← Alle dagbøker
diarist.Alias

Bjellesauen

49 år165 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist72,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå26,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. mars 200226. april 2002
😌72,0 kg

På an igjen...

Nå er jeg tilbake, holdt ikke ut lenge sist gang nei.. Det ble for hardt. Har begynnt på Noka dietten for 3 dager siden. Synes faktisk at det ikke er så ille, føler meg ikke slapp og sånn. Smaker ikke så verst heller. Føler meg motivert, men har dårlig tid til å bli kvitt noen kilo. Skal i bryllup om to uker, og kjolen jeg skal ha på meg ser ut som et sprengt pølseskinn!
71,0 kg

Veier fremdeles 71 kg..........

..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor23. mars 2002
STÅ PÅ :O)
71,0 kg

Kvinnedagen i dag

Har ikke gått på tur i dag, må skjerpe meg..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias bollapinnsvin12. mars 2002
Fikk du gått deg en tur da?? Jeg har og alltid store planer om å gjøre det, men det er så lett å finne en unnskyldning for å slippe:) Men men du får ha lykke til videre:)
71,0 kg

har`kje vært flinke i dag....

I går da jeg registrert meg, gikk jeg på vekta om kvelden med klær på. I dag morges veide jeg meg igjen - 71 kg!!!!!!

Har spist litt mer enn planlagt i dag, men går til sengs sulten - så ingen kilo kan snike seg på. Samboeren har stekt seg 4 (!) hamburgere som han stapper i seg, mens jeg har lurt meg til pcèn for å slippe å se på. Men lukta kjenner jeg....er sulten...Har prøvt klær i dag og, er fremdeles motivert. Til og med kne høye støvletter passer ikke..
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bjellesauen8. mars 2002
Takk for innleggg! Teller ikke kalorier, men prøver å tenke over hva jeg spiser. Er ikke så glad i knekkebrød å sånn, men har kjøpt inn epler.
c.AuthorAlias Tiram-Eså8. mars 2002
hei Bjellesauen
Du kan jo lage deg en salat burger i stede for hamburger. Å legge seg sulten er ikke noe særlig.....
Hilsen Tiram-Eså
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
heisann:)
du skal da ikke være sulten....det betyr lavt blodsukker og er ikke bra. forbrenningen øker ikke heller når du sulter deg...
teller du kalorier? i så fall, hva ligger du på totalt daglig?
det er mange ting du kan spise som ikke legger seg som fett. ta feks et knekkebrød til kvelds. eller to.
eller kag en fruktsalat? eller en rett-i-koppen.
jeg er aldri sulten lenger, men vekten går ned uansett. og hvis du leser dagbøkene her inne, så ser du at de fleste spiser seg gode og mette hver eneste dag, mens vekten raser ned. lov meg at du spiser!!!!! hehe.
hilsen Iset.
73,0 kg

Nå e eg i gang!

I dag er starten på et sunnere og slankere liv. Målet mitt er å komme ned i 68 kilo i første omgang, får se om jeg klarer det først. Skulle kjøpe klær i dag, uten hell. Hvis jeg mister motivasjonen er det bare å reise ut for å kjøpe klær - ingenting passer lengre...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete7. mars 2002
Hei og velkommen hit.
Klesbutikker kan være den beste motivasjonsfaktor som er for å komme seriøst i gang med slankinga.
Så vri det til noe positivt.
At klesbutikkene selvsagt skulle hatt alternativer til det anemiske idealet, er selvsagt, men det blir en annen diskusjon.
Det gjelder å bruke noe negativt til noe positivt.
Om noen måneder nå kan du gå tilbake til de samme butikkene og triumfere!! Det blir jo gøy!!!
Har selv gjort det opptil flere ganger, etter at jeg nå har gått ned 14 kilo siden i fjor, 3,5 kilo av dem på disse sidene.
Så bare stå på,og lykke til videre!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.