← Alle dagbøker
diarist.Alias

Cassandra

46 år155 cm20 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start57,2 kg
Sist52,0 kg
Endring−5,2 kg
BMI nå21,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. desember 200125. februar 2002
52,0 kg

kjdhfjdhfkjdhf

hei alle sammen..en stund siden sist, men se hvor flink jeg har vært.. siste innlegg...og siste dag med vektminskning..nå skal jeg bare holde meg her! Jeg er kjempeglad, og kjempefornøyd!! Lykke til videre til alle sammen
:)
54,5 kg

NY START!!!

NÅ!! Nå skal jeg virkelig klare dette.. var hos kjæresten i helgen, og gjett hvem som hadde sprekk etter sprekk.. Men nå skal det bli andre boller.. nå skal jeg være super flink, og se resultater!! Første milepel, eller delmål jeg skal jobbe mot er 1 mars, og det blir da drøye 16 dager.. Siden jeg i alle fall kan tillate meg å gå ned 200 g om dagen burde det gi et resultat på - 3 kg innen den tid, det vil si 51.5 kg! Skal jeg klare det? Å JA!
Jeg har nå fått satt opp et kostholds program som skal hjelpe meg, pluss at jeg i tillegg til å trene på sats skal begynne å klatre! og ta opp min store lidenskap tennis en gang i uken igjen!! Her skal fettet og kaloriene svies bort!!!
KLAR FERDIG GÅ!!
54,5 kg

Hmmm...

I dag har jeg ikke vært noe flink.. Jeg har så mye å gjøre på skolen at jeg ikke tenker på hverken trening eller mat..har derfor værken spist eller trent i dag.. Tok en pause nå, og løp i butikken for å kjøpe et par pærer.. Vet det ikke er bra nok, men det er jo en begynnelse.. Jeg forandret høyden min i dag, slik at jeg kan fortsette å skrive inn vekten min.. Det tok fra meg litt mot når jeg ikke kunne skrive under 54.5 selv om jeg hadde vært flink å gått ned! Jeg skrev ikke noe annet i dag, for jeg tenkte jeg skulle vente til neste veiedag med å skrive inn noe!
Nå skal jeg tilbake til oppsettet av lokalnettverk, og software konfigurasjonen jeg! Kjempegøy å sitte her til langt ut på kvelden!!
Ha uanz en fin kveld
klem C
54,5 kg

Fordømte helg!!

hva er det med meg som får lyst til å kaste absolutt alle hemninger jeg eier og har i helgen?? ok, så skal jeg ikke gå helt av skaftet, for selv om jeg opplevde min del av sprekker denne helgen, så var det vel ikke verdens undergang!! dessuten jobbet jeg hele fredags og lørdags natten, og løp vel av meg noe der (hehe) men som sagt så ble det gratinerte poteter og muffins på lørdag.. og 4 sjokoladeruter på søndag...
dette høres kanskje unødvendig strengt ut, men jeg har spisedag annenhver helg i stede for en dag i uken som mange har..og dette var den helgen jeg IKKE skulle skeie ut..men men.. nå er det en ny uke, og jeg har vært flink så langt. skal på trening litt senere..
ha en fin start på en ny uke alle!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi4. februar 2002
Lykke til i den nye uken du også!

Klem fra Mumi
54,5 kg

Burde vært bedre

Vekten er ikke 54.5 men 54!! ikke så bra som jeg ville,men men..jeg får bare legge litt mer energi i det denne uken, og ta det igjenn før neste veiedag.. Jeg har to kg igjen til delmålet, og 15 dager å gjøre det på.. det burde gå, tror dere ikke det? Jeg var veldig flink på trening i går.. syklet halvannen mil, og jogget i 30 min samt bra med styrketrening!
Kosten besto hovedsaklig av grønnsaker og frukt, men noe fiber til frokost..
Litt dårlig tid i dag, så jeg skriver mer i morgen!!
Ha en fin slankedag!
Klem
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias milla_181. februar 2002
Hei Cassandra!
Synes du er kjempeflink, og det er jo bra å ha gått ned en halv kilo da. Du er jo ikke stor, så en halv kilo er vel egentlig det perfekte!

Jeg selv har vell ikke vært så superflink i det siste, men jeg tror faktisk at jeg har gått ned i vekt fordet. Smugveide meg idag morges, men skriver ikke den endelige vekten inn før mandag.. Kan jo hende jeg går opp i helgen, men det skal jeg rpvøe å unngå, men for å si det slik, så er helgene mine helt forferdelig når det gjelder slanking. jeg pleier som regel å skjeie ut, men denne helgen må jeg ta meg sammen!

Du må ha en strålende helg
KEEP UP THE GOOD WORK:)
c.AuthorAlias mumi1. februar 2002
og du...faktisk så er vegetarpizza kjempegodt har jeg funnet ut...."smil"
c.AuthorAlias mumi1. februar 2002
takk for tipset. Jeg tror deg når du sier det smaker godt...hehe....men jeg har ingen helsekostbutikk i nærheten..men jeg skal snart ut og reise da...så jeg får huske det da. Lykke til med de to siste....selv tror jeg at jeg hadde sett helt utmagret ut under 55 kilo, men så har jeg ganske tung beinbygning også tror jeg..du er sikkert liten og nett du, så da er det sikkert greit å veie det du har satt deg som mål..."smil.." Lykke til igjen!
54,5 kg

Snart veiedag igjen!!

Det er det eneste som holder motet oppe! Ar det snart er veiedag, og så får jeg håpe de sprekkene i helgen ikke gjør for stort utslag.. jeg regner ikke med at jeg har gått ned en kilo som jeg pleier, men bare jeg ikke har gått opp! da klikker det! Derfor trener jeg litt ekstra hardt, og har lagt dietten på ca 800 kcal om dagen.. Det går på mye vann og frukt, men noe fiber slik at systemet får litt å jobbe med!
Håper på gode resultater, men frykter dårlige..
Redd for at motivasjonen totalt forsvinner dersom det blir dårlige resultater..nei tenk positivt! Dette skal jeg greie, og på fredag vil jeg være fornøyd med nok litt vekt nedgang!!
(kryss fingrene)
ha en fin kveld hilsen cassandra
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi31. januar 2002
Ser at du er flink, men nå er du vel lett nok, er du ikke? Hva er målet ditt?

Hilsen Mumi
54,5 kg

Har kost meg i helgen!

Skummelt hvor lett man gir etter for noe ekstra godt i helgen.. Hadde spisedag på lørdag, men det ble mer spisehelg..
Kjæresten kom på besøk, og vi koste oss hele helgen..
Men gjort er gjort, og nå er det tilbake til virkeligheten..
Takk for alle gode råd og oppmuntringer forresten.. hadde aldri holdt ut så lenge uten all støtte.. Men motivasjonen til en ny uke er god, og jeg gleder meg til å gå på trening senere.. Har begynnt å svømme igjenn etter en del års opphold, og jeg skal si man merker at man bruker muskler jeg hadde glemt jeg hadde!! Fantastisk treningsform!..
Kosten så langt i dag er blitt :
1 pos fitness med 1 dl skummet
1 eple
Senene :
(etter trening en banan)
Middag : 50g pasta med kalkunbiter og salat!
Til alle som leser dette ha en kjempefin slanke dag!
Klem fra C
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias milla_1829. januar 2002
Hei Cassandra!
Vi må jo få lov til å kose oss litt i helgene.
Jeg koste meg nok litt for mye denne helgen, så neste helg skal jeg stramme inn på tøylene, men det er jammen ikke lett.
Synes du spiser enormt sunt, og misunner deg veldig som klarer å holde en så streng diett. Hadde nok aldri klart det selv, men det tar vel litt tid å venne kroppen sin til å spise mindre enn før. Eller hva mener du? Jeg er nemlig veldig sulten i dag selv om jeg har spist 5 brødskiver og en god posjon middag. Hater å være sulten, og det eneste jeg tenker på akkurat nå er hvor godt det ville smakt med en stratos:)

Hjalp litt å skrive her i alle fall..
Du må ha en fin slankeuke, og vi snakkes!
54,5 kg

Ikke så bra som jeg hadde håpet :(

..men alikevel et skritt i riktig retning.. jeg har vært både aktiv og holdt en veldig bra diett, men alikevel bare mistet en kilo..motivasjonen sank litt da jeg gikk på vekten i morges, men jeg gir ikke opp.. I morgen er det lørdag, og da skal jeg kose meg litt med kyllingwok og popcorn uten smør og salt..godsaker som alikevel ikke er så forferdelig usunt :) Så det er vel bare å stå på og håpe på bedre resultater til neste fredag:)
Til alle som leser for dere ha en velykket slankefredag
Klem
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias baloo26. januar 2002
Hei Cassandra!

Hvis vekten stär stille, kan det tenkes at du tar litt for hardt i med slankekuren? Du skjönner, hvis man er veldig aktiv, og samtidig spiser for lite, sä kan det före til at kroppen setter igang et forsvarssystem og "tviholder" pä alt den fär, slik at fobrenninga minsker til det minimale.
Det er foreslätt et kaloriinntak pä minst 1200, det er den aller nederste grensa. Dette er et kaloriinntak som gjör at det er minimalt inntak, men samtidig er det ikke sä minimalt at kroppen tror den har hungersnöd..=)

Ellers sä synes jeg at du er utrolig kjempeflink! Og det er ikke unormalt at kroppen etter en periode med slanking rett og slett stär stille pä et punkt, för den fortsetter ä gä videre ned i vekt..
Hold ut, stä pä, og sä gär det sä bra sä!!
55,5 kg

Gleder meg til i morgen!!

Hei alle sammen, om takk for kommentarene...
I dag har jeg ikke vært flink til å spise i det hele tatt!!
Jeg har vært på skolen fra kvart over åtte til..ja jeg sitter her nå!! Regner med å bli sittende en stund til. Jeg har spist en banan og et eple i dag, og det er jo ikke særlig bra.. Hvis jeg ikke kommer hjem alt for sent skal jeg koke meg litt ris med tunfisk.. Ellers har jeg heller ikke rukket å trene engang.. masse å gjøre, men jeg gleder meg noe grusomt til i morgen, for da er det veiedag, og jeg har vært flink til å ikke gå på vekten på en hel uke.. jeg er så nysgjerrig at jeg snart dør.. Skriver sikkert i morgen når jeg vet om jeg har gjort noen fremskritt!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias milla_1824. januar 2002
Hei Cassandre!
Skjønner at du gleder deg til i morgen, og du kommer helt sikker til å se resultater på vekten. Du kan jo skrive i dagboken din selv om du ikke oppdaterer vekten da, så jeg håper ikke du kommer til å slutte å skrive hvis du får en bmi som er lavere enn 20..(selv om det ikke er nødvendig å slanke seg da) ikke greit å få til et perfekt matinntak når man er så mye på skolen. Men du har jo vært flink til å spise de andre dagene, så en slik dag er vel ikke så skadelig.

Du må ha en kjempefin helg, og kos deg!
55,5 kg

Er her fremdeles..

Vet ikke helt, men hvis jeg har gjort det intrykket at jeg er helt besatt av å se ut som manekengene til Gaultier ber jeg om unskyldning..
Jeg har gått ned en del kilo før jeg kom over dette stedet, og tenkte at det ville være en fin plass å gå ned de siste kiloene, samt få den oppmuntringen som trengs for å ikke falle tilbake og bli ett jo jo offer!! Det holder jo ikke bare å "slanke" seg ned til ønsket størrelse for å gå tilbake til den hverdagen som var før man begynnte.. det krever jo en viss innsats å opprettholde resultatene oxo, og jeg syntes vi burde hjelpe hverandre også etter at kiloene er borte..
Bortsett fra å bruke tiden på å frembringe budskap her inne har jeg da faktisk både vært på skolen samt trenet i dag..
Er det noen her inne som har prøvd Kick puls? Tenkte jeg bare skulle finne ut hva det var før jeg begav meg inn i ukjent terreng!!
Maten hittils i dag har vært :
1 pos fitness 1 dl skummet
1 eple
1/2 melon
50g ris med 50g tunfisk + agurkbiter ( høres kjedelig ut, men er faktisk veldig godt!!)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete24. januar 2002
Fint at du har reflektert en del over det jeg har sagt, for mange av de tankene du nå gjør deg ,er nok mye pga min kritikk av at du med så lav BMI faktisk tenker på ytterligere vektreduksjon.Jeg har ingenting imot deg personlig, og min reaksjon til at du i det hele tatt er på disse sidene, er ene og alene pga min bekymring for deg.Har ei venninne som nesten strøk med av anorexi, + at jeg selv har vært mange år innen dansemiljøet hvor slanking tar helsefarlige former.
Jeg kjenner en del av signalene, for å si det sånn, men det gleder meg å se at du til tross for din iver etter å slanke din slanke kropp, tross alt er et fornuftig vesen.Du har reflektert en del over dine grunner for vektreduksjon, samt for hvem slanker vi oss egentlig.Jeg må si meg helt enig i at det alltid skal være hensyn til eget velvære som skal være grunnen til all slanking.Min lille digresjon om at menn foretrekker kvinner med litt former,er ikke tatt ut av lufta, og var kun ment som et lite oppmuntringsord fra min side.Du ser alle slags størrelser i parforhold, men det er jo et faktum at dere unge mennesker er langt mer opptatt av hverandres utseende enn vi litt opp i åra.Da kan det være godt å huske på at menn generelt ikke ønsker Ally Mc Beal kropper, men kvinnekropper slik de er fra naturens side.I forhold til Mc Beal idealet har vi latså litt å gå på fra deres side, og jeg mener bare at vi godt kunne kjøpe litt mer av deres innstilling til våre kropper vi også.Den er nemlig langt sunnere...Jeg holder med Elisabeth i hennes innlegg til deg- spis sunt og tren, men ikke tenk slanking.De små feilene du måtte ha hva kropp angår, kan lett fikses med litt allsidig trening og et godt ,sunt kosthold.Det burde du absolutt ikke gå bort fra, men slanke deg trenger du ikke.
Alt godt videre,Cassandra.Benytt gjerne disse sidene til å få gode tips om trening og et sunt kosthold, samt oppmuntring til å fortsette en sunn livsstil- det er utrolig hvor mange som vet mye om kosthold,ernæring og trening her.Sånn sett er du på rett sted.Men vektreduksjon- det trenger du virkelig ikke.At BMI feltet for normalvekt er så pass bredt er nettopp fordi det er store individuelle forskjeller blandt folk, men når du er i ferd med å lande under,er det ment som et varsku for at ytterligere vektreduksjon kan være usunt/ikke ønskelig.
Dersom du er opptatt av et sunt legeme, bør du jo derfor styre unna ytterligere vektreduksjon, og heller bruke trening og et godt balansert kosthold for å stramme opp det lille som evt måtte være av fett på kroppen din.
Lykke til med alt.
c.AuthorAlias milla_1823. januar 2002
Hei Cassandra!
Synes du er kjempeflink, og dette kommer du helt sikkert til å klare. Har ikke fått et sånt inntrykk av deg at du vil se ut som en mannekeng, men hovedpoenget her er jo at man vil føle seg vel, og dette varierer veldig fra person til person. Noen trives med noen kilo ekstra, og andre ikke. Synes det da skal være akseptabelt at du som alle andre skal få lov til å gå litt ned i vekt hvis du selv ønsker det. Du kan jo umulig være stor, men jeg har det samme problemet som deg. Jeg selv er jo ikke noe som helst overvektig, men vil gå ned et par kilo, slik at jeg kan føle meg vel med meg selv. det er det som er hovedpoenget. Jeg selv har vært tynnere, men på grunn av p-piller og en god del sjokolade, så har vekta gått oppover. Derfor vil jeg gå ned noen kilo, og det synes jeg andre skal akkseptere. folk er forskjellige og slik er det med den saken!

Kick puls er kjempegøy, og skikkelig bra trening. det burde du prøve:)

Du er enormt flink til å spise sunt, så det er bare å fortsette.
Vil ikke oppfordre deg til å slanke deg formye altså. Du må jo være ganske tynn fra før av, men jeg skal ikke mase om det..

Ønsker deg lykke til videre!
c.AuthorAlias Baby23. januar 2002
Hei Cassandra!
Jeg vil lese litt mer i boka di før jeg gir noen kommentar til det du skrev i den første linjen..
Det er ihvertfall koselig at du er her :-)
P.S. BMI under 20 er lavt...
Klem fra Baby ;-)
55,5 kg

litt overrasket..

hei alle..
er litt lei i dag, ikke fordi slankingen ikke fungerer, for den går fint, men fordi det virker som om jeg blir dømt her kun på grunnlag av min BMI..
Til dere som har bemerket det vil jeg bare si at mennesker er bygd forskjellig, og ikke alle er undervektige og slanke selv om en opptenkt utregningsmåte sier det.. jeg har vel heller aldri sagt at jeg er feit, men jeg har noen kg for mye her og der, noe jeg tenkte jeg skulle fikse med sunt kosthold og regelmessig trening. Det viktigste for meg er ikke at jeg ligner den og den, eller at målet er å veie like mye som "ally mcbeal", men at jeg liker kroppen min, og føler meg vel. dessuten er vel det ultimate målet ikke å komme ned til en viss vekt for så å slenge seg på pizza og sjokolade spisingen igjen..alle vet at slik jo jo slanking er både usundt og lite effektivt. Målet er jo å finne en livstil du trives med, og at du ikke sulter deg, men tillater deg en godbit i ny og ned.
Det er fint at man passer på hverandre her inne, men man bør kanskje sjekke litt fakta før man hopper til konklusjoner.
de som kommer med kommentarer om at gutter/menn ikke liker tynne jenter har jeg bare et par ting å si til.. Det virker da som om det viktigste er å tilfredstille menns forventninger om hvordan vi bør se ut i stede for å følge våre egne følelser..dette må da være galt.. ei jente med god selvtillit og utstråling kan være akkurat like attraktiv om hun veier 50 eller 90.. og da er det vel denne gode selvfølelsen vi burde være på jakt etter!!? den andre tingen må være at det er godt mulig at noen gutter er ute etter formfulle jenter, akkurat som noen liker tynne jenter, eller store jenter, men hva har det egentlig med slankingen å gjøre?
uanz er det ikke koselig å høre at man ikke hører hjemme her selv om man ikke oppfyller kriteriet å være overvektig....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth21. januar 2002
Kjære deg Cassandra,så leit at du ikke føler deg velkommen her. Jeg forstår at du blir lei deg og jeg er enig i at man er forskjellig bygd osv. For min del må de som ønsker skrive slankedagbok,men jeg må si at jeg synes det er trist at så mange unge jenter blir opphengt i dette med slanking når det ikke er snakk om mange kilo. Tror du f.eks at du kunne klare å spise normalt,altså ikke mindre og så trene istedet? Du vil få en kropp som er stram og fin og samtidig kvitte deg med eventuelt uønskede kilo.
Kjære Cassandra,jeg forstår deg,men forstår du oss? Jeg for min del føler av og til et stikk av dårlig samvittighet over slankepratet når jeg vet at det finnes unge jenter som leser her. Unge jenter som kanskje egentlig bare trenger å trene og spise normalt for å få den kroppen de ønsker seg.
Jeg øsnker ikke å dømme deg pga vekt eller BMI,jeg vil bare at du skal tenke nøye etter om det virkelig er en slankekur du trenger. Stor klem til deg fra Elisabeth :)
c.AuthorAlias Nefele21. januar 2002
Hei Cassandra,
Skjønner jo godt at du blir litt overrasket/provosert/lei deg. Tror nok det i hovedsak er for å "passe" på deg :-).

Jeg har ei søster som jeg tror er litt lik deg. Ganske lita og med spe beinbygning. Hun så ut som hun ikke hadde noe fett på kroppen, helt til du så henne uten klær.

Nefele
55,5 kg

VEIEDAG!!!

Som jeg har ventet på denne dagen.. det var deilig å gå på vekten i morges...
Nå har jeg ikke tid til å skrive så mye for jeg skal på trening.
Blir nok utholdenhet i dag med en 45 min joggetur og kanskje en spinning time..
Ellers går det på frukt og grønt til alle dagens måltider. (tunfisk til middag)
Ha en fin slanke dag
Klem
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete21. januar 2002
Som jeg skrev til fettklumpen også- hvorfor skal dere være undervektige?Det må da holde å være slank- eller som i ditt tilfelle veldig tynn?
Jeg ser ikke fornuften i dette overhodet, og dere ser kanskje også av kommentarene dere får at det ikke er så mye feedback å få.
Vel, det er en grunn til det for å si det sånt.
Den mann eksisterer ikke som synes undervektige damer uten former er særlig lekkert.Muligens med klær på, men garantert ikke uten.
Første tegn på at du har gått for langt er når du mister mensen, men det anbefales ikke å eksprementere med dette.
Det må være vanskelig å være ung i vår tid, med så usunne og grelle idealer.Jeg tror ikke engang dere spør dere selv hva dere synes, men kjører blindt frem får å oppnå et helt sykelig kvinneideal.Alle som er inne på disse sidene her ønsker en vektreduksjon, men det er kun noen få av dere som ikke vil høre på fornuft og som har lagt lista langt under et vakkert slankt ideal, som de fleste av oss jobber oss ned mot.
Og hva tror du skjer når du etter endt kur, endelig skal gi kroppen litt ordentlig mat igjen? Du har satt kroppen din på et slikt sparebluss at du kommer til å fyke opp i vekt så fort du begynner å spise normalt igjen.Det du gjør nå er å ødelegge et perfekt fungerende stoffskifte.Du kommer til å angre resten av livet, for det er i årene som kommer du må betale for det stupide du nå bedriver.Jeg skulle virkelig ønske det var noe vi kunne si eller gjøre for deg som fikk deg på rett spor, men jeg er redd jeg snakker til veggen.Hadde du vært datteren min skulle jeg tatt en lang alvorsprat med deg om selvtilitt,tro på egne krefter, for det må være her det skorter.
Vi som har vært i gamet en stund, vet hva menn liker, og hadde jeg vært deg hadde jeg brukt mer energi på hva de synes, for det er vi kvinner som er vår verste fiende.Vedder på at du slanker deg for å bli like tynn som en eller annen venninne, ikke fordi kjæresten din(hvis du har noen) din synes at du skal.Hør på fornuft jente, og slutt mens leken er god!
Grønt og trening er bra, men spis mat også.Kroppen di vil takke deg hvis du lytter til fornuft nå.Ellers er det en høy pris du må betale siden.
Jeg får høres så tantete og snusfornuftig ut som bare det, men jeg vil deg det aller aller beste.Ta det derfor opp i aller beste mening.Så håper jeg vi aldri ser deg på disse sidene igjen- du har ingenting her å gjøre- unnskyld at det låter litt krasst, men all fornuft tilsier at jeg har rett.
c.AuthorAlias "A_P"20. januar 2002

Hei.
Ser ikke ut som om du behøver å slanke deg mer i henhold til din BMI. Under 20 er undervekt.

Vær forsiktig.

Klem, A_P
56,8 kg

Motivasjonen øker!!

Jo lenger jeg kommer på vei jo bedre blir motivasjonen.. i mange tilfeller er det jo som regel motsatt, at den har en tendens til å synke ettersom suget etter noe godt eller god mat øker, men nei!! jeg har holdt en veldig streng diett, og føler at kroppen forandrer seg...gleder meg til veiedagen..er så nysgjerrig at jeg holdt på å gå på vekten i dag tidlig, men tok meg i nakken og motsto fristelsen.
I dag gikk jeg en tur på drøyt 6 km, og det tok meg litt over en time i raskt tempo.
Kosten hittils (klokka er nå tre)har bestått av :
Frokost En pos. Fitness (m 1 dl skummet)
Lunsj 1/2 banan...
Ha en fin slanke dag alle sammen!!
Klem cassandra
56,8 kg

Another day another dollar!

Har ikke veid meg i dag, for jeg har bestemt for å la det gå en uke mellom hver veiedag...slik at resultatene blir tydligere for hver dag.. neste veiedag er fredag... Ellers går dietten bare bra, og begynner å merke det på kroppen at forandringer er i gang.. Nå får jeg snart lov til å trene igjenn, men jeg må innrømme at jeg har tjuvstartet litt.. Går en times tur hver morgen i et raskt, men behagelig tempo.. jeg er svett når jeg er ferdig, men ikke utslitt.. Ellers går det på mye frukt og grønnsaker... Uansett ser jeg mange flinke slankere her, og vil si at jeg er stolte av dere alle sammen..
Klem fra Cassandra
56,8 kg

Så var vi i gang!!

Som sagt var det et vendepunkt i tilværelsen da jeg i går begynnte med en streng diett... dette skal være starten på en real vektreduksjon, og økt velvære.. motivasjonen er fremdeles på topp (hehe) selv om de første fire dagene er de værste, så begynner resultatene å vise seg, og dietten virker ikke så grusom lenger, selv om det er nesten så jeg må ha avvenning på god julemat og jule marsipan... Men i dag var det i alle fall et skritt i riktig retning... Jeg har forbud mot å trene før
23 januar, men jeg prøver å bevege meg så mye som mulig uten å overbelaste kroppen...
Dietten min per dags dato består av

Frokost : 1 posjon fitness (30g + 1dl skummet melk)
Lunch : ett eple
Middag : 100g ris og 100g tunfisk(i vann) med agurkbiter
kvels : en eller annen frukt eller grønnsak


1 i heiagjengen
c.AuthorAlias milla_1810. januar 2002
Hei Cassandra!
Synes du er kjempeflink.
Dette kommer helt sikkert til å gå bra.
Hvor mange kilo skal du ned forresten?
Klem Milla
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.