← Alle dagbøker
diarist.Alias

Blondie78

48 år175 cm78 innlegg 2002 0 følgere

Start87,0 kg
Sist80,0 kg
Endring−7,0 kg
BMI nå26,1
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. mai 200228. august 2002
❤️80,0 kg

Fant en vekt i dag..... i Kuala Lumpur...

I dag har jeg veid meg for foerste gang paa veldig lenge.
Var paa et shoppingsenter i KL, og der hadde de en vekt som man kunne maale baade hoeyde og vekt paa.
Jeg hadde akkurat spist en god frokost, og hadde sko og klaer paa da jeg veide meg, og da sto vekta paa 81.
Jeg har derfor trukket fra ca. 1 kg for klaer og sko, og jeg ligger rundt 80!
Wow! Jeg som trodde at jeg hadde gaatt opp en masse...
Har jo spist pommesfrites til middag nesten hverdag, og de siste dagene har jeg hatt dilla paa Malaysisk sjokolade med peanoetter....
Men jeg er kjempe fornoeyd jeg hvis jeg ikke har gaatt opp. Har ikke akkurat levd veldig sunt. Har jo vaert mye aktiv i varmen, saa det er sikkert en av grunnene til at jeg ikke har gaatt opp.

Regner med at vi tar fly fra KL til Bangkok i morgen. Saa faar vi en hel dag med shopping i Bangkok ogsaa foer vi drar hjem.

Hotellet vi havnet paa i natt var veldig faelt, kakelakker paa rommet, og det stinket.... Kostet ikke mere enn 140 kr da, men likevel. Har byttet hotell naa, saa jeg gleder meg til aa sove godt i natt uten aa vaere redd for smaa insekter... Dessuten trenger jeg en god dusj, er utrolig svett.
Veldig varmt!

Sto tidlig opp i dag... (Mye pga. det grusomme hotellet) og stakk opp i verdens hoeyeste bygg....
Fikk jo ikke komme helt opp da, men greit nok...
Bra utsikt!

Nei, naa skal jeg sjekke ut dagboekene deres! Ha en super duper dag i Norge da!

Klem fra Monica i Kuala Lumpur!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias nite28. august 2002
Hei der på den andre siden av kloden. Høres helt supert ut med spennende ferie. Nyt, kos deg, og ha det helt på G. Og flott at du ble positivt overrasket at du ikke var gått opp masse.

Møt sterkt igjen når du er tilbake, og så håper jeg du blir med på høstturen, som vi tidligere har snakket om.

Hilsen Nite her i det høye nord
😄80,6 kg

En hilsen fra paradis!

Hei alle sammen! Saa sitter jeg er nede i Malaysia og lurer fryktelig paa hvordan det gaar med dere. Har vaert 6 dager i PARADIS... Tioman island var bare heeeelt fantastisk! Dykket, snorklet og koste oss... Og ikke minst slappet av...
Paa den lille stranden vi bodde paa var det ikke bil vei engang, saa det var veldig deilig!

Naa er vi i Mersing, og skal ta buss til Kuala Lumpur i kveld. Fryktelig trist aa forlate den flotte oeya, men vi maa videre... KL er sikkert bra det ogsaa, selv om det er en stor by.

Slankingen min vet jeg ikke hvordan det gaar med, har ikke tatt hensyn til den i det hele tatt. Har spist alt jeg har hatt lyst paa, og heldigvis har de hatt Cola Light her nede, saa det er har i allefall vaert litt sunnere enn jeg hadde forventet.

Naa skal jeg se i dagboekene deres hvordan det gaar med dere, saa kommer jeg tilbake om noen dager med ny oppdatering paa vekta mi etter ferien!

Stor og varm klem fra Monica i Malaysia......
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz27. august 2002
Ahh! Gjett om jeg er misunnelig!? :p Selv om det er varmt og godt i gamlelandet om dagen, hadde det vært digg uansett å kose seg på en strand langt vekk herfra! *ler*
Kos deg masse masse!

Klem fra Keyz
😄80,3 kg

Hilsen fra Singapore...

Ja naa sitter jeg i Singapore, og dagen i dag har gaatt med til shopping!!!

Maten jeg spiser her nede er ikke akkurat sunn, men jeg koser meg....
Dessuten har jeg jo gaatt rundt i hele dag, saa det teller vel en del...

I kveld skal vi paa natt safarie... Spennende!

Slankingen er lagt litt paa hylla mens jeg har ferie.. Pepsi Max finnes ikke her nede, saa da blir det vanlig brus...

Haaper alle sammen har det fint, og at slankingen gaar bra.
Hadde litt problemer med aa komme inn paa dagboekene her nede fra, men dere faar i allefall en liten hilsen fra meg her.

Stoooor klem Monica
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉18. august 2002
Fint å høre at du er på plas i Singapore, da regner jeg med at turen gikk greit!! Her er været fortsatt bra, så det er bare å nyte det så lenge det varer!
Ha en fortsatt fin ferie!
Klem Elin
❤️80,3 kg

Pakket og klar....

Ja, nå sitter jeg på jobben... Og når arbeidsdagen er over, ja da bærer det av sted ut i den store verden..

Greide ikke målet mitt før ferien, men er jo bare 300 gram unna, så jeg er ikke så veldig lei meg... :)

Nå må jeg jobbe litt, har en del som må ryddes før jeg kan reise..

Ha en fin dag!!!

Kommer til å savne dere masse de neste 2 ukene!

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😀16. august 2002
God tur!!!!!!! Jeg krysser fingrene og håper dere kommer med på første fly!!! Bli brun og lekker... ikke tenkt alt for mye på slanking!! Vi snakkes igjen om noen uker!!
Klem Elin
c.AuthorAlias nite😌16. august 2002
God tur, og du, jeg liker innstillingen din vedr. at du ikke har klart målet du satt, men er fornøyd allikevel.

God tur, og kos deg

Nite
c.AuthorAlias Molla😌16. august 2002
Heipådeg!
Heldiggris som skal på tur! 300 g fra målet - innen du er ferdig med å rydde og slepe kofferter, så er de 300 g borte, så du kan godt si at du har nådd målet ditt! ;)
Ha en deilig ferie, vi kommer til å savne deg også!
Slankeklem fra Molla
😌80,4 kg

I morgen reiser jeg.... :)

Nå har jeg bare 2 arbeidsdager igjen før jeg skal reise...
Tror nok jeg kommer til å ha en del sommerfugler i magen i morgen..... :=)

Har ikke så mye nytt å fortelle....
Vekta går jo riktige veien, og jeg er forhåpentligvis ganske nærme 79-tallet i morgen...

Ha en fin dag!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz15. august 2002
God tur da! Gjett om jeg er misunnelig - og jeg er nok ikke den eneste! :o) Får trøste meg med at jeg har gått ned noen gram siden sist, samt at det tross alt er badetemperaturer i gode gamle norge enda og..
Kos deg masse masse i ferien din, og kom tilbake til oss med fornyet energi og styrke!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Betty😉15. august 2002
Hei Monica!

Vil bare ønske deg en riktig god tur i morgen! Jeg reiser tidlig lørdag morgen og jeg skal tenke på deg når jeg også er på ferie! Vi skal ikke gå så mye opp på to uker skal vi vel???

KOS DEG MASSE!!!

stor klem fra Betty
c.AuthorAlias Helena😉15. august 2002
Heldiggrisen!!! Kjempe kjempe god tur!! Jeg har fått fri i morgen, så da blir det i hvert fall langhelg på meg!!!
Stor klem fra Elin
c.AuthorAlias Linda😃15. august 2002
Gratulerer med vektnedgangen! Har vært på ferie i to uker så jeg begynner så smått å henge med her igjen nå.
Håper du får en deilig ferie, og koser deg med varmt vær og vann:) Misunner deg litt, Malaysia og Singapore hørtes slett ikke dumt ut!

Klem Linda
c.AuthorAlias nite15. august 2002
Se du går nedover. Snart er du nede på 7 tallet igjen. Har du skrevet hvor du skal reise. Ser bare at du skal bade og dykke.
Du må hvertfall ha superduper ferie, kos deg masse, og møt oss igjen når du er tilbake, vel har regnet ut at det er den 24/8, og på en uke kan du ikke få gjort så mye galt. Du har god tid til å ta opp slankingen, og nå et pent tall minus kg. før høsttreffet som blir 18-20 oktober, på Sjusjøen. Men dette er det nok mere informasjon om her inne når du er tilbake.

Kos fra Nite
😃80,6 kg

Tannlegen.... HJELP!

Bare en tur innom før jeg skal løpe til tannlegen.
Jeg skriver mer når jeg kommer på jobb...

Morgen kos Monica

----

Null hull hos tannlegen! Jippi! Hater å borre hos tannlegen!
Så jeg var ganske lettet da jeg gikk ut derfra...
Denne uka hadde jeg jo planer om å trene en del... Men nå nærmer ferien seg, og det er jo endel ting som jeg bare MÅ fixe før jeg drar... Skal jo vaske klær, pakke og sånn... Og det tar tid..

Var forresten ute å kjøpte meg en ny bukse i dag... Og det var en fryd! Jeg pleier alltid å syns buksene strammer, uansett så vide de skal være... Men denne gangen satt den perfekt... Den er XL da, men pga hoftenen mine må jeg ha en ganske stor størrelse!
Men jeg er happy, så lenge buksa sitter perfekt, uten å stramme både her og der!
Gøy!

Humøret mitt er fremdeles på topp! Har mye energi, føler at jeg ser bra ut, og jeg gleder meg jo til fredag!

Kommer til å savne disse sidene i ferien, men jeg får se om jeg ikke får sneket meg inn på en internett cafe i Singapore eller Malaysia og skrevet noen kommentarer i dagboka mi... :)

Nå skal jeg fortsette å pakke!

Ha en super kveld!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😛14. august 2002
Isj... stakkars deg... tannleger er slemme! Liker ikke det. Jeg sender deg positive vibber~~~~~~~~ og bedøvende vibber~~~~~
Klem Elin
😃80,9 kg

Godt humør! :)

Jeg er faktisk i godt humør. Føler at livet smiler til meg... :)
Føler meg frisk og opplagt, og jeg føler at jeg ser bra ut!

Snart er det ferie også! Og det gleder jeg som en unge til..
Skal dykke,bade, sole meg, og oppleve en ny og fremmed kultur!
:)

Ha en super dag!

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😀13. august 2002
Sååååå kooooseeeliiig var det å skravle litt, nå går jeg og spiser litt pastasalat og ser på TV, snart Judging Amy!!!
Vi snakkes
Klem Elin
c.AuthorAlias Betty😉13. august 2002
Hei Monica!

Vil bare si takk for hyggelig chat i dag! Veldig koselig å chatte litt!!!

Syntes du er veldig flink om dagen og det er så godt at du er i godt humør og har det bra!! Og nå reiser vi snart på ferie begge to og det skal bli godt!

Stor klem Betty
c.AuthorAlias Alijana😃13. august 2002
Så fint du har en bra dag!
Og nå skal du snart reise også...Heldiggris...
Kos deg videre!
Klem Alijana
c.AuthorAlias Helena😌13. august 2002
Det hjalp masse, tusen takk Monica!! Jeg lover herved å ikke spise sjokolade (eller nutrilett bar) i dag! Hvis jeg får lyst på noe, skal jeg drikke et glass tab xtra, og vente i 5 minutter. Hvis det ikke hjelper skal jeg legge meg... (jeg har en tendens til å miste kontrollen sent på kvelden)! Vel, jeg skal trene i dag etter jobb. Kun kondisjon i dag!! Skal være kjempeflink, da blir jeg så glad etterpå!!
Ny klem fra Helena
c.AuthorAlias Helena😃13. august 2002
Du er så heldig som skal på ferie!! Jeg begynner på skolen neste uke jeg... send litt godt humør til meg!!
Klem Helena
🐷81,2 kg

Kortvarig lykke....

...79,5 kg i går og rett oppover igjen i dag....
Som forventet egentlig, for jeg har virkelig kost meg i helga med ALT som er usunt!

Men jeg har hatt det fint i helga...

Jeg får jobbe nå... og så kommer jeg tilbake sterkere senere...

Skal forresten trene på SATS igjen i dag!
----

Nå har jeg vært på SATS og trent squash 1 time med typen! Ikke verst... :)
Digg å ha han med for en gang skyld! Han vil som regel ikke være med å trene! :)
Håper på litt nedgang til i morgen!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH😉12. august 2002
God morgen!

Ja ja så gikk det litt opp igjen i dag, men men de sier jo at raske kilo på er raske kilo av! Det er jo også viktig og kose seg litt innimellom også!

Så om et par dager er det nok borte igjen skal du se! Håper du får en super slankedag i dag!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
❤️79,5 kg

Fylla har skylda.......

...faktisk!

Da jeg trampa på vekta i dag tidlig... Små dårlig etter gårdagens fest måtte jeg se to ganger!!!
79.5!!! Fantastisk!

Men jeg var på fylla i går, har kost meg med en del snacks...
Så jeg tipper at vekta fyker opp i morgen!
Har jo ikke vann igjen i kroppen, og er fryktelig tørst!!!!

Uansett, 70-tallet finnes på vekta mi! Nå er det bevist!

Så om vekta viser 81 i morgen, så er jeg uansett happy!

Stor søndagskos fra fylletrollet Monica

----

Åh nei... i dag har jeg bare spist usunt!
Pizza til middag....
Litt sjokolade og noe annet godt..
potetgull...

Bye bye 79-tall, velkommen tilbake 80 tall....
Må nok slite med 8-tallet en uke til etter disse utskeielsene..

Men jeg trengte litt snop i dag... Er jo tross alt tom for energi etter fyllekula i går!

:)

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Betty❤️11. august 2002
GRATULERER!!!!!!!!!!!

Flott Monica, endelig så du 7-tallet! Der se du, jeg viste du ville klare det! Flott!!!

Jeg har hatt utskeielser i helgen,men fra i morgen er det smalhans igjen! Vi får ta en supersunn uke nå før ferien. Jeg reiser lørdag og gleder meg! Det gjør vel du også???

Grattis igjen og go klem fra Betty!
c.AuthorAlias Keyz11. august 2002
Hei og gratulerer! Bra jobba :o)
Ha en forrykende fin søndag!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Helena😌11. august 2002
Utrolig morsomt, 7 tallet finnes hos meg også!! Da vet vi det!!! Selv om det kanskje går litt opp igjen til i morgen, så er du i hvert fall på vei nedover!!!
Søndagsklem fra Helena
😄80,6 kg

Litt lei av 80 tallet nå men......

...jeg skal da holde ut!
Har enda ikke gitt opp håpet om at 7-tallet snart skal vise seg på vekta mi.
(Hvis 7-tallet finnes på vekta mi, det er jo ikke sikkert?! hehe...)

Deilig med lørdag, sove lenge, tusle rundt i huset, ikke noe stress...

Tenkte jeg skulle ta meg en tur på SATS i dag, eller i allefall være aktiv og få trim!

Ikke så mye å skrive i dag...
Må nevne at jeg skeia litt ut i går...
Spiste "light" potetgull.... og drakk Pepsi max...
Men jeg koste meg med det!!!! :)
Og jeg angrer litt, men ser ikke på det som noe stor utskeielse...

Ha en fin dag!

Klem Monica

****
Huff.. jeg skrøt jo så uhemmet tidligere i dag om at jeg skulle på SATS evt. sykle...
Jeg har ikke gjort noen av delene... Takket være min samboer som greide å ødelegge min inspirasjon...
Vi diskuterte hva vi skulle gjøre i dag sykle og bade osv...
Han klagde på at han hadde så mye som måtte gjøres her hjemme... (rydding i bod osv.)
Da sa jeg at jeg skulle dra på SATS... Så begynte han å klage over at jeg ikke gjorde noe hjemme og at jeg hadde så mye fritid... (Han mener han ikke har noe fritid fordi han alltid holder på å fixe på huset)
Så da var det gjort... Jeg ble hjemme og rydda litt i stede...

Irriterer meg hvor lite som skal til. Bare en dum kommentar..
Og så er alt humøret ødelagt!
Så i dag har jeg ikke fått vært ute i det fine været, vært inne og rydda...

:(
Hater sånne dager!

Får besøk av noen venninner i kveld, og vi skal sitte på verandaen og ta et par pils (ikke bra).. Det blir nok koselig!

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😄10. august 2002
Jeg er overlykkelig i dag, og det synes jeg du skal være også!!! Jeg er nede på 80,3 (har bare vært der en dag før) og du er på 80,6 (ikke vært der før!!). Flinke er vi!! Hvis tallet syv eksisterer på vektene våre, så ser vi det snart. Og da kan vi slette 8 tallet!!!
Lørdagsklem fra Helena
c.AuthorAlias Helena😄10. august 2002
Jeg er overlykkelig i dag, og det synes jeg du skal være også!!! Jeg er nede på 80,3 (har bare vært der en dag før) og du er på 80,6 (ikke vært der før!!). Flinke er vi!! Hvis tallet syv eksisterer på vektene våre, så ser vi det snart. Og da kan vi slette 8 tallet!!!
Lørdagsklem fra Helena
😃81,1 kg

Fredag og 1. uke til FERIE!!!!

Åh... jeg gleder meg sånn til ferien.. Hadde jo håpet å være under 80 kg før jeg reiste. Men det ser ikke ut som jeg skal nå målet mitt.
Men jeg tar det ikke så tungt, selv om det er ganske irriterende..
Jeg kjenner at musklene mine har blitt litt "hardere" etter treningen i går... Ganske deilig følelese.

Nå sitter jeg på jobben og her var det jammen masse telefoner.. Så jeg tror nesten jeg må avslutte nå!

Ha en fin dag!

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😃9. august 2002
Hei!
Hvis du står på tror jeg du kommer under 80 før ferien begynner. Og uansett om du ikke gjør det, så har kroppen godt av treningen, og ser bedre ut også. (jippi!) Som du sier er musklene dine allerede blitt "hardere"...
Hvor lenge skal du være borte forresten?
Klem Alijana
c.AuthorAlias Pernilla😃9. august 2002
Hei hei!

Skjønner godt at du lengter etter ferie. Har jobbet 5 dager nå etter min 3-ukers ferie og jeg er allerede lei.... Hmm, du får bare nyte helgen og telle dager, og så kan du ta deg en velfortjent ferie.

God helg!

Klem, Pernilla
c.AuthorAlias RH😄9. august 2002
Hei på deg!

Å så godt da med bare 1 uke igjen! Ser du holder nedtelling sånn som meg! :-)

Det blir iallefall en velfortjent ferie etter at du har vært såååå flink til å slanke deg! Også en ting til med ferien er at den gir en sånn ekstra giv når du kommer hjem igjen!

Håper du får en super tur, sier det litt tidlig jeg men må jo passe på at jeg ikke glemmer det vet du!

Ha en super duper helg!

Mange gode slankeklemmer fra Rikke
Bilde
c.AuthorAlias Helena😃9. august 2002
Så heldig du er som skal på ferie, jeg er bare kjempeglad for at det er fredag og jeg skal ha fri i to hele dager!! God ferie!!
Stor klem fra Helena
c.AuthorAlias Bonita😀9. august 2002
Åh, så heldig du er som ikke har hatt ferie enda!
Jeg er tilbake på jobb idag, etter 4 uker og 2 dagers ferie - nedtur!!
Du kan klare 1 kilo på en uke, men uansett har du vært kjempeflink!! Vær stolt av deg selv ;-)
God helg fra Bonita :-)
😄80,9 kg

Herlige dager!

I går var en ganske deilig dag...
Etter jobb dro jeg og typen og tok et kveldsbad.... Skikkelig varmt i vannet, og sola var t.o.m gått ned bak fjellet så den varma heller ikke.
Så da fikk jeg trim i form av svømming... :)

I dag skal jeg på SATS å trene igjen. Skal bli ganske godt faktisk.
Skal gjøre ALT jeg kan for å greie å komme ned på 7 tallet! Har jo 900 gram igjen nå... Og det må jeg vel greie å gå ned snart?!

(Litt frustrert...hadde trodd jeg skulle greie det denne uka)

Håper dere får en fin dag!

......

I am back... måtte bare fortelle at jeg dro å trente i dag! Wow! Er litt imponert over meg selv. 1 times trening på SATS.
Det hjelper på! Får bare håpe at det kan hjelpe meg nedover i vekt nåda!

7 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit9. august 2002
Hei Monika!

Og takk for hyggelig kommentar!
Endelig ferdig med å rense 15 liter blåbær! Puh! Litt av en jobb. Først var vi i marka i 4,5 timer!!! Deretter var det 3 timer før bæra var i frysern. Er spent på vekta i morgen. Har iallfall fått trim nok i dag. :-)
Jeg skal love deg en ting; innen lørdag så er du under 80, helt sikkert!!! Med det treningsopplegget ditt, så når du det, vet du! :-)

Ha en fin helg!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Keyz8. august 2002
Se! Du har jo allerede gått ned en halvkilo fra i går. Du vipper ned på 70-tallet snart vet du :o)
Av og til sitter kiloene hardere. Tror kanskje jeg har lest et sted at etter hard trening kan det hende man går litt opp i vekt faktisk, fordi kroppen holder igjen på saker og ting for å 'reparere' musklene. Jeg aner ikke om dette medfører riktighet. Men om det er riktig, så vil man altså ikke se resultatene av trening før et par dager etterpå. Jeg liker den tanken jeg. Virker litt logisk. Men det er godt mulig alt bare er i hodet mitt. Man kan aldri vite med meg, tross alt :p
Ha en fin helg! Jeg har bada i dag (og skjært meg under beina - trenger badesandaler!!) og skal bade i morgen :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Monica1238. august 2002
Hei og takk for kommentar. Jeg har også nettopp trena. Det ble ergometersykkel. Kjempesliten, men stolt! Vi er vel bra flinke jja......
c.AuthorAlias Alijana😃8. august 2002
Hei igjen!
Hyggelig å chatte med deg :)
Som jeg sa, så kommer vektnedgangen din, jeg lover! Tenk bare på alt du har "mistet" allerede, du er jo på goood vei! Og det er ikke langt igjen til under 80 nå! Du klarer dette helt fint!
STÅ PÅ - nå går det nedover! ;)
Klem Alijana
c.AuthorAlias Monica1238. august 2002
Gi deg selv noen dager til så er du på 70-tallet vet du!! Du er jo så nærme, må ikke gi opp nå nei...
c.AuthorAlias Helena😌8. august 2002
Det høres deilig ut med kveldsbad!! Skulle ønske det var meg. I stedet sto jeg og svetta over en dør i går.... Vi skulle ta av maling lim og tapetrester.... og jeg kan fortelle at malingfjerner er sterke saker, svir som f hvis du får det på huden! Vi brukte selvfølgelig hansker, men alikevel!! Malingen løsna greit men det var litt av en jobb alikevel!!

Jeg føler vi er litt i samme båt med de bedritne vektene våre...!! Jeg skal veie 77 1. september, så snart må solen smile til meg!! Jeg får snart mensen og det merkes, jeg er så godtesjuk at jeg nesten går på veggen!! Men det er bare å prøve å unnga den verste fråtsinga, så overlever jeg nok!!

Ha en fortsatt fin slankedag!
Klem Helena
c.AuthorAlias RH😉8. august 2002
God morgen!

Bare vent og se! Dette 70 tallet dukker nok straks opp på vekten din! Det er jeg bombe sikker på! Du gjør jo en super duper jobb med denne slankingen og står på og trener osv så må du ikke glemme at muskler veier mer enn fett da! Men det vet du jo allerede!

Hørtes godt ut med den dukkerten din i går! Ha en super duper tur på SATS i dag og ha en kjempe fin slanke dag!

Mange stå på klemmer fra Rikke
👻81,4 kg

Ble så frista av vekta....

....og jeg angrer...

Jeg har gått opp! Jeg som var så sikker på at jeg skulle se nedgang etter treninga denne uka, og sunn mat! Men neida...
Men jeg har følgende ting som "trøster" meg litt:

*Trening = muskler, veier mer enn fett
*Magen = har litt "stopp" i systemet
*Mensen = føler at jeg kanskje holder på en del vann

Så da er det bare å stå på videre! Jeg skal ned under 80!!!!
Helga som kommer skal blir kjempe sunn! Ingen utskeielser!

Blir jo litt deppa når jeg ikke ser vektnedgang da....

Jeg skal stå på å trene hver dag denne uka. Rollerblades i dag, SATS i morgen og kanskje rollerblades på fredag.
Om jeg ikke går ned så får jeg i allefall masse muskel, og da blir i allefall fettet som henger og slenger fastere!
Og jeg ser bedre ut!

Når jeg ser meg i speilet nå er jeg ganske fornøyd faktisk, tør til og med å gå med singleten inni buksa nå uten at det ser fælt ut.
Har helt til nå alltid dekket til hoftene, fordi jeg har syns det har sett så fælt ut.
Men det trenger jeg ikke lengre! Herlig!

Håper alle har en strålende dag!

:)
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz7. august 2002
Hei!
Du er så flink! Ikke mist motet selv om vekta ikke beveger seg nedover. Som du sier: muskler veier mer enn fett men tar mindre plass :o) Dessuten er det jo perfekt å dra ut og bade i det været vi har nå. Kan ikke forstå annet enn at man forbrenner noen kalorier ved å svette i sola samt svømme noen tak - svømming er jo dessuten dødsbra trening!
Jeg er sikker på at nedgangen er rett rundt hjørnet! Kos deg i sommervarmen! :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias Betty😉7. august 2002
Hei på deg!

Takk for koslig kommentar i dagboka mi, trengte oppmuntringen! Skjønner at du trenger litt støtte også nå. Kjedelig når vekta går opp eller står bom fast. Men husk at det du ser i speilet teller vel så mye og det er godt at du er fornøyd med det! Stå på!

Nå blir vi med i vektkonkurranse i 80 kg klassen så jobber vi oss nedover sammen!

Stor klem fra Betty!
c.AuthorAlias Helena😉7. august 2002
Jeg setter i gang ny vektkonkurranse for oss i 80 kilos klassen. Veiedag blir som før torsdag. Hvis du vil være med er det bare å skrive en kommentar i dagboka mi, og "stikke" innom med oppdatering torsdagene fremover!
Klem Helena
c.AuthorAlias MonicaR😌7. august 2002
Hei Blondie78! Det er sykt irriterende når vekta står stille selv om man trener og spiser lite. JEg har stått nesten på stedet hvil i en uke nå. Men hold ut, det kommer plutselig og brått. Jeg har samme hofte-trøbbelet, målet mitt er å kunne gå i skjørt uten å se fæl ut. Ha en god dag og ikke gi opp!

Klem fra Monica
😉80,7 kg

En ny dag, og strålende vær!

Åh... jeg er så spent på veiinga på torsdag!

I går var jeg å trente på SATS, det var deilig. Og jeg kjenner i dag at muskelene har jobba! :)
Så var jeg på kino etterpå, uten snop!!! Har ikke vært på kino siden jeg begynte å slanke meg.... Men før MÅTTE jeg ha et eller annet når jeg var på kino!
Så i går var jeg flink!!!!!!

Skal lage meg sunn middag hele denne uka, og så håper jeg at jeg har gått ned når jeg setter foten min på vekta på torsdag!
Er redd jeg blir skuffa, men jeg skal i allefall gjøre mitt beste for at jeg skal få sett resultater.

Håper alle får en fin dag!


------
Dagens trening:
1 time på rollerblades...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😃6. august 2002
Så flink du er!! Jeg var også på SATS i går, faktisk utrolig deilig og svette litt! Skal minimum trene to ganger til denne uke, jeg tviler litt på at det blir mer for det er jo så fint vær!! Jeg skal rett ut og sole meg etter jobb!! Gleder meg!!! 6 timer til!!
Det blir spennende med veiing på torsdag da!! Skal komme innom og sjekke!!
Klem Helena
😌80,7 kg

Kampen begynner igjen!

Denne helga har vært "anti" slanke helg... Har ikke brydd meg så veldig mye om hva jeg har puttet i munnen...
Har vært bortreist i helga, og da blir alt som har med mat å gjøre snudd på hode.

Har ikke veid meg i dag... Tenkte jeg skulle vente med det til torsdag. Har tenkt å veie meg 1 gang i uka. Er nemlig utrolig lei av at vekta skal få bestemme humøret mitt hver eneste dag.
Det er fryktelig slitsomt!

Så jeg skal prøve å se om jeg greier meg... Blir jeg alt for nysgjerrig, så kan det jo hende jeg veier meg litt før da!

Helga har vært super! Har opplevd en masse, dessuten traff jeg mange gode og gamle venner på fredag. Og vi festa drakk og koste oss!
Hadde ikke dårlig samvittighet for hverken alkoholen eller maten. Måtte kose meg litt...
Men fra i dag av er det fullt kjør igjen!

Skal på SATS etter jobben i dag, og jeg gleder meg til å få rørt litt på meg.
Så skal jeg på kino i kveld med ei venninne og det blir koselig!

Håper alle sammen har hatt ei fin helg! Men nå er det ei ny uke og vi må kjempe oss videre nedover!!

***Kooooooz***

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😃5. august 2002
Hei!

Ja, nå er jeg fit for fight igjen, jeg også.
Endelig er de verste utskeielsene over for denne gang. Håper jeg. Neste utfordring blir f.k. søndag når vi skal feire bursdag her.
Vi får satse på ekstra trim fremover.

Ha en fin dag!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias pERNILLA😉5. august 2002
Hei hei! Ojj, du er farlig nære 7-tallet no, dette klarer du helt sikkert til neste konkurranse. Var innom Augusta som har holdt konkr mens jeg var borte og det er ledelsen er på vel -2 kg, så du har ennå litt tid på deg, men jeg er helt sikker på at du klarer det innen ny konkurranse start. Bare stå litt ekstra på så blir belønningen en helnytelse! Jeg lover, erfaringen er ennå fersk!

ha en fin dag så lenge da!

Klem, Pernilla
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.