← Alle dagbøker
diarist.Alias

Butterfly

62 år167 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start136,0 kg
Sist133,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå47,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. april 20028. april 2002
133,0 kg

Prøver igjen

Hei!
Jeg får ikke denne registreringen til og prøver nå igjen. Forstår ikke hva jeg gjør galt.
OK. Nå endrer jeg dette for jeg har visst blitt registrert likevel. Har ikke kunnet sett noe her inne siden 02.04. Det har vært litt lite motiverende så vekttapet er nok ikke det det kunne vært. Men nå ser det ut til å fungere, så jeg er i gang for fullt igjen. Kommer til å veie meg kun på mandager (tror jeg), men er nok innom for å få indpirasjon oftere.
Nå får jeg se om jeg får registrert dette da.
Ha en god slankeuke alle sammen!
Klem fra Butterfly
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen9. april 2002
Hei Butterfly :-)
Vi har omtrent like langt til mål, skal vi følges ad?
Ser at du også har fått en fin start, men kan du holde deg borte fra vekta hele uka da? Jeg føler foreløpig for å sjekke vekta hver dag i begynnelsen, for det er nå det raser av fortest. Sikkert mest vann, men deilig er det jo likevel. Selv om det er ytterst lite foreløpig så kjennes det allerede litt på bukseknappen når jeg kjenner etter...
Ønsker deg lykke til i massevis.
Klem fra Karianne
133,0 kg

Flying start!

Hei alle sammen. Jeg har prøvd å skrive hver dag siden starten, men det blir ikke registrert. Prøver igjen. Takk for koselig velkomst og oppmuntrende ord.
Klem fra Butterfly
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Annie5. april 2002
Hei!

Velkommen til disse flotte sidene! JEg finner de kjempemotiverende!

Du har jo hatt en flott start! Lykke til videre!

Annie
c.AuthorAlias cat744. april 2002
Hei!
Hvis du sliter med å få inn innleggene dine så kontroller at datoen er på formen DD.MM.ÅÅÅÅ _med_ punktum og er _riktig_ før du trykker ok... siden er litt hårsår på det...

Et annet lurt tips er å merke all tekst i ruta (trykk tastene: 'ctrl' + 'a') og kopier ('ctrl' + 'c') før du trykker ok. Hvis det går skjeis da kan du gå til innleggssiden igjen og lime inn det du mistet ( med 'ctrl' + 'v'). (Disse tastene fungerer overalt i windows. Bare prøv med litt tekst på et tekstdokument.)
Det er iallfall greiere enn å skrive alt pånytt...

Klem og lykke til i kampen mot kiloene (og websiden...*sss*).
133,0 kg

Flying start!

Hei alle sammen. Takk for koselig velkomst og oppmuntrende ord. Jeg prøvde å skrive i går også, men ser at det ikke har kommet med (tror jeg). Som dere ser har jeg fått en bra start. Det går greit med opplegget mitt, selv om det er vanskelig å omstille seg til sunne spisevaner, ingen kan si noe annet. Jeg kommer tilbake en annen dag med nærmere målsettinger og planer for tiden framover. Kommer til å veie meg hver mandag. Det får være nok med en gang i uken, ellers blir jeg så opphengt i det. Lykke til videre alle sammen!
Klem fra Butterfly.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nebbisen4. april 2002
Hej Butterfly och välkommen till "oss"!

Här är vi många med ett och samma mål: att gå ner i vikt. Så vi hjälper varandra med goda råd och motivation, som är det viktigaste, tror jag, för att gå ner i vikt.

Så, välkommen i gänget!

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias Celia3. april 2002
Hei Butterfly!
Velkommen hit!
Det er viktig å få en god start og det har du jo fått. Men å legge om til sunne spisevaner er neimen ikke lett. jeg følte at jeg holdt på å "sulte ihjel" den første tida. Heldigvis venner kroppen seg til mindre mat etterhvert!
Lykke til!
Klem Celia
134,5 kg

Er i gang!

Ja nå har jeg vært i gang snart i 2 dager. Det har gått etter planen så jeg er litt oppstemt nå. Har også syklet 4-5 km. i forbindelse med jobben i dag og er fortsatt like motivert. Denne gangen tror jeg at jeg klarer dette. Jeg kommer tilbake til mine mål framover og opplegg en annen dag.
Takk for den hyggelige velkomsten og motivasjonen jeg har fått her på siden. Nå står vi på alle sammen!
Klem fra Butterfly.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit3. april 2002
Hei Butterfly!

Jeg er ny her, og skal prøve å ta av bortimot 20 kilo. Det trengs nemlig. Ser frem til å møte sommeren noen kilo lettere.

Stå på!
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Hallo hallo
ville bare stikke innom og ønske deg masse hell og lykke og beinhard vilje på veien! Du fikser dette
Klem fra Ine
c.AuthorAlias lilje2. april 2002
Hei! Kjempeflott start!

Det virker som om motivasjonen din er på topp, så dette skal gå bra, skal du se! Lykke til!
136,0 kg

Aprilsnarr?

Hei alle sammen!
Her kommer en ny kjempemotivert slanker! Jeg håpte på en aprilspøk da jeg gikk på vekta. Men nei. Jeg starter derfor nu. Slanker med med vanlig sunn mat, masse vann og bevegelse. Har som mål å halveres, 65 kg. Det er langt fram, men jeg ser at det går an for dere andre, kjempemotiverende! Lykke til videre alle andre og lykke til til meg selv.
Hilsen Butterfly
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias emmakristine2. april 2002
Hei.
Jeg er helt ny her.
Skulle ønske jeg var like motivert som du.
emmakristine
c.AuthorAlias tjukka1. april 2002
Hei og velkommen hit.
Godt å se at du tenker fornuftig og ser at dette er noe som kommer med sunt levesett og tid. Selv har jeg et aldri så lite problem med tålmodigheten... Skal se innom deg i blant for inspirasjon og motivasjon når jeg syns det går tregt. Ønsker deg all mulig lykke til.
Hilsen tjukka (som håper å bli ex-tjukka).
c.AuthorAlias "A_P"1. april 2002

Hei og velkommen!
Flott at du er kjempemotivert! Det er første steget, vet du.

Lykke til med dine mål.

Klem, Per Arne
c.AuthorAlias ANNE1. april 2002
Hei, velkommen hit. Du høres jo kjempemotivert ut,så dette skal nok gå bra. Nå tar vi kverken på den ene kiloen etter den andre, ikke sant? Lykke til! ANNE
c.AuthorAlias trixi1. april 2002
Heisann og velkommen hit!!
Dette er et flott sted å være når en vil leve ett lettere og sunnere liv! Det virker iallefall bra for meg!
Lykke til med slankinga, og håper du når dine mål!
Klem fra trixi
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.