← Alle dagbøker
diarist.Alias

Bingo

50 år179 cm11 innlegg 2002 0 følgere

Start86,0 kg
Sist86,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå26,8
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. april 200224. mai 2002
😌86,0 kg

hei igjen

kun inom med en oppdatering.. har mye å gjøre,og derfor liten tid til å gå innom denne siden.. skal prøve å ta det igjen seinere.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️24. mai 2002
Grabba med ny vektklasse! Lykke til videre ANNE
🌙87,5 kg

gjeeeeeeeeeeeesp

bare innom for å si god morgen og ønske deg en fin dag! (",) KooZ bingo
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M😊15. mai 2002
Takk og det samme....!!!!
Lurer svært på om nutrillett barer gir noen resultater !!!Så jeg får prøve en stund og se.
Det er jo det eneste som hjelper, det finnes jo tusen meninger om en ting.... Klem Line
👻87,5 kg

På arbeid igjen då..

Trøtt i dag ja. det e sånn som skjer etter å legge seg klokkek 2, om natten og våkne for fullt klokken kvart over 4. For så å gå på jobb, og deretter slite med vettapparater og i tillegg gå tur på 2 timer. gjeeeeeespppp %) åsså e det trening igjen etter jobben i dag også. hadde vært deilig å gi f.... men skulker man først en gang, e det så lett for å fortsette med det, så det blir sikkert til at eg går og trener likevel.
Ønsker alle en riktig fin dag. (",) KooZ bingo
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete😉14. mai 2002
Hei!
Nei,det er ikke alltid like fristende å dra seg til trening når sola steker og våren kaller på deg med alle midler!!!
Men jeg er med deg på tankegangen din.
Jeg våger heller ikke sluntre unna.
Det er nemlig ganske behagelig ikke å trene også, men som du sier- det kan like lett bli en vane som det treninga blir når man først blir hekta på det.
Så vi får stå på tror jeg!
Jeg skal i alle fall på time klokka 18.00 i kveld.
Liker arrangerte timer, da er det noen andre som peser deg igang og drar deg med-herlig!!!!
Og så er det jo en egen følelse den etter trening da....
Kan liksom sette seg i gostolen med goooood samvittighet.
Heier på deg jeg!!!!
😉87,5 kg

Kjappturinnom

Gudd Mørning! Kvart over halv åtte og solen skinner og fuglene har plystret med meg i hele natt! ;)) Ka mer kan eg ønske meg?
E bare kjapt innom med en vektoppdatering, og for å ønske ALLE en SCHÆMPEFIN dag! Tar kanskje en tur innom seinere. ;) CYA!
(",) KooZ bingo
😄89,0 kg

EN av to e ikkje så galt.. ;)

Fyttirakkerfanten! E gått opp siden sist! Enda jeg spiser mindre og trener mer! Kan være fordi det har blitt en go del vektløfting i det siste? Men ett pluss er det i dag allikevel: Har nemlig greid å kneppe igjen en del av de gamle buksene mine! Jippiiii! eg ville jo både gå ned, og bli slankere rundt livet, men en av to er jo bra det også! ;)) (",) KooZ bingo
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH😉11. mai 2002
Hei på deg!

Dette viser jo bare at du har gått ned i cm selv om vekten har økt litt. Husk at muskler veier mer enn fett. Ta ett målebånd og mål deg da vel slik at du vet hvordan det går! Eller du ser jo det på buksene dine da, det går jo igjen nå! KJEMPE BRA!!

Stå på og ha en super slankehelg!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias trixi😉11. mai 2002
Tjobing(o), eg e fudle...
Ha ein fine natt/dag
Klem fra trixi
😉87,0 kg

E jo fint vær i dag også!

Gudd Mørning folkens! litt sein på siden i dag, klokken er halv 8, men var oppe kl 6, så ka gjør vel det? Kjenner at formen e tilbake, 2 timer trening i går,og det var heeeerlig! Blir ikke så store vekttapet under treningen, men har jo et håp om å få plassert flesket til litt andre steder enn rundt livet! KniZ ;) Ellers e det himmelsprett i morgen, og da er alt stengt.. Får vel trimme xtra i helgen då. Ønsker alle en SCHÆMPEFIN dag, og håper dere får brukt fridagen i morgen til noe koZelig! (",) KooZ bingo
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi🙁8. mai 2002
Frihelg? Hvilken frihelg? hihihi
Kan du sende meg en frihelg om du ser en?
jeg vil og ha frihelg...

( frihelg er noe som ikke eksisterer i min verden det..hihi)
c.AuthorAlias trixi😄8. mai 2002
Takk for kommentar, det er digg innimellom lesinga!
Vel, hvor energien kommer fra?
KAFFE.KAFFE.KAFFE og litt mer KAFFE

Jeg venter meg vel egentlig ikke den store nedgangen nå i examensperioden..Jeg får jo ike tid til å trene noe..( med unntak av å løpe ræven av meg på jobb da..). For dumme meg, har sagt ja til å jobbe alt for mye fremover... MEN MEN...det går vel alltids på en måte..

Stakkar sambis, han har jeg ikke sett siden torsdag( vi jobber begge i turnus), tenk at han går glipp av sine 11 kilo lettere kvinne..hihi

Nei, nå bare kødder jeg, man blir sånn av kjipt pensum, masse kaffe og litt for mye nikotin...hihi

Ha en flott dag, håper flesket har flyttet seg litt da..hihi
Neida.. du får nok fine resultater av all treninga, og etterhvert øker forbrenninga og..så snart begynner du å tusle nedover i vekt.

Ha en fin dag, igjen.
Klem fra trixi, med forbehold om alvorlige skrivefeil..hihi
c.AuthorAlias ann-merete😃8. mai 2002
Hei!
Ja, treninga er alfa og omega for meg også.
Faktisk så mye at da jeg kom hjem fra treninga i går,på vårens herlige solfylte dag,fikk jeg følgende kommentar av minstedattra: "Du er dum du,se mamma-nå er sola nesten borte!"
Hadde dårlig samvitighet allerede da jeg dro, og den ble følgelig ikke noe bedre da jeg kom hjem!!!!
Men jeg setter treninga foran veldig mye,nettopp for å forme kroppen litt mer enn bare slankinga alene får til.
Skal se vi blir fine til slutt!!!
Om det er verd alt som underveis må ofres av godvær og samvær med familien, vil jo gjenstå å se.
Det har alltid vært min hobby og fristed fra hverdagens kjas og mas,så treninga mi er heldigvis ganske så innprentet i alle familiære rutiner.Kommentarer til tross.
Nå skal jeg ha langhelg jeg!
Skal be en liten hedensk bønn om at været holder seg,og ønsker deg en koz fridag !
Stå på!
c.AuthorAlias tutu😉8. mai 2002
Hei Bingo

Takker for innlegget i boka mi. Ønsker deg det sam tilbake; kos deg masse!!!!!!!!

Klemmer fra Trude
😌87,0 kg

Å for en strålande morgon!

Hei og god morgen! ;) Ikke så mye nytt siden i går, men ka gjør no det? Solen skinner og fuglene synger og humøret helt glitrende! Og då e jo alt bare velstand! ;)) E egentlig bare innom for å ønske alle en fin dag. Håper dere også har det bra i dag! (",) KooZ bingo
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M7. mai 2002
Takk for "besøket", hyggelig at du stakk innom.
Ønsker deg en fortsatt fin slankedag.
Klemmer fra Line c,")
c.AuthorAlias ANNE❤️7. mai 2002
Ha en fin dag du også! ANNE
☹️87,0 kg

Blåmandag!!!!

Hrmf.. vekten har gått opp, til tross for lite mat.. Men er røykfri ennå, å det er ikke så vanskelig å væra røykfri og spise lite, selv om jeg var redd det skulle gå rett til HELV...... men nå blir det jo extra enkelt å holde seg unna, for det kom et dundrende avslag på bostøtten i helgen. Det betyr i praksis et livsopphold på ca 1000,- pr mnd delt på 3 personer. virker som offentl. kontorer vil hjelpe meg med slankingen, og begynner med lommeboken? Skulle kanskje takket dem, men det var jo fett jeg ville bli kvitt! Får vel prøve å ta det med godt humør uansett! Bør vel være enkelt å bli både tynnere og røykfri da.. eller?? Håper alle får en fin dag. (",)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉6. mai 2002
Vi er tidlig oppe du og jeg.. :)
Hmmm... kanksje du har spist for lite i helgen?
Ta det med ro.. det som kommer fort på, det går fort av!
Ha en fin dag!
Klem fra trixi
😀86,0 kg

Endelig helg!

Mange ting på gang nå. hadde 2 timer på helsestudio i går, og det merkes. Skal svømme i kveld, og det blir godt, for da får jeg løst opp litt tror jeg. Høynet oddsen på slankingen ved å stumpe røyken i går. Lurer på hva det ender opp med? Var jo forrige røykekutt som føte til dette i det hele tatt! Menmen, er jo gøy med ekstra utfordringer! ;) Skal på vekten i dag, for første gang på en uke! Er spent på resultatet. Ha en go helg, alle! KoZ Bingo
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias AM😃5. mai 2002
Heisann
KJempe bra at du stumper røyken med det samme også.. et godt valg... går nok bra skal du se... det kreves mye jobbing, men du så godt det er når det blir resultater..
Lykke til
Klem fra AM
c.AuthorAlias trixi😉4. mai 2002
Takk for nok en kommentar i dagboka mi!
Har ikke fått skrevet så masse i andres dagbøker for tiden, men jeg kommer sterkere tilbake!
Du mente jeg burde unne meg en belønning i helgen, men nei, det skal jeg ikke, belønningen min er å gå ned i vekt, er igrunn nok det!
Dessuten er det jobbhelg for meg, så det blir ikke noen utskeiing av noen slag..
Lykke til med veiingen da!
Og ha en videre fin helg!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias nameit😉3. mai 2002
Hei Bingo!

Gratulerer med et meget fornuftig valg mht stumping av røyken.
Selv er jeg en smårøyker, som sluttet etter jul og gikk selvfølgelig opp igjen på vekta, altså. Etter en del smårøyking nå og da, røyker jeg daglig nå, men, det skal jeg slutte med (en gang). Det blir bare dobbel utfordring både å kutte røyken samt å være bevisst på hva man får i seg, men er man viljesterk så greier man det meste.
Jeg ønsker deg lykke til med begge deler. Dette klarer du!

Ha ei fin helg!

NameIt
😄86,0 kg

Endelig mat igjen!

Ble gla når jeg fant kommentaren fra Else for 5min. siden. Er så lei pulver at det er til å spy av... URK! Men nå blir det slanking med mat også! YAHOOO! Blir spennende å sjekke vekten i helgen, for har ikke vekt hjemme.Har ført opp vekten fra sist gang, siden jeg ikke har fått veid meg siden da. Har en følelse av at det vil se bra ut, for buksene er ikke så trange som de var.. ;)) Ha en GO dag folkens! CYA
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete😃2. mai 2002
Ja,veien til varig vekttap går via sunt,magert kosthold kombinert med trening!
Pulvekurer gir deg nok rask nedgang, men dessverre har den ingen langvarig virkning.Den setter også kroppen på sparebluss slik at med engang du begynner å spise igjen,forbrenner ikke kroppen langre det den skal, og vekta piler oppover igjen.
Det er mer frustrerende enn noe!
Så spis deg slank!
Endre kostvanene dine,så har du lagt veien for et langt slankt liv!!!!!!
Ikke noe hokus pokus,og det virker!!!
Lykke til videre,dette greier du skal du se!!!!
c.AuthorAlias trixi😉2. mai 2002
Jepp, er oppe tidlig for tiden jeg...
Kjipe greier det der....hihi
Følge Elsie sitt råd, så går du nok ned i vekt!
Ha en flott dag, klem fra trixi
c.AuthorAlias trixi😉2. mai 2002
Jepp, er oppe tidlig for tiden jeg...
Kjipe greier det der....hihi
Følge Elsie sitt råd, så går du nok ned i vekt!
Ha en flott dag, klem fra trixi
c.AuthorAlias MTE2. mai 2002
God morgen!

Blir spennende å se hva vekten din viser når du veier deg. :o) Lykke til med vekt reduksjon og ha en fin helg og kos deg!

Klemz!
😉86,0 kg

Fast føde snart?

Tralala og godt humør i dag og! ;)) men er lei pulvermat.. noen ideer til rask vektred., men med FAST føde? en eller annen som kan gi et råd?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias else😃30. april 2002
Hei!!!

Spis sunt og små måltider, gjerne 5-6 om dagen!!!
Frokost er kjempeviktig..
Drikk masse vann!! 2-3 l om dagen!
Så skal du se at du blir på godfot med vekta!!! :)
KOZ ELSE!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.