← Alle dagbøker
diarist.Alias

Bikini

55 år166 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start80,0 kg
Sist78,6 kg
Endring−1,4 kg
BMI nå28,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. februar 200222. februar 2002
78,6 kg

På rett vei

Nå jeg endelig tatt den første treningsøkten på apparatene på Elixa. Det var litt tungt og litt kjedelig, men det føltes veldig bra etterpå.

Det går også bra å spise mindre. Jeg satser på en del variert frukt i tillegg til annen slankemat. Frukt er godt og søtt. Hver dag skriver jeg opp hva jeg har spist og ser hvor mange kilocalorier det utgjør. Jeg har ikke holdt det så veldig lavt, for jeg har ikke lyst til å sulte meg og miste all energi. Det skal bli spennende å se fremover om dette opplegget fungerer, eller om jeg må justere litt.

Lykke til alle slankere!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.23. februar 2002
Hei på deg!

Ville bare ønske deg lykke til med "kuren" din, den ser veldig fornuftig ut.

God helg!

Hilsen Rita
80,0 kg

På''n igjen

Fra august 2001 til nå har jeg tatt av ca. 18 kg i mer eller mindre aktive perioder. Nå har vektreduksjonen stagnert og lysten på sjokolade økt. Nye tiltak er derfor trening på Elixia og denne slankedagboken. Fra og med i morgen skal jeg skrive så ofte jeg kan om hva jeg har spist og hvor mye jeg har trent. Klarer jeg å nå en vekt der jeg føler meg vel i bikini?
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ally20. februar 2002
Åh ja, bikini, det vil jeg også føle meg vel i. Sukk. Sol sjø og strand, det må da være en menneskerett??? Jeg har ikke hatt tro på at det går an, men nå begynner jeg nesten å tro det. Ikke fordi jeg har gått ned så mye enda, men fordi så mange andre har klart det, og fordi jeg har greid å endre noen kostvaner og trene mer. Vi bestemmer da tross alt dette selv?!?!?

Lykke til!
Ally
c.AuthorAlias Tarzine20. februar 2002
Du har virkelig stått på i høst. Videre kommer du garantert.
Jeg har vært på denne siden i tre dager og allerede fått masse inspirasjon. Lykke til videre.

Klem fra Tarzine

c.AuthorAlias fett nok.19. februar 2002
Hei og velkommen i "gjengen"!

At du skal nå en vekt hvor du føler deg vel i bikini? Det er klart det, ikke tvil et sekund en gang. Dette fikser du!

Lykke til mot målet ditt!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Galadriel19. februar 2002
Hei og velkommen! Je ger også ganske ny på disse sidene, anbefaler deg å lese andres dagbøker når inspirasjonen daler..

Flott at du har funnet veien inn til disse sidene! Håper du greier å finne bikiniformen!
Det er jo bare du som kan avgjøre når du føler deg vel, med trening og innsats klarer du alt!

Ønsker deg lykke til videre, skal prøve å oppmuntre hvis du føler deg uinspirert innimellom! :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.