← Alle dagbøker
diarist.Alias

Caroline

43 år169 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start74,0 kg
Sist74,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. juli 200212. juli 2002
😊74,0 kg

Det virker...

Igår var jeg å trente og hvor deilig!!! Har så vidt rørt på kroppen disse siste månedene!:) Så i dag haddde jeg ikke lyst å trene, men for en eller annen grunn dro jeg, og nå er jeg kjempe glad! Håper bare at jeg klarer å stå løpet ut!!

Dataen vår hjemme er ødelagt, så jeg er på besøk hos noen venner nå og sniklåner deres...så i neste uke er det ikke sikkert jeg kommer til å være på nett. Men skal likevel prøve å få sjekke inn hvordan det går med dere!

Ha en fin helg alle sammen!!=)
🌙74,0 kg

Er så slapp jeg...

Jeg er så slapp for tiden, har ikke noe energi, og jeg HATER det. Jeg hadde tenkt å starte å trene på treningssenteret igjen, men har ikke ork eller mot til å dra dit... Det er så fustrerende- før trente jeg nemlig hver dag og hadde masse energi. Og nå dette... Jeg tenker at det egentlig er bare å hoppe ut i det, at jeg får tilbake energien bare jeg klarer å gå på den første timen, kan det stemme??

Da skal jeg gjøre det i morgen, kan ikke nå, skal på jobb klokken ti.

Jeg har ikke kommet ordentlig i gang, så neste gang (forhåpentligvis i moregn) jeg skriver her skal jeg være litt mer positiv og munter...

Klemmer:)
Og stå på alle sammen..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias jeanette11. juli 2002
ja jeg føler med deg jeg også
eg føler meg tappet for energi jeg også men som Keyz sa så er det bare og hoppet i det og du vil føle deg mye bedre etterpå når du vet du har forbrent en hel haug med kalorier. Ta sit-ups morgen og kveld det hjelper på det også.
Stå på Caroline og ikke gi opp
Klem far Jeanette
c.AuthorAlias Keyz11. juli 2002
Hei :o)
Jeg føler det på akkurat samme måte! Jeg orker ikke dra meg på trening, men det er så deilig etterpå de gangene jeg faktisk drar. Så hopp i det! Og husk følelsen etterpå neste gang du ikke har ork til å dra på trening :o)

Klem fra Keyz
🙂74,0 kg

Hmmm...

Dette går ikke akkurat som jeg hadde planlagt, men jeg har i hvertfall oppdaget det før midtnatt, det er da jeg vanligvis innser mine feil...

Jeg skal ut å trene seinere i kveld, jeg liker å jobbe/ gå tur på kvelden for da er det ikke så mange folk ute. Jeg skal ikke på jobb i morgen, så jeg har goood tid!:)

Jeg skal prøve å skrive i morgen tidlig, slik at jeg har litt motivasjon utover dagen...

Håper det går bra med dere andre:)

Kos
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😃9. juli 2002
Stå på Caroline, at du har begynt å registrere vekt og tenkt litt igjennom hva du spiser er en bra begynnelse!
Det er hardt å komme i gang, men desto morsommere når du begynner å se resultatene.
:)
Jeg er kjempe inspirert for tiden, prøver å spise riktig men dessverre er jeg slapp å trene...
Så vekten går ikke raskt nedover... Men vi får bare holde ut!
Ha en fin dag, og lykke til videre !
c.AuthorAlias sunn😄9. juli 2002
hei!
det var kjempekoselig ä fä en kommentar fra deg, trenger all den motivasjonen jeg kan fä.. regner med at det er det samme for deg? nä har jeg ikke lest alle innleggene dine, skal gjöre det etter ä ha skrevet kommentaren her..
Häper vi kan holde kontakt og motivere hverandre!
Klemmer fra sunn =)
c.AuthorAlias stella👻9. juli 2002
heisann...
vi er i samme bås du og jeg .. unge og spreke men ikke fornøyde :-)
selv om jeg veier litt mer en deg dah .... :-)
vel vel .... du får ha lykke til...

stella
😑74,0 kg

På''n igjen...

Heisann.

Nå skulle jeg ønske at jeg kunne skryte om min fenomenale innsats på slankefronten, men det har kommet noen hindringer i veien for meg...blant annet iskrem, pizza, boller kaffekaker og godteri...huff, huff, huff. Fy på lanken!!!

Det er rart egentlig, det føles som om jeg har litt splittet personlighet; i det ene øyeblikket er jeg en helsefreak som lever på mottoet: 5 om dagen. Og i det neste er jeg nedlasset i mat og spiser som om jeg ikke har sett mat på flere måneder... Noen som kjenner seg igjen?? Skulle ønske jeg klarte å holde meg på matten.

I morgen skal jeg for hver ting jeg vil spise vente ei halv time, kanskje gå meg en tur eller noe, og se om jeg etterpå fortsatt vil putte det i munnen..Det tror jeg kan kunne matinntaket drastisk ned.

Et annet løfte til meg selv, er å ikke spise kake til kaffen på jobben, og ha med egen sunn mat!

Nå skal jeg se litt i deres dagbøker, håper det går bra med alle!:)

Klemmer Caroline
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias sindy😊8. juli 2002
HEI Caroline!
Takk for at du skrev i boka mi, selv om jeg spiste litt usunt i går så sto vekta på 71 i dag for i går var den 72, men jeg hadde drukket lit i helga så dete nok derfor ,og det er jeg glad for.

Har du vert på den siden som heter jentemat, det er utgitt bok også om jentemat, det virker en grei måte å spise på, mye bra råd og tips er et på siden også..

Du får ha lykke til men bare skriv i boka mi jeg liker det.

Klem far Sindy.

c.AuthorAlias ABBA❤️7. juli 2002
Det var et lurt tips."vente en halv time, når du har lyst til å putte noe i munn" Det skal jeg prøve også.
Sommer klem fra ABBA
🐷74,0 kg

Jule purka Caroline...

Huff, huff...for et liv. Jeg er ikke i noe godt humør lengre, jeg har lagt på meg ti kilo på et halv år- jeg blir så deprimert:( Så tenkte at jeg kanskje skulle gjenoppta mitt engasjement til slankere.com...

Jeg vet dette er en kjent linje for de fleste av oss; jeg skal begynne i morgen, det skal bli en helt ny start og dette var siste gang jeg noen sinne overspiste, men nå lover jeg på tro og ære å holde det løftet!!:)

Jeg skal ikke fortelle hva jeg har puttet i hullet i dag, da blir det ikke noen ny start, alt hva jeg har spist før og mine tidligere vaner er fra nå glemt. Jeg er en ny og målbessist person nå..men så var det målene da...hva er realistisk??

Vel, jeg tar det grovt og sier 1 kilo i uken og noen uker er jeg nok heldig og går ned to... jaja..

Trene må jeg vel også gjøre, ja ok! Da sier jeg at jeg skal minimum _gå_ en tur hver dag, og prøve å få inn joggeturer og sykkelturer fire ganger i uken. Åh, hvor morsomt!!!:))

Blir allerede i bedre humør, må bare huske dette humøret når jeg slår av dataen,og når jeg sånn tilfeldigvis kommer borti skapdørene på kjøkkenet og bare sånn helt uten videre sitter med ett eller annet i hånden med retning munnen...

Et løfte til meg selv: Jeg, Caroline, lover på tro og ære at jeg skal skjerpe meg. Slik, nå kan jeg legge meg med god samvittighet...

:) God natt, alle med slankere!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️5. juli 2002
Hei Caroline

Ønsker deg lykke til med en god oppstart! – altså jeg ser at ’oppstart’ høres litt feil ut når det er nedgang vi håper på – men meningen er altså go' nok vet du :-)

Jeg vil bare si til deg – at din beskrivelse er veldig god! Kjenner det så godt fra meg selv.

En av de første dagene i klubben fikk jeg henvisninger fra Sussi til interessante nettplasser, som har hjulpet meg mye med denne halv-deprimerte tilstanden.

Vil bare gi det videre til deg som et tilbud – kanskje at også du finner noe her:


http://www.ibalanse.no/side08.htm


http://www.jentemat.no


http://www.drlindberg.com/side2.html

Mange hilsener og varme tanker fra
Augusta
c.AuthorAlias Kris😃5. juli 2002
Hei Caroline.

Ååååå...jeg kjenner den følelsen du har nå så alt for godt... Den som tar all energi og som gjør at du føler deg helt mislykket - men - heldigvis - det er siste gangen du har den følelsen! For når du leser dette så er du jo i full gang med et sunnere og bedre liv :)

Det ser jo ut som om du har satt deg fornuftige mål, både med maten og treningen - dette blir bra!

Lykke til...jeg stikker innom og ser hvordan det går med deg :)

Klem fra Kristin
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.