Jaja...
Det kommer seg da,sakte men kanskje sikkert?! Trimma overraskende nok litt forrige uke! Sykkel er favoritt! Hehe!
Og har vent meg så og si til måltidene fra planen!
Nå skal jeg faktisk ut å sykle igjen! :)
Ny dag,ny uke,nye muligheter...
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier gå ned mer jeg???
Blir bare enda mer oppgitt,og jeg eier ikke viljestyrke for 5 øre! Frystrert blir jeg!
URRRRRRK!!!!
I dag starter jeg med et lite hardkjør... Spørs om hvor vondt jeg får i vilja mi etterhvert,men jeg skal ned litt,etter helgens utskeielser... (middag først lørdag hos mine foreldre og så middag hos hans foreldre søndag) Fant ut i går at i fjor ved disse tider,så veide jeg 76!
Kan også føre med målene mine for i dag:
Overarm: 34
Hofte: 108
Mage: 100
Lår: 65
Legger: 39
Bryst: 101
Selv om målene ser mye ut,så er det kun magen som disser... Begynner kanskje å få litt tendens på låra og,men! Og nesten så jeg ser antydning til håndtak på ryggen........... *grøsse*
Jaja,nå skal jeg prøve hvertfall!!! Det er som er så rart er at det er KUN magen min det sitter på! Har ikke noe overflødig noe annet sted enn magen! Har trent en del før,men sykdom gjorde så jeg ikke kan være så aktiv lengre,og da ble visst all trening borte... :) Begynt å abonnere på I FORM,og der hender seg det står noe interessant...
Ja ja ja....
Min første dag som slanker... Eller egentlig ikke min første dag,siden jeg har prøvd før,men jeg mangler motivasjon! Jeg spiser ikke usunt,men kanskje litt for mye? Derfor har jeg i dag lasta ned en 28-dagers plan jeg fant på denne sida,og tenkte: Hvorfor ikke registrere seg også? :)
Noen som har noen gode råd for motivasjonen??
Ellers så vet jeg at jeg burde trimme litt,hvertfall i min stilling hvor jeg sitter på et kontor hele dagen,uten å røre meg særlig! Men så er det det orket... *ler*
Vel,jeg tar mer enn gjerne mot gode råd og vink ang matveien og motivasjon og trimming! Ha en fin helg folkens!