← Alle dagbøker
Bingo
50 år179 cm11 innlegg
2002
0 følgere
Start86,0 kg
Sist86,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå26,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka hei igjen
kun inom med en oppdatering.. har mye å gjøre,og derfor liten tid til å gå innom denne siden.. skal prøve å ta det igjen seinere.
gjeeeeeeeeeeeesp
bare innom for å si god morgen og ønske deg en fin dag! (",) KooZ bingo
På arbeid igjen då..
Trøtt i dag ja. det e sånn som skjer etter å legge seg klokkek 2, om natten og våkne for fullt klokken kvart over 4. For så å gå på jobb, og deretter slite med vettapparater og i tillegg gå tur på 2 timer. gjeeeeeespppp %) åsså e det trening igjen etter jobben i dag også. hadde vært deilig å gi f.... men skulker man først en gang, e det så lett for å fortsette med det, så det blir sikkert til at eg går og trener likevel.
Ønsker alle en riktig fin dag. (",) KooZ bingo
Kjappturinnom
Gudd Mørning! Kvart over halv åtte og solen skinner og fuglene har plystret med meg i hele natt! ;)) Ka mer kan eg ønske meg?
E bare kjapt innom med en vektoppdatering, og for å ønske ALLE en SCHÆMPEFIN dag! Tar kanskje en tur innom seinere. ;) CYA!
(",) KooZ bingo
EN av to e ikkje så galt.. ;)
Fyttirakkerfanten! E gått opp siden sist! Enda jeg spiser mindre og trener mer! Kan være fordi det har blitt en go del vektløfting i det siste? Men ett pluss er det i dag allikevel: Har nemlig greid å kneppe igjen en del av de gamle buksene mine! Jippiiii! eg ville jo både gå ned, og bli slankere rundt livet, men en av to er jo bra det også! ;)) (",) KooZ bingo
E jo fint vær i dag også!
Gudd Mørning folkens! litt sein på siden i dag, klokken er halv 8, men var oppe kl 6, så ka gjør vel det? Kjenner at formen e tilbake, 2 timer trening i går,og det var heeeerlig! Blir ikke så store vekttapet under treningen, men har jo et håp om å få plassert flesket til litt andre steder enn rundt livet! KniZ ;) Ellers e det himmelsprett i morgen, og da er alt stengt.. Får vel trimme xtra i helgen då. Ønsker alle en SCHÆMPEFIN dag, og håper dere får brukt fridagen i morgen til noe koZelig! (",) KooZ bingo
Å for en strålande morgon!
Hei og god morgen! ;) Ikke så mye nytt siden i går, men ka gjør no det? Solen skinner og fuglene synger og humøret helt glitrende! Og då e jo alt bare velstand! ;)) E egentlig bare innom for å ønske alle en fin dag. Håper dere også har det bra i dag! (",) KooZ bingo
Blåmandag!!!!
Hrmf.. vekten har gått opp, til tross for lite mat.. Men er røykfri ennå, å det er ikke så vanskelig å væra røykfri og spise lite, selv om jeg var redd det skulle gå rett til HELV...... men nå blir det jo extra enkelt å holde seg unna, for det kom et dundrende avslag på bostøtten i helgen. Det betyr i praksis et livsopphold på ca 1000,- pr mnd delt på 3 personer. virker som offentl. kontorer vil hjelpe meg med slankingen, og begynner med lommeboken? Skulle kanskje takket dem, men det var jo fett jeg ville bli kvitt! Får vel prøve å ta det med godt humør uansett! Bør vel være enkelt å bli både tynnere og røykfri da.. eller?? Håper alle får en fin dag. (",)
Endelig helg!
Mange ting på gang nå. hadde 2 timer på helsestudio i går, og det merkes. Skal svømme i kveld, og det blir godt, for da får jeg løst opp litt tror jeg. Høynet oddsen på slankingen ved å stumpe røyken i går. Lurer på hva det ender opp med? Var jo forrige røykekutt som føte til dette i det hele tatt! Menmen, er jo gøy med ekstra utfordringer! ;) Skal på vekten i dag, for første gang på en uke! Er spent på resultatet. Ha en go helg, alle! KoZ Bingo
Endelig mat igjen!
Ble gla når jeg fant kommentaren fra Else for 5min. siden. Er så lei pulver at det er til å spy av... URK! Men nå blir det slanking med mat også! YAHOOO! Blir spennende å sjekke vekten i helgen, for har ikke vekt hjemme.Har ført opp vekten fra sist gang, siden jeg ikke har fått veid meg siden da. Har en følelse av at det vil se bra ut, for buksene er ikke så trange som de var.. ;)) Ha en GO dag folkens! CYA
Fast føde snart?
Tralala og godt humør i dag og! ;)) men er lei pulvermat.. noen ideer til rask vektred., men med FAST føde? en eller annen som kan gi et råd?