Hvordan skal det nå gå???
Har mistet motet! Kona mi flyttet ut for ca 3 uker siden. Depresjon og motgang hagler imot meg. Føler jeg vil gi opp alt her i verden......
Hurra!!
Endelig! I går skulle jeg prøve en bukse som for ca 5 måneder siden stoppet ved lårene mine. Gjett hva?? JEG GREIDE Å FÅ DEN PÅ MEG!! Den var selvsagt stram, men jeg fikk den på. Gjett om dette er noe som virkelig gir oppmuntring til å fortsette slankingen. Jeg er KJEMPEGLAD.
Fint med så mange venner her
Idag er en fin dag for meg. Etter alle de positive tilbakemeldingene fra dere andre, føler jeg at dette skal jeg greie, koste hva det koste vil. De oppmuntrende ordene fra dere andre, er viktige for meg, så jeg vil takke dere for at dere bryr dere. Jeg må heller ikke glemme kona mi Gerd, hun også er en medhjelper jeg ikke kan være foruten. Her på Sola er det i dag fint vær, å fin temperatur. Imorgen er D-dag, for da begynner trimmen.
Vel, da er jeg i gang!
I dag har jeg ikke gjort noe spesialt, klokken er nå 11:54, å jeg har ikke fått i meg mat. (Tør liksom ikke spise). Skal begynne med min første spasertur i kveld, (venter til mørket kommer, for jeg har komplekser av kroppen min).Håper jeg grier det denne gangen (uff uff).
Utrolig trist å høre om bruddet mellom deg og kona di. Uttrykk som "livet må gå videre" har ikke særlig god klang når det stormer som verst heller. Det viktigste nå er at du tar vare på deg selv, og det gjør du ikke beste ved å sette deg ned å trøstespise. Gå deg heller noen turer! Det er mye sunnere! Jeg håper ikke at du gir deg her inne for du har jo allerede opplevd store resultater. Lykke til videre!
Hilsen Bamse
http://www.lwc.no/brokenheart/
Lykke til
Jojo-klem
Det var virkelig trist å høre at din kone har reist fra deg. Har vært i samme båt selv en gang for en del år siden. Det er utrolig tungt og vanskelig i starten, særlig hvis det ikke er muligheter for noen gjenforening. Men jeg kan love deg at alt vil se lysere ut en dag som for deg ligger langt fram i tid. I mellomtiden må du gjøre det beste ut av situasjonen. Ingen er bedre til å ta vare på deg enn du selv. Selv raste jeg ned 2-3 kilo i uka i flere månder uten å foreta meg noe som helst annet enn å være sønderknust av min eks mann. Aldrid så galt at det ikke er godt for noe.
Nå har jeg lagt på meg mange kilo siden den gang. Funnet meg ny mann og til og med fått et barn til. Hadde noen sagt det til meg når det sto på som verst hadde jeg sagt aldri mer menn for meg. Håper du kommer gjennom disse tøffe dagene på en brukbar måte og at du kanskje lærer noe om deg selv under veis. Lykke til videre med slankingen, for den må du ikke gi opp nå!!!! Klem fra Eterna
Vanskelig å finne riktige ord når du føler det slik, men husk at vi her i dagboka er her og kan hjelpe deg med den delen av livet i det minste.
Trøsteklem fra
Trulte