← Alle dagbøker
diarist.Alias

Catwoman

50 år165 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start120,0 kg
Sist113,5 kg
Endring−6,5 kg
BMI nå41,7
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. januar 200211. februar 2002
113,5 kg

Sola skinner og jeg er så glad... !

Denne uka gikk fint! Jeg har gått ned 2,5 kg, og det er bra! Happy happy!

Catwoman
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ariana12. februar 2002
WOW! Det er kjempebra!! Hvordan klarer du det når du er kommet så godt i gang? Jeg klarte 3,6 kg den første uka, men neppe 2,5 neste uke....Morsomt å lese at det går den rette veien for deg. Ha en flott slankeuke!! Klem fra Ariana c",)
c.AuthorAlias ella11. februar 2002
Hei!
Ja det er godt med et skikkelig motivasjonskick ! Hold på den følelsen!
Masse hilsen fra Ella
c.AuthorAlias iset11. februar 2002
heisann:)
så fint da:) stolt av deg. går du på cambridgekuren? har såå lyst å gå på pulverkur, men klarer ikke....:( jeg blir sulten uansett. det er kanskje psykisk, men allikevel...
kan jeg ikke bruke nutrilettbarene (4 stk) istedetfor pulver da?
ha en flott kveld:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Annie11. februar 2002
Så flott for deg!

Det er fantastisk når det går rette veien!

Går du på Cambridgekuren ennå? Jeg gikk på den i to uker men har en pause nå.

Lykke til videre

Annie
116,0 kg

Ny start!

Har ikke vært flink i det hele tatt og har derfor ikke veid meg denne uka, men nå har jeg gått på med ny frisk, og gir meg ikke før sommern!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bigbrother6. februar 2002
Stå på!! Bra at du har så lang slanke horisont, tror du har stor sjanse for å lykkes! Bare tenk på den enorme gevinsten du har! Og jeg tenker som så.. det er mange som har klart det før meg.. jeg vil ikke være dårligere enn dem!
1 kilo i uka, blir 52 kilo i året!!!
1/2 kilo i uka, blir 26 kilo i året!

Dette klarer du!
116,0 kg

Som forventet...

Ja ja, her kom straffen for syndingen, og jeg gikk bare ned en kilo forrige uke. Sånn kan det gå. Denne uka skal jeg være flink!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Masti3. februar 2002
Hei og hopp!

En kilo er ikke bare, det er kjempebra! Du gikk jo ned og ikke opp... Stå på videre, håper du føler at denne uken har gått bedre!

Masti
117,0 kg

1. veiedag...

Har vært syk et par dager, og sprakk, men er på rett vei igjen, så motet er her fortsatt! Takk for alle meldinger. Det er hyggelig!

Catwoman
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla24. januar 2002
Hei Catwoman!

Bra du har kommet deg på banen igjen! Selv klarer jeg fint en uke med Cambridge, men det fører aldri med seg det store vekttapet....

Nå har jeg begynt på Grete Roede-kurs, og det kan virke som en slik oppfølging er veldig positivt (for meg i alle fall). Får du noe oppfølging nå, eller kjøper du bare pulveret på helsekosten?

Jeg vil i alle fall anbefale et eller annet slankekurs dersom Cambridge skulle vise seg å være vanskelig å holde over så lang tid!

Lykke til!
120,0 kg

Starter på Cambridgekur i dag!

Starter i dag altså ! Skal ned 55-60 kilo, altså ned til 60-65 kg. Det blir ikke lett, men jeg har motivasjonen på topp, så dette skal gå greit!
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2918. januar 2002
Heisann!
Vil bare ønske deg velkommen hit og lykke til med slankinga. Stå på! Dette klarer du!

Klem fra Beate
c.AuthorAlias Catwoman16. januar 2002
Takk for alle oppmuntringene !
Jeg har tenkt å veie meg en gang i uka, for jeg syns det er mest motiverende. Hender jeg jukser litt da...
Tips til andre som går på pulver og blir veldig sultne, og bare tenker på mat hele tiden er å instille seg bedre psykisk. Jeg har selv hatt et par nederlag hvor jeg har begynnt og så har det gåttt 2-3 dager og da syns jeg så synd på meg selv , og bare tenker på mat, og hvor lenge det er til jeg får noe mat igjen og da ryker det. Men jeg har også gått på kur for noen år tilbake og vet at den virker så derfor er motet på topp nå ! De gangene jeg har røket har jeg ofte skoftet en pose osv. om dagen og da blir man mye sultnere så det er viktig å spise alle posene, og heller ta en ekstra enn å spise mat hvis man blir for sulten, + drikke masse! Hvis man skal gå lenge på kur /( mer en 1 mnd.) kan man innføre spiseuke hver 4 uke. Det lærte jeg av en cambridgekonsulent. Da spiser man alle posene + et måltid åp en 250-300 kcal. om dagen. Man går nesten like fort ned, og er sunnest når men skal gå over så lang tid som f.eks. jeg skal. Jeg skal jo faktisk ta av 50 % av meg! Her er det bare å ta en dag av gangen ! Heldighvis har jeg begynnt nå, så kan jeg i allefall se frem til en slank sommer ! :-)

Catwoman
c.AuthorAlias Nina15. januar 2002
Vil bare ønske deg lykke til, spesielt nå når du skal gå på Cambridge. jeg må dessverre ha noe å tygge om dagene og sprekker så det suser på pulverkurene. Håper motivasjonen din holder lenge. Lykke til :)
c.AuthorAlias Elisa2915. januar 2002
Hei Catwoman!

Vil bare ønske deg lykke til.
Her er det en kjempegjeng som kommer til å motivere deg til å nå målet.

Klem fra Elisa28
c.AuthorAlias kine15. januar 2002
Hei og lykke til..
Jeg prøvde selv cambridgekuren for noen år tilbake, men ga fort opp. Jeg blir så sulten av pulver... men suppen var kjempegod...jeg kunne kanskje tenke meg å prøve den igjen..LYKKE TIL!
c.AuthorAlias Fett nok.14. januar 2002
Hei og hopp!

Velkommen hit, dette er virkelig stedet for å holde motivasjonen oppe.
Skulle ikke cambridgekuren passe deg finnes det flust av ideer her inne på andre metoder, gjelder bare ikke å gi opp.
Skulle det bli en sprekk, så se på det at du bare vil bruke en dag ekstra for å nå målet, men pass på at det ikke blir så mange.(er ganske flink til å sprekke selv skjønner du).

Massevis med lykke til, sikker på at du kommer til å nå målet.

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias studine14. januar 2002
Heisann,
Ville bare ønske deg velkommen inn jeg =) Jepp, dette skal gå greit! Bare ha litt tolmodighet, så raser du ned, er jeg sikker på! Hold deg her inne så blir du masse motivert, også skal vi passe på at du ikke sprekker =)

klem fra Therese

klem fra Therese
c.AuthorAlias Jenta*S*14. januar 2002
Hei!
Ville bare ønske deg lykke til og velkommen hit!
Hvor lenge skal du gå på Cambrigde?
Stå på!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Baby14. januar 2002
Velkommen hit!
Håper du når ditt mål, så lykke til Catwoman :-)
Dersom ikke Cambridgekuren skulle hjelpe, vil jeg anbefale deg å prøve blodtypedietten. Den har hjulpet mange. Bla. meg også, men jeg "detter ut" innimellom...
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.