad for at sidene ikke legges ned, så jeg tror jeg må sende en mail til dem som driver stedet og takke for det. Kjempebra! Får håpe det er ordnet også på lang sikt, slik at vi som har en stund igjen til normalvekten får være her helt til vi når målene våre.

Jeg er med fra onsdag, stikker innom en tur da. Kos deg så lenge!

Masti
c.AuthorAlias Bamse😄22. april 2002
Hei Celia. Du har vært kjempeflink! Det må være fantastisk å være så nær 100-grensen. Det tar nok en stund til for meg, men jeg henger da med! Jeg har akkurat skrevet til slankere.com for å takke dem for avgjørelsen om å fortsette. Det gjør jo sitt til at du kan få hatt 5-kiloskonkurranse. Selv om jeg veier mye mer enn deg, vil jeg gjerne få lov til å være med. Det kan bety en ekstra motivasjon i hverdagen. Jeg innrapporterer min vekt hos deg på onsdag! (så får jeg en unnskyldning til å veie meg midt i uka også - hehe)
c.AuthorAlias Trulte😀22. april 2002
Her er ikek plassen for misunnelse...men for inspirasjon...inspirasjon...inspirasjon !!! Tenk 100 tallet du.....det er mitt første mål, og siden jeg herved melder meg på 5 kilos konkurransen så er det jo ikke sååå lenge igjen for meg *he he*
Tusen takk for hyggelige og oppmundrende kometarer !!

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias nameit😃22. april 2002
Hei Celia!

Så flott at det går rette vei for deg. Snart er du også under 100. Forresten tusen takk for kommentar.
Du er kjempeflink!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Lakki😉22. april 2002
Ja, nå er det ikke langt igjen under hundre du! Åsså er det jo så fint at vi beholder siden, da kan vi følge litt med hverandre videre nedover...

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias ANNE21. april 2002
Grabbaaaaaaa,nå er det bare 700 gram til du er under 100 tallet. Gleder meg på dine vegne!ANNE
c.AuthorAlias Jojoen😃21. april 2002
Hei og gratulerer med nesten hundreblank. Det går jo så det suser.. og du blir vel for lett for konkurransen til onsdag du? Hehe, jeg melder meg på jeg også. Dette er gøy!

Jojo-klem
c.AuthorAlias trixi😄21. april 2002
700 gram nå, så er du under 100!!!!!
Heier på deg under streken!
Ha en flott dag, klem fra trixi
c.AuthorAlias Sussi😊21. april 2002
Fantastisk bra, du har øyeblikkelig nådd den magiske grensen!

Konkuransen, blir den for de over eller under hundre? Det kommer vel an på din vekt på onsdag???

Hvis det er for de over hundre, vil jeg melde meg på!!
Idag veier jeg 111,2 kilo, men det er vel vekten på onsdag som blir vekten vi går utifra.

Lykke til under hundre-tallet!!

Slankehilsen fra Sussi
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.