Huff og huff
Nå er jeg drita lei av å være tjukk, og prøver igjen med en mini slankekur. Det kan jo holde hardt siden det snart er jul, men her er det snakk om skadebegrensning. Jeg vet jo at det kommer til å bli noen ekstra kilo i jula, og den store skrekken er å bli 90 kg. Det er liksom min store sperre.
Jeg vil prøve å bli 80 kg i første omgang så får vi se. Etter å ha satt til livs masse twist og potetskruer i kveld er det greit å start på ny frisk i morgen. Ikke sant?
Jeg vil prøve å bli 80 kg i første omgang så får vi se. Etter å ha satt til livs masse twist og potetskruer i kveld er det greit å start på ny frisk i morgen. Ikke sant?
takk for kommentaren selv om jeg ble sjokka når jeg så du ikke har skrevet siden 2 desember 01!! jaja....stå på
mvh Blubbå
Skal du følge en bestemt diett? Hvilke mål har du? Har du laget deg en "motivasjonsliste" for hvorfor du vil gå ned i vekt? Du kan kikke på min for å hente litt inspirasjon. Den ligger på den 3. dagen jeg skrev. Jeg forsøker en langsiktig plan med sunnt og magert kosthold, spiser ofte, trene regelmessig, og av og til være litt snill med meg selv. Jeg tar også kromtabletter for å minke søtbehovet.
Iallefall ønsker jeg deg lykke til. Du har allerede tatt første skrittet ved å bestemme deg! Kommer til å følge med deg!
Mange klemmer fra Beate