På an igjen...
Nå er jeg tilbake, holdt ikke ut lenge sist gang nei.. Det ble for hardt. Har begynnt på Noka dietten for 3 dager siden. Synes faktisk at det ikke er så ille, føler meg ikke slapp og sånn. Smaker ikke så verst heller. Føler meg motivert, men har dårlig tid til å bli kvitt noen kilo. Skal i bryllup om to uker, og kjolen jeg skal ha på meg ser ut som et sprengt pølseskinn!
Kvinnedagen i dag
Har ikke gått på tur i dag, må skjerpe meg..
har`kje vært flinke i dag....
I går da jeg registrert meg, gikk jeg på vekta om kvelden med klær på. I dag morges veide jeg meg igjen - 71 kg!!!!!!
Har spist litt mer enn planlagt i dag, men går til sengs sulten - så ingen kilo kan snike seg på. Samboeren har stekt seg 4 (!) hamburgere som han stapper i seg, mens jeg har lurt meg til pcèn for å slippe å se på. Men lukta kjenner jeg....er sulten...Har prøvt klær i dag og, er fremdeles motivert. Til og med kne høye støvletter passer ikke..
Nå e eg i gang!
I dag er starten på et sunnere og slankere liv. Målet mitt er å komme ned i 68 kilo i første omgang, får se om jeg klarer det først. Skulle kjøpe klær i dag, uten hell. Hvis jeg mister motivasjonen er det bare å reise ut for å kjøpe klær - ingenting passer lengre...