← Alle dagbøker
diarist.Alias

BigBrother

50 år185 cm16 innlegg 2002 0 følgere

Start108,0 kg
Sist99,1 kg
Endring−8,9 kg
BMI nå29,0
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
28. januar 20023. april 2002
99,1 kg

Påsketur i fjellet

Nå har jeg ikke vært innom på en liten stund. Har vært mye frem og tilbake med jobbsøking og stress. Uten resultat får jeg vel legge til. De som sier at norge skriker etter ingeniører skulle vært skutt ;) Neida, det løsner nok snart.

Vel, på slankefronten har det vært rolig. Jeg stresser ikke lenger, og tenker nesten aldri på at jeg skal slanke meg. Har fått god rutine på kosthold og trening.

I dag skal jeg løpe mitt første orienterings løp siden 1995. Blir garantert en stor nedtur, i og med at jeg var eliteløper før.. men men.. et sted må man jo begynne! Heldigvis bare en sprint, så smerten blir kortvarig ;)

Håper alle har hatt en fin påske og at ingen gir opp selv om det kan gå litt smått noen ganger.

Lykke til allesammen, og takk for all støtte så langt på veien.

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"7. april 2002

Gratulere med 90-tallet! BRA!
Håper det ordner seg med jobb. Det gjelder å ikke gi opp.

Lykke til med ny jobb og slanking.

Per Arne
100,4 kg

Opptur

Hadde meg en god løpetur i går, ble slettes ikke sliten i bein.. men det sprenger godt i brystet.. fikk liksom aldri nok luft :)
Men formen var ellers helt upåklagelig! Holdt relativt høyt tempo.
Ellers så er jeg ikke lenger i tvil om at jeg skal nå 90 før sommeren er over.. og til meg å være er det bra, jeg ser allerede nå at jeg begynner å få markeringer i muskelaturen.. så her er det bare jubel og kanari.

Lykke til alle sammen :)

/Pål
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.17. mars 2002
Hei!

Kjempegodt jobba! Dette går jo så det suser,
fortsett slik og du er i boks før du aner.

Stå på-hilsen fra Rita
c.AuthorAlias kurgan13. mars 2002
Dette går rette veien, jeg identifiserer meg ganske godt med deg, selv om du er litt høyere enn meg, lykke til med treningsrundene, det er der fremgangen kan sikres.

Målet etter sommeren må da bli å HOLDE vekten, du er med meg på den?

K.
c.AuthorAlias pæreformen13. mars 2002
Hei Bigbrother !
Det med at det sprenger i brystet er bare i begynnelsen. Samboern min var plaget med det i starten han også.
Ta det litt mer med ro når du jogger.
Snart er du i den to siffrede klubben, det skal vel bli deilig.
Lykke til videre :-)
c.AuthorAlias Nefele12. mars 2002
Her går det unna ser jeg! Snart er du på to-sifret også :-) Og pågangsmotet er upåklagelig også. Fortsett som du stevner gutt!

Nefele
101,0 kg

Sakte men sikkert..

Jeg har blitt litt lat.. så det går ikke så fort
Men.. snart er første delmål nådd.. så er det bare å sette seg nye.

Lykke til videre alle sammen
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kurgan12. mars 2002
Kom deg på trening mann! :-)

Ikke gi opp ikke tenk negativt
102,2 kg

Info om stack

OK.. nå har jeg fått sååå mange spørsmål, og jeg har tydligvis ikke klart å beskrive det godt nok :))
Så da prøver jeg igjen:

Stack 2 is an unique formula that consists of 3 herbs. The combination of these 3 ingredients will give your body an energy boost so that you can train longer and more effectively. Stack 2 will also increase your metabolism and suppress your appetite.

Bruksmåte:

As a dietary supplement, take a maximum of 3 capsules, daily. We advise you to take 1 capsule at breakfast and if you prefer, also 1 capsule in the afternoon. Take on workout days 1 capsule, 30 minutes before your workout.
Important!
Keep out of reach of children, do not use in case of: high blood pressure, a higher sensitivity for heart rhythm problems, when you are pregnant or nursing a baby, or in combination with a medicine.


SÅ det er da stack II. ofte så omtaler man disse produktene som ECA stack. ECA står for effedrin/coffein/Aspirin. Det er etterhvert godt dokumentert at denne blandingen gir solid økning i metabolismen. Jeg er utrolig følsom for effedrin, så derfor bruker jeg produkter som inneholder urter og div. istede.
Stack og rippedfuel innenholder:

334 mg Ma Huang extract (standardized for 6% ephedrine)
910 mg Guarana extract (standardized for 22% caffeine)
100 mg L-Carnitine
200 mcg Chromium Picolinate.

Det finnes mange produkter som likner på dette, ingen av dem er lovlig i Norge (Selvfølgelig... Firkantland) Grunnen til dette er at effedrin ikke er et lovlig produkt i norge (selv om det selges over disk på apoteket som medisin på resept), coffein er jo heller ikke lov å kjøpe i tablettform lenger.. MEN det er fullt lovlig i sverige :) og så å si resten av verden.. så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være sååååå farlig. vel vel.. nok om det.
Altså.. enten du bruker ripped fuel/Stack II/ECA stack (hjemmelagd feks)/Xenadrine.. eller et av de andre.. spiller liten rolle, de virker mange ganger bedre enn alt du kan få kjøpt i helsekosten her i norge.

MEN!!!! Som sagt tidligere.. man må legge om kosten og begynne å gå/løpe/spinne/trene alikevel.. det gir varige og flotte resultater.. veien din blir bare litt enklere med litt motivasjon.. jeg pleier å kalle pilleboksen min for "Motivasjon på boks".. det er i allefall det det er for meg :)


Håper dette gjør ting litt klarere, hvis ikke så spør igjen, jeg skal svare så godt jeg kan :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa6. mars 2002
tjena brorsan!!!!:)
OOOKAYYY! Det var da voldsomt til forklaring på motivasjonsboksene dine.Vet ikke helt om det er noe for meg(jeg har jo så mye gla`hormoner i kroppen min vet du)
Godt å høre at humøret smitter via skjerm uten hverken lyd eller bilde.Det spisser opp gla`dagen enda litt mer.
Tralalala fra meg :) (:
102,2 kg

Stor sprekk

Gikk tom for stack.. dro til oslo og drakk pils i riklig mengde. Spiste masse junk. sjuk ble jeg også.. bare klaging.. gikk opp i 104 kilo igjen.. :(
Men nå er jeg i full gang igjen.. kjøpt meg et glass med ripped fuel.. men disse blir jeg skikkelig svimmel av.. stack II fungerte bedre synes jeg.. men men.. så lenge de holder hva de lover så smiler jeg :)

Lenge igjen til sommeren ennå. Målet er under 100 før påske.. det ser ut som det skal gå greit :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella5. mars 2002
Hei.
jaja, noen små tilbakefall må vi vel regne med. Bra du er i gang igjen iallefall, lykke til videre - og 100 kilos målet ditt rekker du nok...
Ella
c.AuthorAlias Masti5. mars 2002
Hei!

Slutter meg til forrige innlegg, hva er Stack? Ble litt nysgjerrig nå!

Under 100 før påske går nok kjempegreit, det har jo gått så bra til nå?! Stå på, vi har tro på deg, vet du!

Masti
c.AuthorAlias tøysa5. mars 2002
Hei Storebror!
Det går nedover ser jeg. 99.9 til påske er vel ingen sak for deg nå.
Jeg er også en av mange som lurer på hva stack ll er.hva og hvordan?Her må det forklaringer til.
Have a nice day
102,3 kg

Merkelig

Hvis jeg var overrasket i går, så er jeg forvirret i dag.
Jeg forstår ikke at jeg fortsatt kan gå ned såpass fort!
Men jeg feller ingen tårer av den grunn!
Nå skal jeg fort ned under hundre.. kan ikke huske sist jeg var 2 sifferet.. jubel og kanari :)
Veldig fornøyd med meg selv i disse OL-tider.
Tom for stack II.. dvs at jeg gikk ned nesten 12(!) kg på det først glasset. kan ikke annet enn være fornøyd :)

Vel.. lykke til alle sammen.. det er fortsatt god tid til sommeren :)

/Pål
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"22. februar 2002

Gratulere med "overvekt"

Bra jobba!!
c.AuthorAlias fett nok.20. februar 2002
Hei!

Dette må jo være morsomt, men jeg er i samme gata som deg, går på vekta, gnir meg i øynene, går av og på vekta en gang til, samme tallet, flytter på den for å være sikker, prøver igjen, ok! jeg tror den 1 kg på et døgn. Men det er deilig!!!!!!!!

Gleder meg til du når tosifret, jeg har ikke lest hele dagboka di, men hva har du som del og hovedmål?

Kan du gi meg en liten beskrivelse av stack II? Har ikke hørt om det.

Ellers ønsker jeg deg Lykke Til! Tvi tvi!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Pæreformen20. februar 2002
Hei Pål !
Tipper på at du sitter klistret forran OL- sendingene, hopper i stolen, løper når du må på do tur, spenningen og alle seierne øker pulsen. Joda dette er trening he. he...
Gøy er det i allefall å se resultater.
Godt er er en liten stund til bikini sesongen ja. :-)
103,5 kg

I all verdens rike

I dag ville jeg ikke gå på vekta.. har spist godt både fredag og søndag.. og hadde ikke noen tro på at jeg skulle ha gått ned noe.. men det hadde jeg altså.. jubel og glede :)
Torsdag var vi jo på kråkeslottet.. kjempe moro.. men ble mye pils.. gikk på vekta på fredagsmorgnen.. 102.5 :) men det var jo bare stort væske tap, så den målinga teller ikke.. men det var jo litt gøy alikevel :)
Sliter litt med motivasjonen til å gå turer.. men skal nok klare å komme i gang igjen.. det hjalp godt med lav vekt i dag :)
Får masse kommentarer på at jeg ser mye friskere ut, og betydlig slankere ut.. dette går veien :)

Lykke til videre alle sammen

/Pål
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"19. februar 2002
Ja, det er alltid moro med positive kommentarer på at man ser forskjell.
Når jeg sliter med motivasjonen til å gå turer, tenker jeg bare på at jeg MÅ!
At jeg ikke har noe valg. Så tar jeg motvillig på meg yttertøyet
og tusler sluk-øret av sted. Etterhvert går det lettere, og når jeg kommer hjem
har jeg bare SÅÅÅ god samvittighet. Da er jeg i full vigør igjen.

Lykke til videre, du tar meg snart igjen!!!

A_P
c.AuthorAlias Trultemor18. februar 2002
GRATULERER MED -10KG'S JUBILEUM.
Du har virkelig vært flink. Må være gøy å få kommentarer om at du ser både friskere og slankere ut..!!!

Lykke til videre med slankingen og turgåingen!
Hilsen fra Trultemor
c.AuthorAlias ella18. februar 2002
Hei!
Ja det er sikkert, dette går veien for deg Pål! Nyt alle kommentarene om at du ser friskere og slankere ut, det er bare digg!! Lykke til videre !
:-)Ella
104,5 kg

OL feber

Hm disse ol-sendingene passer ikke helt inn i mitt opplegg :)
Men det er jo gøy da, og faktisk ganske så motiverende å se sprekinger på tv.
Gått en lang tur i dag tidlig, før frokost.
Har fortsatt problemer med å få i meg tre måltider, skal prøve å skjærpe meg.
Vel vel.. kos dere videre alle sammen
takker for oppmuntrende ord i boka mi..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias abra13. februar 2002
Ja disse OL tidene er en utfordring...men det er jo en spire til inspirasjon også, selv om jeg nok må innrømme at mine personlige drømmer om OL gull har bleknet med årene og kiloene. Men jeg har fortsatt en hemmelig drøm om å delta i Oslo Maraton før jeg fyller 50....hehehe...men ikke si det til noen :o)
c.AuthorAlias iset12. februar 2002
heisann:)
ja har vi ikke alle litt OL-feber for tiden? hehe.
ser du sliter med å få i deg 3 måltider, du skal jo helst ha 5-6 da for å holde forbrenningen oppe:)
men har du prøvd rett i koppen pasta og potet-rettene? de er kjempegode. jeg vil på det sterkeste anbefale meksikansk tomat-pasta:)
den er knallgod.
inneholder ikke mer enn ca 200 kcal per porsjon, og de er mettende! jeg har også alltid en nutrilett bar på lur i vesken, i tilfelle jeg skulle bli sulten ute.
ha en fin dag:)
hilsen Iset.
105,0 kg

Sakte men sikkert

Det går ikke så fortnå, men jeg har heller ikke kjørt et så tøft løp. Har ikke gått morgenturen min på flere dager, og i helga så ble det både pizza og to glass med cola.
Men det spiller ingen rolle, jeg har gått ned litt alikevel :)
Blir nok hard kjør i ukedagene og så unner jeg meg litt mer i helgene.. jeg har tross alt gått ned 9 kg, og det er fortsatt lenge igjen til sommeren.
Til Torsdag skal vi på "Kråkeslottet".. 40 gale mennesker.. vi møter opp med eget live-band (Tommy&Tigeren, eller plumbo som de også kalles). Er redd det blir kaos!Men men, det kan jo bli morro alikevel. Vi jobber sammen med Espen til vanlig, så han gleder seg nok til å få kjent folk på besøk :)
Har fortsatt ikke fått meg jobb.. veldig vanskelig på markedet for tiden. De som sier at norge mangler 15000 ingeniører må bare melde seg hos meg, så skal jeg jobbe jeg :)
Mange spørsmål om StackII. Man får ikke kjøpt dette i Norge, men man kan kjøpe det i sverige. Det er vel heller ikke helt lov å ta det over grensa, men siden det selges over disk i sverige (uten resept), så ser jeg mellom fingrene på det.
Stack demper matlysten (den forsvinner i grunn), øker temperaturen i kroppen litt, og setter fart på forbrenninga.
Vet at slankere.com nok anbefaler at man legger om kosten, og trener som normalt, så det er nok bare en siste utvei/trøst.

Vel.. fortsatt lykke til alle sammen


OK, du kan enten kjøpe det av kjell t. ringen, eller i helsekost butikken på svinesund. (der de selger protein pulver og annet kosttilskudd..
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ariana12. februar 2002
Og hvem er kjell t ringen...ler! Ja vi alle vil vel gjerne få tak i han!! Vil alltid at ting skal skje litt fortere....Den helper kanskje ikke mot lysten på noe godt,men sulten. Og selv den kan være plagsom fra tid til annen!! Ha det gøy på "kråkeslottet" da (synd jeg ikke har TV3)og lykke til med jobb og slankingen. Klem fra Ariana c",)
c.AuthorAlias ella11. februar 2002
Hei!
Fint at du holder motivasjonen oppe, vektnedgangen kommer ofte i rykk og napp. Lykke til med fortsatt slanking og jobbsøking.
c.AuthorAlias cat7411. februar 2002
Vel... nå gjorde du meg nysgjerrig... StackII fås kjøpt/kan beskues hvor?

Lykke til videre.
105,6 kg

Fortsatt ved godt mot

Javel.. dette går jo glimrende.. har fått med meg en kompis som kjører samme løpet som meg. Er så vanvittig mye lettere å gå to stykker! Tempo var høyere, og distansen lengere.
Hvis jeg klarer å se 100 på vekta før februar er ferdig, så skal jeg være en lykkelig mann.. og har jeg klart 100, så må vel 90 være målet før sommeren :)
Kanskje jeg kan få meg en sommer på stranda i år.. uten t-shirt? Det er nå i allefall målet!
Har blitt merkbart tynnere i fjeset og rundt midjen.. dette går veien :)

Lykke til alle sammen!

Til de som ikke får det til, så vet jeg hvor frustrerende dette er.. jeg kan bare anbefale Stack II, som siste utvei.. det fungerer veldig bra for meg.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Catwoman11. februar 2002
Hei !

Takk for oppmuntring, og lykke til du også !

Catwoman
c.AuthorAlias abra6. februar 2002
Hei...
Det virker som om du har det fint med opplegget ditt, og det er jo det viktigste. Når slanking blir et ork, da blir det lett å gi opp.
Men hva er Stac II...??? det har jeg ikke hørt om.
c.AuthorAlias studine6. februar 2002
Heisann,
Vet hva du mener, er kjempegøy å kunne se at en har gått ned! Spesielt ansiktet er morsomt, blitt kvitt dobbelthaka jeg hadde som har snikt seg på over lengre tid, og blitt smalere i ansiktet og det på en måned! og vi har jo såvidt bynt å slanke oss! Blir bare de hotte menneskene til sommeren!! *ler*
Hva er stack forresten? hvor kjøper man det/resept?
Flott at du har fått deg en turkompis! =) Å gå i rask tempo er jo supert på forbrenninga! Bedre en treningssenter har jeg hørt.
Har rett, mye gøyere å gå på stranda når en er fornøyd! slippe å tenke på å skjule dittogdatt. Ligger alltid pal ut på stranda jeg, vegrer meg mot å sitte for da har d tytt ut alleveier =)
Men ha en fin dag! Dette går jo kjempebra!

klemmer fra Therese
c.AuthorAlias "A_P"6. februar 2002

Takk for ditt oppmundrende innlegg hos meg.
Ja, er det ikke gøy å kunne se forskjell på kroppen og i fjeset?
Vent til andre sier det, da blir du nok stolt som en hane
slik jeg blir!

Jeg også ser frem til sommeren med litt mindre badebukse og uten T-shirt.

Ja, dette går veien!
JIPPIIII !

106,0 kg

Kjip dag, mandag

Ja, jeg har ikke gått på vekta i dag.. gikk i går kveld.. men mandag er ingen god dag..
Ble bra fyll på lørdag.. masse pils.. men men
Spiste godt i går.. junk.. men en burger på tre uker? Jeg mister ikke motet for det :)
Bare å fortsette i samme tralten, så MÅ jeg gå ned.. kroppen har jo ikke noe valg :)

Lykke til alle sammen
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias studine5. februar 2002
Heisann,
Du har jo gått ned i helgen jo! En burger er ikkeno. Stort sett viser det faktisk ikke på vekta, en liten utskeielse. Spist 40 g sjokolade i dag jeg (to ministratos som jeg bare skulle ta en bit av og spare, yeah right =), byttet ut to pulverposer, er vell verre det... bare klarer ikke de pulverposene nå lissom. Skal bli flinkere da, like flink som deg? ta det med ro, og la seg få lov til å skjeie ut innimellom lissom =) Men stå på! dette går jo flott!

klem Therese
c.AuthorAlias Baby4. februar 2002
Hei BB!
Enig med deg - man må da kunne unne seg noe godt av og til, bare utskeielsene ikke blir for ofte, for da uteblir resultatene!
Gikk en kveldstur i går kveld, og da fikk jeg bedre samvittighet etter min sjoko-sprekk...
Lykke til videre.
Baby :-)
106,6 kg

Fredag, skal vel i grunn bli greit med helg nå

Nok en helt grei dag.. ble ikke lange gå turen i dag tidlig, men jeg henger meg ikke opp i det.
Nå skal jeg bare surfe inn til helg. Blir en tur ut i morgen, men det holder sikkert med 4-5 pils, så går jeg rett i bakken.
Selv en halv kilo i uka, blir 26 kilo i året..
Jeg har det slett ikke travelt.
Har gått inn to! hull i belte..
Løp meg en god runde i går kveld.. selv om jeg slettes ikke hadde så veldig lyst, så klarte jeg å få en fin tur ut av det
Lykke til med helga dere, ikke no feite sauser..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"3. februar 2002

Etter 4-5 pils går jeg nesten i bakken også. Det blir jo billig, da :-)

Flott at du tenker som du gjør, og at du ikke forhaster deg.
Da er som kjent sjansen større for å legge på seg raskere.

Synes du er flink!

A_P
c.AuthorAlias studine1. februar 2002
Heisann,
Grattis m to hull i beltet! =) Jepp, går ganske fort ned, gjelder bare å ha litt tolmodighet. Så flott at du tar det rolig, har ikke tolmodighet litt engang jeg, skal ned nå! masse! Derfor jeg går på pulver.. noe jeg ikke vet helt om funker for meg, har nesten ikke gått ned og er bare svimmel. Får litt tidsperspektiv når man skriver dagbok da, går ikke rundt i et svart hull, lissom. Resultatet står svart på hvitt/gult. Hadde ikke greid meg uten denne jeg =) Å kunne motivere andre, bli motviert er jo bare topp. Og å få tips og å vite at en ikke er alene om å slanke seg. Slanking er en ensom affære, egentlig.
Pils er lov t å drikke da, i helgene. Må jo unne seg litt, og ikke forsake all sosial liv. Litt gøy å veie seg dagen etter da, går man ned så mye. Synd det er bare kroppen som er dehydrert =) Men ha en fin helg, og jepp; hold deg unna de fete sausene =)

klemmer fra Therese
106,7 kg

ny dag, ny kalorier å brenne

Javel.. jeg får bare innse at så lenge vekta går såpass ned, så veier jeg meg hver dag.
Hvorfor spiser jeg ikke etter kl. 1700 ja, det var jo i grunn et godt spørsmål, og jeg vet ikke om jeg tør svare på det!
OK, i fare for å virke lat og slapp, kantina på skolen her stenger kl. 1700.. jeg bor på en pitte liten hybel, og deler kjøkken med en gris. Jo mindre mat jeg har tilgjengelig hjemme, jo bedre..
Når det gjelder antall kalorier pr dag, så vet også jeg at jeg bør spise mer.. minst 1500 pr dag. Men det har vist seg å bli litt vanskelig.
Stack II tar bort all sultfølelse, og jeg føler aldri at jeg må spise.. derfor prøver jeg å spise tre måltider, når det måtte passe. Jeg vet at jeg ikke følger boka her, men så har jeg heller aldri vært kjent for å gjøre det.
Vel vel.. jobben venter jeg fortsatt på.
Har gått meg en god tur før frokost idag.. den føltes mye lenger enn vanlig. Men det gjorde godt på samvittigheten.

Lykke til alle sammen. Jeg tror jeg skal klare å krype under 100 i løpet av februar.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Francine31. januar 2002
Hei!
jeg er ikke i det belærende irettesettende pekefingerhumøret idag, så jeg er enig med Elisabeth, det er mange veier til målet. Det er for lett å bli besatt av antall kalorier og gram. Det som funker for deg, go for it!

Hybelliv ja, da har du sikkert fått din dose med lettmiddager som supper, rett i koppen og kjapp pastamat ? Jeg har 7 års hybelliv bak meg i studietida, så jeg forstår at middag IKKE ER GØY Å LAGE!
Ønsker deg lykke til med de 100 kg, og håper du snart får vite noe i forhold til drømmejobben!

c.AuthorAlias Elisabeth31. januar 2002
Hei BigBrother :) Ikke bry deg om å følge boka,det finnes ingen fasit for hvordan man skal slanke seg,det viktigste er å finne den måten som passer best for deg. Og det virker det jo som du har. Man skal fungere med slankingen i hverdagen,derfor må ting tilpasses individuelt. Lykke til videre,dette har du dreisen på :) Klem fra Elisabeth.
107,5 kg

Å veie eller ikke veie

Jada, jeg vet jeg ikke har tenkt å veie meg mer enn hver 5. dag.. men.. jeg skal ha for at vekta ikke betyr en shitt for meg! Jeg skal ikke gi meg denne gangen, og jeg har jo tross alt tenkt å holde på i et par-tre måneder.. så da spiller ikke vekta noen rolle fra dag til dag..
Jeg har null problemer med å holde meg unna søtt og fett.. jeg savner det heller ikke, og jeg føler meg i knall form.. litt svimmel på kveldstid etter kveldsturen, men jeg har kjøpt sånne klibrød i gul pakke.. et par av dem og en liter vann forran tv gjør underverker!
Fikk i meg tre måltider i går, selv om det siste bare var en pakke med nudler. Dagene blir litt for korte når jeg ikke jobber. Frokost rundt 10, lunch kl. 14-15, og så middag.. ja, det er her problemet ligger.. jeg spiser ikke etter kl 17. så da hender det at middagen blir litt mangelfull.
vel, vel..
ellers så går jeg å venter på svar på om jeg får drømmejobben.. jeg er så spent at jeg nesten ikke får sove. Får jeg ikke svar i morgen, så må jeg nesten ringe..
Har planer om å kjøpe inn litt CLA, tror ikke det hjelper allverdens på fettet, men det kan hjelpe å stabilisere vekta etterhvert + at det skal være sundt for hår og manke

nok for i dag
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Regine30. januar 2002
Hei storebror.

Du, hvorfor spiser du ikke etter kl. 17:00 ? Du som er mann trenger egentlig mellom 1500 og 1800 kalorier daglig for å holde forbrenningen oppe (Grete Roede "visdom")

Jeg har også søkt på drømmejobben helt nylig. Tror jeg får den, hvis ikke finnes det andre jobber som fortjener meg... Den jeg allerede har er egentlig en drømmejobb det også.
Hva med deg, du er vel også et funn for enhver arbeidsgiver ??

Vel uansett hva du er, lykke til med slanking og jobb!
107,7 kg

Nok en ny dag

Vel, jeg gikk på vekta i dag.. selv om jeg hadde tenkt å vente litt. Har blitt noen dager med litt for lite mat, og jeg må nok prøve å få i meg litt mer.
Har spist en bedre chiabatta med tomater og egg til frokost + en stack.
Ble ingen gå tur før frokost i dag, men regner med å få meg en tur i kveld..
Sola skinner, og dette går helt supert.
En kilo i uka, gir 52 kilo i året :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"29. januar 2002
Bra at motivasjonen er på topp. Gått ned 300g siden igår. Det er jommen ikke værst!
Sliter litt med motivasjonen akkurat nå, men jeg får tenke som deg. Ikke tenke i nuet, men tenke fremover.

Lykke til videre.

A_P
c.AuthorAlias deprinette29. januar 2002
Hei!
Se der ja..det går jo kjempe bra med deg jo!!:)
Takk for kommentaren!!
jeg er i mye bedre humør idag..motivasjonen er på topp nå...:) Skal klare våre mål nå..ikke sant??
Lykke til i alle fall!!
Ha en kjempe fin slankeuke!!
Klem Anette
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.