En ny start...
...ble det ikke i dag, men vi tar det i morgen! (hvor ofte har man ikke sagt det..:) jeg har ikke tid til å skrive så mye i dag, men skal begynne å skrive her! Så jeg håper at dere følger litt med meg, så skal jeg se hvordan det står til med dere:) Deal??
Tar en litt lengre intro av meg neste gang!
Til da: Tudelu...
Tar en litt lengre intro av meg neste gang!
Til da: Tudelu...
Dette er en glimrende side å gå ned i vekt! Ønsker deg lykke til, og en strålendes dag!
Klem, Pernilla
Ser frem til å bli bedre kjent med deg da..
Lykke til.