← Alle dagbøker
Catwoman
50 år165 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start120,0 kg
Sist113,5 kg
Endring−6,5 kg
BMI nå41,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 11. februar 2002
113,5 kgSola skinner og jeg er så glad... !
Denne uka gikk fint! Jeg har gått ned 2,5 kg, og det er bra! Happy happy!
Catwoman
Ny start!
Har ikke vært flink i det hele tatt og har derfor ikke veid meg denne uka, men nå har jeg gått på med ny frisk, og gir meg ikke før sommern!
Som forventet...
Ja ja, her kom straffen for syndingen, og jeg gikk bare ned en kilo forrige uke. Sånn kan det gå. Denne uka skal jeg være flink!
1. veiedag...
Har vært syk et par dager, og sprakk, men er på rett vei igjen, så motet er her fortsatt! Takk for alle meldinger. Det er hyggelig!
Catwoman
Starter på Cambridgekur i dag!
Starter i dag altså ! Skal ned 55-60 kilo, altså ned til 60-65 kg. Det blir ikke lett, men jeg har motivasjonen på topp, så dette skal gå greit!
Ja det er godt med et skikkelig motivasjonskick ! Hold på den følelsen!
Masse hilsen fra Ella
så fint da:) stolt av deg. går du på cambridgekuren? har såå lyst å gå på pulverkur, men klarer ikke....:( jeg blir sulten uansett. det er kanskje psykisk, men allikevel...
kan jeg ikke bruke nutrilettbarene (4 stk) istedetfor pulver da?
ha en flott kveld:)
hilsen Iset.
Det er fantastisk når det går rette veien!
Går du på Cambridgekuren ennå? Jeg gikk på den i to uker men har en pause nå.
Lykke til videre
Annie