← Alle dagbøker
diarist.Alias

Candy

43 år175 cm38 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start74,0 kg
Sist67,5 kg
Endring−6,5 kg
BMI nå22,0
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. november 200122. mai 2002
😊67,5 kg

nyter livet!!

lenge siden jeg har oppdatert naa, er saa travelt med proever og dritt foer ferien......er seff kommet opp i matte skriftlig, saa jeg har nok aa gjoere fremover :(
Men slankingen gaar faktisk bra, har vaert innom 67 kg flere ganger!! :) :) :) Skriver 67,5, for det er det jeg ser oftest, men det er godt aa vite at det ikke er lenge igjen til 67. aa det er saa digg aa se at det hjelper!! skjeonner egentlig ikke hvorfor, de siste dagene har jeg spist pannakaker med smoer OG honning, kjeks og ting som egentlig ikke er saa sunt....kanskje er det fordi jeg har vaert flink aa trent, men jeg skal ikke klage hvertfall :)

paa mandag er maalet 67 kg, og det SKAL jeg klare!!!


og- en beskjed til deprinette:
deprinette, hvis du leser dette, KOM TILBAKE!!!! det er ingen bra straff aa nekte seg selv adgang til disse sidene naar du ikke ser nedgang. det er jo her du kan faa hjelp og stoette ikke sant?? :) se og kom deg inn igjen, det er ikke lenge til du ser 67 naa!!!


oki, da var det sagt :)

lykke til alle i 60-kg konkurransen, og til dere andre ogsaa seff :)

sorry at jeg ikke faar skrevet kommentarer til dere i dag, men jeg skal vaere i byen om 10 min og maa loepe til bussen! kommer sterkere tilbake i morgen :)

Vi snakkes da,

klem fra Candy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette😃14. juli 2002
Hei vennen!
Hvordan går det med deg??
jeg har vært her inne et par ganger for å se etter deg,men har jo sett du ikke har vært her inne...
hvor ble det av deg??
lyst til å starte opp igjen for fullt??
Hva vet jeg,kanskje har du nådd ditt mål,og er happy med det du..og da er jo det glimmers..
¨selv har jeg tenkt å få tatt av resten av de overflødige kiloene..tenkt å kunne betegne seg selv som slank..det ville være et mirakel for meg...:) og jeg vet jeg kan klare det..har tatt av syv kilo før,så hvorfor ikke syv til??
håper vi snakkes igjen!!
stor klem fra Anette
😊68,5 kg

ikke noe hastverk her nei :)

Staar rimelig stille vekta mi for tiden, men det faar ikke hjelpe. det heter seg jo at naar man gaar ned sakte er det lettere aa holde seg der, saa jeg troester meg med det, at jeg jojo-slanker ihvertfall ikke :)

har vaert litt svimmel for tiden, og er mer sulten enn vanlig. vet ikke hvorfor, jeg spiser det samme som alltid. hiver innpaa en fiberkjeks eller to, og da kjenner jeg meg stort sett bedre. Har ogsaa funnet ut at en stor kopp te med melk og 4-5 suketter demper soetsuget mitt. Trener hver dag, og faar hele tiden nye kommentarer om at jeg er tynnere. og det varmer jo :)

saa jeg er fornoeyd med livet jeg, selv om jeg ligger en halvkilo (og mer) etter slanke-skjemaet. 17.mai er maalet 68 da, og DET faar jeg jammen meg klare.
bra jeg fikk satt i gang i tide, ellers hadde jeg sikkert ikke faatt paa meg bunaden. aa jeg gleeeder meg til aa bruke bunad, det er noe helt spessielt og staa og fikle med soelvet og kjenne at ullstoffet kloer mot leggene :) *skulle oenske jeg var 8 aar og skulle gaa i barnetog :(*

oki, vi snakkes da :)

kjempeklem fra Candy



1 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha😌16. mai 2002
Heisann

Selv om ikke hovedmålet ditt er nådd til 17.mai så har du oppnådd noe, ikke sant? De værste kiloene er borte.
Kjempemotiverende når kommentarene kommer, ikke sant? Da blir ikke slankingen bare et ork.
17.mai... hmmmm.. Kjenner jeg får et sug når musikken går forbi. Spilte i korps i 10 år. 17.mai var liksom årets høydepunkt. Når kvelden kom og leppene var såre og beina hovne var likson dagen "fullkommen". Min datter har overtatt den rollen nå. :)
Ønsker deg en fin dag og en "ullkløende" 17.mai.
Klem fra aha
☹️68,5 kg

maalet nesten naadd

hmmmm...i dag var maalet 68, men jeg venter litt med aa skrive det. veide 68 i gaar, men i dag vippet vekta mellom 68 og 68,5. men er ikke missfornoeyd med det, for som jeg sa til deprinette; det er bedre enn 69 iallefall :)

synes slankinga gaar litt treigt om dagen. for jeg sprekker saa og si aldri, max utskeielse er liksom 1 mariekjeks eller 2. men det er vel slik, at etterhvert gaar det sakte. er flink og trener da, saa jeg er mer fornoeyd med kroppen min enn jeg er naar jeg veier 68 kg og IKKE trener. men uff og uff, i dag saa jeg at jeg har anntydning til strekkmerke paa den ene hoften...er ikke stort, men er liten roed strek.........men jeg er 17 aar, jeg skal ikke ha strekkemerker!!!!!!! skal ut og kjoepe strekkemerkekrem....moren min syntes det var en dum ide, at slikt ikke funker...men hallo, det er snart bikinisessong, jeg skal ikke gaa rundt med roede streker!!!!!!! hvis ikke faar jeg bare sminke hoften ogsaa :)

kan endelig bruke "65-kilos-klaerne" som jeg hadde satt som maal. de mangler et par cm. til foer de sitter perfekt, men det er ikke lenge siden jeg ikke fikk de igjen i det hele tatt. saa jeg er fornoeyd jeg :)

17.mai SKAL jeg veie 68 kilo, gjerne 67,5 ogsaa. er saa vannskelig aa vite, for jeg kan veie 68 en dag, 69 neste, og deretter 67,5......trenger ny vekt tror jeg.

jaja, dere faar ha det fint da, saa snakkes vi :)

klem fra Candy

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha14. mai 2002
Heisann

Ser du sliter med det samme som jeg; treg vektnedgang. Så derfor trekker jeg i gang en -5-kilo konk. for oss på 6-tallet. Lyst til å være med? Starter på mandag.
Klem fra aha
c.AuthorAlias deprinette😉13. mai 2002
Hei!
Gratulerer med nedgangen i dag…:) skikkelig bra av deg syns jeg..
Jeg selv har ikke nådd målet..bombe!!! skjønner faktisk ikke hvorfor jeg ikke klarer det heller…men,men…jeg gir ikke opp…jeg skal klare å gå nedover!! MÅ klare det…ellers så er all denne tiden bortkastet..
Har ikke oppdatert dagboka nei..er så kjedelig å skrive det samme hver gang..vekta har ikke rørt seg,men jeg skal ikke gi opp liksom..begynner å bli litt lei den samme leksa nå…fader altså, at det ikke kan skje noen endring snart…herregud…så greit det gikk før jul…skjønner ikke hva som skjer jeg…
Jaja..har ikke så god tid nå,så du får ha en fin dag..:)
Snakkes!
Klems Anette
c.AuthorAlias smilejenta😊13. mai 2002
Hei:) Gratulerer med vekten. kjempebra:)
Dette klarer du vetdu.
Jeg hadde strekkmerker på puppene før, men de er borte nå. Det skjedde etter at jeg gikk ned i vekt. Tusen takk for gode råd. Har sånne dager da jeg bare sluker i meg mat, men det er ikke så ofte lenger. Før kunne det være annehver dag, noen ganger hver dag, og noen dager overspiste jeg flere ganger daglig.
Men nå er jeg nesten frisk da. Skal aldri inn i det matstyret igjen. Det var et helvete å komme seg ut av, men har jobbet hardt med å bli frisk da:)

Jeg har som mål å gå ned 0.5-1 kg innen 17 mai. Får se om det går? Vi snakkes:)
Stor klem..
😟69,0 kg

Fatt noe aa tenke over...........

jeg skriver 69 kg i dag ogsaa, selv om i dag tidlig veide jeg 68 kg. men det tror jeg var kun fordi jeg ikke hadde spist eller drukket noe enda. Paa mandag skal 68 sitte 100%, selv med mat i magen, det er hvertfall sikkert!!!

Skjedde noe litt trist i dag, jeg dro for aa trene, og treneren min hadde akkurat faatt beskjed om at hun som pleier aa trene med meg doede i en trafikkulykke i gaar.....helt utrolig hvor fort slikt skjer, at man har saa liten kontroll over livet. Jeg mener, her har vi begge sutret over 2-3 kg for mye, men egentlig skal man vaere glad man bare lever!! Og er frisk, har mange gode venner, mat paa bordet osv. jeg vet at jeg kommer til aa vaere like "detaljfiksert" etter dette, men jeg skal hvertfall proeve aa sette litt mer pris over livets smaa gleder, slike ting man ikke tenker saa mye over til vanlig. Jeg tenker alltid "det skjer ikke meg," men det vet jeg at denne jenta som doede tenkte ogsaa. Saa drar hun ut paa en 10 minutters kjoeretur, og plutselig saa er hun doed!! Jeg fatter det bare ikke :(

jaja............ ;(

saa derfor blir det ikke noe trening, men har ikke blitt spessielt mye mat heller. spiste noen kjeks med ost og syltetoey til frokost, og potetsalat i kantinen til lunsj + en mandarin. (slik potetsalat uten mayones og dressing) til middag ble det litt kjoett og salat, + 1 appelsin og en yoghurt til mellommaaltid.

Er deilig vaer ute naa, skal ut og moete en kamerat og ta aarets foerste rollerblades-tur. er ganske ute va trening naa, har ikke staatt paa kjempelenge. Han har kommentert vektnedgangen saa mye, at jeg til slutt inroemmet at jeg slanket meg. han sa at rollerblades er kjempefin trening, det visste jeg jo, men han satte meg liksom paa en ny tanke. er mye morsommere enn samme gamle sykkel-aerobick-vekter.

Vi snakkes da dere, ha det fint!!!

*klem*

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette11. mai 2002
Hei
sorry at jeg ikke har skrevet til deg på en stund...:)
Syns slankinga går kjempe bra nå...liker det!!:) ja,klart jeg er med på å nå 67 til mandag!! hvis det ikke kommer snart nå,så tror jeg aldri det kommer..seriøst..
uff,så trist det du skrev var..vet,vi er egentlig alt for opphengt i småting..men,det er ikke bare oss..det er slik samfunnet vårt er..og vi vil nå gjerne være et del av det vil vi ikke??
jeg vil i hvert fall det,og jeg føler meg ikke tilpass slik det er nå...
jaja..har ikke så mye på hjertet nå...
snakkes siden!
Du er kjempe god å ha som slankevenn!!
stoor klem fra Anette
c.AuthorAlias Prestige🙁9. mai 2002
Jeg er ganske enig med det du skrev...i d siste 2 mnd har to av mine venner død i trafikk ulykke. Syns live er helt for jævelig kjipt, hun ene døde denne uken...og d var ikke hennes feil..ble påkjørt og førene er sikta for uaksomt drap. Noe som gjør meg litt letta..men fy faen, hvorfor skal en pen og velstående jente på 18 år dø? Live er kjipt...*sorry språket*
Vi skal være glad for at vi har livet i behold, og ikke sutre over små ting..ta vare og glede oss over små ting.

Over til en annen ting..
Hvor bor du henne ? Siden du ikke kan skrive å'er og ø'er liksom..
Rulleskøyter er en meget bra trim..man får så sinnsykt vondt i ryggen og rompa..
God tur og nyt det flotte været :)
c.AuthorAlias smilejenta😟9. mai 2002
Hei!
Kjempetrist det med treneren din altså. Man blir så sjokka når slike ting skjer. Det skjer liksom på et blunk, og det er da man begynner å tenke på hvor dumme vi egentlig er som tenker altfor mye på bagateller. Håper det går bedre med deg nå iallefall.

Vi prøver å gå ned en kilo innen 17 mai, ok? Det klarer vi vettu. Dessuten..anngående det spørsmålet du hadde anngående epleeddik. Jeg føler iallefall at det funker, selv om det smaker helt forferdelig. Blir mye fortere mett, og har ikke den giga matlysten slik som før.

Vi snakkes :)
😐69,0 kg

litt for mye avslapping paa meg naa

hei!

veier fortsatt 69, men har ikke tenkt saa mye paa slanking i det siste. ikke trent eller noe etter natt til 1.mai. var doedsgoey da, selv om jeg laa der mer eller mindre i koma til slutt. har blitt baade sjokolade, eplekake, cola og kakao paa meg i det siste, men det ser ikke ut som vekta har tatt skade av det. men har jo ikke gaatt ned heller, saa litt innskjerping hadde ikke gjort noe.

har jo som maal 65 til 2.juni, men naa ser det stygt ut. 67 skal jeg hvertfall klare, det er sikkert!!! jeg vet med meg selv st jeg foeler meg helt fin paa 67, saa det er dit jeg vil, foerst og fremst.

hehe deprinette, mente ikke 45 timer, men 45 minutter paa sykkel da :) fikk meg en god latter da jeg leste innlegget ditt, tror jeg skulle slitt litt for aa sykle 2 doegn :) isaafall hadde det vel blitt et godt eksempel paa det du kalte djeveltrening"

i dag skal jeg foerst trene styrke, deretter aerobick. er favorittdagen min paa skolen, paa treningen og saa moeter jeg alltid en kamerat paa favoritt-kafeen vaar hver onsdag. saa dette blir en fin dag :)

vi snakkes da dere, nyt "snart-sommer-vaeret!!"

*koz*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias smilejenta😄8. mai 2002
Hei:)
Der var du igjen..lurte litt på hvor det ble av deg:)
Hadde det veldig gøy natt til 1. Ble veldig mye alkohol på meg også, og gikk faktisk ned av det, og har ikke gått opp siden. Spydde som en gris utpå kvelden, men så lenge det var fordi jeg var full, godtar jeg det.
Denne helgen skal jeg være flink på slankefronten. Ikke noe godteri eller alkohol.. eller jo kanskje litt alkohol, det er jo slankende har vi funnet ut..hehe..

Du må ha en strålende helg.. Får håpe vi får litt godt vær da.
Hvor i landet bor du forresten?
c.AuthorAlias deprinette😉8. mai 2002
Hei!
Godt å se du er tilbake..
en kort kommentar til deg i dag..
Klart vi klarer 65 til 2.juli..det bør vi i hvert fall klare syns jeg..det er jo leeenge til det da..:) vi klarer det!!!
Aner ikke hvorfor vekta står stille jeg..kanskje spiser jeg for usunn og for lite mat?hmm..tror ikke jeg spiser for lite..er vel heller for mye..men tror igrunn ikke det heller....skjønner det ikke..men jeg gir ikke opp..ikke gjør det du heller!!
kom igjen..nå skal vi stå på!!
Klem fra Anette
😊69,0 kg

klarte det!!!!!

hoppet opp paa vekta saa fort jeg vaaknet dag tidlig, maalet var jo 69!!! og det har jeg klart, er kjempestolt!!! 4 kg igjen til 2.juni. og jeg har faktisk stor tro paa at jeg naar det maalet!!

kunne det passet bedre at i morgen er natt til 1.mai?? gleeeder meg, natt til 1. er den beste natten hvert eneste aar!! kanskje jeg oedelegger litt om jeg drikker en masse alkohol, men jeg begynner egentlig aa tvile litt paa hvor mye kalorier det er i alkohol. for man danser, gaar og loeper rundt hele tiden, slik at det blir liksom "opp i opp" hvis dere skjoenner?

naar jeg tenker meg om, saa er dette foerste gang jeg virkelig har greid aa SLANKE meg. har gaatt ned i vekt mange ganger foer, faktisk opp til 10 kg, men det har vaert pga mye trening, og at jeg har hatt det saa travelt at jeg "glemte" mange maaltider. men denne gangen er det mer ekte synes jeg da, siden jeg virkelig har gaatt inn for aa bli tynnere :)

begynner aa faa mange kommentarer paa at jeg er blitt tynnere, av venenr, familie og ikke minst jentene paa trimsenteret hvor jeg trener. de har vaert uvurderlige. men det har dere her inne vaert ogsaa da :)

i dag har jeg spist kyllingfilet med salat, en broedskive med masse groennsaker og et egg, noen havrekjeks med melk, og 2 knekkebroed. har trent ganske hardt, 45 timer sykkel, 1 time aerobick + styrke.

ha en kjempefin 1.mai dere!! og ikke minst natt til 1.!!! jeg gleeeeeeeeeder meg :) :) :) :) :) :) *paaarty!!!*

klem fra Candy

oki, vi snakkes da dere!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias smilejenta😊1. mai 2002
Hei candy, og grattis med nytt tall!!!
Kjempebra altså..
Hvordan var din 1 mai feiring. Har funnet ut at alkohol nesten er slankende jeg:)hehe.. danset i mange timer..
Nå må vi bare fortsette den gode jobbinga. Kiloene skal av..hehe..
Du kommer garantert til å klare målet ditt..
Klem Smilejenta
c.AuthorAlias deprinette😃30. april 2002
Hei og hopp!!!
En virkelig glad jente som sitter her i dag å skriver til deg ja!!!:) Er endelig ferdig med heldagsene..gikk litt dritt den siste i dag,var så sliten at jeg ikke orket å lese så mye,og da gikk det som det gikk..men,men..whatever..tar ikke det så tungt nå,for nå er det ferdig og friiiiiiiii!!!!!!:) Gleder meg utrolig til å ha en dag fri..:)
Nei,faktisk så blir det ikke noe alkohol på meg i dag...jeg skal trene i stedet jeg..:) hadde hatt ille lyst til å festa i dag,og feira at det er over med heldagsen også..men så er det volleytrening,så jeg må dra på det..skal på cup til helga,så det er litt viktig med treningen..men jeg ser positivt på det jeg..:) får jo forbrent de kaloriene istedet..:)
Men, jeg er enig med deg i at man virkelig er i farta når man drikker ,så man forbrenner vel omtrent like mye.:) det gjør nå i hvert fall jeg..:)hopper rundt som en gal i fylla..:)
Men,jeg skal slappe av i kveld i stedet jeg..med tv og bare nyte at det er fri en dag..:) nå har jeg fri minst en dag hver uke fram til sommeren..:) herlig!!
Og jeg har virkelig fått troen på slankinga igjen..:)
Grattis med 69 i dag forresten..var så opptatt av meg selv nå,så jeg glemte det helt..fysj da Anette!:) det er jo KJEMPE bra!! og vet du hva..jeg er helt sikker på at du klarer 65 til andre juni..:)
Bare en kommentar på innlegget ditt idag: 45timer sykkel??:) litt vel vel!?!:) måtte le litt når jeg leste det..så deg liksom for meg henge over sykkelen hele natta..:)
jaja...mål om å se 68 i slutten av uka eller? jeg skal se 67!!!!
Ha en kjempe fin natt til første mai feiring da,og fest litt for meg også!!!:) jeg skal dra å kjøpe sko nå jeg..:)
Jo,forresten, du spurte om Emilie! hun flytta etter jul,og da hadde hun ikke internett,men så skulle hun komme tilbake,og det gjorde hun,men det var bare et par dager så forsvant hun bare..så jeg vet ikke hva som skjedde..men hun fikk seg jo kjæreste,og fant vel ut at hun egentlig var tynn,men at hun burde spise sunnere..så det var vel kanskje litt der det lå.:)
Jaja..vi snakkes vetu!!
Klem fra din slankevenn Anette:)
❤️70,0 kg

ukeslutt-og ikke gjort noe nyttig i hele dag

hei!!

tusen takk for alle de oppmuntrende kommentarene :) er saa godt aa se at noen bryr seg. ingen av vennene mine vet at jeg virkelig slanker meg, saa det er vanskelig aa snakke med de om problemer. de ser jo at jeg har gaatt ned, men jeg har bare skoevet det bort og sagt at jeg trener mer osv.

Denne helgen har vaert ganske bra. mye festing, men jeg har faktisk ikke rorert en draape alkohol!! og det er jeg stolt av :) var paa byen i gaar, danset og hadde det kjempegoey, og ikke en gang paa nachspiel var det noen som fikk i meg en aldri saa liten drink. kom hjem i 8-tiden i dag morges, saa jeg sov til kl 17 i dag. spiste en stor fruktsalat, av 1 banan, 1 eple og 1 appelsin, og ble nesten FOR mett. men frukt skader vel ikke saa :) saa ble det noen grove kjeks, deretter en yoghurt, og paa kvelden tunfisk og salat, med litt grovbroed til. har ikke gjort saa mye i dag, bortsett fra 1,5 times gaatur. soendag er definitivt dagen for aa se paa tv og ikke gjoere noe som helst nyttig ha jeg funnet ut.
I morgen er det nye uke, med nye muligheter, maalet mitt er 69 kg. vet ikke om jeg naar det, men er ikke helt uten haap. har sett 69 flere ganger i helgen, saa med mindre jeg har gaatt opp i loepet av natten, saa tror jeg at jeg har klart det :) har surfet rundt paa greteroede.com, og ble ganske overrasket over hvor mye man forbrenner f.eks. ved aa skrive. saa naa har jeg begynt aa skrive dagbok, hvis jeg ikke har noe aa gjoere. bedre enn aa se paa tv iallefall. det forbrenner bare 50 kcal i timen. husker ikke hvor mye det tar aa skrive, men det er godt over 100 ihvertfall.

jaja, det var det hele :)

lykke til i uken som kommer dere!!!

kjempeklem fra Candy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette❤️29. april 2002
Heisann!!
Ja,da var en ny uke igang da..og vi to er godt igang??jeg føler meg i hvert fall helt ok igang..:)
Håper det samme for deg..
klart jeg bryr meg...jeg vet hvor viktig det er å få oppmuntring og støtte..i høst gikk det skikkelig bra med meg og slankinga,og så fikk jeg god kontakt med deg her inne,og skikkelig god kontakt med emilie..hvis du husker hvem det er?
Så etter jul,så forsvant dere begge,og selvom det er masse koselige mennesker her inne,så fikk jeg en sånn liten psykisk "knekk"..ja,faktisk..vet det hørs litt rart ut,men jeg følte at motivasjonen døde helt bort en stund..ser jo resultatene fra jul..:)Og,dette er absolutt IKKE for å legge skylden for at det har gått dårlig med meg over på dere,men det er bare for å fortelle hvor mye det kan ha å si med oppmuntring og slikt..:) håper du skjønner hva jeg mener..
Godt du har kommet deg i "gjenge" igjen..:)
lykke til i hvertfall,og om du ikke når 69 i dag,så i hvert fall en av dagene i nærmeste framtid..:)
Jeg vet ikke helt om jeg vil veie så lite som 57..du spurte om det..jeg vet det er grensen til undervekt..men samtidig så ligger jeg på normalvekt nå,og jeg er ikke normal.:)
Men, jeg har stor rumpe og lår,og brede hofter som gjør alt verre..:) hvis jeg får vekk det,og den lille magen jeg har,så skal jeg bli fornøyd jeg..om jeg så veier 60 eller 57..:)får se an liksom..:)
Jaja..må gå nå..men vi snakkes!
Stoooooooor klem fra Anette
70,0 kg

dette trodde jeg ikke om meg selv!!!

er egentlig ikke i humør til å skrive her i da, gjorde noe sinnsykt dumt i går. foreldrene mine hadde selskap, og vi hadde masse is, kaker, brus, potetgull osv. en tante av moren min ga meg en fin "gave." en tipakning av de største melkesjokoladene, altså 2 kg sjokolade!!! jeg tenkte at jeg skulle gi de til broren min eller noe i dag, men hva gjorde jeg i natt?? jeg gikk ned på kjøkkenet, drakk nesten 1,5 liter cola, spiste 3 skåler med is, 2 rundstykker med salami, en pakke kokosboller, 1 banan og ALLE melkesjokoladene!! jeg var dritkvalm lenge før jeg var halvveis, men ble så sur og forbanna på meg selv at jeg stappet i mer enda mer, bare for å gjøre det enda værre!! etterpå gikk jeg på badet ogspydde nesten 2 timer, helt til jeg blødde i munnvikene og jeg var svimmel. jeg vet at jeg ikke kunne fått bulmi eller noe, har aldri gjort slik, og pleier ikke få spessielt panik om jeg spiser for mye. men alikevel, er det slik man slanker seg????? NEI!!! er redd dette skal ha ødelagt litt for den videre slankingen, at jeg blir på "sparebluss" eller noe, siden magen min ble helt tom.....har spist normalt i dag, trent osv, og vekta er fortsatt 70 kg. har iallefall lært at jeg ikke kan skeie ut, da går alt bare til hælvete....

men uansett er jeg ved mer eller mindre godt mot, for samme hva, jeg skal veie 65 kg innen 2.juni!! ikke snakk om annet :)

snakkes da.....

klem fra Candy
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias smilejenta😊28. april 2002
Hei igjen!
har som mål å veie 45 kilo innen sommerferien. Vet at dette er en passe vekt for meg, for veide det for 1 år siden, og da var jeg fornøyd. Mindre enn 45 skal jeg ikke veie.
Bra at du innså at den hendelsen forrige natt var dum. Har slitt skikkelig med bulimi, men er som sagt frisk nå, men har tilbakefall noen perioder. Ønsker ingen det samme helvete, så det er fint at du legger den hendelsen bak deg.
hva er målet ditt forresten??
Ha en fin søndag.
Klem smilejenta!
(bor du i norge forresten, siden du ikke har åøæ og sånn på tastaturet?)
c.AuthorAlias aha28. april 2002
Heisann

Sinnsyk natt du har hatt. Ikke bra for deg eller magen din. Men det er over nå. Godt å lese at du selv ble skremt av dette, for da er det lite sannsynlig at du gjentar nattens hendelse.
Dette er bare et lite tilbakeslag og en hendelse som er bak deg nå. Se framover og du vil nå ditt mål.
Jeg har selv hatt opplevelser som du hadde den natten. Ikke noe moro, men så er det heller ikke en vane.
Lykke til videre.
Dette klarer du.
Klem fra aha
c.AuthorAlias smilejenta27. april 2002
Heisann Candy.
Vet ikke om jeg har skrevet noe innlegg til deg før, men tenkte jeg skulle gjøre det nå.
Når jeg leste innlegget ditt ble jeg skremt, for dette var akkurat som om det skulle ha vært meg. Jeg har hatt bulimi, og sliter med det litt idag, men akkurat det du gjorde i natt, er begynnelsen. Jeg gir deg et veldig godt råd, og det er å aldri gjøre det igjen. Hvis du gjør det flere ganger, så lover jeg deg at det blir problemer ut av det. Jeg har slitt med overspising, og kaste det opp etterpå i 1 år.. Du ødelegger livet ditt med det greinene der. Når du slanker deg, spiser du aldri noe godt da? Var slik jeg pleide å slanke meg før, og da sprakk jeg alltid, og skjeiet helt ut..
Nå pleier jeg å unne meg noe godt en gang iblandt, for å unngå disse sprekkene.

Håper du greier deg bra i dagene fremover. Du er kjempeflink synes jeg, og bare stå på videre. Store klemmer fra smilejenta!
c.AuthorAlias deprinette❤️27. april 2002
Hei!!
Uff,det i natt hørs jo forferdelig ut...du må virkelig være forsiktig så du ikke utvikler noe bulimi av no slag...Uff,ble helt kvalm bare jeg leste om det..huff,og huff...
Jeg har også sånn razzia i mat hatt noen ganger...og hvor jeg har hatt veldig lyst til å bare gå å kaste det opp etterpå,men har aldri gjort det,bare døtta i meg kaloriene,og vært kvalm...
Men dette var jo skummelt syns jeg...
Men,jeg tror ikke det har noe å si for slankinga di..man er jo syk i blant,og kaster opp osv. uten at det har noen betydning hvis du fortsetter som før etterpå...slik du har gjort i dag..med å spise og trene normalt..har hatt "spykuler" både etter sykdom og fester jeg..:) og det har gått bra det...er jo ikke det mest positive for slankinga å få i seg masse alkohol-kalorier heller,så det blir vel litt av det samme egentlig...
Så jeg tror det kommer til å gå bra med deg framover jeg..:) men,du må love meg en ting:ikke gjør sånn engang til!!! er redd for hva som kan skje hvis det gjentar seg...uff,syns skikkelig synd på deg også...for en natt du har hatt!!

Klart du klarer 65 til sommeren..skal stå sammen nå,også skal vi klare det!!Right??
jeg har hatt som mål å nå 57 innen 1.juli,men siden vekta har slått seg vrang,så kan det bli vanskelig..men syns jeg bør klare å komme under 60 til 1.juli uansett..vi klarer dette nå,gjør vi ikke??JO!!!!!:)
Jeg tror det faktisk er lettere for meg å slanke meg på sommeren,for da har jeg ikke så stor matlyst hvis det er varmt og sånt,og da går kosten mye i salat og slik lett mat...og i sommer så skal jeg jobbe en del..skal male hus,og det tar en del kalorier i løpet av en dag har jeg regnet ut...så hvis jeg holder meg unna festing og altfor mye søtsaker i førsten av ferien,så kan det bli bra det...:)
Er så klar for å klare mine mål...gidder ikke surre rundt slik lenger..:)
Sykkelen ja..den står her den vetu...grunnen til at den ikke har blitt brukt så mye etter jul,er at jeg har trena noe sinnsykt mye volleyball etter jul..så jeg har rett og slett ikke hatt tid..har trena mandag, tirsdag,torsdag,fredag pluss helgene i mange uker....men nå er det slækkere i volleyballen,og nå har treneren min vært syk,så det er grunnen til at det ikke har blitt volleytrening nå i det siste...men jeg har ikke hatt tid til trening heller, med så mye skolearbeid...men nå begynner volleyballen igjen,så nå kommer jeg i rytmen igjen..og i tillegg så skal jeg faktisk ta i bruk sykkelen også..har tenkt å gjøre det denne uka,men tiden har ikke strukket til...
det er fin trim..problemet er bare at det er en sånn gammel,med rem,og den remma blir varm og da blir det veldig trått å sykle...og da går det ikke så bra for knærne mine...de tåler ikke så veldig tungt press...så det er litt kjedelig..men jeg har jo klart en times tid på den før da..så jeg skal klare det nå også..:) skal ta den i bruk i dag eller i morgen..:) promise!!!:)
Jaja...du får ha en kjempe fin lørdag...
Håper det kommer seg det med nattens-hendelser da,og at det IKKE skjer igjen.for det syns jeg var skummelt..:)
Vi snakkes!!
Stooooor klem fra en medfølende Anette :)
😄70,0 kg

det gikk opp et lys for meg

heey!!!

godt aa se 70-tallet :) har sett 69,5 et par ganger, men jeg tror det er mer 70. uansett, jeg er kjempefornoeyd. har endelig funnet oppskriften paa hvordan jeg skal gaa ned de siste kiloene. det jeg gjoer naa, er at jeg spiser 6 smaa maaltider, til faste tider. og jeg skeier ikke ut hver soendag slik jeg gjoerde foer. har en meny da, som jeg spiser. den er kjempebra, inneholder litt av alt, kjoett, fisk, kylling, groennsaker, frukt, broed, youghurt, melk, grove kjeks, pasta osv. er tilsammen 1200 kcal om dagen. har ikke trent hver dag heller, men det har blitt mye gaaing rundt omkring i sentrum, mye kafe besoek osv.
merker godt paa klaerne at jeg har gaatt ned, kommer inn i et par av slankebuksene. satser paa 69 kg til neste mandag. klarer jeg det da?? JAAAAA!!!

oki, vi snakkes da

skal skrive til dere i morgen, har det saa travelt naa.

klem fra Candy
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette😉25. april 2002
Hei!
så koselig å høre fra deg igjen..:) trodde du hadde forlatt meg jeg nå..:)
Gratulerer med nedgang forresten...skal prøve å følge rådet ditt..:)
Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig til tider..det gikk jo så fint før jul..og da var det jo bare morro..:)
Men,men..nå skal det bli morro igjen..ikke sant candy? nå skal vi stå på fram til sommeren..hvor mye skal du ta av til???
Jaja...lykke til til oss begge!
Snakkes!
klems Anette
c.AuthorAlias LilleMeg😄25. april 2002
Måtte bare innom og gratulere med nedgangen! det hjelper nok å spise litt mer enn 500 kalorier om dagen! ;)
*klem* fra LilleMeg
71,0 kg

ending i opplegget her nå

tusen takk for alle kommentarene! har lagt opp ny plan nå, med ca 1000-1100 kcal om dagen. synes egentlig det høres mye ut, men siden jeg leser det samme over alt, så må det jo stemme. regnet litt over hvor mye jeg spiste tidligere, (cola, melkejsokolade og vafler i kantina hvert langfri, osv.) og kom til at jeg satta til livs mer eller mindre 2500 kcal om dagen.

ihvertfall, den nye "menyen" min ser slik ut:

frokost: 2 brødskiver+et glass melk: 200 kcal

mellom: 1 eple 60 kcal

lunsj: 3 brødskiver + 1 yoghurt 300 kcal

mellom: 1 eple 60 kcal

middag: kjøtt/fisk/kylling etc. 300 kcal

kvelds: 1 brødskive + et glass melk 160 kcal


høres dette mer eller mindre fornuftig ut?? + at jeg trener ca 2-3 timer om dagen. så kanskje blir det 1 kg minus i uka frem til 2.juni. jeg skal hvertfall ikke gi meg, samme hva vekta viser!! så en dokumentar på TV i går, på discovery-health tror jeg det var, hvor man følger 6 ulike mennsker i kampen mot kiloene. en av kostholdsekspertene sa at etter ca 1 mnd har kroppen vendt seg til mindre kalorier osv, slik at nedgangen blir mindre. men at man bare skal fortsette, så vil man se en jevn reduseirng i vekten. han sa også at hovedgrunnen til at mange gir opp underveis er nettopp dette, at det går treigere. der og da bestemte jeg mer for at det skal IKKE jeg gjøre!!!

så, nå skal jeg begynne den nye planen, de ekstra kiloene skal IKKE sitte på meg mye lenger nå nei :)

snakkes da,

kjempeklem fra Candy
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette18. april 2002
Hei!
HVor blir det av deg?? Ikke svikt meg nå da..:) please..:)
c.AuthorAlias kitty11. april 2002
greit å vite sånne ting før, så blir man ikke helt frustrert når vekta står stille! planen din høres super ut, du får sikert høyere forbrenning nå, og når du trener så mye som du gjør i tillegg øker forbrenningen mer, og du blir superfin til sommern...hehe:) lykke til!
c.AuthorAlias jeanette11. april 2002
Hei Candy
Jeg synes at den nye planen hørtes kjempe bra ut
Du er flink :0) :0) :0)
2500 kcal er altfor mye da er det ikke løye du har gått opp...
Jeg har nok vært over 3000 kcal så du er ikke enig
Men nå skal me skjerpe oss, ikke sant??
Come on Candy
Klem fra Jeanette
71,0 kg

hva er egentlig galt med meg???

jeg skjoenner ikke en dritt!!! jeg har spist ca 500 kalorier om dagen i 3 uker, trener over 3 timer om dagen, og jge har savaidt gaatt ned 3 kg!!! vekta har ikke roert seg paa nesten en uke, enda jeg er kjempeflink!! er jeg ikke skapt for slanking?? jeg blir helt panisk her, har kjoept kjole til bryllupet den 2.juni, som er for liten, og jeg SKAL under 65 kg!! vaer saa snill hjelp meg noen og si hva jeg gjoer galt?????

jeg ser folk som gaar ned 2 kg i uka, enda de spiser mer enn meg, og nesten ikke trener!!!!

jeg foeler meg tragisk......

jaja ;(

*koz
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette9. april 2002
Hei!!
Takk og lov at det ikke er bare jeg som sliter!!
Se på meg da..jeg har ikke gått ned NOE!!
Men, kjære deg..du må spise mer enn 500kcal om dagen..det er ALTFOR lite!! Du mister muskelmassen i stedet..det er IKKE smart...
To kilo i uka er ikke helt bra det heller...en kilo i uka er det beste..og det er synd vi ikke klarer...men du må ikke ha for store forhåpninger til slanking heller da..det tar sin tid..uansett..det er det nødt til å gjøre...
Men jeg er nesten helt sikker på at slik som du står på nå,så kommer det til å vise resultater snart..men sleng på 300kcal til om dagen..og drikk masse vann!! jeg selv er for dårlig til å drikke mye vann...
jaja..lykke til !!
klem Anette
c.AuthorAlias Bonita9. april 2002
Hei Candy - her kommer et råd - DU MÅ SPISE MER!!! ;-))
500 kalorier om dagen er altfor lite, spesielt for deg som trener så mye.. Hvis du går opp til 1100-1200 kalorier fordelt over 4-5 måltider om dagen, er jeg overbevist om at du vil se resultater på vekta. Det høres kanskje veldig mye ut, men kroppen går på sparebluss dersom den får for lite næring..
Lykke til videre,
klem fra Bonita ;-)
c.AuthorAlias Nefele9. april 2002
Hei Candy,
Tragisk er du ihvertfall ikke! MEN, de som går ned 2 kilo i uka har nok et annet utgangspunkt enn deg. Du har ikke så mye å ta av (du er jo faktisk på Normalvekt). Kroppen vil gjerne ha litt fett på seg, det er helt normalt det (kriseberedskap).

Men, spiser du ikke for lite tro? 500 kcal om dagen er jo ingenting og i tillegg så trener du.

Dessuten er ikke 3 kilo på tre uker lite. Jeg tror faktisk det er litt mye jeg. En halvkilo i uka tror jeg er passe i forhold til det du veier. Hvis du fortsetter sånn er det fare for at du går opp igjen når du avslutter slankingen. Begynn å spis mer, tren som før og ha tålmodighet! Da lykkes du garantert!

Hmm, ble litt streng nå, men jeg mener det godt :-)

Nefele
c.AuthorAlias LilleMeg9. april 2002
Heisann... Sender deg noen tips her...
Det er nemlig ikke så lurt å ligge under 1000 kalorier om dagen, da senker du bare forbrenninga og kroppen går på sparebluss... i tillegg kan du nesten "trekke fra" treninga på det du spiser, dvs dersom du skulle spise 1500 kalorier og trene bort 500 av de så har du faktisk bare fått 1000 kalorier den dagen...
i tillegg har du allerede ganske lav BMI og da virker det som om kiloa sitter hardere (bare se på meg, strevd på 68-69 i en evighet nå!)
nei, må vist løpe til bussen nå!
*klem* fra LilleMeg
71,0 kg

kan det bli bedre??

god soendag alle sammen!!!!!

er tidlig oppe, dvs. har ikke sovet enda. kom fra nachspiel kl.halv 8, og traff verdens kjekkeste gutt!!! enda saa mange grunner jeg har til aa vaere troett (alkohol, trening, soevnmangel) saa er jeg lys vaaken!! svever rundt her og greier ikke spise noe som helst, enda dette er tiden da jeg vanligvis setter til livs en hel grandis og deretter stuper til sengs. han er 5 aar eldre enn meg, men ellers er alt perfekt! han er akkurat som meg, vi har samme humor og lo masse sammen! oii naa hoerte jeg sms-lyd fra mobilen, haaper det er han!!!!!

----------------------


oppdatering litt senere: .......det var ikke han som sendte mld.

anyway, det var en bra helg, selv om jeg ikke har gaatt ned i vekt. loerdag er spisedag, hvor jeg spiser alt jeg har lyst paa, og ikke roerer noe som likner treningsklaer eller joggesko. mandag er veiedag, maalet er 70,25. det skal jeg klare!! :)

snakkes da dere,

klem fra Candy
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE8. april 2002
Deilig å være forelsket.Kanskje du glemmer å spise også(HEHE)
70,det tallet så deilig ut!ANNE
c.AuthorAlias trixi7. april 2002
Takk for koselig kommentar i dagboka mi!
Hihi..høres ut som om du hadde en fin lørdag på byn :)
Ja er det ikke deilig å være betatt av noen?
Selv er jeg tider fortsatt kjempebetatt av min sambis... og det er ingen følelse som kan måle seg med det! :)

Ha en fortreffelig søndag, og stå på så kanskje klarer du 70,25 i morgen? :)
Klem fra trixi
71,0 kg

endelig!!

har ikke ord for hvor glad jeg er!!!! har gaatt ned 3 kg allerede!!!!! dette er supert, gir meg masse motivasjon til aa fortsette slik :) det er nesten goey aa slanke seg naar det gaar saa bra! har ikke tid til aa skrive, maa proeve aa faa litt soevn for en gangs skyld.

*KOZ*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi6. april 2002
Så flott at du er ved godt mot!
Akkurat sånn er det for meg og, det er nesten gøy å slanke seg. Og for hver kilo som forsvinner blir jeg bare enda mer motivert!
Fortsett sånn, god helg, klem fra trixi
c.AuthorAlias deprinette6. april 2002
Hei!
Gratulerer så masse med nedgangen!! KJempe Bra!!!! Det fortjente du nå vetu..:) hÅper jeg også kommer etter snart nå..:)
Har desverre ikke tid til å skrive til deg nå..men må bare si jeg er veldig glad for kommentarene fra deg..skal prøve å skjerpe meg med kommentarene jeg også..:)
klems
72,0 kg

foerste foernoeyd-dag paa jeg-vet-ikke-hvor-lenge

I dag er jeg endelig i gang igjen etter paasken. Har trent tilsammen 3,5 timer!! traff en kamerat i helgen som har trenings-studio, og han var saa snill at han ga meg gratis medlemskap 6 mnd! vet ikke hvorfor, men det er ikke meg i mot :) er jo medlem paa sats ogsaa, men det skjer jo at jeg ikke kan akkurat de tidspunktene mine favoritt-timer er satt opp paa, saa dette er knall! i dag trente jeg foerst 1 time styrke/sykkel, deretter 2 timer styrke/spinning paa sats, og til slutt gikk jeg og en veninne 1/2 times gaatur.
tror ikke jeg gidder trene saa mye hver dag, men skal begynne aa satse mer paa helgene. tidligere var helgen veldig slapp med null trening, masse alkohol og mat....kan ikke love noen endring paa festingen, men skal hvertfall bruke loerdag ettermiddag paa noe annet enn soving.

i dag har jeg spist:

frokost: ikke noe (travelt, jeg fant ikke bilnoeklene)
lunsj: kyllingfilet + salat
middag: en yoghurt, et eple, en broedskive, en appelsin og 2 (!) druer.

naa sitter jeg her nydusjet, god og mett (hvertfall halvmett...) med slitne muskler, og har aldri foelt meg saa sunn i hele mitt 17-aarige liv :) dette gaar veien!!!

har ikke veid meg paa lenge, skal vente til mandag. hvis jeg da ikke ser resultater.....ok, det spiller ingen rolle, for JEG SKAL SE RESULTATER!!!!! mandagens maal er 70,25 kg.

det skal jeg.......

oki, snakkes :)

kos fra Candy
72,0 kg

nei nei nei......

jeg vet ikke hvor mye jeg har spist i paasken. jeg sverger- en familie paa 4 kunne levd GODT mange uker paa det jeg har hevet i meg paa 4-5 dager.....det er helt tragisk. men naa skal jeg jobbe hardt til jeg ser 70 kg. foerst da skal jeg unne meg noe som i det hele tatt kan kalles god mat. blir trening 3-4 timer daglig, + 100% den dieten som jeg betalte i dyre dommer for at en dame (jeg begynner aa tro er en heks eller noe) laget til meg. kjenner at motivasjonen begynner aa krype frem igjen, vil bare at tiden skal gaa fort saa jeg kan vaere flink!! :)

ha en fin uke
*koz*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Hallo, lykke til videre! Stå på!
Klem fra Ine
c.AuthorAlias kitty2. april 2002
akkurat som nyttår dette, ny dag, nye muligheter... første dag etter ferien, full skjerpings... lykke til! stor klem8)
c.AuthorAlias trixi2. april 2002
oj... men den det ser jo ikke ut som om vekten synes du har spist så mye da!!
Du sier du ikke skal ha noe god mat før du er nede i 70..
Ikke glem at man kan lage utrolig mye god mat som er sunn da!!
Flott at motivasjonen er på vei igjen!
Ha en fin dag, og uke.. klem fra trixi
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.