HURRA!!!
Ja nå har jeg altså gått ned igjen det jeg hadde gått opp og enda litt til. Så nå er alt bare fryd og gammen.
Har fått litt mer stuktur på dette nå. Tok fram de gamle LIBRA-bøkene og følger nå denne dietten så godt som mulig (dvs ikke helt slavisk). Også trimmer jeg. Var på trening i sal på trimstudioet både på lørdag og i dag (mandag), samt at jeg går tur med hunden vår.
Også må jeg takke for de to kommentarene jeg fikk sist da jeg var så deppa. DET HJALP!
Hilsen Chrissy
Har fått litt mer stuktur på dette nå. Tok fram de gamle LIBRA-bøkene og følger nå denne dietten så godt som mulig (dvs ikke helt slavisk). Også trimmer jeg. Var på trening i sal på trimstudioet både på lørdag og i dag (mandag), samt at jeg går tur med hunden vår.
Også må jeg takke for de to kommentarene jeg fikk sist da jeg var så deppa. DET HJALP!
Hilsen Chrissy
Kjempeflott å ha en hund å gå tur med! Har du en bikkje som krever mye mosjon? Da blir det vel mye ulendt terreng også, og det er vel det aller beste...!
Lykke til Chrissy!
Takk for kommentar og lykke til. Dette skal vi klare ikkesant??