off i går gikk det helt skeis
spiste mye smågodt i går... klarte bare ikke å la vær.. søsteren min hadde kommet hjem fra sverige og hadde me seg en haug med godteri.. offa meg... ellers spiste jeg
2skiver med ost til frokst
en chibatta med kylling til lunch
2poteter og fiskeboller til middag
2skiver til kvelds
hva har jeg spist i dag
spist i dag :
3skiver med skinke til frokost
2porsjoner med spaghetti til middag
null godterier
skal gjøre i kveld: ta 50sit ups
( gjorde det en lang periode før men sluttet med det.. latheten innhentet meg.. hehe
kjeder meg i dag.. har høst ferie og ingen ting å finne på.. off. da er deet lett for at jeg går å småspiser .. men skal ikke gjøre det i dag...
sitter å leser andres slankedagbøker.. synes det er fint at så mange klarer å gå ned i vekt, for det er jo veldig mange som har klart det... det må vel bety at jeg å kan klare det?
Heisann
Hei, jeg kom over denne siden når jeg ville finne noen enkle slanketips og synes det var en ganske inspirerende side. synes det er fint å lese om andre som også ønsker å slanke seg. Jeg skriver til vanlig en slankedagbok for meg selv også og synes det hjelper på motivasjonen, så kanskje det vil hjelpe å skrive her også. Jeg spiser nå 3 måltider om dagen. frokost middag aftens + lunsj av og til. Jeg prøver å spise sunt ikke godterier eller smør på skivene. osv.. jeg pleier og veie meg en gang i uken ( av og til oftere) og blir veldig glad om vekta har gått ned. er ganske utålmodig med resultatene. Jeg begynte å slanke meg i sommer da jeg veide nesten 80kg. jeg fikk nesten sjokk da jeg steg oppå vekta for jeg hadde ikke veid meg på år å dag. (tror jeg veide 67 sist jeg veide meg) hadde regnet med at jeg hadde lagt på meg litt, men ikke så mye. Så siden det har jeg gått ned 11kg men regner med at de kommer fort på igjen viss jeg sprekker, derfor er jeg livredd for å gjøre netopp det. jeg har selvfølgelig sprukket å spist litt sjokolade osv.. men jeg har ikke droppet hele slankekuren fordi. Før tenkte jeg at viss jeg spiste litt godterier kunne jeg likegjerne droppe hele slankekuren og spise enda mer.. jeg har lært meg i droppe denne tankegangen nå, og prøve å tenke at alt er ikke ødelagt selv om du har sprukket. det er bare å glemme det og forsette med slankekuren..
men nå har jeg skrevet en god del mer en jeg hadde tenlt så takk for meg. skriver sikkert i morgen.
Ikke la denne utskeielsen knekke deg. Du må ikke gi opp!!!
Det du ikke må tenke er at hvis du bare spiser litt godteri så er hele slankekuren ødelagt. synes du spiste veldig fornuftig igår jeg.
ikke tenk noe mer på dette, du!!
tror nok ikke det kommer til å avgjøre på vekta. det er tross alt ikke utskeielsene man legger på seg, det er det man spiser til daglig. det er ikke farlig å skjeie ut en gang i blandt. det som er viktig er at du spiser sunt sånn ellers til vanlig.
snakkez neste helg.
ha en fin uke iallefall.!!
stor motivasjoneklem fra emilie!!!