← Alle dagbøker
Blubbis
47 år174 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start141,5 kg
Sist141,6 kg
Endring+0,1 kg
BMI nå46,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 29. august 2002
😌141,6 kgHei og hoppetihopp!
Sånn!
Nå begynner jeg endelig å gå ned. Deilig... :o)
Er veldig flink med maten. Følger Jojoens 28dagers kur. Ikke til punkt og prikke, for jeg spiser mer enn det som står oppført. Men jeg prøver å fokusere på sammensettningen, sånn at jeg får i meg det kroppen trenger.
I tillegg drikker jeg vann og gjør husarbeid (for å få beveget meg).
Igår målte jeg meg, og fant ut at jeg er 1 cm høyere enn jeg trodde. Bra for BMI''en, selvfølgelig! :o)
Så noen av målene på listen min er litt endret.
Nå har jeg 6.6kg igjen til mitt første mål er nådd: 135kg innen 1.oktober!
Burde jo klare det...
Ha en fortryllende dag!
Blubbis :o)
27. august 2002
😃142,0 kgMaaange mål på veien....!
Her kommer min plan! Mange mål må man jo ha... :o)
Har tatt utgangspunkt i 142kg.
MINE MÅL!!! (Både store og små)
135.0kg = -7kg innen 1.oktober
132.0kg = -10kg
130.0kg = -12kg innen 1.november
125.0kg = -17kg innen 1.desember
122.0kg = -20kg
120.0kg = -22kg innen nyttårsaften'02-'03
119.4kg = fra Ekstrem Fedme til Mye Fedme (BMI39.9)
112.0kg = -30kg
110.0kg = -32kg innen 1.april'03
104.5kg = fra Mye Fedme til Fedme (BMI34.9)
102.0kg = -40kg
100.0kg = -42kg innen 5.juli'03
99.9kg = under 100 kilo!!!!!!!!!!
95.0kg = -47kg innen 26.august'03
92.0kg = -50kg innen 1.oktober'03
89.5kg = fra Fedme til Overvekt (BMI29.9)
85.0kg = -57kg innen nyttårsaften'03-'04
82.0kg = -60kg
80.5kg = fra Overvekt til Lett Overvekt (BMI26.9)
74.5kg = fra Lett Overvekt til Normalvekt (BMI24.9)
72.0kg = -70kg
69.9kg = under 70 kilo!
65.0kg = -77kg innen 5.juli'04 (min 25årsdag!)(BMI21.7)
Litt av en liste, dette her. *ler*
I tillegg tror jeg at jeg skal prøve meg på den 28dagerskuren til Jojoen. Ihvertfall bruke den som et utgangspunkt.
Idag skal jeg gå meg en liten tur. Bare nedoverbakke, ca. 15 minutter, men et sted må man begynne.
Ha en flott dag!
Klemmer fra Blubbis :o)
26. august 2002
😟142,0 kgAjAjAjAjAj!!!
Har ikke vært flink i det hele tatt i helgen.
Alkohol og fet mat i lange baner!
Men nå har jeg bestemt meg!
Er så lei av dårlig helse at jeg kunne spy!
Så herved er jeg på "vannvogna", og kommer sterkt tilbake i morgen med en liten plan...
Blubbis :o)
23. august 2002
☹️141,5 kgJajaja
Ingen nedgang foreløpig...
Har dessverre ikke hatt tid til å legge noen plan for slankingen heller.
Skal sette meg ned å gjøre det i løpet av dagen.
Har fått med meg den lille "debatten" som har foregått her.
Heldigvis virker det som alle har kommet seg over det. Ville bare legge til en bitteliten ting:
BMIresultatene på denne siden er ikke helt korrekte.
Tabellen både leger og andre sakkyndige bruker, ser slik ut;
Under 18,5: Undervektig
18,5-24,9: Normal
25-29,9: Overvektig
30-34,9: Fedme
35-39,9: Mye fedme
Over 40: Ekstrem fedme
Ikke for å komme her å være "besserwisser", men denne tabellen fikk jeg hos legen min.
Man er IKKE undervektig før man har BMI under 18.5...
Tenkte bare jeg skulle nevne det.
Ha en suuuper helg, alle sammen!
Klem fra Blubbis :o)
22. august 2002
😵141,5 kg Ingen kommentar
Takk for alle innlegg!!! :o)
Det varmet mitt blubbishjerte. *ler*
Har ikke vært så flink som jeg burde idag, men det kommer seg.
Litt vel mye is med diverse sauser...
Til gjengjeld har jeg spist masse reker idag, og drukket lettbrus.
Man må da begynne et sted...?
Motiverende å se at dere andre er så flinke! :o)
I morgen kommer jeg kanskje sterkt tilbake med en plan?!!
God kveld til dere alle! :o)
Blubbis
21. august 2002
😈141,5 kgAAARGH!!!
Nå er det nok!
Blubbis :o)
Målet ditt inne 1 oktober greier du nok skal du se..
BOGGI