← Alle dagbøker
diarist.Alias

CHRISSY

67 år170 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start88,0 kg
Sist87,7 kg
Endring−0,3 kg
BMI nå30,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. januar 200214. januar 2002
87,7 kg

HURRA!!!

Ja nå har jeg altså gått ned igjen det jeg hadde gått opp og enda litt til. Så nå er alt bare fryd og gammen.
Har fått litt mer stuktur på dette nå. Tok fram de gamle LIBRA-bøkene og følger nå denne dietten så godt som mulig (dvs ikke helt slavisk). Også trimmer jeg. Var på trening i sal på trimstudioet både på lørdag og i dag (mandag), samt at jeg går tur med hunden vår.
Også må jeg takke for de to kommentarene jeg fikk sist da jeg var så deppa. DET HJALP!
Hilsen Chrissy
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla24. januar 2002
Så du hadde veiet deg to dager på rad. Er ikke det egentlig litt skummelt, med tanke på variasjoner av mengden vann i kroppen? I alle fall flott at det kjapt gikk rette veien!

Kjempeflott å ha en hund å gå tur med! Har du en bikkje som krever mye mosjon? Da blir det vel mye ulendt terreng også, og det er vel det aller beste...!

Lykke til Chrissy!
c.AuthorAlias Cindy15. januar 2002
Hei Chrissy og "naboslankeren"

Takk for kommentar og lykke til. Dette skal vi klare ikkesant??
89,5 kg

KRISE!!!!

Var på vekta i morges og hadde lagt på meg 1,5 kg siden sist. KRISE!!! Vet at jeg har skeiet skikkelig ut og at dette delvis skyldes at eg spiste spekemat i går (noe som jo binder vann pga salt). Men nå skal jeg virkelig skjerpe meg!!!

I morgen drar jeg atter på SATS for trim. Det hjelper ihvertfall på kondisen og at jeg ike helt detter av lasset.

IMORGEN ER EN NY DAG!!
CHRISSY
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Olivia11. januar 2002
Hei Chrissy,

heldigvis så er vi bare mennesker! Det kommer en ny dag i morgen! Opp med hodet!! *s* Lykke til med treninga!

Olivia :-)

c.AuthorAlias maia11. januar 2002
Hei.
ikke ta det så tungt, alle kan "skeie ut" innimellom.
Ikke se på det som en sprekk, men bare en dags utsettelse av målet. Jeg er helt sikker på at du klarer deg fint framover. Lykke til. Hilsen maia
88,0 kg

Min første dagbok

Skriver i dag min første dagbok for siden. Spennende å se om dette også kan medvirke til at jeg kanskje holder meg litt mer i ørene med matinntaket.
Har før slanket meg i perioder før og gått både på Grete R. og Libra. Har da gått mYE ned i vekt, men det har vært vanskelig å holde den.
Siste kur begyntejeg på i jan. i fjor og slanket meg da ned til fra ca. 97 til 77 kg. i juli. Siden har det bare kommet på igjen, og jeg er nå fortvilet for atter å ha latt meg selv gå så mye opp.
Begynte nå trimming på SATS igjen etter jul og har som målsetting at jeg skal gå der minst to, helst tre ganger pr. uke!
Nå må jeg ta meg sammen, slik at det ikke blir like ille som det har vært!

CHRISSY
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.