← Alle dagbøker
diarist.Alias

Berta

62 år165 cm23 innlegg 2001 0 følgere

Start97,3 kg
Sist84,8 kg
Endring−12,5 kg
BMI nå31,1
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. januar 20013. september 2001
84,8 kg

Dette smaker !!

Hei alle sammen !
Har hatt en flott uke med høy motivasjonsfaktor inne !
Jeg har vært utrolig flink, og fulgt boka til punkt og prikke, og da kommer resultatene også ! Det er godt å vita at man får litt igjen for å være nøye og målbevisst.
Jeg vet at motivasjonen ikke alltid er på topp hjver uke, så godt at jeg fikk en knall start igjen nå, så jeg ligger foran målet på 10 kilo til jul !
Stå på jenter og gutter .))
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola1. oktober 2001
Hei Berta!
Hyggelig å se at det går så fint med deg! Sikk innom igjen og rapporter igjen, da, det er kjempeinspirerende1
Viola.
87,0 kg

Still going strong !

Heisann alle gamle kjente !
Har ikke vært her inne på veldig lenge som dere ser. Det ble rett og slett for mye for meg, og jeg gikk litt lei av skrivingen her inne. Men som en liten oppdatering kan jeg forsikre dere om at livet er bedre enn på lenge og utfordringene står i kø :))
Jeg har klart å holde vekta mi igjennom hele sommeren , og det er jeg veldig fornøyd med. Nå er det på`n igjen, og jeg fortsetter iherdig med å følge Libra sitt opplegg, samtidig som jeg trener like iherdig. Det er dette som er livet for meg. Sunn mat og trening i skjønn forening. På sikt er det det eneste som hjelper. Orker ikke alle disse dumme kurene som gjør at jeg fyker opp og ned i vekt og ødlegger hele fordøyelsessystemet mitt. Det er nok "skadet" som det er.
Skal prøve å skjerpe litt på oppdateringen her etterhvert !
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa29. august 2001
Velkommen tilbake, og så flott av vekten har holdt seg ! ( det er mer enn jeg kan si...)

Enig om at det beste er sunn mat og trening !

Lykke til !

Isa
c.AuthorAlias Victoria28. august 2001
Hei Berta!

Godt å ha deg tilbake!! Kommer til å fortsette med libra jeg også nå som jeg er ferdig med denne kuren. (ja jeg vet.. sa vel at jeg aldri skulle drive med sånne kurer igjen.. hehe..) Sunn mat og trening er helt klart det beste! Det er uansett veldig fint å ha deg tilbake, har tenkt på deg :-). Flink har du vært som har klart å holde deg stabil så lenge, håper du føler for å skrive litt her igjen! Jeg trengte også en lang pause herfra for en tid tilbake, men det var gøy å begynne å skrive igjen også!

Stor klem fra Victoria
87,0 kg

Det er vår !!!

Jeg er ikke så flink til å skrive her inne lenger..... Pussig det gitt, men ser det gjelder flere enn meg selv :-)
Det er kommet så utrolig mange inn med dagbøker her, så jeg klarer ikke å holde oversikten lenger. Men jeg leser bøkene til dere som jeg ble kjent med her inne i starten.
Hmmm... jeg savner Victorias tilstedeværelse ??? Hvor er du blitt av da ?
Jeg er i full gang på vei mot en lettere sommer !!
Libra kurset blir fulgt, og det går ganske greit. Selvfølgelig er det mye som frister en stakkar skrott, men jeg prøver å styre unna de verste kaloribombene.
Sykkelen er overhalt og tatt frem, så nå byttes spinningtimer ut med orntlig sykling, og jeg kan love dere at det er verre *ler*
Ha en fin uke alle sammen !
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola1. mai 2001
Heia Berta! Hyggelig å se at du holder koken! Lykke til videre, og stikk innom iblant, da. Det er stor inspirasjon å følge med deg!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias kitt1. mai 2001
hei Berta!!!!

du har jo gått ned omtrent 10 kilo! dette er kjempeflott!
og du har en skikkeli fin slankekurve!

ha noen fine sykkelturer, og en strålende fin dag!!!

klem fra kitt
89,0 kg

Slutt på ferien !

Heisann Dere !
Nå er det slutt på min lille "ferie" hva vektreduksjon angår !
Vekta har gått opp litt som dere ser, men ikke mere enn at det er godkjent. Har hygget meg litt mere enn jeg burde, men har hele tiden fokusert på riktig mat og riktige mengder. Prøvd å holde meg til rasjonene til Libra. Det jeg merker det best på at ting sklir ut, er at jeg glemmer å drikke masse vann, spise klibrød og ikke minst korter ned på antall måltider. Dette er første faresignal dere !! Fy fy... :-)
Treningen min går konstant jevnt og trutt. Jeg har trenet annen hver dag hele påskn også, da jeg bare har vært hjemme og koset meg.
Så nå er det full pepper fram til ferien. Det var faktisk nesten deilig å begynne på Libra igjen nå *ler* Føler meg mye bedre i magen og hele kroppen !
Morro å se at flere går på Libra nå, og jeg skal nok følge med dere jeg allerede har stiftet bekjentskap til allerede. Det er blitt så mange her inne nå at jeg klarer nok ikke lese alt som står.
Hilsen Berta
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola19. april 2001
Velkommen tilbake, og lykke til med Librakurset igjen! Har forresten skjerpa meg og forsøker nå å holde meg nøyaktig til Libra-rasjonene, da VET jeg jo (av erfaring) at noe kommer til å skje! Lykke til videre!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Nin19. april 2001
Hei!
Så flott at du har tatt deg inn igjen etter påske!! Du virker veldig motivert, så dette kommer helt sikkert til å gå veldig bra!!!
Ha en strålende dag!
Nin
87,9 kg

Ikke så verst.....

til å ha levd litt fritt og lett en stund nå :-)
Noen 100 gr opp eller ned er ikke no liksom.
Men jeg har overhodet ikke tatt av på noen slags måte, men har unnet meg litt mere enn hva bare Libra kuren tilsier.
Det som er synd er at jeg merker tendensen allerede nå med å droppe unna vanndrikking og spise kli. Det er overhodet ikke bra !!! Det er første tegn tilbake på gamle spor, og det er ikke aktuelt enda.
Jeg prøver å holde meg sånn nogenlunde i samme vektklasse til over påske. Da regner jeg med at motivasjonen min for å fortsette der jeg slapp, er tilstede !
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt2. april 2001
hei Berta!
du har jo klart å gå ned mye allerede, så du klarer nok resten også.
stå på!
klem fra kitt
c.AuthorAlias bente2. april 2001
Heisann Berta.
Du har jo vært utrolig flink,med 10 kilo!!
Håper jeg klarer det også! Driver slanking for meg selv, følger ikke noe kurs eller noe sånt,kunne kanskje vært noe det...Kan man ta Libra kurs via nettet eller må det være på stedet hvor jeg bor?? Har ikke hørt om det her....
Uansett,stå på,du klarer deg nok fint gjennom påska, så flink som du har vært hele tiden;)
Hilsen Bente
c.AuthorAlias Josefine2. april 2001
Du er jo kjempeflink. Har lest hele dagboka di. Jeg går på Grete Roede og har også som mål å gå ned 7 kilo. Stod helt stille forrige uke. Så det blir spennende nå.
Det med vanndrikking er vanskelig. Det går greit når jeg er på jobb. Har tatt med meg en vinkaraffel som jeg fyller opp hver morning (1l) den greier jeg å drikke opp før lunsj. Men helgene greier jeg nesten ingen ting. Det er sikkert lett å droppe det når en slutter på kurset. Men prøv en karaffel du og kanskje det hjelper.
Lykke til
Josefine :-)
87,5 kg

Innom for å melde fra.....

At jeg har det fint om dagen. Har ikke vært så konsekvent med Libra kurset mitt, men det tror jeg er gått passe bra allikevl. Jeg gidder ikke gå på vekten på noen dager enda, da jeg har hatt årets utskeilse i form av jentetur med tut og kjør hele helga :-)
Jeg prøver å holde meg på et moderat nivå til over påske nå, uten å gå for mye opp !
Etter påske er det i gang igjen med Libra og da skal jeg bestemme meg for antall uker og kilo fram til sommeren !
Så langt alt vel ellers :-)
Jeg titter innom her rett som det er og følger med dere alle sammen selv om jeg ikke alltid skriver kommentarer.
Hilsen fra Berta
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten28. mars 2001
Hei Berta :) Du har vert kjempeflink, snart 10 kg. jubileum :) Ønsker deg lykke til med pausen og påsken :)
87,5 kg

Jada jada.... :-))

Hei alle sammen !
I dag var siste dagen på kurset mitt på Libra og det har gått nedover hele veien, selv om jeg syns de siste ukene har vært litt trege.Jeg nådde målet mitt som var 7 kilo på kurset, så da var jeg fornøyd.
Det som er planene min nå er å leve litt on/off frem til over påske. Dvs.at jeg kommer til å unne meg litt utenom det oppsatte programmet , men ikke ta helt av. Så håper jeg vekten er mindre eller hvertfall det samme etter påske. Da er det nemlig på`n igjen, og så får jeg gruble litt frem til den tid, om å legge opp til neste delmål før ferien :-)
Hilsen Berta
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nin20. mars 2001
Hei!
Gratulerer! Dette er jo helt supert!!!
Fortsatt masse lykke til!
Nin
c.AuthorAlias Mulle20. mars 2001
Du har vært så flink! Jeg synes også du er modig og sterk som vil prøve "on/off" i en periode. Det er jo nettopp det som blir hverdagen når man endelig er ferdig med å slanke seg så det er sikkert lurt å forberede seg litt! Ønsker deg lykke til! Håper du legger inn dine erfaringer!
Mulle
c.AuthorAlias Ronja19. mars 2001
Hei:)
Du har jo vært kjempeflink:) Håper du kommer inn og oppdaterer oss om hvordan det går med deg:) Lykke til:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias Isa19. mars 2001
flink du har vært ! Lykke til videre !

Isa
c.AuthorAlias bitten19. mars 2001
Hei Berta :) Snart 10 kg. mindre Berta, ja det merkes nok :) Gratulerer :) Du har vert kjempeflink. Selv om du nå skal være sånn on/off, må du bruke dagboken din flittig så vi får følge med deg fremover :) Ønsker deg lykke til videre :) Klem fra Bitten :)
88,0 kg

Det minker hvertfall !

Jeg måtte vente 2 dager for å legge inn her, for resultatet på madag var forferdelig lesing *ler*
Men jeg visste at det var en årsak til det, så derfor ventet jeg i 2 dager liksom :-)
Jeg hater denne forandringen i kroppen 1 gang i mnd. Særlig når man vil gå ned i vekt ! Man blir jo deppa av så dårlig resultat på vekta enda man vet hvorfor.
Så i dag etter at det har stabilisert seg, viste vekten 0,8 mindre, og det er helt okai.
Denne uken går jeg inn for å være superflink, da det er siste uken på kurset mitt. Jeg drikker vann og spiser klibrød trofast, og vet at det er avgjørende for å oppnå resultater. Dessuten så føler jeg meg veldig bra med å få renset opp litt !
Jeg er fortsatt jevnlig på trening, og tror det også vises på vekta etterhvert. For ikke å snakke om for å få strammet opp litt :-))
Takker for hyggelige kommentarer i boka. Jeg leser fortsatt mye i alle dagbøker, men har ikke vært så flink å skrive i mange bøker tilbake nå.
Stå på alle sammen ! Det er snart sommer :-)
Hilsen Berta
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola18. mars 2001
Heia Berta, du er kjempeflink! Tror det er lurt å vente litt med å veie seg når man er litt "vasstrukken". Æsj, de der hormonene. Avlyste veiedagen denne uka fordi jeg føler meg som en gammel steinsopp etter 2 ukers regnvær. Men nå skinner sola, og inni er det en slank og lekker kropp som bare venter på å slippe ut! Kjempefin slanke-kurve du har forresten! Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Nin16. mars 2001
Hei!
dette går jo kjempefint! Grattis!
Du hvordan klarer du å spise fiber-knekkebrød?! (regner med at det er de sagmugg-fiber-knekkebrødene du mener?!) Klarer ikke å få de ned...
Ha en forrykende helg!
Nin
c.AuthorAlias Isa15. mars 2001
Du har vært kjempeflink !! Stå på videre !

Hilsen Isa
c.AuthorAlias trille14. mars 2001
hei berta:)
er en liten tur innom for å rose deg litt:)kjempeflink er du fortsett sånn..
klem fra trille
c.AuthorAlias victoria14. mars 2001
Hei og hopp Berta! :-)
Du er den første som får vite det: Jeg har begynt på kurs!! :-) Hurra! Nå skal det gå bra. Takk for at du tipset meg om libra-kurs, hadde ikke hørt om det engang jeg... Lykke til med siste innspurt på kurs, du har vært KNALLFLINK!!! Takk for koselige kommentarer ogsså, du er en knupp! :-)
Stor klem fra Vic.
c.AuthorAlias Melissa14. mars 2001
Hei berta,jeg syns at du er kjempeflink.
hilsen melissa.
c.AuthorAlias kitt14. mars 2001
heisann Berta!
jeg synes du er kjempeflink! du går jo ned i vekt jevnt og trutt! håper virkelig jeg kan komme skikkelig i gang nå også!
skal i alle fall forsøke.
jeg skulle kanskje spist mat med mer fiber, noe det virker som om du er flink til. så er det er par dager siden jeg har trent, men det er på grunn av foten min ....
men jeg får i alle fall inspirasjon av å lese dette her!
stå på videre!!!
88,8 kg

Nå er 9 tallet borte !!!!!

1.5 kilo ned !!! yes yes yes
En stor lettelse å gi slipp på 9 tallet idag :-)
Denne uken har gått helt greit, men har vært litt kjedelig egentlig....
Har vært på trening og gått to fine skiturer denne uken, så kroppen har fått rørt på seg !
Jeg gyver løs på en uke til jeg da !
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline10. mars 2001
Hei Berta!

Har akkurat lest hele dagboken din!

Du er ufattelig flink!!!!!!!!
Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias Viola7. mars 2001
Heia Berta, så flink du er!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias trille7. mars 2001
Hei Berta.)
Lengesiden sist,så flink du er det må være deilig å se at det går nedover.
lykke til videre
klem fra trille
c.AuthorAlias Arita6. mars 2001
Grattis, gleder meg til min vekt bare er "tosifra" kjempedeilig følelse vil jeg tro.

Klem fra Arita
c.AuthorAlias Ronja5. mars 2001
Hei og gratulerer med nedgangen....å skifte tall på den måten er bare utroli deiligt:) Ha en forsatt fin uke:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias victoria5. mars 2001
Hei Berta!! :-)
Lurte på når du skulle oppdatere ja.. ;-)
Så deilig å bli kvitt 9-tallet da, også 1.5 ned det er jo knallbra!! Kjempeflink er du, til å røre på kroppen også ;-) Misunner alle dere skigåere, det må jo være den beste trimmen, frisk luft og pen natur i motsetningen til svette folk på all kanter i et trangt spinningsrom..
Klem fra Victoria.
90,3 kg

Jøss.... Dette går jo flott :-)

Jippi !! 2,1 kilo ned jo !!!
Nå er det riktignok over 2 uker dere, men jeg er veldig fornøyd. Har nemlig vært på hytta , trøbla litt med røykesug, så at jeg har gått ned 2 kilo til er toppen !
Nå har jeg gått ned 7 kilo og det var jo målet mitt for kurset, og enda har jeg 2 uker igjen der.
Dessuten så har jeg fått masse kommentarer siste uken på at jeg ser mye mindre ut.
Dette liker jeg !!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja27. februar 2001
Heisann:)
Du er jo kjempeflink jo:) og er det ikke deiligt når folk begynner å komenetere det:) stå på dette er topp:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias victoria26. februar 2001
Hallo Slankeberta! ;-)
Gratulerer! Du er så flink!!! :-) 7 kilo er jo bare super-duper-flott!! :-) Og det med røyksug og sykdom og alt. Veldig imponert, jeg!

Skulle ønske jeg klarte å følge libraopplegget jeg også. Det er jo tydelig at det virker så det suser! :-) Hver gang jeg prøver blir jeg så veldig lei av brød, orker bare ikke tanken på å tygge brødet engang. :-/ Nå har jeg kjøpt en ny type knekkebrød, så kanskje det blir litt lettere.. :-)
Stor klem fra Vic.
92,4 kg

Tilbake i lavlandet :-)

Jeg har hatt en fin fjelltur, men har jeg vært superflink ???? Neeeeeeeeeeeeeida !!!!!!
Akk ja.... Det er ikke lett å være på hytta å slanke seg ! Jeg kom opp for å oppdage at vannet var så grusomt vondt at jeg ikke orket å drikke det ! Jeg med mine inntak på 3 liter minst, så gikk jo det på dunken ! Så var det dette klibrødet da ! Det fikk jeg jo ikke i meg ! Når du er på skitur, er det heller ikke ønskelig å måtte på do hele tiden midt innpå vidda ! Maten gikk egentlig ganske så greit den. Men så var det det å ikke røyke, ikke drikke rødvin , kaffe og cognac og ikke snop... Hmmmm... det var ikke lett nei *ler*
Så det ble noe kjeks og noe sjokoladebiter ja !!
Så ble jeg syk på mandag og lå helt slått ut i hele går og i natt. I dag har alt bare vært tull med matinntaket, og har ikke orket å følge noen ting, da formen enda ikke er god ! Hodet er bomull og nesa er tett.
Så jeg får innta tvangstrøya i morgen å sette i gang igjen :-)
Det er vel ikke så gæernt det jeg har inntatt, men det er jammen ikke mye som skal til heller før det stopper opp !
Noen lange skiturer og slalomkjøring gjorde hvertfall til at jeg fikk rørt på meg !
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lise24. februar 2001
Hei på deg, god bedring til deg,

mvh Lise
c.AuthorAlias Tarangai21. februar 2001
Flott at du hadde en fin fjelltur. Glem det med maten. Nå får du bli frisk så du kan starte på ny igjen :-)
Tarangai
c.AuthorAlias Nin21. februar 2001
Hei Berta!
Det høres ut som om du har hatt det veldig bra!!
Nin
c.AuthorAlias Ronja21. februar 2001
Hei:)
kjekt å høre dere hadde en fin tur på fjellet:) ikke tenk mer på hva du spiste der:) konsentrer deg om å bli frisk så du får krefter til å starte på ny:)
God bedring:)
¨Klem fra Ronja
92,4 kg

Det er helg !!

I dag reiser jeg til fjells og skal ta med meg klibrød og slankeopplegget dit.
Kroppen føles mye bedre idag og en liten snartur på vekta viser at det går nedover, selv om jeg ikke er sikker på hvor mye... Men det er nok motivasjon for meg akkurat nå !
Humøret er stigende også. Har hatt alvorlig kort lunte i noen dager nå, men tror det også kommer av at jeg sluttet å røyke for 5-6 uker siden. Alle som røyker eller har prøvd å slutte vet hvordan det er når livet går litt på tverke... Da skal vi liksom trøste oss, og suget etter røyk blir enda verre. Men ikke F..... om jeg skal røyke mere altså !! Da får jeg heller være sur og sprekke på litt sjokolade innimellom!
Ha en trivelig helg dere :-)
Hilsen Berta
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lise17. februar 2001
Jøss du er flinke altså, jeg har prøvd det en gang, men det ble
strevsomt, så jeg valgte slankinga. Selvom det er røyken som er farlig!! Jeg røyker enda, uff uff, ,men er ikke motivert for å slutte heller. Det kommer vel med tiden får en håpe! Ønsker deg lykke til med ditt stramme program, og kos deg på fjellet(hørtes nydelig ut)
Lise
c.AuthorAlias Ronja16. februar 2001
Hei Berta slanke seg og nett sluttet å røyke!! Du inponerer meg:) Syns du er kjempeflinke jeg:) Ikke tenk på den sjokoladen bare forsett som før alle skeier ut iblant:) Ønsker deg en god helg og en fin tur på fjellet:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias windsochange16. februar 2001
Jeg kan bare forestille meg at det kan være utrolig hardt å slutte å røyke og å slanke seg samtidig! Hatten av for deg altså, jeg synes du er kjempeflink! Det er forresten alltid godt å lese det du skriver - du er en gledesspreder :)
Kos deg på fjellet og ha en god helg!
-klem fra winds-
c.AuthorAlias ingrid16. februar 2001
Hei Berta!
God tur på fjellet! Kos deg!
Må bare si det: Du er kjempekjempeflink!!!
Ingrid
c.AuthorAlias Elisabeth16. februar 2001
Ville bare ønske deg en fin helg og god tur til fjells :) Du er en avd e her inne jeg henter MASSE motivasjon fra,tusen takk for mange gode råd de siste dagene,Berta :)Kos deg :)
c.AuthorAlias Viola16. februar 2001
Hei, Berta! Jeg er helt i nesegrus beundring over deg, altså! Sluttet å røyke også! Hm. Kan det være noe for meg, tro.... Du har gitt meg noe å tenke på! Ellers går det jo kjempefint med vekttapet ditt! Har fått med meg at du går på Libra, tenker med glede tilbake på da jeg gikk på kurs. Gikk hos Laila Hægh, hun var så flink. Men den gangen hadde jeg mange fler kilo å miste, og nå har jeg jo lært det, samt sist men ikke minst: Jeg har funnet dette stedet og dere, og det er så supert å lese dagbøkene deres! Så nå skal kiloene vekk før de blir enda fler!!!!
God tur på fjellet, Berta, og takk for inspirasjonen det er å lese dagboka di!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias victoria16. februar 2001
Du er jammen flink som klarer å slutte å røyke i tillegg til slankingen.. Imponerende! Vi skal nok tåle at du er litt sur og tverr innimellom!! hehe.. Har ikke røyket selv, men har sett hvor tøft andre rundt meg har hatt det når de har sluttet. Du er jo kjempeflink, Berta! :-) Kroppen din vil jo være evig takknemmelig når du er i mål.. Håper du får en kjempe-trivelig hyttetur!
Stor klem fra Victoria.
92,4 kg

Tjaaaa.....

hva skal jeg si .... Joa... kanskje det føles litt bedre idag :-)
Det er tøft å motivere seg når det butter litt i begge ender liksom. Har følt meg svær, daff og umotivert siden dommen på mandag, som jeg føltes urettferdig ! I går var jeg helt utafor og kjøpte småsjokolade i butikken på vei hjem og smelte i meg !! Sukk....
Men i dag er humøret bedre, så jeg fortsetter å spise det jeg skal og følge kurset !
Hilsen Berta
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth15. februar 2001
Heisann Berta :) Så fint at du er ved godt mot igjen, Det viktigste og riktigste man gjør er jo å ta seg inn igjen etter små og store utskeielser. Ikke gi opp :))
92,4 kg

Fattige 100 gr !!!!!

Æsj.... for et møkkaresultat !! Er en smule sur her ja.... :-(
Syns nesten jeg merket det tidlig i uken at det liksom ikke var noe fart i systemet.....
Jeg har ikke skeiet ut med hverken alkohol eller snop, så derfor er jeg litt ekstra sur idag.
Men min kursvertinne sier at det ikke er uvanlig at det stopper opp litt, særlig når jeg da har gått ned mye i de 2 foregående ukene... He he .. mager trøst det da ! Jeg hadde mest lyst til å kjøre inn på nærmeste bensinstasjon og dytte i meg noe sjokolade..... Men merkelig nok fikk jeg meg ikke til det heller ... Og tenkte at jeg blir jo for svarte svingende ikke mindre av den grunn !!
Så jeg får riste skuffelsen av meg og fortsette mine gode vaner nå.... så håper jeg at jeg får igjen for det til neste veing ! Det blir forresten 2 uker til p.g.a. vinterferien.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth13. februar 2001
Hei Berta :) Jeg må si meg enig med de andre her; du kommer til å ta det igjen neste uke,så stå på! De usle grammene betyr ingenting i den store sammenhengen vet du :) Synes du var KJEMPEFLINK som ikke ranet bensinstasjonen,du viser stor viljestyrke Berta,stå på :)
c.AuthorAlias Ronja12. februar 2001
Hei kjenner godt følelsen din du:) men du skal se det er et kjemperesultat neste gang:) selv om det er lenge å vente, men bare forsett og vær flink så skal jeg love deg at du smiler om 14dager:) går med den samme følelsen som deg av å ikke ha tatt av et gram selv om jeg har vært flink,men jeg prøver å forberede meg selv på at det kanskje står stilt:( Men opp med humøret så skal du se det går lettere fremover:)
Du var kjempeflink som ikke lot skuffelsen ta over og kjøpte deg sjokolade:))
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias victoria12. februar 2001
Så flink du var som ikke dro i kiosken.. Det er lett å bli skuffet og gi opp litt når man ikke ser resultater en uke. Men tenk hvor mange ting som kan ha betydning på hvor mye du veide akkurat i dag. Kanskje kroppen din av en eller annen grunn holder litt på vannet for eksempel.. Det skjer med jevne mellomrom i måneden. Hvis du har vært flink, så kommer resultatene!! TRO MEG! :-) Jeg sto fast i 1-2 uker også på GR-kurs.. Gikk ned 12 kilo til sammen likevel. Bruker du ikke målebåndet da?? Det kan anbefales, ofte når vekten står stille har man mistet mange cm likevel.

Du er så flink Berta, så fortsett å stå på! :-) Belønningen ser du sikkert neste uke..
Stor klem fra Vic. :-)
92,5 kg

Sukker litt.....

Over tilværelsen i dag.....
Kroppen føles ut som om den har lagt på seg en masse kilo, og er ekkel og æsjamei ! Har i grunnen ikke skeia ut med noe, men allikevel føles det ikke helt ok ut. Får vel bare pine meg igjennom noen sånne dager også.... Ville vel vært utrolig om alt skulle gått på skinner :-)
Det positve nå er at det er helg, og jeg skal ha det hyggelig med fritid for meg selv !! DET er deilig det :-)
Lørdagskosen i helga skal bestå av et kjempefat med grønnsaker og dip med rømmekolle.... nam nam...
Ha en god helg dere !
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola9. februar 2001
Hei Berta!
Har lest igjennom dagboka di og det var virkelig imponerende! Og Librakurset kjenner jeg veldig godt, følger selv Libradietten siden det er absolutt den beste jeg har prøvd! Og jeg har prøvd mange! Men etter at jeg gikk på librakurs har jeg aldri hatt de samme vanvittige vekt-variasjonene mer.

Forresten, sånne dager som du beskriver i innleggt ditt er ikke noe morsomme, nei! Men det er jo bare forbigående, og tenk på hva du allerede har gått ned! Imponerende! Dette kommer til å gå VELDIG bra! Masse hilsen fra Viola.
c.AuthorAlias Nin9. februar 2001
Hei Berta! Jammen har du selvdisiplin som planlegger grønnsaksfat for helgen - det er jo supert! Ang. dårlig form; kan trøste deg med det at i KK for denne uken står det at kvinner flest har 3-4 dager i måneden hvor humøret/psyken ikke er på topp...hm...Men det gjelder antageligvis ikke deg - du virker som om du har full av pågangsmot i alle fall!!
God helg!
Nin
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.