ÅHH!Vekta står stille!
Fy søren! vekta står jo stille jo!Jeg som trodde jeg hadde gått ned litt nå!Hva gjør jeg galt da montro? jaja, det er vel bare å ikke gi opp! Ha en god uke alle sammen!
Bridget
oiie!
I dag har jeg spist en stoor godtepose..D var litt nederlag, men gir derimot ikke opp! Starter på ann igjen med blanke ark! Lykke til da Bridget!
jo takk du!
Jeg er så snopesyk!!!
Åh! Nå måtte jeg bare skrive litt her. Sitter her å kjemper med meg selv, jeg har så lyst på sjokolade!Men prøver å manne meg opp til å spise et eple i stedet! Skal klare d! tenkte jeg skulle veie meg mandags morgen. Lurer på om den viser noen forskjell jeg!
Jeg er så frustrert...
Hei! Jeg er helt ny her. Grunnen er at jeg føler meg ganske frustrert og fortvilet. Jeg føler meg så absolutt ikke vel med hvordan jeg ser ut!Prøver og prøver å gå ned i vekt, men klarer d ikke. Føler at jeg mangler en motivasjonsfaktor. Jeg håper det er noen her inne som kan gi meg gode råd, og dermed motivere meg litt! Er litt for glad i det søte, men prøver alt jeg kan å slutte. I dag har jeg ikke rørt noe! Jeg skriver mer i morgen jeg! snakkes!
Klem Bridget!
Ja, det er viktig og ikke gi opp. En gang sto jeg i 14 dager på samme vekta, men det var før jeg begynte å skrive her. Gi ikke opp. Ha en fortsatt fin dag og lykke til
Klemz!