På rett vei
Nå jeg endelig tatt den første treningsøkten på apparatene på Elixa. Det var litt tungt og litt kjedelig, men det føltes veldig bra etterpå.
Det går også bra å spise mindre. Jeg satser på en del variert frukt i tillegg til annen slankemat. Frukt er godt og søtt. Hver dag skriver jeg opp hva jeg har spist og ser hvor mange kilocalorier det utgjør. Jeg har ikke holdt det så veldig lavt, for jeg har ikke lyst til å sulte meg og miste all energi. Det skal bli spennende å se fremover om dette opplegget fungerer, eller om jeg må justere litt.
Lykke til alle slankere!
Det går også bra å spise mindre. Jeg satser på en del variert frukt i tillegg til annen slankemat. Frukt er godt og søtt. Hver dag skriver jeg opp hva jeg har spist og ser hvor mange kilocalorier det utgjør. Jeg har ikke holdt det så veldig lavt, for jeg har ikke lyst til å sulte meg og miste all energi. Det skal bli spennende å se fremover om dette opplegget fungerer, eller om jeg må justere litt.
Lykke til alle slankere!
Ville bare ønske deg lykke til med "kuren" din, den ser veldig fornuftig ut.
God helg!
Hilsen Rita