← Alle dagbøker
Butterfly
62 år167 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start136,0 kg
Sist133,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå47,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Prøver igjen
Hei!
Jeg får ikke denne registreringen til og prøver nå igjen. Forstår ikke hva jeg gjør galt.
OK. Nå endrer jeg dette for jeg har visst blitt registrert likevel. Har ikke kunnet sett noe her inne siden 02.04. Det har vært litt lite motiverende så vekttapet er nok ikke det det kunne vært. Men nå ser det ut til å fungere, så jeg er i gang for fullt igjen. Kommer til å veie meg kun på mandager (tror jeg), men er nok innom for å få indpirasjon oftere.
Nå får jeg se om jeg får registrert dette da.
Ha en god slankeuke alle sammen!
Klem fra Butterfly
Flying start!
Hei alle sammen. Jeg har prøvd å skrive hver dag siden starten, men det blir ikke registrert. Prøver igjen. Takk for koselig velkomst og oppmuntrende ord.
Klem fra Butterfly
Flying start!
Hei alle sammen. Takk for koselig velkomst og oppmuntrende ord. Jeg prøvde å skrive i går også, men ser at det ikke har kommet med (tror jeg). Som dere ser har jeg fått en bra start. Det går greit med opplegget mitt, selv om det er vanskelig å omstille seg til sunne spisevaner, ingen kan si noe annet. Jeg kommer tilbake en annen dag med nærmere målsettinger og planer for tiden framover. Kommer til å veie meg hver mandag. Det får være nok med en gang i uken, ellers blir jeg så opphengt i det. Lykke til videre alle sammen!
Klem fra Butterfly.
Er i gang!
Ja nå har jeg vært i gang snart i 2 dager. Det har gått etter planen så jeg er litt oppstemt nå. Har også syklet 4-5 km. i forbindelse med jobben i dag og er fortsatt like motivert. Denne gangen tror jeg at jeg klarer dette. Jeg kommer tilbake til mine mål framover og opplegg en annen dag.
Takk for den hyggelige velkomsten og motivasjonen jeg har fått her på siden. Nå står vi på alle sammen!
Klem fra Butterfly.
Aprilsnarr?
Hei alle sammen!
Her kommer en ny kjempemotivert slanker! Jeg håpte på en aprilspøk da jeg gikk på vekta. Men nei. Jeg starter derfor nu. Slanker med med vanlig sunn mat, masse vann og bevegelse. Har som mål å halveres, 65 kg. Det er langt fram, men jeg ser at det går an for dere andre, kjempemotiverende! Lykke til videre alle andre og lykke til til meg selv.
Hilsen Butterfly
Vi har omtrent like langt til mål, skal vi følges ad?
Ser at du også har fått en fin start, men kan du holde deg borte fra vekta hele uka da? Jeg føler foreløpig for å sjekke vekta hver dag i begynnelsen, for det er nå det raser av fortest. Sikkert mest vann, men deilig er det jo likevel. Selv om det er ytterst lite foreløpig så kjennes det allerede litt på bukseknappen når jeg kjenner etter...
Ønsker deg lykke til i massevis.
Klem fra Karianne