← Alle dagbøker
diarist.Alias

Benedikte

43 år168 cm3 innlegg 2001 0 følgere

Start69,0 kg
Sist69,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå24,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
10. oktober 200113. oktober 2001
69,0 kg

off i går gikk det helt skeis

spiste mye smågodt i går... klarte bare ikke å la vær.. søsteren min hadde kommet hjem fra sverige og hadde me seg en haug med godteri.. offa meg... ellers spiste jeg
2skiver med ost til frokst
en chibatta med kylling til lunch
2poteter og fiskeboller til middag
2skiver til kvelds
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie14. oktober 2001
heisann benedickte.
Ikke la denne utskeielsen knekke deg. Du må ikke gi opp!!!
Det du ikke må tenke er at hvis du bare spiser litt godteri så er hele slankekuren ødelagt. synes du spiste veldig fornuftig igår jeg.
ikke tenk noe mer på dette, du!!
tror nok ikke det kommer til å avgjøre på vekta. det er tross alt ikke utskeielsene man legger på seg, det er det man spiser til daglig. det er ikke farlig å skjeie ut en gang i blandt. det som er viktig er at du spiser sunt sånn ellers til vanlig.
snakkez neste helg.
ha en fin uke iallefall.!!
stor motivasjoneklem fra emilie!!!
69,0 kg

hva har jeg spist i dag



spist i dag :
3skiver med skinke til frokost
2porsjoner med spaghetti til middag
null godterier

skal gjøre i kveld: ta 50sit ups
( gjorde det en lang periode før men sluttet med det.. latheten innhentet meg.. hehe

kjeder meg i dag.. har høst ferie og ingen ting å finne på.. off. da er deet lett for at jeg går å småspiser .. men skal ikke gjøre det i dag...

sitter å leser andres slankedagbøker.. synes det er fint at så mange klarer å gå ned i vekt, for det er jo veldig mange som har klart det... det må vel bety at jeg å kan klare det?



2 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie11. oktober 2001
heisann benedikte.
tusen takk for innlegg i dagboka mi. synes det er veldig bra at jeg har funnet noen i min aldersgrupper her inne som jeg kan slanke meg sammen med. det er veldig motiverende. anngående det du skrev om at du kastet opp maten din når du følte at du ble for mett, så vil jeg annbefale å prøve¨å la være. det er kanskje ikke så skadelig for kroppen å bare ha gjort det ett prr ganger, men en gang blir til to og to ganger blir til fire og til slutt så gjør du det flere ganger i uka.
det som er det værste er at når du først har begynt med å spy opp maten så føler du at du kan spise hva som helst, for du skal jo bare spy det opp igjen etterpå. i begynnelsen tenkte jeg at dette kan jeg jo bare slutte med når som helst. dette er helt feil. det er kjempevanskelig å slutte med det og det er helt umulig å slanke seg på den vanlige måten fordi du er så vant med å spise usunn kaloririk mat hele tiden. Jeg greide heldigvis å styre unna innen jeg var blitt skikkelig hekta. jeg spydde vell sånn ca 5 ganger i uka, men dette kunne variere veldig. noen ganger kunne jeg spy 5 ganger om dagen og andre ganger kunne jeg la være i 3 dager. det gikk veldig opp og ned. man går heller ikke ned i vekt av dette, du går derimot opp. med en gang du spiser normalt så går du opp i vekt for kroppen er ikke vant med å få til seg næring. dessuten kjenner du ikke metthetsfølelse fordi du har utvidet magesekken kraftig. du får ødelagte tenner og kroppen blir skadet inni. Dette må du bare slutte med. Jeg vil ikke at andre skal oppleve hvordan det er å ha bulimi. Det er iallefall den aller dårligste slankekuren jeg kan annbefale.
nå er jeg iallefall godt på bedringens vei.:)
synes du spiser akkurat passe. du kan jo øke matinntaket litt etterhver. lykke til videre og du når helst sikker målet ditt.
nå er det jo snart helg og det gruer jeg meg litt til. har en tendens til å gå opp i vekt i helgene,men denne hlgen skal jeg være superflink.
vi snakkes.
stor klem fra Emilie!!
c.AuthorAlias deprinette11. oktober 2001
hei!
Ser du er ny her...jeg er også ganske ny...:) Klart du klarer det hvis du vil...denne siden er så fin også,for den hjelper oss veldig til å holde motivasjonen oppe..i hvert fall for meg...
Jeg har gått ned to kilo allerede,og det er jeg veldig fornøyd med....har ikke blitt så mye trening i det siste heller,så da gleder jeg meg til jeg begynner å trene mer..deilig å se kiloene rase av..:)
Jeg vil i hvert fall ønske deg LYKKE TIL med slankinga,og håper du får det til som du vil...sett deg mål,og gjerne delmål..når du oppnår dem,belønn deg selv..:) Mitt første delmål er 70kg,som jeg håper på å nå ganske snart..da blir det nye støvletter på meg..:) Og etterhvert så blir det nye bukser og sånt hvis jeg når målene...for jeg regner med at hvis jeg klarer å gå ned antall kilo jeg vil,så blir nok buksene mine litt store...:) Har også en gammel bukse som jeg har som mål og komme inn i...det er også veldig motiverende....Men,i hvert fall..lykke til..
Vi snakkes sikkert!
Klem Nette
69,0 kg

Heisann

Hei, jeg kom over denne siden når jeg ville finne noen enkle slanketips og synes det var en ganske inspirerende side. synes det er fint å lese om andre som også ønsker å slanke seg. Jeg skriver til vanlig en slankedagbok for meg selv også og synes det hjelper på motivasjonen, så kanskje det vil hjelpe å skrive her også. Jeg spiser nå 3 måltider om dagen. frokost middag aftens + lunsj av og til. Jeg prøver å spise sunt ikke godterier eller smør på skivene. osv.. jeg pleier og veie meg en gang i uken ( av og til oftere) og blir veldig glad om vekta har gått ned. er ganske utålmodig med resultatene. Jeg begynte å slanke meg i sommer da jeg veide nesten 80kg. jeg fikk nesten sjokk da jeg steg oppå vekta for jeg hadde ikke veid meg på år å dag. (tror jeg veide 67 sist jeg veide meg) hadde regnet med at jeg hadde lagt på meg litt, men ikke så mye. Så siden det har jeg gått ned 11kg men regner med at de kommer fort på igjen viss jeg sprekker, derfor er jeg livredd for å gjøre netopp det. jeg har selvfølgelig sprukket å spist litt sjokolade osv.. men jeg har ikke droppet hele slankekuren fordi. Før tenkte jeg at viss jeg spiste litt godterier kunne jeg likegjerne droppe hele slankekuren og spise enda mer.. jeg har lært meg i droppe denne tankegangen nå, og prøve å tenke at alt er ikke ødelagt selv om du har sprukket. det er bare å glemme det og forsette med slankekuren..
men nå har jeg skrevet en god del mer en jeg hadde tenlt så takk for meg. skriver sikkert i morgen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie11. oktober 2001
heisann og velkommen hit.
du er jo allerede godt igang så du er jo heldig sånn sett.
å gå ned 11 kg er jo kjempebra:)
ønsker deg lykke til videre med slankinga di og håper at du når ditt endelige mål.
hvor mye til skal du gå ned egentlig?
klem fra emilie!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.