← Alle dagbøker
Bergensjente
49 år173 cm9 innlegg
2001
0 følgere
Start88,6 kg
Sist79,2 kg
Endring−9,4 kg
BMI nå26,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka En liten oppdatering u/t
.
Lenge siden sist
Tjo hei
Yesyesyes
Ble så ivrig når jeg så tallet på vekten nettopp at jeg bare MÅTTE inn og skrive det inn med EN gang... kommer tilbake senere, men no skal jeg i dusjen :)
Snart helg
Hatt en travel dag idag, er så sliten. Klarte likevel å tvinge meg ut på tur, og nå er jeg nettopp kommet tilbake. Blææææh føler meg helt dø :)
Får heller skrive litt mer imorgen :)
JIPPI
Var nesten ikke våknet engang da jeg sjanglet meg ut fra sengen og ut på vekten. Men skal jammen si jeg våknet når jeg så resultatet!! Dette er så definitivt den BESTE ''slankekuren'' jeg har gått på (hittil jaffal); spiser jo så mye jeg vil og gafler i meg masse feit mat (for det er jo det jeg skal også). Dette her er jo faktisk gøy!!!
Idag skal jeg prøve å ta meg sammen og stikke bort på treningen... tenkte jeg skulle ta en sånn lett/svett eller bodypump time. Kvir meg veldig, for jeg har det med å bli innmari uvel etterpå - og det varer jo i flere dager. Er vel kanskje vanlig at når en slanker seg så tåler en mindre?
iiiiiiiiiiiiha!
Jøss!
Dette her går jo definitivt rette veien! Passet på igår å ligge under 20 gr. karbohydrater, må lixom være pinlig nøyaktig å ta med absolutt alle ting en putter i munnen. Er så glad jeg fant den Fitday''siten - hadde ikke klart å være så ''nøyaktig'' uten den!
Tjohei!
Dumpet over en utrolig kjekk site igår; www.fitday.com, der jeg kunne fylle inn målene mine, hva jeg har spist dag for dag m.m. - helt idéelt for meg! Kom frem til etter å ha fylt ut alle tingene jeg hadde spist at jeg faktisk lå litt over max-inntaket av karbohydrater (20gr). Kanskje det ikke er rart det er gått ganske treigt nå i starten? Nå skal jeg iallefall passe på å holde meg under 20gr-grensen, så får vi se hva som skjer.
Var ute en tur igårkveld også - 40 minutter med rolig gange. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere, var jo kjempedeilig!
Ellers tok meg og mr.samboer helt av med bestilling av no/low-carb''produkter online igår :). Sjokolader, sjokolader, tortillas, chips, pumpcorn(lurer på kossen den smaker), sjokolade og atter sjokolade! Tviler sterkt det smaker like bra som ''the real thing'' - men det er kjekt å jaffal ha NOE som bare minner om sjokolade når suget setter inn. Ikke det at jeg har hatt noe nevneverdig sug hittil heller... :)
Slik det føles nå, tror jeg nesten jeg kunne fortsatt denne kuren her forever. Finner stadig ut flere ting som er lov å spise, det blir faktisk nesten som en slags ''skattejakt'' i butikkene.. så lenge jeg finner noe uten karbohydrater - så kan jeg spise så mye jeg bare orker av det :) GØY!
Stå på alle andre med-slankere! :)
Dette går ALTFOR treigt
Er jo noen dager siden sist jeg skrev inn her, og siden den gang har jeg nesten ikke tatt av noe i det hele tatt. Har riktignok ikke mosjonert så mye som planlagt, men likevel mer enn vanlig - og Atkinskuren har jeg fulgt til punkt og prikke NESTEN. En regel i kuren er at en skal ''unngå'' produkter med aspartam i, og det har jeg gjort - bortsett fra at jeg 2 ganger har kost meg med en sånn pose slankekakao om kvelden. Kan vel ikke ha ødelagt ALT bare med det?
Har også spist pittelitt vannmelon (1cm tykkelse), og der er jo endel karbohydrater der, men skjønner heller ikke at det kan ha ødelagt alt.
Den nye vekten jeg kjøpte virker litt på bærtur. Veide meg for en halvtime siden nå, og da sto jeg på 88,2. Så veide jeg meg ca. 2 minutter etter (ikke spist eller drukket noe i mellomtiden), og da viste den 88,4. Hææææ? Uff...nå er det like før jeg gir opp hele greien her!!
Fy søren
Første gang jeg har veiet meg på ca 2 mnd, fikk helt sjokk. Har igrunnen holdt meg unna vekten fordi jeg har visst at jeg har lagt endel på meg i det siste. Tragisk å tenke på at det bare er litt over 2 mnd siden jeg veide 77. Hvordan går det an å gå opp 10 kg på 2 mnd? Herregud... her må det jobbes. For tiden går jeg på denne 'Atkins'-kuren (anti-karbohydrat), og er nå på 5 dagen. Trente aerobic idag for første gang på lenge, og det gikk skikkelig shitt vest - fikk vondt i hodet og ble veldig kvalm. Tror jeg kommer å begynne å gå tur istedet.
Okei. Jeg er iallefall igang, og bra er det. Nå får jeg bare se fremover og gjøre det beste utav det. Et lite steg var jo at jeg torte å veie meg nå nettopp... (men 10!!!! kg på 2!!!! mnd'er.. :( )
Imorgen tar jeg turen til OBS og kjøper meg en ny vekt! Ikke det at jeg tror den kommer å vise mindre heller, for det vet jeg den ikke gjør. Faktisk frykter jeg denne vekten her jeg har nå viser 2 kg minus feil. Men det blir litt lettere å følge fremgangen om jeg veier meg på digital vekt (den jeg har nå er sikkert fra 1970-tallet ellerno)
Lykke til megselv!
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)
Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
Abelone
Stå på.
Klemmer fra tutu