← Alle dagbøker
diarist.Alias

Carinato

60 år170 cm15 innlegg 2002 0 følgere

Start83,3 kg
Sist80,3 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå27,8
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. august 200229. august 2002
😵80,3 kg

Litt opp igjen, men jeg fortviler ikke*S*

Har gått litt opp igjen fra i går, men det har vel sammenheng med litt mye salt i maten, antar jeg.
Får ta meg litt mer vann i dag, så slipper det nok til i morra.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12329. august 2002
Hei igjen!
Formen min er temmelig opp og ned i dag. Jeg kommer sterkere tilbake i morgen. "Ser" deg på 70-tallet i morgen da!! *s*
c.AuthorAlias Sola😃29. august 2002
Hei.

Har lest litt i dagboka di, så du skal gifte deg du da??? Så koselig. Når skal det skje da?
Si meg har det vært diskusjoner ang. om HVEM som kan bruke disse sidene?? Har ikke fått med meg det jeg. Hvem som helst kan da vel være her inne?? Hum... kanskje enkelte mener at noen er vell "lette" i forhold til høyden... jeg vet ikke. Men skit i det - vi er no her da...... og jeg personlig trives med disse sidene, lell om det går trægt nedover, men ned skal jeg.
Hvilket mål har du?? Jeg skal ned til 65kg i første rekke, så får jeg se hvordan jeg trives med den vekta.

Ang salt, bruk seltin, bedre for kroppen.
Ønsker deg en herlig slankedag, og stå på, og jeg tror at du er hyggelig. *S*S*S**S*S

Stor klem fra Sola
😊79,6 kg

Hufffffff for en dag!!!

Vekta har plutselig gjort et kjmepehopp nedover, og det er jeg jo kjempefornøyd med!!
I går ble jeg lurt trillrundt av en masse "dårlige" kolleger og venninner, som hadde bestemt seg for å drikke meg ut....
og det klarte de-på en Tirsdag av alle ting.
Så jeg har virkelig slitt meg igjennom denne dagen på sofa, og gleder meg til i morgen og til å bli i form igjen.
Uansett; vekta er jeg iallefall storfornøyd med i dag, så får vi se i morra igjen da....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12329. august 2002
Hei!
Takk for kommentar. Joda, jeg skal se framover. Og når jeg gjør det ser jeg ingen flere snikkers. *smil*.

Gratulerer med under 80!!! Tenker det følges deilig. Jeg synes allefall det er godt å komme under enkelte tall.

Tror det er lurt å sette seg delmål. Da blir veien mot målet en rekke små seiere, og tilslutt er du i mål.
Håper formen er bedre i dag!
Lykke til videre.
😌80,8 kg

Jeg går nu nedover igjen

I dag er jeg på retur igjen etter et lite hopp i helgen.
Antar det ble litt mye salt i maten, som igjen bandt vannet.
Jeg kjemper videre mot 70 tallet!!*S*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Malin27. august 2002
Heisann!
Takk for hygglig kommentar i dagboken min.Er kjekt når pila går riktig vei asså!
Her er det bare å stå på og ha viljestyrke.Under 70 til jul ikke sant?!? Dette klarer vi.
Klem fra Malin


c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Hei!
Se her går det rette veien ja. Vekta mi har også en tendens til å gå opp i helgene, og så må jeg bruke mange dager på å komme ned til utgangspunket igjen.
☹️80,9 kg

Registrerer kun vekten

Registrerer kun vekt.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Hei Carinato!
Jeg ser at du strever med å få kontakt med noen her inne. Jeg synes det er leit at du ikke har mere besøk i dagboka di.

Det er ikke så veldig lenge siden jeg begynte her heller. Jeg skriver litt hver dag. På den måten er jeg liksom her bestandig. Og etterhvert har jeg fått kontakt med mange. Kanskje det er et knep for å ”bli sett”? Å skrive daglig i begynnelsen mener jeg. Da er man liksom der hver dag og det var da rart om man ikke skulle bli oppdaget?!
😀80,3 kg

Registrerer vekt

Ja, registrerer kun vekt
😊80,3 kg

Jeg er sååååå lykkelig!!

Hurra, vekten går stadig nedover, jeg spiser litt mere, og alt er bare flott!!!
Fikk brudekjolen min i går, som jeg prøvde første gang i Mai, og da var den for trang....så jeg har jo vært veldig spent på om den skulle passe når den kom, er jo bare 3 uker igjen nå....Men den passet helt perfekt til meg, det eneste jeg trenger å gjøre er å legge den litt opp.....
Ellers så går dagene veldig greit, er flink å drikke mye vann, og alt er lett, fordi jeg ser at vekten kryper litt ned hver dag. Var på Bailine i går til måling etter 5 behandlinger, og det viste at jeg totalt hadde gått inn 21 cm!!! Så nå føler jeg at det går veien-omsider.....*S*
Hurra, og nå er det helg, skal skeie ut med Kylling og rødvin i kveld(hvis man kan kalle det en utskeielese da....

En riktig god helg til dere alle!!!
Men så leser jeg til min forskrekkelse at her har vært en diskusjon på hvem som kan være her eller ikke...
Jeg føler ikke at jeg akkurat pynteslanker meg, men jeg har skrevet hyggelig hilsener i andres dagbøker, og har også åpet på at noen tok seg tid til å skrive tilbake...men enten så er jeg usynlig, eller så har jeg for lav BMI(hvilket jeg ikke kan tenke meg), eller så er jeg kanskje ikke hyggelig nok.
Dersom det ikke er plass til andre enn de over 100 kilo her, så bør det være en klausul for å være her inne...
Jeg føler meg faktisk litt utafor her inne, men det kan vel ikke være for at jeg har såret noen, kan ikke huske å ha gitt noen over 100 kilo et råd. Må nevnes at jeg heller ikke siler dagbøkene, jeg skriver til de jeg synes har noe å berette, og ser ikke på vekta.....det gjør jeg ikke In real life heller.
Er det slik ute og???

Huff nå er JEG litt lei meg, og at jeg i dag tidlig skrev at jeg var så lykkelig, skulle jeg vel ikke ha gjort...???
Men disse sidene har ikke gitt meg mange nye å diskutere/snakke med, og det er synd for jeg er da ganske hyggelig.....
😌80,8 kg

Det går fremover....*S*

Litt nå og da hjelper i allefall på humøret.
Klarer ikke helt å slutte å veie meg i tide å utide, men det får jeg jobbe med.
😊81,0 kg

Den rørte seg i dag!!!

Ja, det går sakte men sikkert nedover med meg og vekta, ser at mange har samme manien med å gå på vekta hver dag, og gjerne flere ganger pr dag, jeg har også denne lidelsen, og må prøve å begrense meg litt, da jeg bare blir stressa av det.
Men; jeg er ved godt mot, og håper det fortsetter i denne retningen. Til de av dere som har sagt at jeg må spise mere:, Ja, nå er alt så meget bedre.!!*S*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH😉21. august 2002
Hei på deg!

Morro og se at vekten din går nedover! Gratulerer så masse!

Men du kan jeg komme med et tips? Vel jeg får jo ikke noe svar her hi hi så jeg kommer med det jeg da!
Hvis du syntes det blir tungt og litt vanskelig så prøv og hold deg borte fra vekten litt! Jeg var selv av dem som gikk på vekten 40 ganger om dagen (litt overdrevet kanskje hi hi) men så sleit jeg veldig med denne slankingen og gikk til legen. Jeg får nå oppfølging der og har fått streng beskjed om å holde meg unna vekten hver dag og heller veie meg en gang i uken. Og helt utrolig så fungerer det! Selv om jeg fremdeles sliter veldig med og ikke gå på den hver dag da! Vel vel ville bare gi deg et lite tips jeg!

Syntes iallefall du er super flink! Stå på og ha en fortsatt super slankedag!

Mange gode klemmer fra Rikke
😊81,3 kg

Søndag etter DEN festen*S*

Ja, vekta er gått ned, men har vel sammenheng med at alkohol tar vannet av kroppen, ikke rart jeg var TØRST i dag tidlig.
Har forsøkt å stagge oksehungeren i dag, og spist 3 tynne skiver med hhv ost og egg og Bacon...
Antar jeg er oppe 1 kilo i morgen igjen...
Men det går seg vel til...
😑81,9 kg

JEG SPISER NOK FOR LITE////

Ja, vekten er en rar ting, den vil ikke ned idag heller.
Jeg innser at jeg muligens spiser for lite enda, og derfor må jeg ta meg sammen, og spise litt hver 3. time som noen anbefaler meg.
Har jo den kjolen jeg skal inn til og i dag er det kun 4 uker til bryllupet....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊16. august 2002
Hei Carinato :-)

Fra å være stor og til å slanke seg så må jo kroppen innstilles på slanking. Ser du skriver at du spiser nok for lite, det er viktig med heller regelmessige måltider og kanskje frukt/grønnsaker som et mellommåltid.Trening og ikke spise etter kl 20 på kvelden, da er vi generelt mer i ro og kroppen forbrenner ikke like mye. Dette er nok ikke noe nytt for deg, men du kan jo ta det med som et puff i riktig retning :-)

Du har jo motivasjon og er i gang, så husk at godt begynt er halvt fullført :-)

God helg til deg :-)
😌81,9 kg

Endelig på tur ned....

Ja, endelig kryper vekten litt ned igjen, gir en skikkelig god start på dagen, at bestrebelsene ser ut til å virke.
Jeg går mot helg nå, og håper jeg skal klare å passe dietten også i helga...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset15. august 2002
Heisann:)

Ja ikke sant det er gøy når du ser at du gjør riktig? :) i morgen er det helg ja, og på lørdag skal iallefall JEG unne meg noe godt. vet du, sist lørdag drakk jeg både vanlig brus og spiste sjokoladekake, men vekten gikk allikevel ned. eller dagen etterpå var dne noen 100 gram opp, men det var bare vann, så dagen der igjen var den over et halvt kg ned:) kjempegøy. så man KAN, og BØR unne seg noe i slankekuren for å klare brasene bedre:)

lykke til:)
klem Iset
🙂82,1 kg

Ja, ja ikke opp, og ikke ned

Jeg har altså ikke gått ned et gram fra i går, det var litt skuff da....
Men kanskje er det slik at jeg faktisk spiser for lite??
I går spiste jeg:
Frokost: 1 stk klibrød med Ost+ et glass vann+ kaffe
Lunsj: 2 stk klibrød med Bayonneskinke + vann
Middag: Kokt kål, en stk Kjøttpølse og litt agurk

og Thats it!

Men jeg trøster meg nu litt med at mensen er underveis i løpet av dagen, så etter et par dager så forsvinner vel det vannet som samler seg i forbindelse med det?!

Jeg står på, og MÅ klare de kiloene jeg trenger for å komme inn i brudekjolen til 13.9, er ikke mange det er snakk om, då uovervinnelig bør det ikke være*S*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias elisacat15. august 2002
Hei Carinato!
Med fare for å låte som Grete Roede her; du spiser _alt_ for lite. Kroppen din setter seg helt på bakbeina, du kommer sannsynligvis til å legge litt på deg hvis du fortsetter å spise så lite, og det vil vi jo ikke ha noe av! ;-)
Spis hver tredje time. Hvis du liker yoghurt, kan det være en god ting å spise en lettyoghurt og noen nøtter ved siden av til mellommåltid. Spis minst én frukt i løpet av dagen, få i deg masse grønnsaker (så godt som ingen kcal - jippi!), og drikk mye vann.

Hvis du er sulten så sprekker du, det er min erfaring, det er bedre å spise ofte og mosjonere. Kanskje du har mulighet til å gå deg en tur om kvelden eller noe sånt? Eller gå av bussen et stopp før? Hvis du ikke trener til vanlig skal det ikke mye til før mosjon gjør utslag på vekten din. 20min hver dag - det fikser du!

Håper ikke jeg kommer med for mange sånne kjipe råd og ødelegger motivasjonen din, det er ikke meningen. Stå på, jeg er sikker på at du greier det! Hvor mye skal du ned før målet er i boks?

-elisacat - i det bedrevitende hjørnet i dag (huffameg)
😟82,1 kg

Hjeeeeeeelp!!!!!!!!!

Ja, gleden skulle vise seg å være kortvarig fra i går.
Jeg spiste "ingenting" i går, lever jo på vann, klibrød og pålegg ihht dietten. Hadde laks til middag, uten poteter, kun salat. Er ingen trimmer, kanskje jeg må begynne å gå litt??
Ellers så er det rette tiden i måneden, så jeg trøster meg med at det er det som gjør det....Og så lenge man klarer å "skylde" på noe "positivt", så mister en vel ikke motivasjonen. Håper derfor på bedre tider i morgen. Skal til Bergen fredag, og håper jeg klarer å ligge unna sene middager, og flotte hotellfrokoster......*S*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias augustina13. august 2002
Du spiser nok alt for lite! Du får nok putte på noen flere måltider!
Vekten kan også variere uten at det betyr at du mislykkes. Gi den en dag eller to, spis mye protein og minimalt med kullhydrater.
Lykke til
😌81,5 kg

Hurra, det virker

Holder meg unna Karbohydrater, har funnet en diett som går på 60 gram pr dag, og det virker!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH😀12. august 2002
God morgen til deg og velkommen hit til oss!

Ser du har gått ned bra di siste dagene! Kan du ikke fortelle litt om hva du gjør? Er veldig interesert i og lære litt om forskjellige slanke måter, så det hadde vært kjempe fint om du hadde tatt deg tid til å fortelle litt!

Ha en super duper slanke dag! OPS hi hi trodde det bare sto velkommen på det bilde der jeg. Ha ha vel velkommen iallefall!

Klem Rikke
Bilde
😛83,3 kg

Opp 300 gram fra i går arghhh!!!!!!!!

Spiste for mye i går, rett og slett, men håper på bedre tilstad i morgen...
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.