← Alle dagbøker
diarist.Alias

Blubbis

47 år174 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start141,5 kg
Sist141,6 kg
Endring+0,1 kg
BMI nå46,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. august 200229. august 2002
😌141,6 kg

Hei og hoppetihopp!


Sånn!
Nå begynner jeg endelig å gå ned. Deilig... :o)
Er veldig flink med maten. Følger Jojoens 28dagers kur. Ikke til punkt og prikke, for jeg spiser mer enn det som står oppført. Men jeg prøver å fokusere på sammensettningen, sånn at jeg får i meg det kroppen trenger.
I tillegg drikker jeg vann og gjør husarbeid (for å få beveget meg).
Igår målte jeg meg, og fant ut at jeg er 1 cm høyere enn jeg trodde. Bra for BMI''en, selvfølgelig! :o)
Så noen av målene på listen min er litt endret.

Nå har jeg 6.6kg igjen til mitt første mål er nådd: 135kg innen 1.oktober!
Burde jo klare det...

Ha en fortryllende dag!

Blubbis :o)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-😊29. august 2002
Du er ved godt mot og vekta har gått ned. Så flott.
Målet ditt inne 1 oktober greier du nok skal du se..
BOGGI
😃142,0 kg

Maaange mål på veien....!

Her kommer min plan! Mange mål må man jo ha... :o)
Har tatt utgangspunkt i 142kg.
MINE MÅL!!! (Både store og små)


135.0kg = -7kg innen 1.oktober
132.0kg = -10kg
130.0kg = -12kg innen 1.november
125.0kg = -17kg innen 1.desember
122.0kg = -20kg
120.0kg = -22kg innen nyttårsaften'02-'03
119.4kg = fra Ekstrem Fedme til Mye Fedme (BMI39.9)
112.0kg = -30kg
110.0kg = -32kg innen 1.april'03
104.5kg = fra Mye Fedme til Fedme (BMI34.9)
102.0kg = -40kg
100.0kg = -42kg innen 5.juli'03
99.9kg = under 100 kilo!!!!!!!!!!
95.0kg = -47kg innen 26.august'03
92.0kg = -50kg innen 1.oktober'03
89.5kg = fra Fedme til Overvekt (BMI29.9)
85.0kg = -57kg innen nyttårsaften'03-'04
82.0kg = -60kg
80.5kg = fra Overvekt til Lett Overvekt (BMI26.9)
74.5kg = fra Lett Overvekt til Normalvekt (BMI24.9)
72.0kg = -70kg
69.9kg = under 70 kilo!
65.0kg = -77kg innen 5.juli'04 (min 25årsdag!)(BMI21.7)

Litt av en liste, dette her. *ler*

I tillegg tror jeg at jeg skal prøve meg på den 28dagerskuren til Jojoen. Ihvertfall bruke den som et utgangspunkt.
Idag skal jeg gå meg en liten tur. Bare nedoverbakke, ca. 15 minutter, men et sted må man begynne.

Ha en flott dag!

Klemmer fra Blubbis :o)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*😉28. august 2002
Hey u!
Kan ikke la være å kommentere den flotte listen over delmål du har laget deg!! WOW!:0) Men dette kan du faktisk klare,jeg lover!! Jeg vet akkurat hvordan du har det og jeg vet at det er mulig,og jeg LOVER deg at det er verdt det! Begynte i juni 2001 og nå er 40 kilo borte! STÅ PÅ!!! Skal bli morro å følge med deg videre!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias boggi-😃27. august 2002
oj oj....way to go. Kjempe gøy å se planen din - gled deg til 25 års dagen din. Kjempe bra..
BOGGI
😟142,0 kg

AjAjAjAjAj!!!


Har ikke vært flink i det hele tatt i helgen.
Alkohol og fet mat i lange baner!

Men nå har jeg bestemt meg!
Er så lei av dårlig helse at jeg kunne spy!
Så herved er jeg på "vannvogna", og kommer sterkt tilbake i morgen med en liten plan...

Blubbis :o)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😉27. august 2002
Gleder meg til å se planen din :) Bra at du er innstillt på å gjøre noe med det som du ser på som et problem. Men husk at du ikke må ta deg vann over hodet (selv om det er veldig behagelig i disse varme tider), det beste er å starte forsiktig når du skal legge om vaner. Ta en ting av gangen, og du merker nok fort at det går din vei :)

Lykke til i alle fall!
c.AuthorAlias nite27. august 2002
Hei, har du hentet motivasjonen fram nå. Det vanskeligste er jo å komme igang og faktisk den første uka, men regner meg at du som oss har bøtter og spann med erfaring hvor vanskelig dette er og særlig når man mangler motivasjonen.

Stå på, dette er første dagen i resten av ditt liv.
Bli med til Sjusjøen da vel i Oktober, så har du liksom noe å jobbe mot....... bare et lite tips.

Hilsen nite
c.AuthorAlias Jojoen😃27. august 2002
Hei Blubbis :-)

Tusen takk for koselig hilsen. Nå ser jeg at du virkelig har bestemt deg.. er skikkelig spent på å komme innom og se på planene dine i morgen :-) Dette skal gå bra!!!


Nattaklem fra Jojoen
☹️141,5 kg

Jajaja


Ingen nedgang foreløpig...

Har dessverre ikke hatt tid til å legge noen plan for slankingen heller.
Skal sette meg ned å gjøre det i løpet av dagen.

Har fått med meg den lille "debatten" som har foregått her.
Heldigvis virker det som alle har kommet seg over det. Ville bare legge til en bitteliten ting:
BMIresultatene på denne siden er ikke helt korrekte.

Tabellen både leger og andre sakkyndige bruker, ser slik ut;
Under 18,5: Undervektig
18,5-24,9: Normal
25-29,9: Overvektig
30-34,9: Fedme
35-39,9: Mye fedme
Over 40: Ekstrem fedme

Ikke for å komme her å være "besserwisser", men denne tabellen fikk jeg hos legen min.
Man er IKKE undervektig før man har BMI under 18.5...

Tenkte bare jeg skulle nevne det.

Ha en suuuper helg, alle sammen!

Klem fra Blubbis :o)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-❤️25. august 2002
Hei Blubbis!

Takk for at du følger med meg !! Oj oj for en "tabell". Jeg lurer på hvordan jeg hadde sett ut med bmi på ca 20..... Men men... er vel ikke noe mening i å tenke tanken engang. Mitt STORE mål er å komme under 100 kg. 100 høres så forfærelig mye ut- 99 er ikke så ille........ men men uansett må vi nok bare ta tia til hjelp....... ingen vidunder kurer her i gården nei.

VI "snakkes" - håper du har hatt en flott helg.
BOGGI
Bilde
c.AuthorAlias ivalodia😊24. august 2002
Hallo blubbis :-)

Velkommen hit :-)
Og velkommen til kampen mot kiloene... en lang reise inn mot et slankere liv..det skal koste slit, tårer, noen utskeielser og gode resultater til slutt :-)

Ønsker deg en fortsatt god helg og ny fin slankeuke :-)
c.AuthorAlias Jojoen😃23. august 2002
Hei Blubbis :-)

Her får vi bare opp "fedme" for alle verdier over 30. For mange av oss er det veldig langt frem til nye vektklasser, så kanskje det hadde vært gøy med disse fedmeinndelingene også på denne siden.

Jeg er ikke så opptatt av de nederste verdiene da jeg ikke for egen del har noe ønske om å komme ned på verken 20 eller mindre.

God helg til deg også :-)

Klem fra Jojoen
😵141,5 kg

Ingen kommentar


Takk for alle innlegg!!! :o)
Det varmet mitt blubbishjerte. *ler*

Har ikke vært så flink som jeg burde idag, men det kommer seg.
Litt vel mye is med diverse sauser...

Til gjengjeld har jeg spist masse reker idag, og drukket lettbrus.
Man må da begynne et sted...?

Motiverende å se at dere andre er så flinke! :o)
I morgen kommer jeg kanskje sterkt tilbake med en plan?!!

God kveld til dere alle! :o)

Blubbis
😈141,5 kg

AAARGH!!!


Nå er det nok!

Blubbis :o)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset22. august 2002
hei:)

kan gpdt forstå deg, sånne dager er fæle.... men her inne får du støtte og motivasjon, og etter en uke er du godt inni det:)
gi deg selv lov å skeie ut feks på lørdagen, da har du større sjans for å lykkes. ikke få dårlig samvittighet, det har jeg lært på den harde måten (dvc opp 30 kg). bedre å unne seg litt enn å la det være forbudt, da får man mer lyst på:)

ha en flott dag:)

klemer fra Iset
c.AuthorAlias Trulte22. august 2002
Velkommen hit....sammen skal vi nok klare det !!

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Jojoen😉21. august 2002
Hei Blubbis :-)

Velkommen hit og lykke til :-)

Det var ikke så mange ord du begynte med, men det var tydelig at her er det ei som har fått nok og tar et svært viktig skritt på veien.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias boggi-😌21. august 2002
Hei og velkommen hit til oss!
Ønsker deg lykke til.
Tips og råd blir det nok masse vis av etter hvert.........
Har du noen metode du skal bruke eller ??

Kos BOGGI-
Bilde
c.AuthorAlias Molla😌21. august 2002
Heipådeg!
Velkommen! Det høres ut som du er motivert for å gjøre en innsats. Flott! Nå er du på veg til et nytt og slankere liv.
Håper du vil dele erfaringer, gleder og sorger med oss her inne, jeg gleder meg ihvertfall til å se hvordan det går med deg!
Lev lurt!
Slankeklem fra Molla
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.