← Alle dagbøker
diarist.Alias

Big1

54 år182 cm38 innlegg 2002 0 følgere

Start147,0 kg
Sist133,9 kg
Endring−13,1 kg
BMI nå40,4
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. juli 200228. august 2002
☹️133,9 kg

Dette liker jeg dårlig......

Ser ut som mandag-onsdag skal være mine KJIPE dager, og at det løsner litt mot slutten av ukene/helgene......
Men, at det går an å gå OPP etter å kun drikke vann/innta ca 100g pulver daglig, ja, det er over min fatteevne.....
I dag måtte jeg nesten "jukse", i det vekta vippa mellom 133,9 og 134,0...... men jeg VIL ikke se 134-tallet igjen!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte28. august 2002
Det er komplett umulig å gå oppover med det kostholdet ditt....hvis ellers alt fungerer bra....at både humøret og fordøyelsen er i orden liksom *ss* Stå på utover....hvis teorien din er triktig løsner det imorgen

Klem fra
trulte
c.AuthorAlias ivalodia😊28. august 2002
Hallo Big1

Når du har hatt tøffe dager bak deg og vært syk, så skal du ikke tenke på vekta, er kroppen i ubalanse, da kan jeg banne på at den gjør alt for ikke å gå ned! Men kjære slankevenn, det kommer :-)

Hva sa legen? Fått noe kustus på hva det kunne være? Forstatt god bedring da :-)..... Og fortsatt fin uke :-)
🙂133,9 kg

Shipo hoi.........

Opp nå....... skjønner ikke hvorfor, men biter tenna sammen og regner med at det er en utflating på gang et par dager, før et skikkelig ras kommer, slik som sist uke.....

Big1
😊133,8 kg

0,5 fra target

Hadde som mål å se 133,3 (tre tre-tall) i dag, men klarte det ikke. Mest av alt fordi jeg hadde en råtten start på uka, hvor vekta kjørte seg helt fast. Men, fra torsdagen av gikk det i ekspressfart.
Tør jeg håpe på 129,9 neste mandag? Skal prøve å legge inn et ekstra gir på trimminga, så får vi se :-)

Skal foresten til legen i dag, tusen takk til boggi- som ga meg den perfekte diagnosen på mitt sykdomstilfelle i helga. Gallesteinsanfall, for et navn, for en sykdom, og for en j*vla smerte det var. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg fra klokka 01 til 03 natt til søndag, den smerten unner jeg nesten ikke min værste fiende en gang ;-)

Vel, pliktene kaller.
Ønsker alle en super uke.

Big1
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias liselotte☹️26. august 2002
Uff og uff, ja gallestein er helt for JÆVLIG!! Har hatt det selv men er heldigvis operert for det nå...du er kjempeflink, raser jo nedover!!Vær stolt av deg selv!

Og som boggi sier, det er som en fødsel, nesten enda vondere!

Klem fra meg!
c.AuthorAlias boggi-❤️26. august 2002
Så fint at du skal til legen i dag -lykke til. Trenger du noen råd (hvis det er galle stein du har) så spør i vei. Jeg har som sagt hatt det siden jeg var 11 (19 år nå). Sikkert noen som lurer på hvorfor jeg ikke har blitt operert...... Steinene mine er så mikroskopisk små at hele blæra må fjernes, og da kan jeg nok få mer problem enn jeg har nå. Jeg har lært meg å holde det i sjakk så det er ikke så ofte jeg har anfall lenger.
Men vondt jaaaaaaaaa...... som en fødsel sier mange..
Lykke til Big1 ialle fall.

STOOOOOR klem fra BOggi
Bilde
😛134,5 kg

Syk :-(

Litt opp. Ikke rart, på en måte.
Unnet meg et skikkelig måltid og litt snacks foran tv'en i går kveld. Men, natten ble ikke særlig bra.
Våknet etter en times søvn og hadde store mage- og ryggsmerter. Et par timers hvileløs vandring fram og tilbake i en mørklagt leilighet kulumerte med at jeg rett og slett kasta opp alt jeg hadde spist tidligere på kvelden, og toppet det hele med å kaste opp blod. Ikke særlig gøy. Har aldri spydd blod før. Bør vel kanskje ta en tur til legen i morgen, for å få sjekket hva dette dreier seg om.

Er i bedre form nå, et stykke utpå søndagsettermiddagen, men det sitter fremdeles i, føler meg litt uggen.

God søndag til alle.

Big1
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-❤️25. august 2002
Stakkars deg da.... det første jeg tenke var gallesteins anfall - har du hatt det noen gang??? Det er smerter i rygg og mage + kvalme .... Jeg har hatt det siden jeg var 11 år(var ikke overvektig da- vel og merke)- får anfall hvis jeg spiser feit eller sterk mat uten å ha noen særlig i magen fra før, eller om jeg drikker for lite..
Vell vell god bedring i alle fall.
Kos fra BOGGI
Bilde
😄134,3 kg

Hva med dette?

Snakk om "ras"!
Enda jeg omtrent bare satt stille i går, hadde mye å gjøre på jobben, og ikke fikk spassert den halvtimen jeg hadde håpet osv. Jippi.

Nå gjelder det bare å holde seg i skinnet utover i helga.

PS! Har foresten en teori om at man får litt "gratis" på lørdags/søndagsveiingene, siden i alle fall jeg gjerne sover lenge i helgene..... ditto kan man få en "ufortjent" baksmell på mandagmorgen når man står tidlig opp (og kroppen således inneholder mere væske enn det den nødvendigvis gjør 5-6 timer senere)

God helg alle,
Big1
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA😄25. august 2002
Hallo!

Supert dette går så det grimer jo.
Tydelig det går bra nå, slikt gir motivasjon til 1000. Tydelig at du trives i dag. Supert .

Ha en kjempefin søndag
c.AuthorAlias ivalodia😊24. august 2002
Hallo Big1 :-)

Jøss, fin nedgang da :-) Det er jo veldig bra, kroppen er tydeligvis i en bra periode for nedgang og det er jo flott :-)

Det å veie seg senere i helgene og tidlig på mandags morgenen, det er nok noe i det.. slik opplever jeg også det, og er en ivrig tilhenger av å sove lenge... rart jeg ikke er født murmel !

Vel, ha en fin slankehelg videre.. :-)
😟135,7 kg

Livet er som en kommode.........

.......skuff på skuff.
Føles litt meningsløst å dytte i seg utelukkende 100g pulver daglig når det gir seg utslag som hele 200g ned på èn uke......
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte😉23. august 2002
Jeg forstår så inderlig vel frustrasjonen din. Kroppen har nok satt seg selv på sparebluss. Om det er en trøst så VIL det slippe taket før eller siden...forhåpentligvis FØR !! Bare ikke gi opp nå som alt går så greit. Har du evt vurdert andre dietter/metoder å gå ned på enn bare pulver ?? Hele Dagboka her er full av råd og vink fra oss andre hvis du skulle være intressert.Så følg gjerne i våre fotspor hvis du føler noe kan hjelpe deg. Men viljen er det allerviktigste, og den har du jo !!
Hmmm...du har jo gått ned 1 kilo den siste uka...det er jo ikke så dårlig da !!!!
Lykke til
Klemn fra
Trulte
Bilde
135,7 kg

Dette går VELDIG tregt synes jeg.....

6 porsjoner pulver og store mengder vann siden mandag morgen og "hele" 200 gram ned........ grmble........ skriver mer senere, dårlig tid nå.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte22. august 2002
Uff ja det er ikke moro når en føler at en forsaker mer enn en får igjen, men plutselig så løsner det nok igjen. Stå på

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias ABBA😄21. august 2002
Her raser vi nedover ser jeg. Supert altså. Det krever styrke og selvdisiplin å holde ut med kun pulver.
Stolt av deg jeg. *sss* Smiler litt. Jeg har selv prøvd cambrigde, men den gangen hadde jeg ganske tungt arbeid, slik at jeg var sååå sliten og tappet for krefter hele tiden.

ps! jeg likte kun sjokolade og tomatsuppe smaken.

Lykke til videre nedover skalaen. Kikker innom å passer på med jevna.

Klem fra Abba
🌙135,9 kg

På stedet hvil - hvil!

Forstår ikke dette helt, men dog....... gikk i alle fall ikke oppover.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😄20. august 2002
Her går det jo strålende ser jeg! Ikke fortvil over litt stillstand. Det løsner skal du se. Du har vært kjempeflink og gått ned over 11 kilo - du må da føle deg mye lettere? Bare det er en stor inspirasjon. Fortsett videre med godt mot. Vi skal heie på deg!
Hilsen Bamse
c.AuthorAlias boggi-😊20. august 2002
Takk for hilsen (i går).... En dag uten nedgang- det er vel ikke verdens undergang. Du har i alle fall ikke gått opp (som du "sier"). Jeg gikk opp 100 g i dag - men varmen har gjort sitt til at jeg drikker KJEMPE masse vann. Jeg sååååå tørst hele tiden.Så det kan nok være at det er litt vann. Så herlig at "det rumlet "litt i magen din i går- slik at du nådde målet ditt.. Hurra for deg.
stå på
Kos boggi
c.AuthorAlias Trulte20. august 2002
Helt enig...stille er iallefall ikke oppover...og plutselig løsner det igjen...Må si du er standhaftig. Er det bare pulver fremdeles ??

Klem fra
Trulte
😊135,9 kg

På hengende håret!!!

Ah, klarte å nå ukens mål, med et nødskrik!
Var egentlig over på "innveinga", mens så synes jeg at jeg hørte litt romling i tarmene, og mistanken ble bekreftet, etter en liten levering på porselenet kunne jeg triumferende konstatere at ukens mål var nådd! :-)

Innen neste mandag skal de tre siste sifrene i vekta mi være 3 3-tall. (33,3 - eller lavere) Så får vi se om slike delmål hjelper. Det funka i alle fall denne uka, måtte omprioritere litt i slutten av uka da jeg så det ville holde hardt.

Har litt liten tid, så jeg får ikke skrevet i noen andres bøker, derfor hilser jeg til hver og enkelt her - håper det er ok :-)

jojoen - har ikke sett om du kom under 90 i dag, men siden jeg tror du klarte det - gratulerer!

hecatee - tusen takk for oppmuntringene!

NasseNøff - takk for kommentaren. Selvsagt er det berettiget å stille spørsmål til dietten jeg har valgt. Jeg tror faktisk at jeg (dersom jeg skal holde meg slank) må bruke pulver til å hjelpe meg resten av livet. Jeg klarer ikke å ha et normalt forhold til mat (inntak av næring). Når jeg er "fri", dvs ikke slanker meg ramler det alt mulig inn i gapet mitt, både sjokolade, mat, is, litt mat til, snacks og mye annet. Samtidig som jeg er en meget bedagelig person har det ført til at jeg veide det jeg veide når jeg startet for en måned siden. Jeg har som plan å komme meg ned på 90 kg, for deretter å "teste" hva jeg klarer. Har allerede nå, etter en måneds slanking erfart at feks et besøk på Burger King (som tidligere kunne skje flere ganger i uka) gjør meg 1) stappmett og 2) fysisk dårlig i etterkant - så noe har jo skjedd allerede. Er klar over at kroppen kan tilvennes å klare store mengder mat igjen, men i fremtiden tror jeg at Big1''s liv vil dreie seg om å slanke seg 5 dager i uken (på pulver) og si "ja" til invitasjoner om middag og/eller øl de to andre dagene i uken - vi får se...... Tror ikke jeg er moden for felles-turer rundt Sognsvann - i alle fall ikke enda, men takk for invitasjonen :-)

boggi - takk for kommentaren. Jo, det går på pulver 90% av tiden, det gjør det. Ingen andre enn meg selv om en person til i verden vet at jeg driver med denne kuren for tiden, så når feks mamma ringer og spør om jeg vil komme på middag så kommer jeg og spiser tilnærmet vanlig, selv om porsjonene selvsagt er mindre enn før. (Jeg har skyldt på varmen og dårlig matlyst, hehe.) Tror ikke engang mutter har mistanker, det sier vel litt når ingen har merket at jeg har gått ned 10 kg engang, har litt å gå på ja :-)

ABBA - jeg bruker akkurat nå Cambridge. Startet med Noka, og synes smaken og konsistensen var ok (blandet med vann, istedet for melk), men synes jeg ble først veldig mett med Noka, men kort tid etter meget sulten. Når jeg byttet til Cambridge synes jeg vekta gikk mye kjappere nedover, samtidig som jeg var lengre mett. Det er også enklere å få i seg Cambridge, selv om smaken ikke er like god som Noka, Cambridgens konsistens gjør at jeg kan svelge den på 2 sek, mens Noka nødvendigvis tar 5-6 minutter å få i seg - pga konsistensen.

Trulte - takk for hilsen, skal snart teste dette kalkunpålegget :-)

Ivalodia - takk for kommentar og forslag. Min belønning er en tur til USA senere i høst. Motivasjonen er også på topp foran turen, i det færre kilo gir en bedre tur, lettere å gå rundt på sightseeing, museer etc når man er noen kg lettere :-)

Mandagshilsen til dere alle fra
Big1

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😀19. august 2002
Jeg må si jeg er mektig imponert!! Det skal mye viljestyrke til for å klare det du gjør nå!! Jeg bøyer meg i støvet, og gratulerer med 10 kilo ned!!
😌136,3 kg

Dette går veien........ :-) Litt statistikk......

Selv om humøret ikke er helt på topp for tida så liker jeg meget godt progresjonen jeg er inne i for tiden.
Lot meg ikke friste av "lørdagsgodt" i går, kun pulver her i går''n.... hehe.

Tenkte å summere opp den første tiden min som nytt menneske litt i dag:

Start-dato: 17.juli
Antall dager på kur: 32
Total antall hekto ned: 107 (hehe, høres mye bedre ut enn 10,7 kg, ikke sant?)
Antall dager veid: 29
Ned i vekt pr dag i snitt (31 dager): 345 gram
Antall dager med NED-gang (fra dagen før): 21
Største nedganger: 1,8 kg - første dag - 1,3 kg - andre dag og 1,2 kg 29.dag

345 gram pr dag, det er vel kanskje ikke så galt......
*regne*
Da trenger jeg 134 dager på å komme meg ned på 90 kg....... det høres jo ikke så galt ut det :-)
134 dager fra NÅ, det er rundt 30.januar..... trekke fra litt for en 2 ukers ferie senere i høst og litt julemat etc, så bør jeg klare å veie 90 kg innen 1. mars 2003 - det hadde vært noe det :-))))))))))

God søndag alle sammen.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA😄18. august 2002
Så flink du har vært 10,7 kg. Flott!!!!!
Arti med regnestykket ditt. Det må jeg prøve. Foresten hvilken pulverkur bruker du? Det må være tøft!

Stor høst klem til deg fra ABBA
c.AuthorAlias boggi-😊18. august 2002
Så flink du er. Jeg ser du går jevnt og trutt nedover. Men "spiser " du bare pulver enda ?? Da må du i alle fall begynne veldig forsiktig med mat igjen- hvis ikke går du opp i en fei- og med renter også.. (har prøvd det). Men 10 kilo- det er jo suverent da..

Vi er mange som følger med deg-stå bare på videre du.
KLem boggi
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff😃18. august 2002
Hei du, og tusen takk for hilsen ! Jeg har ennå ikke vært inne og hilst på deg, skammelig nok. Men derfor er jeg ekstra glad for at du tok initiativet til å hilse på meg først ! *ss* Dessuten har Nite snakket om deg, så jeg hadde nok kommet innom etterhvert uansett.

Hehe – ja ’vifteproblematikken’ min som du kaller den er jo egentlig ganske komisk *ler* For som du sier, så virker jo faktisk denne viften neste sommer også ;o) Det er underlig hvor mye rart vi mennesker får for oss i blant, og jeg tror at jenter kanskje er ekstra ille sånn. Dere mannfolka er liksom mer praktiske og enkle *ss*

Jeg ser at du lever på pulver og vann… Du kan jo spørre Nite hva NasseNøff syns om det… Alle må selvfølgelig finne sin egen måte å gå ned i vekt på, men jeg er utrolig skeptisk til dette med å kun leve på pulver… Det er noe med at kroppen venner seg til det inntaket, og forbrenningen settes ned. Så når du engang begynner å spise normalt igjen, så er forbrenningen din på sparebluss og ikke kapabel til å behandle den næringen du får, og ergod går du opp igjen i vekt… Jeg ser fordelen med å bruke pulver som erstatning for la oss si et eller to måltider om dagen (an på hvor mange måltider man spiser pr dag), men å kun leve på pulver tror jeg ikke er sunt på noen som helst måte… Men det er bare min mening, og jeg håper ikke du blir fornærmet på meg for at jeg sier det. Jeg vil bare hjelpe, tanken bak er god… Jeg ser jo at du går nedover som bare det på denne pulverkuren, men har du tenkt på hva som skjer når du slutter å leve på pulver og begynner å spise mat igjen ?? Nå vet jo ikke jeg om du evt gjør dette under tilsyn av lege – isåfall stiller saken seg litt annerledes, men jeg er uansett skeptisk til pulverslanking.. Beklager.. Men jeg ønsker deg selvfølgelig all lykke til videre med slankingen Big1 ! Og dersom du bor i Oslo området, så er du hjertelig velkommen til å være med Fjellgeitene på tur rundt Sognsvann – jeg er sikker på at utsikten er bra for mannfolk der også *ss*

Lykke til videre Big1 – kikker innom deg iblant jeg !
God søndag til deg også !

Klem fra NasseNøff

c.AuthorAlias hecatee😉18. august 2002
hei!! :):)

inspirert av Jojoen, sjekket jeg forskjellen mellom oss.... da du veide 141 kg hadde du samme BMI som jeg har nå (114,7 kg). :) :)

GRATULERER med ditt JUBILEUM!!!!!!! :) :) :) :)

ønsker deg en fortreffelig og slankende uke!! :) :)

tonnevis av slankeklemmer hecatee
c.AuthorAlias Jojoen😃18. august 2002
Hei Big1 :-)

Gratulerer med 10-kilosjubileum :-) Du er virkelig flink og står på! Takk i like måte må jeg si om å nå ett eller annet på mandag :-)

Slike regnestykker er veldig deilige å lage og lese. Jeg gjør ofte det samme selv. Jeg har skrevet her hver dag siden jeg begynte 7. april og det er litt gøy å bla tilbake og kikke, summere, drømme osv. Det er lenge siden jeg har vært så lett som i dag, så det er litt spennende saker, vet ikke helt hva jeg drømmer om heller.

Jeg ønsker deg lykke til videre.

Klem fra Jojoen

PS. Da jeg veide 112 kg så var min BMI det samme som du har i dag. Og når du kommer ned på 109,5 kg så får du samme BMI som jeg har i dag. Dvs. at vi to er like slanke/tykke vedr. BMI med 19,5 kilos forskjell. Men høyden kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, hihi. Det er sannelig forskjell på folk :-)

😑136,7 kg

-10kg grensen passert :-)

Så det skjer da noe..... nå gjelder det bare å holde tunga rett i munn'' - bokstavelig talt - også resten av helga. Så ser jeg 135 med glans mandag morgen...... I hope :-)

God helg.

Big1
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊18. august 2002
Hallo Big1

Til tider er alt slitsomt ! I denne sommervarmen så ønsker man kanskje ikke spise så mye,men likevel så er det fristelser som is,jordbær,god drikke osv... Man kan jo rike på med litt av det sunne :-)

Når det gjelder pålegg så har jo Prior mye magert og ikke minst godt pålegg, kylling,kalkun osv .. og med salat,tomat,agurk osv så beriker du jo ikke bare utseende på skiva,men også det sunne :-)

Vil også si at jeg synes du har vært kjempeflink :)Nå er du snart 10 kg lettere, se det i smørpakker f.eks.. Det er mye det :-) Når humøret ikke er på topp og man sliter så unn deg selv litt ekstra, da tenker jeg ikke på mat, men belønn deg selv med f.eks en time t frisøren, et nytt plagg, en cd, en film, eller noe som du kan brukt litt tid til :-) Selv her en dag så kjøpte jeg meg en ny cd og den har gått høyt i taket her..

Ønsker deg en ny og fin slankeuke :-)
🙂137,6 kg

Litt bedre, men dog.........

Humøret er mer eller mindre labert om dagen.
Var invitert på middag i går, og jobbet hardt for å ikke bli avslørt :-) Gikk istedet for å kjøre, så jeg fikk svettet ut litt før jeg kom, hehe.
Skal kjøre en beinhard helg, uten utskeielser - det er i alle fall meningen, så får vi se om 135-tallet er synlig (som jeg lovet her forleden).
Startet med noe som heter BioDrain i går, veit ikke om det funker, det skal i alle fall hjelpe kroppen med å skylle ut det som er av avfallsstoffer, skal "rapportere" her dersom noe spesiellt skjer.... :-)
God helg!

Big1
😈137,4 kg

Sliter med humøret

Ugg.... sliter fremdeles med å være i godt humør, selv om vekta har bikka litt nedover igjen nå.
Forsøkte sånn mørkt rugbrød til lunsj i går, smakte vel ikke himmelsk, men jeg fikk det da i meg :-) Noen som har forslag til "riktig" pålegg på slikt brød? Er ganske kresen, så jeg må finne noe sunt OG godt ;-)

Har også tenkt å prøve noe som heter BioDrain, som får ut all "møkka" fra systemet, noen her som har forsøkt det, og kan anbefale (evt ikke anbefale) det?

Mvh
Big1
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-😌15. august 2002
Hei på deg!
Ser du sliter med humøret. Jeg også....... blir så forb..... lei av denne slankingen- spesielt når vekta går opp og ned som om den har fått støt eller noe.....
Pålegg......... tja. enig i at kalkun og kylling påleggene er super gode - jeg liker best naturell med masse agurk på og litt pepper for smaken sin del.
BioDrain - aldri hørt om (men kunne nok trengt det ja..)

Følger med deg
BOggi
c.AuthorAlias Trulte15. august 2002
Mørkt rugbrød....det er godt det. Men ikke særlig sunt da vel egentlig....inneholder bla sirup, og det skal vi vel ikke ha ?
Forsøk med Ryvita Knekkebrød elelr noe lignende i stedet, og fråts i magert kalkunpålegg...kylling...eller oster av den magre sorten (smøreoster)
Ett lag med smøreost med hvitløk.(eks Buko)..og litt kylling oppå...snadder *ss*
Magert ...sunt og godtBioDrain har jeg ikke hørt om en gang...men vil du rense systemet anbefaler jeg gjerne grønn the...det får fart i sakene og skal virke utrenskende.

Lykke til

Klem fra
Trulte
😈138,6 kg

Sur nå

Er dette verdt det?
3 doser a ca 30 gram pulver, og INGEN nedgang fra dag til dag?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Carinato🙂14. august 2002
Heisann!

Skjønner godt at du blir sur*S*
Men det er vel sånn i noen dager, så plutselig begynner vekta å bevege seg i riktig retning.
Kanskje det beste for deg er å prøve en diett hvor du får litt i magen?? Kanskje du ikke drikker nok vann?

Uansett, stå på, ikke gi deg, kanskje vi kan backe opp hverandre, jeg sliter jo litt med det samme da......
😵138,7 kg

Tungt nå........

Æsj. Er ikke i humør til å skrive stort, humøret og motivasjonen er ikke helt på topp, uke-start etter en "fri-helg" er jaggu tungt........
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte😉14. august 2002
Skjønner at det kan være tungt ja....etter å ha tygd mat i helga -....og så gå over til pulver.
jeg anbefaler gjerne Jojo'ens diett som du finner på oppskiftsiden her inne...der raser du ned samtidig som du spiser....noe å tenke på ?? En savner tyggingen etter bare pulver, sånn er vi bare.
Lykke til

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Bamse😄14. august 2002
Stå på og ikke gi deg. Du har allerede bevist for både deg selv og oss at du kan klare det! Litt "opp og ned" må vi nok regne med på vår vei til et lettere og sunnere liv. Det er bare så forbaska ergerlig når det går opp og ikke ned...
Ønsker deg lykke til videre - og husk: Vi er her for å støtte og oppmuntre hverandre.
Motivasjonshilsen fra Bamse
c.AuthorAlias Molla❤️13. august 2002
Heipådeg!
Uff da, leit å se at du sliter... Etter en måned her inne har du gått ned veldig mange kg og du har brukt en forholsvis streng metode. Da er det (dessverre) naturlig at du plutselig får en "down"-periode der motivasjonen svikter. Da er det lurt å se seg om etter alternative slankemetoder. Kanskje er det lurt å begynne å spise litt mer nå? Det viktigste er ihvertfall å ikke gi opp! Les om kosthold og treningstips og gjør noen endringer, snart vil motivasjonen din komme tilbake.
Lev lurt, håper morgendagen ser litt lysere ut for deg!
Slankeklem fra Molla
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.